στην αρχη καηκε το πηνιο... εμεινα στον δρομο.το εκανα επιτοπου by pass απο εξω πηρε μπροστα και γυρισα.απο τοτε δουλευε κανονικα.σημερα μετα απο κανα μηνα αχρησιας δυσκολευτηκε να παρει μπροστα και σε 2 λεπτα εκανε σαν να "επεσε" η μπαταρια.συνδεσα βοηθητικη μπαταρια αλλα τιπουτα!πατουσα και δεν εκανε τιποτα.κοιταξα την ασφαλια και ηταν οκ.τελικα ξανα ανοιξα αυτο το αγνωστο μαραφετι και βρηκα το προβλημα.το κομματι που επρεπε να κατεβαινει και να κλινει κυκλωμα ειχε κολλησει πανω(ειναι φαγωμενος ολος ο χαλκος και πρεπει να ζεσταθηκε και να κολλησε πανω στο πλαστικο).ξερει κανεις γιατι χαλασε?τι το προκαλεσε?(μηπως και καινουργιο ξαναχαλασει)ειναι κοινο με αλλες honda το ανταλακτικο αυτο?αν εχει καποιος ενα τετοιο και το δινει....
ευχαριστω εκ των προτερων
![]()
filarako ayto einai to rele ths mizas.allakse to kai 8a einai ok alla molis to allaxeis tsekare mhpws kanei kapou braxzykyklwma kai sou kapsei kai to kainourio...! Υ.Γ den einai akrivo na xereis...
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
symfwnw..einai to rele ths mizas.To giati xalase einai aplh fthora....pernane polla amper apo mesa tou thn stigmh pou mizareis.
Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.
ναι παιδια βρηκα οτι δεν ειχε αλλαχτει ποτε αρα ειναι 20 χρονων![]()
αρα ηταν τα δυο τελευταια λεπτα μιζας.ευχαριστω για τις απαντησεις.