Καλως σας βρήκα!
Να πω και εγω την ατυχια μου.
Αγοραζω πριν απο ενα χρονο ενα honda lead '05 μεταχ. Ολα καλα, προσεκτικη οδηγηση και εκανα και 2 servise στον σπιτονοικοκυρη-"μηχανικο" μου.
Καποια στιγμη εμεινα και δεν επαιρνε μπροστα, το τσεκαρει και μου λεει πηνεια. Μιλαει με γνωστο του ηλ/γο και μου λεει το γνησιο εχει πολλα λευτα μπορουμε με 200 να τιλιξουμε . Λεω οκ και δεν το ψαχνω γιατι ολο τον καιρο ηταν οκ σε ολα, γιατι να μην ειναι και στο μηχανακι..??
Καποια στιγμη εμεινα μετα απο 600-700km και ηταν παλι τα πηνεια και βαζω γνησια με 150Ε μαζι με τοποθετηση σε αλλον μηχανικο.
Εδω ειναι το θεμα. Μετα την τοποθετηση των πηνειων ειδα οτι το μηχανακι εχασε περιπου το 40% του γκαζιου του.
Εκανα και ενα ελεγχο σε εξουσιοδοτημενο αυτη την φορα και μου ειπε ο μηχανικος οτι το φιλτρο αερα ειχε φυγει απο την θεση του και ρουφαγε αερα χωρις αυτο οποτε μαλλον κατι μπηκε μεσα και εχασε συμπιεση..
Ακουγεται πολυ λογικο αλλα πριν την αλλαγη των πηνειων δουλευε κανονικα, μηπως τελικα ειναι θεμα ρευματων και ειναι μια χαρα το μοτερ?
Ρωταω για να εχω μια ιδεα πριν ψαξω για το πως θα κινηθω