Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Παράπονο από τη ζελατίνα του Xr 1000

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalakis
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    391

    Παράπονο από τη ζελατίνα του Xr 1000

    Είχα για 4 χρόνια το Uvex Supersonic και τον Σεπτέμβρη το αντικατέστησα με το γνωστό και πολυφορεμένο XR-1000, μετά από τόσα καλά που έχω ακούσει για αυτό το κράνος.

    Η γνώμη μου είναι ότι είναι ένα πολύ καλύτερο κράνος γενικά και ειδικότερα ξεχωρίζει στην ποιότητα κατασκευής, αλλά κυρίως στην εφαρμογή και στο πόσο πιο αθόρυβο είναι (ειδικά με το wisper kit).

    Εκεί που έχω παράπονο είναι στην αντιθαμβωτική ζελατίνα.
    Όλα τα uvex έχουν μια καταπληκτική ζελατίνα που είναι antifog χωρίς να θέλει άλλη εσωτερική ζελατίνα από μέσα ή επίστρωση με ειδικά υλικά κτλ. Απλά δεν σε απασχολεί το θέμα χειμώνα καλοκαίρι και δεν θολώνει ποτέ ακόμα και σε συνεχή βροχή. Μετά από 4 συναπτά χρόνια καθημερινής χρήσης άρχισε να μην έχει τόσο καλή απόδοση.

    Με το XR-1000 θεωρούσα αρκετή βαβούρα το να βάζω την antifog εσωτερική ζελατίνα, αλλά λέω ΟΚ τουλάχιστον θα κάνω τη δουλειά μου. Είχα μάλιστα παλιότερα ένα NOLAN που είχε παρόμοιο σύστημα με pinlock και σε γενικές γραμμές δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα.

    Όμως με το shoei, παρόλο που έβαλα την εσωτερική ακολουθώντας κατά γράμμα τις οδηγίες και με μεγάλη προσοχή, στην πρώτη μεγάλη βροχή θόλωσε! Φυσικά θόλωσα και εγώ μαζί!!

    Δεν κυκλοφόρησα ποτέ με τη ζελατίνα ανοικτή, μη τυχόν και χάσει την επαφή και γίνει μη στεγανή, ούτε την άνοιξα ποτέ ενώ έβρεχε για να μην μπει υγρασία.
    Απογοητεύτηκα, γιατί νόμιζα ότι ένα τέτοιο κράνος θα είχε καλύτερη απόδοση.
    Την έβγαλα ξανά και τη στέγνωσα και θέλω να δω τι θα γίνει στη συνέχεια.

  2. #2
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Εγω με xr-1000 και το pinlock εχω βρεθει στο βουνο επανω, μεσα σε ενα συννεφο με 8 βαθμούς κελσίου και μπόλικη υγρασία και ολη η ζελατίνα ειχε θολώσει γυρω γυρω αλλά στο κεντρο που ηταν το πινλοκ δεν εκανε κιχ.

    Οπότε υποθέτω οτι κατι δεν εχεις κανει σωστα...

    Μπας και την εχεις βαλει αναποδα? πρεπει το αυλάκι που εξέχει στο πινλοκ να ειναι προς τη ζελατίνα του κρανους, να εγκλοβίζεται δηλαδη αερας μεταξυ ζελατίνας και πινλοκ.
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  3. #3
    I ride my dreambike Το avatar του/της Locksmith
    Εγγραφή
    30/01/2008
    Μηνύματα
    414
    Αποκλείεται. Βγάλε φωτογραφίες της ζελατίνας με το pinlock φορεμένο να δούμε πως την έβαλες. Πέρα του ότι η φλάτζα της σιλικόνης πρέπει να εφάπτεται άψογα στη ζελατίνα, δες μηπως το έβαλες ανάποδα και πρέπει να το περιστρέψεις 180 μοίρες σε σχέση με τα αυτάκια.
    My SV1OOOS...

    SVοεκλογές 2009 - If you SVote for me, I will make your wildest dreams come true! Vote for Pedro

    >> Πωλείται άριστο YAMAHA Tenere XTZ 660 '91

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Είναι γνωστό οτι στο τομέα αντιθαμβωτικής ζελατίνας η uvex απλά δεν πιάνεται ακόμα και σε φτηνές σειρές.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalakis
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    391
    Το έχω βάλει σίγουρα σωστά.
    Και μάλιστα πολύ προσεκτικά ώστε η σιλικόνη να εφάπτεται παντού.

    Την έχω εφαρμόσει εδώ και 1.5 μήνα και γενικά δεν είχα πρόβλημα με θόλωμα.
    Τον τελευταίο καιρό στην μεγάλη υγρασία άρχισε να θολώνει λίγο και μέσα από τη σιλικόνη.
    Προφανώς με τη χρήση κάπου χάθηκε η επαφή και έμπασε υγρασία και αυτό είναι που θεωρώ αδικαιολόγητο.

  6. #6
    I ride my dreambike Το avatar του/της Locksmith
    Εγγραφή
    30/01/2008
    Μηνύματα
    414
    Ναι αυτό συμβαίνει απ'οτι έχω ακούσει και σε άλλους, και συνέβει και σε μένα... Λόγω της κλίσης της ζελατίνας, το pinlock αρχίζει και κατεβαίνει ελάχιστα προς τα κάτω με συνέπεια να "αποκολλάται" η σιλικόνη από τη ζελατίνα και να ανοίγει κενό στο κάτω μέρος . Έτσι όπως είναι φυσικό, περνάει η αναπνοή και υγροποιείται προκαλώντας θόλωμα.

    Αυτό που έκανα εγώ: Το έβγαλα κανα 2-3 μέρες και όταν το επανατοποθέτησα αφού είχα καθαρίσει τις επιφάνεις, τη στιγμή που έβαλα και το 2ο αγκιστράκι, το πάτησα προς τα κάτω αλλά συγχρόνως το πίεζα και προς το επάνω μέρος της ζελατίνας, σαν να προσπαθώ να το ανεβάσω πιο ψηλά σε σχέση με τη ζελατίνα. Τώρα δεν θυμάμαι πόσες φορές το έκανα αυτό αλλά απο τότε σταμάτησε να το κάνει. Πάνω από 2-3 φορές αποκλείεται.

    My SV1OOOS...

    SVοεκλογές 2009 - If you SVote for me, I will make your wildest dreams come true! Vote for Pedro

    >> Πωλείται άριστο YAMAHA Tenere XTZ 660 '91

  7. #7
    I ride my dreambike Το avatar του/της Locksmith
    Εγγραφή
    30/01/2008
    Μηνύματα
    414
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Είναι γνωστό οτι στο τομέα αντιθαμβωτικής ζελατίνας η uvex απλά δεν πιάνεται ακόμα και σε φτηνές σειρές.
    +1

    (UVEX Helix RS Carbon της μαλακισμένης της πρώην μου)
    My SV1OOOS...

    SVοεκλογές 2009 - If you SVote for me, I will make your wildest dreams come true! Vote for Pedro

    >> Πωλείται άριστο YAMAHA Tenere XTZ 660 '91

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thalasinos
    Εγγραφή
    20/08/2008
    Μηνύματα
    417
    Και εγω στα πρωτα χιλ. ειχα το ιδιο προβλημα, τελικα ειναι θεμα ρυθμισεως τα νυχακια που κουμπωνει το pinlok στριψτα ελαφρως προς τα πανω αλλιως κατεβαινει το pinlok κατω και περνανε τα χνωτα στην ζελατινα εγω αυτο εκανα και τωρα ειναι μια χαρα με -1 βαθμους!!

  9. #9
    Μέλος Το avatar του/της kostasra
    Εγγραφή
    14/02/2009
    Μηνύματα
    36
    Παιδια ως ψαροντουφεκας να προτεινω να βαζετε αφρο ξυρισματος απο την μεσα πλευρα της ζελατινας!! Δεν θα θολωσει με τπτ........ Αρκει μια φορα να την περασετε και θα ξενιασετε για αρκετο καιρο!!

  10. #10
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Από την στιγμή που σου θόλωσε, σημαίνει ότι μπήκε μπήκε αέρας ανάμεσα στην κύρια ζελατίνα και στην αντιθαμβωτική.

    Πρέπει να την κάνεις λοιπόν να ''πατήσει'' καλλίτερα.

    Τα πινάκια τα οποία συγκρατούν την αντιθαμβωτική έιναι έκκεντροι ρεγουλατόροι. Με μία μικρή πενσούλα/μυτοτσίμπιδο περίστρεψέ τα δεξιά ή αριστερά τόσο ώστε να την ''πατήσει'' πάνω στην κύρια.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Είναι γνωστό οτι στο τομέα αντιθαμβωτικής ζελατίνας η uvex απλά δεν πιάνεται ακόμα και σε φτηνές σειρές.
    + 650.Απίστευτη ποιότητα.


    .

    ..............

    Εκτός κι αν κάνει κανείς :a13: τη μαλακία να την πλύνει με βραστό νερό...

    Πάλι όμως έφυγε η αντιθαμβωτική επίστρωση σε ένα μόνο σημείο(πάνω δεξιά) μεγέθους δίευρου.Παρόλ'αυτά πολύ δύσκολα να θολώσει ακόμα και 'κει.

  12. #12
    Εχω το Xr 1000 με pinlock όλο τον χειμώνα και δεν έχει θαμπώσει ούτε μία φορά.
    Αν δεν ξέρετε να προσαρμώσετε το pinlock καλύτερα να πάτε σε ένα μαγαζί που ξέρουν να σας το βάλουν.(λεφτά δεν παίρνουν)
    Τα πινάκια ριθμίζονται οπότε δεν είναι απλά βάλαμε το pinlock και θα κάνει δουλειά,θέλει και μία ρύθμιση.
    Κανονικά κάθε εβδομάδα πρέπει να τσεκάρεται το pinlock για την καλή εφαρμογή του και να ρυθμίζεται αν αυτό χρειάζεται.
    Αν ξεραθεί η σιλικόνη του pinlock τότε απλά ήρθε η ώρα για αλλάγή.Το κόστος είναι μικρό, λιγότερο από 20 €

    Επίσεις καλό είναι να βάλετε στο κράνος και ένα επιρήνιο για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα

Παρόμοια θέματα

  1. χαμηλά φώτα από τη μάνα του
    από eXJey στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2007, 15:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF