Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: αλλαγη γραναζωματος R1 04

  1. #1

    αλλαγη γραναζωματος R1 04

    ηρθε η ωρα να αλλαξω αλυσιδογραναζα και σκεφτομαι για 16 μπροστα αντι για 17 που φοραει.θα εχει πολυ μεγαλη διαφορα σε σχεση με το αν εβαζα ενα 47 πισω απο 45 που φοραει?

  2. #2
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    διαφορά πιο πολύ στα λεφτά θα δείς γιατί το πίσω γρανάζι είναι αρκετά πιο ακριβό. 15-20 το μπροστά 50+ το πίσω.
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  3. #3
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimokritos
    διαφορά πιο πολύ στα λεφτά θα δείς γιατί το πίσω γρανάζι είναι αρκετά πιο ακριβό. 15-20 το μπροστά 50+ το πίσω.
    Θα βαλει ουτως η αλλως γραναζια καινουργια....


    Θα σου προτεινα το +2 πισω μιας και αυτο εχω στο νου μου κι εγω για το δικο μου 1000.
    Keep spamming!!!:a13:

  4. #4
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    για την περίπτωση που έπαιρνε σετ έλεγα και του έμενε το πίσω μαμά για την περίπτωση που δεν του άρεσε η καινούργια μετάδοση να επέστρεφε στην μαμά.

    πάντως είναι καλύτερα να αλλάζουμε το πίσω αντί του μπροστά για μεγαλύτερη μακροζωία της αλυσίδας.
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  5. #5
    εκανα τις παρακατω διαιρεσεις για να βρω τις σχεσεις μεταδοσης:
    δοντια πισω/δοντια μπροστα
    ''μαμα'' 45/17=2,647
    ''1η επιλογη'' 46/17=2,7058
    ''2η επιλογη'' 47/17=2,7647
    ''3η επιλογη'' 48/17=2,8235
    ''4η επιλογη'' 45/16=2,8125
    Οπως βλεπουμε ενα δοντι μπροστα λιγοτερο ''πλησιαζει'' την ''επιλογη 3'' πραγμα που σημαινει 3 δοντια πισω μεγαλυτερο.
    εχοντας στον νου οτι με 3 δοντια μεγαλυτερο πισω θα υπαρχει πολυ σημαντικη διαφορα(θα κοντυνει αρκετα με οτι αυτο συνεπαγεται στο ταξιδι,αυξημενη καταναλωση,φθορα κτλ αλλα και καλυτερα ''μπαμ'') θα παω στην ''2η επιλογη'' σαν κατι το οποιο πιστευω τα συνδιαζει ολα.

    Παιδια ακουω τις αποψεις σας.

  6. #6
    Δεν ξέρω τί και αν τα άλλαξες, εγώ επειδή δεν θέλω να κοντύνω πολύ το μηχανάκι έβαλα -1 μπροστά -2 πίσω δλδ, 16/45. κόντυνε ενα κλίκ (λιγότερο απο ενα δόντι πίσω) αλλά μειώθηκε το βάρος του πίσω γραναζιόυ και έβαλα και 520 αλυσίδα και γρανάζι αλουμινίου.
    Μείωση βάρους, μείωση τριβών, γρηγορότερη φθορα βέβαια. αξίζει τα 180? τοποθετημένα και όλα afam
    http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
    http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
    http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
    http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013

    100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
    Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.

  7. #7
    φιλε μου που τα εβαλες?η τιμη τοποθετημενα ειναι πολυ καλη.
    λες -1 μπροστα και πηγες στα 16 ,σωστα.αλλα λες επισης -2 πισω πηγες στα 45.45 ομως ειναι το μαμα.

  8. #8
    sorry λάθος, έχεις δίκιο. 16/43 έχω

    Πήγα σε φίλο λαστιχά που έχει σχέση με το χώρο γι'αυτό και η τιμή. Άν θες μπορώ να ρωτήσω τιμή και να πάμε μαζί ή να του πώ οτι θα περάσεις εκ μέρους μου.
    Περισσότερα με πμ για να μην μας πούν οτι κάνουμε και διαφήμιση
    http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
    http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
    http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
    http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013

    100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
    Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.

  9. #9
    χτες περασα και γω τα δικα μου εδω στις Σερρες.190 ευρω αλυσιδα 520 -γραναζια Afam τοποθετημενα.δεν ειχε 47 πισω και εβαλα 46.η διαφορα ειναι πολυ μικρη τελικα αλλα αισθητη,προς το καλυτερο.νομιζω η χρυση τομη ειναι 47 πισω ουτε πολυ μακρυ ουτε πολυ κοντο.
    Αν θες φιλε μου πες μου σε PM σε ποιο μαγαζι τα εβαλες να το εχουμε στα υποψην μας.

  10. #10
    Βαρεθηκα να δουλευω Το avatar του/της karapialis
    Εγγραφή
    21/08/2007
    Μηνύματα
    31
    http://www.gearingcommander.com/

    πιστευω οτι θα σας βοηθησει να αποφασισετε
    cbf600S
    VFR/interceptor

  11. #11
    πολυ καλη σελιδα.την ξερω αλλα ποτε δεν εβαλα τιμες για να δω τι παιζει

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/08/2008
    Μηνύματα
    113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από argi6argi
    Δεν ξέρω τί και αν τα άλλαξες, εγώ επειδή δεν θέλω να κοντύνω πολύ το μηχανάκι έβαλα -1 μπροστά -2 πίσω δλδ, 16/45. κόντυνε ενα κλίκ (λιγότερο απο ενα δόντι πίσω) αλλά μειώθηκε το βάρος του πίσω γραναζιόυ και έβαλα και 520 αλυσίδα και γρανάζι αλουμινίου.
    Μείωση βάρους, μείωση τριβών, γρηγορότερη φθορα βέβαια. αξίζει τα 180? τοποθετημένα και όλα afam




    στείλε πμ για πληροφορίες

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγη τακακια σε R1 '04-'06
    από zefos1100xx στο forum Τεχνικά άρθρα
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2010, 04:18
  2. Για κατόχους R1 04
    από lygonis στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2006, 16:12
  3. Αλλαγή R1'03 -> R1'04 ή '05...
    από RapidShade στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2005, 08:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF