διαβαζω εδω και σε καποια τεστ οτι το αναποδο πηρουνι ειναι καλυτερο απο το συμβατικο.
μπορει να μου εξηγησει καποιος το γιατι;;
διαβαζω εδω και σε καποια τεστ οτι το αναποδο πηρουνι ειναι καλυτερο απο το συμβατικο.
μπορει να μου εξηγησει καποιος το γιατι;;
εκτος του οτι τα περισσοτερα ειναι πληρη ρυθμιζομενα.Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
διαβαζω εδω και σε καποια τεστ οτι το αναποδο πηρουνι ειναι καλυτερο απο το συμβατικο.
μπορει να μου εξηγησει καποιος το γιατι;;
εχουν δηλαδη ρυθμισεις για προφορτιση ελατηριου, συμπιεσης και επαναφορας η λειτουργιας του ειναι καλυτερη γιατι το κινουμενο τμημα του μπροστινου ειναι κοντα στον τροχο με αποτελεσμα να σου δινει καλυτερη πληροφορηση για το τι κανει το μπροστινο
η απορία θα μπορούσε να συνεχιστεί έτσι....
κ αφού έχει μόνο πλεονεκτήματα το upside down, γιατί δεν το βάζουν σε όλες τις μηχανές; δεν νομίζω το κόστος να είναι ο παράγοντας....
το κοστος ειναι ο βασικοτερος παραγοντας.Αρχικά δημιουργήθηκε από SnakeMJK
η απορία θα μπορούσε να συνεχιστεί έτσι....
κ αφού έχει μόνο πλεονεκτήματα το upside down, γιατί δεν το βάζουν σε όλες τις μηχανές; δεν νομίζω το κόστος να είναι ο παράγοντας....