Καλησπέρα σας,
έχω ένα f650 gs 2 spark τελος 2004 το αγόρασα όταν πρωτοβγηκε με διπλο μπουζι.
έχω κάνει περιπου 63.000χλμ.
απο τις 55.000χλμ και μετά μου κάνει το εξής.
τα καπάκια του ψευτοντεπόζιτου ζεσταίνονται πάρα πολύ.
Όταν λέω παρα πολυ εννοώ ότι τα επιπεδα αυτά δεν τα εφτανε παλιά
ουτε με καύσωνα μέσα στην πόλη.
Το πήγα στον Παναγιωτόπουλο στις 60.000 για servis και του το είπα.
Το κοιταξε εκτενεστερα το θεμα απο ότι μου είπε.την είχα ολη μερα μέσα την μηχανη
μαζι με το σερβις των 10.000.
Δεν βρήκε τιποτα όμως απο ότι μου είπε.
Και όντως η μηχανή για κάποια χιλιόμετρα πηγαινε καλα και μετα άρχισε σταδιακά
να κάνει το ίδιο.
τωρα μετα απο 3.000 χλμ απο το τελευταιο σερβις έκανα μια αποσταση 25 χλμ και όταν έφτασα η μηχανη ήταν πολυ ζεστή.
Όταν το κάνει αυτό αλλάζει ο θορυβος της μηχανής σαν να ξεκινάω στο φανάρι με 2η ισως και 3η.και κάποιες φορές νιώθω να ζεσταίνομαι και κάτω απο την σέλα!
Είναι να τρελενεσαι! και να πεις οτι το παω για σερβις οπου να ναι.ο αντωνης είναι θεός!
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι βρήκα μια σταγόνα λαδιού κάτω χαμηλα στην ποδιά
εκει που είναι η τάπα για να αλλάξεις τα λάδια.
δεν είχα την ευκαιρία να κοιτάξω την στάθμη γιατι την ώρα που έφτασα σπίτι ακούμπησα την τάπα στο αριστερό πάνω καπάκι και κόντεψα να καώ!
Επίσης να σας πώ ότι έιχα ενα πρόβλημα με την αντλια του νερού.
Είχαν σπάσει κατι γραναζάκια απο ότι μου είπε ο Αντώνης και μου τα άλλαξε.
Αναγκαστηκα όμως να οδηγήσω 30χλμ για να την παω στο συνεργείο με το λαμπάκι των λαδιών αναμένο.
Λέτε να δημιουργήθηκε τιποτα σοβαρο;