γεια σας παιδια!θελω γνωμες για Power commander για Ζ750 2009!!αλλαξα εξατμιση με full racing akrapovic απο τα manifold!ποιο power commander να βαλω?
γεια σας παιδια!θελω γνωμες για Power commander για Ζ750 2009!!αλλαξα εξατμιση με full racing akrapovic απο τα manifold!ποιο power commander να βαλω?
kawapower
enas enas na apantate re kai den sas profteno!!!euxaristo gia tin antapokrisi sas!poli oraio foroum exete!na ste kala!!!!xaireto
kawapower
λίγο υπομονή όλο και κάποιος που έχει τις απαιτούμενες γνώσης θα σου απάντηση
παρόλο την ειρωνεία σου
![]()
αντρα θελει τωρα τονε θελει
![]()
![]()
![]()
![]()
εμαθα ψαχνετε αντρα κοριτσια....
Το λοιπον..βαλε το V, κυριως διοτι μελλοντικα αν θελεις, μπορεις να το συνδεσεις με το μπλιμπλικι που λεγεται auto-tune το οποιο αυτορυθμιζει το μειγμα οταν οδηγεις, τυφλα να'χει το δυναμομετρο.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
yeahhhhhhh baby!!!thanx a lot!!!!
kawapower
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawapower
yeahhhhhhh baby!!!thanx a lot!!!!![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Kawaτέτοιε μου, πάτα το κουμπάκι που λέει ''ΠΡΟΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ'' και θα καταλάβεις γιατί δεν σου απαντήσαμε όσο γλήγορα ήθελες.
Που θα μας κάνεις και παρατήρηση από πάνω.
kawapower... oxi kawaτετοιε
kawapower
μην παρεξηγατε παιδια!!!διαβαστηκε λαθος αυτο που εγραψα οντως!!!!!η απαντηση που εδωσα χωριζεται σε δυο σκελη!!το προτο σκελος ειναι σε στυλ χιουμορ......συγχωρεστε με γι αυτο και το δευτερο ειναι οτι ειναι ενα καταπλικτικο φορουμ απο οπου μαθαινεις πολλα!!!!!!απολογουμε παιδια!!!για οσους με παρεξηγισαν δηλαδη!!!
kawapower
Αν δεν χρησιμοποιήσεις το autotune είναι περίπου τα ίδια.
Το PC III ή PCV χωρίς autotune για να λειτουργήσει πρέπει να καταργήσεις τον αισθητήρα λ.
Χωρίς αυτόν η ηλεκτρονική του κινητήρα είναι τυφλή και χρησιμοποιεί ένα σταθερό χάρτη με παραμέτρους το άνοιγμα του γκαζιού και τις στροφές. Άρα σε δεδομένο γκάζι πχ 60% και δεδομένες στροφές πχ 5500 το μπεκ θα ψεκάζει ΠΑΝΤΟΤΕ μια συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου. Πάντοτε σημαίνει με οποιεσδήποτε συνθήκες θερμοκρασίας και ατμοσφαιρικής πίεσης συνθήκες ίσως καλές για πίστα αλλά όχι για δρόμο. Το PC το μόνο που θα σου προσφέρει είναι η δυνατότητα να προσθαφαιρέσεις καύσιμο για κάθε κυψέλη, στο παράδειγμά μας [60%, 5500] να προσθέσεις πχ 15% καύσιμο. _Για αυτό και το PC τοποθετήται στην ουσία μεταξύ της ηλεκτρονικής του κινητήρα και των μπεκ ώστε να αλλοιώνει κατά τα σήματα προς τα μπεκ για το πόσο θα μείνουν ανοιχτά.
Αν χρησιμοποιήσεις και autotune το PCV μπορεί να «δει» από τον αισθητήρα λ του autotune το αποτέλεσμα των καύσεων στους κυλίνδρους. Έτσι αντί σε κάθε κυψέλη να βάζεις το ποσοστό του καυσίμου που θέλεις να προσθαφαιρέσεις, τώρα βάζεις το λόγο αέρα προς καύσιμο που θέλεις να χρησιμοποιήσεις, δηλαδή στο παράδειγμά μας στην θέση [60%, 5500] βάζεις πχ το νούμερο 13,5. Όσο ποιο μικρό είναι το νούμερο τόσο ποιο πλούσιο είναι το μείγμα. Όσο το νούμερο πλησιάζει στο 14,7 τόσο ποιο φτωχό είναι το μείγμα.
Ποιο είναι το πλεονέκτημα:
Στο παράδειγμά μας βάζοντας το νούμερο 13,5 στη συγκεκριμένη θέση το PCV+autotune θα ρίχνει ΑΥΤΟΜΑΤΑ τόσο καύσιμο παραπάνω ή λιγότερο ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και πίεσης (ακόμα και υγρασίας) του αέρα εισαγωγής.![]()
Wo Es war, soll Ich werden
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
Χωρίς αυτόν η ηλεκτρονική του κινητήρα είναι τυφλή και χρησιμοποιεί ένα σταθερό χάρτη με παραμέτρους το άνοιγμα του γκαζιού και τις στροφές. Άρα σε δεδομένο γκάζι πχ 60% και δεδομένες στροφές πχ 5500 το μπεκ θα ψεκάζει ΠΑΝΤΟΤΕ μια συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου. Πάντοτε σημαίνει με οποιεσδήποτε συνθήκες θερμοκρασίας και ατμοσφαιρικής πίεσης συνθήκες ίσως καλές για πίστα αλλά όχι για δρόμο.
![]()
τελειως λαθος![]()
ΥΓ
Το injection δουλευει κυριως σε open loop mode και οτι πληροφοριες θελει τις παιρνει απο τους αισθητηρες πιεσης, θερμοκρασιας κλπ. Σε closed loop μπαινει μονο σε πολυ μικρα ανοιγματα γκαζιου. Η καταργηση του μονο μικρη αυξηση σε καταναλωση θα επιφερει σε συνθηκες ταξιδιου. Κατα τ'αλλα μια χαρα θα δουλευει και ισως καλλιτερα απ'οτι με.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
σας ευχαριστω παρα πολυ!οι πληροφοριες που μου δωσατε ειναι πολυ σημαντικες για μενα!!!!!
kawapower
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Οϊ !
ΥΓ
Το injection δουλευει κυριως σε open loop mode και οτι πληροφοριες θελει τις παιρνει απο τους αισθητηρες πιεσης, θερμοκρασιας κλπ. Σε closed loop μπαινει μονο σε πολυ μικρα ανοιγματα γκαζιου. Η καταργηση του μονο μικρη αυξηση σε καταναλωση θα επιφερει σε συνθηκες ταξιδιου. Κατα τ'αλλα μια χαρα θα δουλευει και ισως καλλιτερα απ'οτι με.
'Έχω διαβάσει αρκετά για αυτό. Στα euro3 κατά πάσα πιθανότητα δουλεύει πάντοτε σε closed loop.
Οι αισθητήρες πίεσης MAP και θερμοκρασίας είναι αναξιόπιστοι για τον υπολογισμό της μάζας του αέρα, όσον αφορά τα όρια των καυσαερίων. Χρησιμοποιούνται κατά την φάση προθέρμανσης των αισθητήρων λ καθώς και όταν δουλεύει η βαλβίδα PAIR.
Wo Es war, soll Ich werden