Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: torco vs red line

  1. #1

    torco vs red line

    Επειρεασμενος απο διάφορες συζητήσεις στο forum...δοκίμασα στην πρωτη αλλαγή
    TORCO 4TSR 10-40.(α)
    Απλά...Κορυφή!!!!

    Σε κανα 500 χλμ. πάω για αλλαγή και σκέφτομαι για red line(β), ωστε να καταλήξω, μεταξυ (α)
    και (β).

    Το μόνο που με προβληματίζει ειναι πως στο red line το ΑPI ειναι JASO MB, σε αντιθεση
    με τα TORCO, JASO MA

    ποια η διαφορα?? Μεταξυ ΜΑ και ΜΒ???

    Λετε να πηγαίνει ποιο γρήγορα η μηχανη???:rotflmao: :rotflmao: (πλακα κάνω)



    Υ.Γ (Το manual της μοτο, λέει api jaso ma)

  2. #2
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    τα JASO MB δεν ειναι καταλληλα για υγρους συμπλεκτες.
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  3. #3
    Άλλο η προδιαγραφη API (American Petroleum Institute) και άλλο Jaso (Ένωση Κατασκυαστών Ιαπωνίας νομίζω - δεν θυμάμαι ακριβώς πως μεταφράζονται τα αρχικά).

    Και οι 2 προδιαγραφές είναι ποια αρκετα μέτριες. Πιο απαιτητικές είναι οι προδιαγραφές ACEA....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  4. #4
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Άλλο η προδιαγραφη API (American Petroleum Institute) και άλλο Jaso (Ένωση Κατασκυαστών Ιαπωνίας νομίζω - δεν θυμάμαι ακριβώς πως μεταφράζονται τα αρχικά).

    Και οι 2 προδιαγραφές είναι ποια αρκετα μέτριες. Πιο απαιτητικές είναι οι προδιαγραφές ACEA....

    Για την ιστορία...

    Japanese Automotive Standards Organization
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  5. #5
    Σκεφτόμενος να παραγγείλω τα red line

    είδα τα εξής για το 10w40

    TYPICAL PROPERTIES

    API Service Class SJ/SG/SH JASO MB
    Viscosity Grade SAE 10W40
    Vis @ 100°C, cSt 14
    Vis @ 40°C, cSt 88.7
    Viscosity Index 163
    CCS Viscosity, Poise, @*C 65@-25
    Pour Point, °C -45
    Pour Point, °F -49
    Flash Point, °C 249
    Flash Point, °F 480
    Zinc, %wt 0.25
    Phosphorous, %wt 0.21
    Molybdenum, %wt 0.05
    NOACK Evaporation Loss,1hr @ 482°F (250°C), % 5
    % Viscosity Loss, 30 Pass ASTM D6278 0

  6. #6
    αναφέρει επίσης στο site της red line τα εξής...

    * Motor oils and gear oils are specifically engineered for the latest high-revving four-stroke motocross bikes and ATVs, Sportbikes, and V-Twins

    * Each gear oil product reduces the thinning effect from high temperatures

    * Motor oils are packed with higher levels of anti-wear chemistry like zinc and phosphorus

    * Special friction modifiers in our motor oils better wet-clutch operation

    * A variety of Two-Stroke oils to meet the NMMA TC-W3 regulations where required

    Στην 4η υποπαράγραφο γράφει οτι ειναι καταλληλο για υγρους συμπλέκτες...(αγγλικά γρι.)
    Σωστα?

  7. #7
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    τα Amsoil Vs Torco ντοντ σταντ ε τσανς?? χα(Huh) ?
    Accipere quam facere praestat injuriam

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    τα Amsoil Vs Torco ντοντ σταντ ε τσανς?? χα(Huh) ?

    Πειράζει που δεν το πιασα??:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  9. #9
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    ρωταω αν τα Amsoil αξιζουν απεναντι στα Torco ή αν ειναι "εκτος συναγωνισμου" ...
    Accipere quam facere praestat injuriam

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    ρωταω αν τα Amsoil αξιζουν απεναντι στα Torco ή αν ειναι "εκτος συναγωνισμου" ...

    Να τα συμπεριλάβω ε??

  11. #11
    τα δυο αυτα λαδια ειναι τα κορυφαια της αγορας... τελος σε αυτο το ζητημα...

    αν θελεις να μιλησουμε για τριχες,το red line ειναι ενα κλικ παραπανω ,παραπανω το οποιο θα χρειαστει μονο αν μιλαμε για μοτερ φτιαγμενα πολυ και με επισης πολυ συγκεκριμενες απαιτησεις...επισης καιγεται πιο δυσκολα απ οτι το τορκο...

    το συγκεκριμενο λαδι ειναι εστερα ,δηλαδη απο τα ελαχιστα πραγματικα full synthetic λαδια...το παρακολουθω απο τα σταδια εξελιξης τουλαχιστον 6 μηνες πριν βγει παραγωγη...

    τα τορκο τα δουλευω 10 χρονια και ουσιαστικα θα πρεπε να παιρνω ποσοστα για την διαφημιση που τους εχω κανει εδω οπως και αλλου...

    οσοι τους φτιαχνω τα μηχανακια και οσοι εχουν μια στενοτερη επαφη μαζι μου χρησιμοποιουν αυστηρα και μονον αυτα...και δεν εχουν μετανιωσει...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #12
    Thanks reinmeister..

  13. #13
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #14
    σψι φι ρθλεσ ;-) Το avatar του/της danaos75
    Εγγραφή
    02/04/2004
    Μηνύματα
    731
    Reinmeister, μία ερωτησούλα
    πάνω στο ίδιο θέμα,
    Το επόπενο service της μηχανής (ΧΤ 400 '94) είναι τον Μαιο,
    Εγώ όμως λέω να αλλαξω τώρα λαδακια, για τον χειμώνα
    και μετά απο αρκετά ωραία πραγματα που γράφεις εδώ
    θα βάλω το Torco T4R.
    H απορία είναι η εξής,
    1) πειράζει που φίλτρο θα αλλάξω τον Μαιο
    και όχι τώρα ή καλό είναι να το αλλάξω και αυτό?
    2) Αν κατάλαβα καλά για χειμώνα καλό είναι να βάλω τα 10-40
    σωστά?
    3) ο κατασκευαστής γραφει οτι ενώ η μηχανη περνει 3,5 λίτρα
    λαδι, στις αλλαγές τις απλες χωρίς φιλτρο βαζουμε 2,6
    και όταν αλλαζουμε και φιλτρο βάζουμε 2,7,
    αυτό σημαίνει οτι καπου μενουν και 0,8-0,9 λιτρα απο το παλιο
    λαδι κάθε φορά που αναμυγνυεται με το καινουργιο
    (σε αυτό το τελευταιο ας απαντησει και οποιος
    κατοχός ΧΤ γνωρίζει παρακαλώ )

    εδιt: αυτό το μαμημενο το motorkote (του Λαμπριανίδη το original)
    που έχω ακουσει τόσα και τόσα να το δοκιμάσω η θα κάνω μ@λ@κι@, που
    ως γνωστων πληρώνονται??
    έχω τον κουνιαδο μου που σκιζεται να με πεισει


    Υ.Γ. Ελπίζω να μην με χρεώσεις για τις απαντήσεις
    τσακώ μία
    The MEDIATOR between the HEAD and the HANDS MUST be the heart.

  15. #15
    1) τα φασολια πειραζουν μονο...

    2)οχι απαραιτητως...αν εχει πολλα χιλιομετρα καλο θα ηταν χειμωνα-καλοκαιρι 20-50...

    3)αυτο ισχυει σε ολα τα μηχανακια...παντα μενει αρκετη ποσοτητα του παλιου λαδιου στα καρτερ...απο κει και περα βαλε οσο χωραει κι ασε ησυχο τον κατασκευαστη, διοτι ο κακομοιρης δεν ξερει ποσο λαδι μενει μεσα καθε φορα...γι αυτον ακριβως τον λογο υπαρχουν οι δεικτες σταθμης...αυστηρα και μονον απο κει το τσεκ...και με τον τροπο που σου λεει...αν δεν απατωμαι και στα xt το τσεκαρεις με ζεστο μοτερ...ελεγξε το ομως γιατι δεν ειμαι σιγουρος...εχω μιαν αντιπαθεια στα yamaha και δεν τα ακουμπαω ουτε για χαϊδεμα...

    περαν αυτων...δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος σε νορμαλ,αεροψυκτο, μονοκυλινδρο χαμηλης αποδοσης, να βαζεις οτιδηποτε αλλο πλην απλου ορυκτελαιου...βαλε T4 και πετα το καθε 1000-1500 οριακα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  4. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF