ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ power commander ΣΕ VFR
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ
ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ V-TEC?
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ power commander ΣΕ VFR
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ
ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ V-TEC?
VFR
γιατί να το κάνεις αυτό;![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΓΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΛΙΓΟ Η ΑΠΟΔΟΣΗ.
ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΙΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΙΣΤΥΩ ΟΤΙ 15-20 ΑΛΟΓΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣΑΝ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΑΝΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VFR
Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΓΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΛΙΓΟ Η ΑΠΟΔΟΣΗ.
ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΙΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΙΣΤΥΩ ΟΤΙ 15-20 ΑΛΟΓΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣΑΝ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΑΝΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Κοίτα να δεις φίλε trifona ,συμφωνώ μαζί σου στο καλύτερο μίγμα ώστε να δουλεύει πιό ομαλά το μηχανάκι,να κλείσεις κάποιες τρύπες και στην τελική να πάρεις και μερικά αλογάκια,αλλά τα 15-20 που λες είναι πάρα πολλά και δεν τα παίρνεις που να χτυπάς τον κ...ο σου κάτω (τουλάχιστον όχι μόνο με το commander).
Αν ψαχτείς και διαβάσεις λίγο το vfrdiscussion.com (οι τρελοαμερικάνοι έχουν δοκιμάσει τα πάντα στα μοτόρια τους),η καλύτερη (και πιό αξιόπιστη βέβαια) βελτίωση που παίρνει το vfr vtec είναι,ελεύθερη εξάτμιση,power commander ή rabid bike,ελεύθερο φίλτρο και μόντα στο φιλτροκούτι και τέλος ,κατάργηση του καταλύτη αλλάζοντας το χταπόδι με ένα της motech. Με όλα αυτά καταφέρνεις να φτάσεις τα 110 άλογα τροχό,δλδ κέρδος 13-14 άλογα,νούμερο καθόλου άσχημο θα λεγα για την Βέφα.......
Anyway πολύ σύντομα θα ξέρω να σου πω αφου έχω σκοπό και εγώ να το δοκιμάσω (το commander ) μιας που άλλαξα τα τελικά με aftermarket(το φίλτρο είχε φύγει εδω και καιρό).......
salute...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotokan
............ να πάρεις και μερικά αλογάκια,αλλά τα 15-20 που λες είναι πάρα πολλά και δεν τα πέρνεις που να χτυπάς τον ........................
αφού τόσα του λείπουν, εσύ γιατί μας τα χαλάς τώρα?
Το ξέρω φίλε,όλοι οι κάτοχοι των vfr το χουμε ξαναπεί ότι αν αυτό το μηχανάκι είχε 15-20 άλογα ακόμα ,θα ήταν η κορυφή (όχι ότι και τώρα δεν το θεωρούμε,αλλά ας μην γελιόμαστε,δεν ξηλώνει και την άσφαλτο )Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
αφού τόσα του λείπουν, εσύ γιατί μας τα χαλάς τώρα?
Καλά όλες αυτές οι μετατροπές δεν έχουν παρενέργειες στην μηχανή; Δηλαδή, ο ανορθωτής (όσον αφορά το power commander) και ο κινητήρας (όσον αφορά το φίλτρο) θα την βγάλουν καθαρή;
Τα μπουζί ιριδίου δεν δίνουν κάτι;
Δίνουν....Αρχικά δημιουργήθηκε από kprearis
.....
Τα μπουζί ιριδίου δεν δείνουν κάτι;
Μια ανάλαφρη αίσθηση στο πορτοφόλι σου....
Για τα 15-20 άλογα.... πες μας ρε φίλε πως θα το κάνεις, να το κάνουμε κι εμείς που ψάχνουμε τα άλογα με το κυάλι και κάποιοι δίνουν 3-4.000Ε για 2-3 άλογα στην ρόδα τους......
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Tην ανάλαφρη αίσθηση την έχουμε και έτσι και αλλιώς στο τσεπάκι αφού φοράει ΜΟΝΟ ιριδίου από μαμά HONDA to VTEC........
Ξέρεις κάποιον που έδωσε 3-4 χιλιάρικα για 2-3 άλογα ρόδα,να μας πει πως το έκανε δλδ ?????
Φίλε kprearis o ανορθωτής δεν νομίζω να έχει να κάνει σε τίποτα με το commander,και όσον αφορά το φίλτρο δεν το καταργείς εντελώς .......
Εγώ έχω rapid bike χταπόδι χωρίς καταλύτη τελικά leovince φίλτρο DNA με αρκετό ψάξιμο στους χάρτες είδαμε καλή διαφορά αλλά σίγουρα όχι 15 άλογα...θα ανεβάσω τη δυναμομέτρηση κάποια στιγμή..
ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΠΑΙΔΙΑ 15 ΑΛΟΓΑ ΑΠΟ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΗΣΗ-POWER COMMANDER ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΕΙΧΕ 15-20 ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ 10 ΑΛΟΓΑ.
ΕΒΑΛΑ ΦΙΛΤΡΟ DNA ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΗΧΟ(ΠΟΛΥ Γ@Μ@ΤΟΣ).
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΞΕΝΑ SITE ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΑΦΟΥ ΠΝΙΓΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΚΑΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΙΑΩΑΣΕΙ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ 10 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ.
VFR
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotokan
...
Ξέρεις κάποιον που έδωσε 3-4 χιλιάρικα για 2-3 άλογα ρόδα,να μας πει πως το έκανε δλδ ?????
.....
Ναι αρκετούς αλλά δεν έχουν VFR....
Ο μόνος τρόπος για να πάρει ιπποδύναμη το VFR είναι να το πουλήσεις και να αγοράσεις ένα άλλο μηχανάκι.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Τι λες βρε sniper;Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ναι αρκετούς αλλά δεν έχουν VFR....
Ο μόνος τρόπος για να πάρει ιπποδύναμη το VFR είναι να το πουλήσεις και να αγοράσεις ένα άλλο μηχανάκι.![]()
Να βελτιώσουν την απόδοση θέλουν, όχι να κοντράρουν τα CBR-RR στο δρόμο. 10 αλογάκια είναι κακά δλδ;![]()
Ζητήσανε άλογα και τους είπα τον τρόπο..... ποια απόδοση ρε byr0n σε μηχανάκι 250 κιλα με 100 άλογα; θα πάει στα 110 ονομαστικά και τι έγινε; θα σκάβουν τον δρόμο; Φορτωμένοι δικάβαλλοι σε ανηφόρα θα λύνουν σταυρόλεξα να περάσει η ώρα....Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Τι λες βρε sniper;![]()
Να βελτιώσουν την απόδοση θέλουν, όχι να κοντράρουν τα CBR-RR στο δρόμο. 10 αλογάκια είναι κακά δλδ;![]()
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Τι λες βρε sniper;![]()
Να βελτιώσουν την απόδοση θέλουν, όχι να κοντράρουν τα CBR-RR στο δρόμο. 10 αλογάκια είναι κακά δλδ;![]()
Ακριβώς αυτό φίλε byr0n.......
sniper νομίζω πως έχεις χάσει λίγο την μπάλα....Το είπαμε και παραπάνω ότι το ξέρουμε πως δεν θα ξηλώνει την άσφαλτο, αλλά που είναι το "κακό" στο να προσπαθείς να δώσεις 10-12 ουσιαστικά άλογα και όχι ονομαστικά σ ένα μηχανάκι που είναι 97-100 άλογα τροχό,άλλωστε αυτό είναι βελτίωση της τάξης του 10-12% με σχετικά μικρό κόστος......
Όσο για τους "πολλούς" που δώσαν 3-4 χιλιάρικα για 2-3 άλογα........no comment