Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Drag-bar τιμόνι.

  1. #1

    Drag-bar τιμόνι.

    Γνωρίζει κάποιος αν σε ένα custom αλλάξουμε το τσοπεράδικο τιμόνι και βάλουμε ίσιο (drag-bar), πως συμμαζεύονται ντίζες και σωληνάκια ? Δεν τρέχει τίποτα και όλα προσαρμόζονται καλώς ή αρχίζουν τα κοντύματα και τα μαστορέματα?

    Ευχαριστώ.

  2. #2
    κάνεις κανα δυό κόμπους να κοντίνουν!

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    κάνεις κανα δυό κόμπους να κοντίνουν!

    Για τιμόνι ρώτησα όχι για γαρδούμπα ...

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Drag-bar τιμόνι.

    Δεν εχω ιδέα απο τσόπερ αλλά το ίδιο είναι σε όλες τις μοτό.

    Μπορεί να την γλυτώσεις αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλη διαδρομή για τις ντίζες απο την κανονική, αλλά προσοχή να κάνεις δοκιμές να μην μαγκώνει τίποτα σε ολη τη διαδρομή του τιμονιού.

    Οι ντίζα συμπλέκτη θέλει απαλές καμπές αλλιώς θα χρειαζεται περισσότερη δύναμη απο πριν.

    Μεχρι ενός σημείου μπορείς να την σκαπουλαρεις, αλλά απο ένα σημείο και μετα πας για αλλαγή ντιζων και σωληνακίων.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Μπορείς να είσαι τσαπατσούλης και να αφήσεις τις ίδιες ντίζες.
    Οσο πιο κοντή είναι η ντίζα τόσο καλύτερη αίσθηση έχεις στο χέρι.
    Κάνεις την δουλειά σου και έτσι αλλά το σωστό είναι άλλες όσο το δυνατό κοντύτερες.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF