Γνωρίζει κάποιος αν σε ένα custom αλλάξουμε το τσοπεράδικο τιμόνι και βάλουμε ίσιο (drag-bar), πως συμμαζεύονται ντίζες και σωληνάκια ? Δεν τρέχει τίποτα και όλα προσαρμόζονται καλώς ή αρχίζουν τα κοντύματα και τα μαστορέματα?
Ευχαριστώ.![]()
Γνωρίζει κάποιος αν σε ένα custom αλλάξουμε το τσοπεράδικο τιμόνι και βάλουμε ίσιο (drag-bar), πως συμμαζεύονται ντίζες και σωληνάκια ? Δεν τρέχει τίποτα και όλα προσαρμόζονται καλώς ή αρχίζουν τα κοντύματα και τα μαστορέματα?
Ευχαριστώ.![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
κάνεις κανα δυό κόμπους να κοντίνουν!![]()
Για τιμόνι ρώτησα όχι για γαρδούμπα ...
Δεν εχω ιδέα απο τσόπερ αλλά το ίδιο είναι σε όλες τις μοτό.
Μπορεί να την γλυτώσεις αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλη διαδρομή για τις ντίζες απο την κανονική, αλλά προσοχή να κάνεις δοκιμές να μην μαγκώνει τίποτα σε ολη τη διαδρομή του τιμονιού.
Οι ντίζα συμπλέκτη θέλει απαλές καμπές αλλιώς θα χρειαζεται περισσότερη δύναμη απο πριν.
Μεχρι ενός σημείου μπορείς να την σκαπουλαρεις, αλλά απο ένα σημείο και μετα πας για αλλαγή ντιζων και σωληνακίων.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Μπορείς να είσαι τσαπατσούλης και να αφήσεις τις ίδιες ντίζες.
Οσο πιο κοντή είναι η ντίζα τόσο καλύτερη αίσθηση έχεις στο χέρι.
Κάνεις την δουλειά σου και έτσι αλλά το σωστό είναι άλλες όσο το δυνατό κοντύτερες.