Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Προς ιδιοκτήτες ΚΤΜ Super Duke μοντέλων μέχρι και 2006 αλλά και των καινούργιων

  1. #1

    Προς ιδιοκτήτες ΚΤΜ Super Duke μοντέλων μέχρι και 2006 αλλά και των καινούργιων

    Φίλοι συνιδιοκτήτες των SUPER DUKE μοντέλων μέχρι το 2006 χρειάζομαι τη βοήθειά σας.
    Έχω 1,5 χρόνο ένα αντίστοιχο μοντέλο από αυτά που έβγαλε σε προσφορά η ΚΤΜ λόγω στοκ.
    Το λατρεύω το γουστάρω τρελαίνομαι όταν το οδηγώ αλλά μου παρουσιάζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα.
    Αφού γεμίσω το ρεζερβουάρ και αφού κάνω 70-80 χλμ σε απότομα δυνατά φρεναρίσματα σβήνει ο κινητήρας. Από απλές ανεπίσημες κουβέντες που έχω κάνει με το ΝΤΑΗ ΘΩΜΑ που είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο και πολύ καλός γενικότερα, με ενημέρωσε ότι κατά τα φρεναρίσματα η βενζίνη μετακινείται προς το εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ που έχει "ψιλοαδειάσει" τη στιγμή που η αντλία καυσίμου είναι συνδεδεμένη στο πίσω μέρος του. Επομένως, κατά το φρενάρισμα "αδειάζει" στιγμιαία από καύσιμο και η αντλία καυσίμου τραβάει αέρα και σβήνει ο κινητήρας.
    Έχετε μήπως κι εσείς το ίδιο πρόβλημα κι αν ναι τι έχετε κάνει για αυτό?
    Επίσης, οι ιδιοκτήτες των καινούργιων SUPER DUKE έχετε το ίδιο πρόβλημα ή μήπως σε εσάς έχουν διορθώσει το πρόβλημα με το καινούργιο ρεζερβουάρ?


    Ελπίζω ότι θα δείτε όλοι αυτή τη συζήτηση και θα μου δώσετε τις γνώσεις σας.


    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Φώτης

  2. #2
    ego otan eixa to 690sm kai ekana stoppies evgaine sinexeia venzini apo to depozito telika i ktm kanei mono teleious kinitires gia tin ipolipi mixani.......
    What the frak

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cabalai
    ego otan eixa to 690sm kai ekana stoppies evgaine sinexeia venzini apo to depozito telika i ktm kanei mono teleious kinitires gia tin ipolipi mixani.......
    απο την υπερχειλιση εβγαινε και δεν ειναι θεμα του 690 ή του SD...

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cabalai
    ego otan eixa to 690sm kai ekana stoppies evgaine sinexeia venzini apo to depozito telika i ktm kanei mono teleious kinitires gia tin ipolipi mixani.......
    Παιδιά αυτό που χρειάζομαι να μάθω είναι:
    α) αν έχετε υπόψη σας για SUPER DUKE ΜΟΝΟ να συμβαίνει το πρόβλημα αυτό και σε άλλους ιδιοκτήτες
    και
    β) αν ναι αν έχετε βρει λύση πέρα από το να οδηγείτε με το φόβο του σβησίματος.

    Σας ευχαριστώ για την προθυμία να βοηθήσετε αλλά αν δεν έχετε κάποια σχετική με τα παραπάνω πληροφορία τελικά δεν καταφέρνετε να με βοηθήσετε.
    Επίσης, επειδή ψιλιάζομαι ότι αυτό αποτελεί πρόβλημα σχεδιασμού του ρεζερβουάρ που ενδεχομένως να το έχουν λύσει στο καινούργιο μοντέλο, θα χαιρόμουν να μάθω από τους ιδιοκτήτες καινούργιων μοντέλων αν έχουν αντίστοιχο πρόβλημα

  5. #5
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Κοιτα στα νεότερα μοντελα το ντεπόζιτο ειναι διαφορετικό οπως και η αντλία της βενζίνης οπότε θα πρέπει αν περιοριστείς στους ιδιοκτήτες των παλαιότερων μοντέλων...
    Ban 'em all

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Κοιτα στα νεότερα μοντελα το ντεπόζιτο ειναι διαφορετικό οπως και η αντλία της βενζίνης οπότε θα πρέπει αν περιοριστείς στους ιδιοκτήτες των παλαιότερων μοντέλων...
    Το ξέρω για τις νέες διαφορές οπότε ρωτάω και τους νέους αν έχουν σχετικό πρόβλημα πλέον, στην περίπτωση που όντως υπάρχει πρόβλημα στο παλιό μοντέλο...

    Stabak γράφεις και στο μοτοκαφενείο? κάτι μου θυμίζει το nickname σου

  7. #7
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Ναι γραφω, ειχα ενα SD '07 και μονο σε πιστα μια φορά μου ειχε κανει ενα "κοψιμο" σε ψιλοαδειο ντεποζιτο.. δεν το ειχα ψαξει περισσοτερο...
    Ban 'em all

  8. #8
    eksoplismos kai prosoxi! Το avatar του/της giannis950
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    14
    ειμαι ιδιοκτητης ενος 05 κ ειχα το ιδιο προβλημα ακριβως στο οποιο εφταιγε τελικα κακης ποιοτητας βενζινη,αλλαξα τα φιλτρα βενζινης στο θωμα και δν εγινε ποτε ξανα,μεχρι να μεινει απο βενζινη οπως κ να οδηγαω δν το κανει ποτε.αν χρειαζεσαι περαιτερω πληροφοριες μπορω να σου στειλω με πμ το κιν μου.
    to the feeling being "ready to race"....KTM power

  9. #9
    Οχι φιλε Φώτη αυτο που λες δεν υπαρχει, καποιο αλλο θεμα ειναι (SD 05)

  10. #10
    eksoplismos kai prosoxi! Το avatar του/της giannis950
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    14
    ειμαι σιγουρος γιατι λυθηκε το προβλημα αμεσως μετα απο καιρο που το ψαχναμε(δεν θελω να το παιξω ξερολας η κατι τετοιο)
    to the feeling being "ready to race"....KTM power

  11. #11
    The most Bin's WINS !!! Το avatar του/της lkol
    Εγγραφή
    15/11/2004
    Μηνύματα
    136
    Κοίτα η αλήθεια είναι ότι μπορεί να είναι έτσι.
    Εγώ έχω ένα 07 κ μου έχει σβήσει δυο φορές σε πίστα. Τη μια τελείως κ την άλλη στιγμιαία κ ξαναπήρε. Κ τις δυο με ρεζέρβα κ μπαίνοντας αρκετά πλαγιασμένος στην Κ1 των Σερρών. Αλλά αφού είχα διανύσει 130 χλμ μετά το γέμισμα, δηλαδή εκεί περίπου που ανάβει το λαμπάκι της βενζίνης στο 07.

    Το δικό σου σίγουρα έχει μικρότερο τεπόζιτο, αλλά κ 70-80 μου φαίνονται πολύ λίγα.

    Καλύτερα να πας κ μια βόλτα από κανένα άλλο συνεργείο να ρωτήσεις κ εκεί. Αν είναι σύνηθες πρόβλημα, θα το ξέρουν όλοι οι μάστορες. Πάντως παίζει κ το σενάριο με την κακή βενζίνη.


  12. #12
    Πάντως παιδιά βλέπετε ότι λίγο εως πολύ το πρόβλημα αυτό το έχετε συναντήσει κι εσείς.
    Σίγουρα μου συμβαίνει από τα 100 χλμ και μετά απλά κάποια στιγμή μου είχε συμβεί και νωρίτερα και στα 80 χλμ συνήθως πάει να σβήσει αλλά δεν σβήνει... οδηγικά πάντως αυτό είναι επικίνδυνο...
    Κι επίσης ενώ το λατρεύω για το πως οδηγείται αυτό το μηχανάκι και την αίσθηση που σου δίνει σε σχέση με ο,τιδήποτε άλλο γιαπωνέζικο, ούτε στo ZX 636 ούτε στο CBR600F3 που είχα παλιότερα μου είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο και γενικότερα σε κανένα μηχανάκι που είχα στην κατοχή μου μέχρι σήμερα...κι αυτό είναι κάτι που έχει ενοχλήσει αφάνταστα!!

    Γιάννη950 θα το κοιτάξω αυτό που λες με την ποιότητα και το φίλτρο βενζίνης μήπως απο εκεί λυθεί το θέμα..

  13. #13
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    παιδια καλημερα.
    με συγχωρειτε που επεμβαινω αλλα ειμαι κοντα στην αποκτηση ενος SD '06 και εχω πολλες αποριες.
    μηπως μπορειτε να με κατατοπισετε σχετικα με service και τι προβληματα παρουσιαζει το μηχανακι(αν παρουσιαζει),εκτος απο αυτο που ανεφερεται.
    σχετικα με το προβλημα που ρωτατε,ενας φιλος που ειχε το '05,εκανε αλλαγη αντλια βενζινης γιατι ειχε βουλωσει.

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    παιδια καλημερα.
    με συγχωρειτε που επεμβαινω αλλα ειμαι κοντα στην αποκτηση ενος SD '06 και εχω πολλες αποριες.
    μηπως μπορειτε να με κατατοπισετε σχετικα με service και τι προβληματα παρουσιαζει το μηχανακι(αν παρουσιαζει),εκτος απο αυτο που ανεφερεται.
    σχετικα με το προβλημα που ρωτατε,ενας φιλος που ειχε το '05,εκανε αλλαγη αντλια βενζινης γιατι ειχε βουλωσει.
    τελικά και στη δική μου περίπτωση κάτι αντίστοιχο έφταιγε.
    το φιλτρο ήταν βουλωμένο ή είχε πρόβλημα εξ αρχής οπότε με το ποθ το άλλαξα το πρόβλημα λύθηκε.
    γενικότερα το μηχανάκι δεν έχει κανένα πρόβλημα, μη φοβηθείς να το πάρεις!!και δεν παίζεται οδηγικά...!!

  15. #15
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    με συγχωρειτε εκανα λαθος.
    βαλβιδα βενζινης τελικα ειχε βουλωμενη.ουτε δεκα ευρω δεν του κοστισε απο οτι μου ειπε.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF