Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: ΛΑΜΠΑΚΙ ΝΕΚΡΑΣ Xt 600

  1. #1

    ΛΑΜΠΑΚΙ ΝΕΚΡΑΣ Xt 600

    Καλησπέρα σε όλους ,

    θα ήθελα τα φώτα σας για ένα προβληματάκι με το λαμπάκι της νεκράς στο xt 600 ( 2003).
    Εδώ και κανά μήνα το λαμπάκι έμενε μόνιμα αναμένο ότι ταχύτητα και να είχα μέσα και θεώρησα πως θα ήθελε αλλαγή η βαλβίδα της νεκράς που βρίσκεται χαμηλά στο μοτέρ πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων.

    Αλλαξα σήμερα τη βαλβίδα και βάζωντας το κλειδί στο μηχανάκι πίστεψα πως το πρόβλημα μου έίχε λυθεί. ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ το λαμπάκι ατάραχο συνέχιζε να ανάβει.

    Φόρτωσα λίγο με τη βαλβίδα και έφερα το πολυεργαλείο μου για να την εκδικηθώ .....wd-40. Ξεκούμπωσα μία φύσσα ( έμπνευση) που έχει στο πλάι πάνω από το λεβιέ ( με τρία καλώδια ) και τη ψέκασα σα κατσαρίδα , τη ξανακούμπωσα και έβαλα πάλι το κλειδι .......βουαλα το λαμπάκι είχε σβήσει ....!!!!!!!

    Η χαρά μου δε κράτησε αρκετά γιατί το λαμπάκι μπορεί να έσβησε αλλά δεν άναψε και ποτέ ξανά όταν μπαίνει ή νεκρά.

    Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία να βοηθήσει , τι αλλό να κοιτάξω ??



    υγ . για να προλάβω ερωτήσεις όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μηχανής δουλευουν απροβλημάτιστα!!!

  2. #2
    ρε συντεκνοι με τα xt ....που είστε???

    εγώ τη πήρα τη παρθενιά σε αυτή τη βλάβη???

  3. #3
    Η "βαλβίδα" της νεκράς απλά γειώνει το γαλάζιο καλώδιο οταν το σανζμαν ειναι στη νεκρά. Αυτό μπορεις ευκολα να το ελέγξεις με ενα ωμομετρο. Επίσης, αν αποσυνδεσεις το καλωδιο και το ακουμπήσεις σε καποιο μεταλλικο σημειο (χωρις χρώμα...) του μοτερ, το λαμπακι πρεπει να αναψει. Μεχρι εδω καλα,
    Όμως επειδή το μεχανακι σου εχει και διακοπτες στο σταντ και το συμπλέκτη, που σχετιζονται με το κυκλωμα του εν λογω λαμπακίου, τα πραγματα περιπλεκονται και θελει ψαξιμο με το διαγραμμα. Καπου υπαρχει ενα ρελε (staring system cut-off relay) που κανει αυτες τις δουλειες (δεν παιρνει μπροστά αν δεν εχει νεκρα ή δεν ειναι πατημενος ο συμπλέκτης κλπ), το οποιο παιρνει σημα και απο το καλωδιο τηε νεκρας και πιθανον αυτο να ευθύνεται....

  4. #4
    ακριβώς όπως το λες είναι .

    αφού εσπασα το κεφάλι μου και έψαξα τα πάντα ,
    και το διακόπτη στο σταντ και τη βαλβίδα της νεκράς και τη βαλβίδα στη μανέτα αγανάκτησα,
    γιατί δε μου έβγαινε κανένας συνδυασμός.

    τελικά τράβηξα το καλώδιο και το ρημάδι ήταν κομένο .

    Το καλώδιο περνάει πίσω από το γρανάζι μέσα από ένα κανάλι στο καπάκι του μοτερ και δε φαινότανε.

    τεσπα όλα καλά το ένωσα και το μαρτύριο έλαβε τέλος.

    ευχαριστώ για τη βοήθεια!!!!!

Παρόμοια θέματα

  1. Skasimata Exatmisis Se Xt 600
    από DrkAngel στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2005, 20:32
  2. service manual XT 600
    από FILIPPOS στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 22:48
  3. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01
  4. xt 600 sm
    από blackpit στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2004, 13:49
  5. XT 600 smr VS Duke II
    από eXTirience στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 11:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF