Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Μετά από 5 μήνες, παίρνει μπροστά.

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Talking Μετά από 5 μήνες, παίρνει μπροστά.

    Αγαπητά μου παιδιά & φίλοι.

    Όπως κάποιοι γνωρίζετε & θυμάστε, τον Απρίλιο στο Heliotis Enduro School, που διοργανώθηκε στη Κρήτη, έσπασα τη κλείδα μου. Ο βρόντος ήταν δυνατός, συντροφιά με το αγαπημένο μου KTM 400 EXC.

    Όπως ήδη έχω αναφέρει ο αναβάτης έπαθε τη μεγάλη ζημιά. Το KTM τίποτα, παρά ένα στραβό τιμονάκι ή μάλλον καλύτερα στραβή θέση τιμονιού.

    & εδώ ξεκινάνε τα ερωτήματα μου. Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζετε, το KTM δεν έχει αυτά τα λαστιχάκια πάνω στα οποία κάθεται το τιμόνι, αλλά είναι βιδωμένο απευθείας πάνω στη τιμονόπλακα. Κοινώς πιθανόν να έχουν "στρουφήξει" τα καλάμια.

    Τι χρειάζεται να λύσω-ξεβιδώσω ώστε να τα επαναφέρω στη σωστή τους θέση. Τι θα πρέπει να προσέξω & αν υπάρχει κάποιος τρόπος (εκτός από το να το καβαλήσω), με τον οποίο θα διαπιστώσω ότι το τιμόνι και οι μπουκάλες έχουν έρθει στη σωστή τους θέση?



    Πάμε τώρα στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης.

    Πήρε μπροστά, αρκετά εύκολα θα έλεγα. Του συμπλήρωσα λίγο καινούρια βενζίνα στην ελάχιστη που είχε μέσα στο τεπόζιτο και πήρε τσακμάκι.
    Στην αρχή όμως μόλις άνοιγα το γκάζι έκλεινε. Επίσης το έκανα ένα κύκλο στο τετράγωνο & μου έκανε αρκετά σκασίματα. Φαντάζομαι ότι αυτό οφείλεται στη παλιά βενζίνη. Μόλις ζεστάθηκε καλά & αφού προφανώς είχε καεί η παλιά βενζίνη τα σκασίματα ελλατώθηκαν αρκετά. Τα σκασίματα γίνονται κυρίως στο κλείσιμο του γκαζιού, όταν κινούμε με το ρελαντί.

    Κάποια ιδέα?



    Ευχαριστώ πολύ




  2. #2
    Αφου το εκανες βολτα, πιστεύω πως θα κατάλαβες αν εχει στρίψει. Αν ναι, χαλαρώνεις τις βιδες που σφίγγουν τις πλακες στις μπουκαλες και τον άξονα του λαιμού και πιεζεις δυνατά το πηρούνι μερικες φορες. Συνηθως ερχεται ευκολα (εκτος και αν εχει στραβώσει κανα καλαμι..).

    Πιθανως εχει ψιλοβουλώσει το ζιγκλερ του ρελαντι απο την παλια βενζίνη και το μιγμα ειναι φτωχό, γιαυτό κανει σκασίματα. Θα χρειαστεί λυσιμο και καθάρισμα το καρμπυρατερ....

  3. #3
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ένα ειδικό προϊόν, υγρό, το οποίο το βάζεις μέσα στο τεπόζιτο μαζί με τη βενζίνη και καθαρίζει, θεωρητικά, κατά ένα μεγάλο μέρος το carb.
    Ισχύει κάτι τέτοιο? Υπάρχει?

    Ευχαριστώ.



  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ένα ειδικό προϊόν, υγρό, το οποίο το βάζεις μέσα στο τεπόζιτο μαζί με τη βενζίνη και καθαρίζει, θεωρητικά, κατά ένα μεγάλο μέρος το carb.
    Ισχύει κάτι τέτοιο? Υπάρχει?

    Ευχαριστώ.


    Πες του φίλου σου που θα παει στον Λαμπριανίδη για ψώνια, και θα κατέβει κάτω να σου πάρει ενα spray Carb Cleaner της Gunk. Είναι το κίτρινο και κάνει δουλειά.
    Το ψεκάζεις στην εισαγωγή του καρμπ με τον κινητήρα σε λειτουργία.

    Διάβασε τις οδηγίες! Μην σου πεταχτεί στα μάτια!

    edit: Πιθανώς να εχει και παρόμοιο προιον που να μπαίνει στο τεπόζιτο, αλλά εγω έκανα δουλειά με το σπρει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Παντως, οτι Carb Cleaner εχω δοκιμασει κατα καιρους δουλευει καλύτερα σε λυμενο καρμπ....

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    Παντως, οτι Carb Cleaner εχω δοκιμασει κατα καιρους δουλευει καλύτερα σε λυμενο καρμπ....
    Αυτο είναι το μόνο σίγουρο!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    Παντως, οτι Carb Cleaner εχω δοκιμασει κατα καιρους δουλευει καλύτερα σε λυμενο καρμπ....
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αυτο είναι το μόνο σίγουρο!
    Όπως καταλαβαίνεις Μιχαλιό, θα το λύσεις το καρμπυρατέρ ...
    (και θα το στείλεις μετά στους ανωτέρω κυρίους για δέσιμο - ρύθμιση..!!)

    Υ.Γ.
    προς ανωτέρω κυρίους:
    Μια και θα δέσετε -ρυθμίσετε το καρμπ του κουζουλού, ρίξτε μια ματιά στο φλοτεράκι (και στην μύτη του πυραυλακίου, γιατί αυτά τα σκασίματα γίνονται είτε από χαμηλή στάθμη βενζίνης στο λεκανάκι είτε από φραγμένη υποδοχή της φλούμπας ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Παρόμοια θέματα

  1. Μηχανη εν κινησει μετα απο μηνες. Πως ?
    από Alarm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2008, 16:05
  2. Μετά από σχεδόν 6 μήνες
    από S705 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 16/11/2007, 17:58
  3. πρώτη βόλτα μετα απο 5 μήνες
    από road spirit στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2007, 12:31
  4. Μετά από κάποιους μήνες...
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2004, 12:48
  5. Έετσι θα ειμαστε μετα απο 50 χρονια!!!
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 19:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF