Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: Πρόβλημα στο σασμάν???

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της Μak
    Εγγραφή
    28/09/2008
    Μηνύματα
    13

    Πρόβλημα στο σασμάν???

    Έχει συμβεί σε κανέναν σας σε αλλαγή από 4η σε 5η, ή από 5η σε 6η(ή σε οπιαδήποτε άλλη αλλαγή εκτός από 1η σε 2α), κατά την μετάβαση στην επόμενη ταχύτητα να μην μπαίνει η ταχύτητα άμεσα όπως θα έπρεπε (έχοντας κάνει όλη τη διαδικασία αλλαγής ταχύτητας, πάτημα συμπλέκτη - αλλαγή - άφημα συμπλέκτη) και να είναι σαν να κινείσαι με νεκρά!! (η δυσλειτουργία συνοδεύεται και από χαρακτηριστικό άσχημο μηχανικό ήχο). Στο επόμενο δευτερόλεπτο και με αφημένο τον συμπλέκτη φυσικά είτε μπαίνει μόνη της είτε συμπλεκτάρω εγώ και την βάζω(αν προλάβω και δεν μπει μόνη της)...

    Η μοτοσικλέτα μου έχει 5500κμ και τα λάδια που χρησιμοποιώ είναι τα Castrol Power 1 Racing συνθετικά 10w40. Βρίσκονται στον κινητήρα ένα μήνα και έχω κάνει 2500κμ με αυτά. Το φαινόμενο έχει παρουσιαστεί σύνολο 6-7 φορές στο διάστημα των 5500κμ που έχω τη μηχανή. Η ίδια δυσλειτουργία είχε εμφανιστεί και με τα προηγούμενα λάδια που φορούσα, Castrol Actevo Xtra 10w40 ημισυνθετικά τα οποία κράτησα 3000κμ.

    Δεν ξέρω αν το πρόβλημα οφείλεται σε δικό μου λάθος χειρισμό (να θέλει π.χ περισσότερη δύναμη το πεντάλ του σασμάν) γιατί η αλήθεια είναι ότι είμαι λίγο "μαλακός" στις αλλαγές μου. Θα ήθελα όμως εδώ να σημειώσω, πως στην προηγούμενη μοτοσικλέτα μου δεν μου είχε παρουσιαστεί ποτέ κάτι τέτοιο.

    Παρακαλώ τα φώτα σας!

  2. #2
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Δε μου έχει συμβεί ποτέ στο VFR μου. Συνέβη 1-2 φορές στο 12άρι που είχα και η λύση ήταν οι πιο αποφασιστικές αλλαγές. Δοκίμασε μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της Μak
    Εγγραφή
    28/09/2008
    Μηνύματα
    13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Viking
    Δε μου έχει συμβεί ποτέ στο VFR μου. Συνέβη 1-2 φορές στο 12άρι που είχα και η λύση ήταν οι πιο αποφασιστικές αλλαγές. Δοκίμασε μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ
    Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!

    Η παραπάνω δυσλειτουργία παρουσιάστηκε μόνο σε κάποιες περιπτώσεις με σχετικά χαμηλές στροφές, μεγάλη σχέση (5η-6η) σε συνδιασμό με "χαλαρή" αλλαγή. Δηλαδή πρόκειται για συνδιασμό παραγόντων που απ'ότι φαίνεται αντενδείκνυνται για τη χρήση και τη φιλοσοφία του συστήματος σασμάν - κινητήρας της VFR. Όταν "στροφάρω" λίγο παραπάνω και κάνω πιο γρήγορη αλλαγή η σαφήνεια του σασμάν είναι υπεράνω κριτικής. Απλά επειδή η μηχανή έχει αρκετή ροπή καμιά φορά επιλέγω να αλλάζω "χαμηλά" και τις μεγάλες σχέσεις αλλά αυτό δεν φαίνεται να πολυαρέσει στο σασμάν.

    Ρωτώντας τον μηχανικό μου και παίρνοντας γνώμες από ανθρώπους με παρόμοιας φιλοσοφίας μοτοσικλέτες κατέληξα ότι όντως συμβαίνει και δεν πρόκειται για πρόβλημα οπότε όλα καλά από ότι φαίνεται.


  4. #4
    στα 5500 χλμ δεν εχει στρωσει καλα ακομα το σασμαν αλλα γενικοτερα το vfr εχει σκληρο κιβωτιο και κανει θορυβο αλλα θελει και αποφασιστικες αλλαγες..με τον καιρο και τα χλμ θα μαλακωσει λιγο και θα στρωσεις και εσυ.....

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΜ 400 Πρόβλημα στό σασμαν
    από imitrelos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2012, 20:05
  2. Πρόβλημα στο σασμαν
    από Eric στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2010, 15:56
  3. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2005, 09:17
  4. Πρόβλημα στο πίσω λάστιχο...help!!!
    από Xlitos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 10:23
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 12:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF