Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Ελεγχος λαδιων ΧΤ 600

  1. #1

    Ελεγχος λαδιων ΧΤ 600

    Παιδια ξερει κανεις εναν σιγουρο και δοκιμασμενο τροπο ελεγχου της σταθμης λαδιων στο χτ??
    εχω ακουσει παρα πολλες αποψεις που διαφερουν μεταξυ τους.........
    Rock hard ride free

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    Re: Ελεγχος λαδιων ΧΤ 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ilias s.m.
    Παιδια ξερει κανεις εναν σιγουρο και δοκιμασμενο τροπο ελεγχου της σταθμης λαδιων στο χτ??
    εχω ακουσει παρα πολλες αποψεις που διαφερουν μεταξυ τους.........
    Αναβεις το μηχανακι και το αφηνεις να δουλεψει 3-4 λεπτα στο ρελαντι.
    Σβηνεις και αφηνεις 2-3 λεπτα να κατεβουν τα λαδια.
    Φερνεις το μηχανακι σε καθετη θεση και κοιτας στο γυαλακι να τσεκαρεις την σταθμη.
    Εννοειται οτι το μηχανακι πρεπει να ειναι κρυο πριν το βαλεις μπροστα...

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της LatanG
    Εγγραφή
    14/06/2008
    Μηνύματα
    114
    Γυαλάκι????? Έχει το ΧΤ γυαλάκι? Εμένα πάντως δεν έχει..... Εγώ τα μετράω έπειτα από σύντομη βόλτα και αφού περάσει κανα 2λεπτο βάζω τη μηχανή σε κάθετη θέση και τα τσεκάρω. Η στάθμη πρέπει να ναι μεταξύ Full & Empty

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LatanG
    Γυαλάκι????? Έχει το ΧΤ γυαλάκι? Εμένα πάντως δεν έχει..... Εγώ τα μετράω έπειτα από σύντομη βόλτα και αφού περάσει κανα 2λεπτο βάζω τη μηχανή σε κάθετη θέση και τα τσεκάρω. Η στάθμη πρέπει να ναι μεταξύ Full & Empty
    Δεν παιρνω και ορκο αν εχει ή οχι γτ δεν το εχω
    Τελος παντων τσεκαρε το οπως μπορεις...

  5. #5
    το χτ δεν εχει τζαμακι!!αλλα οκ το θεμα ειναι το τι γινεται πριν και οχι το πως κοιταμε την σταθμη
    Rock hard ride free

  6. #6
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    οταν εχει δουλεψει ο μοτερ για καποια ωρα, το σβηνουμε για κανα λεπτο, εοντας τη μηχανη σε οριζοντιο επιπεδο, και τοτε κανουμε τη μετρηση...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    οταν εχει δουλεψει ο μοτερ για καποια ωρα, το σβηνουμε για κανα λεπτο, εοντας τη μηχανη σε οριζοντιο επιπεδο, και τοτε κανουμε τη μετρηση...
    Πανο διαφωνω οτι πρεπει το μοτερ να δουλευει ωρα.Το λαδι θα εχει ζεσταθει τοσο και θα εχει διασταλλει τοσο που θα δωσει εντελως λαθος ενδειξη!
    Με κρυο το μηχανακι να δουλεψει 3-4 λεπτα για να κυκλοφορησει το λαδι και μετα σβησιμο,αναμονη 2-3 λεπτα και μετρημα νομιζω οτι ειναι οκ.


    Και την μηχανη σε καθετο επιπεδο!!!Αν την βαλει σε οριζοντιο θα κλαιει τα πλαστικα του

  8. #8
    εμενα ο μηχανικος μου μου ειπε να την κανω μια βολτα,να ανεβουν τα λαδια και η θερμοκρασια και μετα να περιμενω το πολυ ενα λεπτο και να ελενξω!!!
    Rock hard ride free

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ilias s.m.
    εμενα ο μηχανικος μου μου ειπε να την κανω μια βολτα,να ανεβουν τα λαδια και η θερμοκρασια και μετα να περιμενω το πολυ ενα λεπτο και να ελενξω!!!
    Μια βολτα το τετραγωνο...Οχι τον γυρο της Πελοπονησου!!!
    Αυτο εννοω...

  10. #10
    πιστευω μως αν κανω μια βολτα το τετραγωνο η θερμοκρασια δεν θα ανεβει ουτε στα μισα καντα δυο τα τετραγωνα και βλεπουμε
    Rock hard ride free

  11. #11
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    παιδια, για να μετρησουμε τα λαδια, φερνουμε σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας τον κινητηρα, και μετα περιμενουμε λιγο με το κινητηρα σβηστο, και μετα μετραμε...


    βεβαια η Yamaha στο manual λεει οτι απο κρυο βαζουμε το μοτερ να δουλεψει για 10s και μετα περιμενουμε ενα λεπτο, αλλα τεσπα...

    γενικα ομως, αν ζεστο το μοτερ εχει τα λαδια στη σωστη σταθμη, προφανως και δεν εχει κανενα προβλημα απο ελλειψη λαδιου στον κινητηρα...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    παιδια, για να μετρησουμε τα λαδια, φερνουμε σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας τον κινητηρα, και μετα περιμενουμε λιγο με το κινητηρα σβηστο, και μετα μετραμε...


    βεβαια η Yamaha στο manual λεει οτι απο κρυο βαζουμε το μοτερ να δουλεψει για 10s και μετα περιμενουμε ενα λεπτο, αλλα τεσπα...

    γενικα ομως, αν ζεστο το μοτερ εχει τα λαδια στη σωστη σταθμη, προφανως και δεν εχει κανενα προβλημα απο ελλειψη λαδιου στον κινητηρα...
    Διαφωνω με την θερμοκρασια...Ποια θεωρεις ως θερμοκρασια λειτουργιας?!Γτ δεν ειναι θερμοκρασια λειτουργιας η θερμοκρασια που εχεις μετα απο μια ωρα μποτιλιαρισμενος στην κινηση... Σε τετοια θερμοκρασια δεν εχεις σωστη ενδειξη!Εχουν διασταλλει πολυ τα λαδια και ενω σε ποσοτητα θα ειναι λιγοτερο απο το κανονικο θα δειχνουν ΟΚ.
    Θερμοκρασια λειτουργιας εννοουμε να βαλεις μπροστα με κρυο μοτερ και να περιμενεις λιγα λεπτα να ζεσταθει...Εμπειρικα,ακουμπωντας το χερι σου πανω στο δεξι καπακι του μοτερ να νιωθεις οτι αρχιζει να ζεστενεται...Αντε,να το κανεις και μια βολτα το τετραγωνο...
    Φιλικα παντα ετσι?

  13. #13
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ναι ρε συ καμεν τι λες να παρεξηγηθουμε για ατυα ?


    θερμοκρασια λειτουργιας ειναι οταν...δε μπορω να το ορισω ακριβως οταν εχει ερθει σε θερμοκρασια λειτουριας το μοτερ:wacko:

    οι κινητηρες την πιανουν μετα απο κανα 10λεπτο λειτουργιας, και τη διατηρουν, χωρις αυξωμοιωσεις...

    σε αυτο που λες με την κινηση, ειναι λαθος παραδειγμα, γιατι τοτε ο κινητηρας εχει ΥΠΕΡθερμανθει...


    και ολοι οι κατασκευαστες τοτε λενε να τα μετρας τα λαδια, οχι με κρυο μοτερ η με μοτερ που εχει δουλεψει ελαχιστα...


  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ναι ρε συ καμεν τι λες να παρεξηγηθουμε για ατυα ?


    θερμοκρασια λειτουργιας ειναι οταν...δε μπορω να το ορισω ακριβως οταν εχει ερθει σε θερμοκρασια λειτουριας το μοτερ:wacko:

    οι κινητηρες την πιανουν μετα απο κανα 10λεπτο λειτουργιας, και τη διατηρουν, χωρις αυξωμοιωσεις...

    σε αυτο που λες με την κινηση, ειναι λαθος παραδειγμα, γιατι τοτε ο κινητηρας εχει ΥΠΕΡθερμανθει...


    και ολοι οι κατασκευαστες τοτε λενε να τα μετρας τα λαδια, οχι με κρυο μοτερ η με μοτερ που εχει δουλεψει ελαχιστα...

    Tι "καμεν" ρε?! Σιγα μην ειμαι και καμμενος
    Σε'ι'μεν...

    Συμφωνουμε οτι μια βολτιτσα το τετραγωνο ειναι αρκετη?!

  15. #15
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen


    Συμφωνουμε οτι μια βολτιτσα το τετραγωνο ειναι αρκετη?!

    xmmm

    μαλλον οχι

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Φιλος ψάχνει για ΧΤ 600
    από psaroulis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2005, 13:55
  2. ΨΑΛΙΔΙ ΓΙΑ ΧΤ 600
    από MISKIN στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2005, 02:24
  3. Ρύθμιση βαλβίδων στο χτ-600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2004, 15:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF