Μετά από 37.000 χιλιόμετρα συντηρητικής οδήγησης εντός κ εκτός ασφάλτου , ο κινητήρας της αγαπημένης μου μοτοσυκλέτας παρέδωσε το πνεύμα του... Κινούμενος με 80 km/ ώρα , επί της εθνικής οδού , ο κινητήρας απεβίωσε ξαφνικά , στη μέση του δρόμου. Ευτυχώς, δεν ακολούθησε τούμπα και είμαι καλά.Ένα παξιμάδι μέσα στον κινητήρα .... εργοστασιακό λάθος.....,το πόρισμα της επίσημης αντιπροσωπείας στο Ηράκλειο της Κρήτης ,όπου γίνονταν όλα τα service. Η προφορική απάντηση της Yamaha Ελλάς στην Αθήνα: "λυπόμαστε κύριε, έχει λήξει η εγγύησή σας...". Μαζί της, απεβίωσε και η αξιοπιστία του ΧΤ 660 και της Yamaha μαζί.... Παιδιά , προσέξτε..

)....όταν λες ξεβιδωμένο παξιμάδι και τέζα ο σακάτης,τι ακριβώς εννοείες.
Εκτός αυτού εγώ θεωρώ ότι από την στιγμή που κινδύνεψες τα περί εγγύησης πάνε περίπατο εφόσον ακολουθούσες το πρόγραμμα συντήρησης κανονικά και εγώ θα ακολουθούσα την δικαστική οδό όχι μόνο για αντικατάσταση του μοτέρ. Από εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνω γιατί ένας επίσημος εισαγωγέας που προφανώς τα κέρδη του είναι εξαψήφια, σε τέτοιες σοβαρές περιπτώσεις δεν προβαίνει τουλάχιστον στην αντικατάσταση μοτέρ, και προτιμάει ο συγκεκριμένος αναβάτης να απορρίψει τις επόμενες πιθανές 3 μελλοντικές του μοτοσυκλέτες από την συγκεκριμένη εταιρία..