παιδια μετα τις αντιπαραθεσεις μεταξυ rossiκων και αλλων, θα ηθελα να ανοιξω την παραπανω συζητηση η οποια πιστευω εχει πολυ μπαρουτι μεσα!!! λοιπον να φυγουν οι 2strokersη' οχι απο τους αγωνες GP???
παιδια μετα τις αντιπαραθεσεις μεταξυ rossiκων και αλλων, θα ηθελα να ανοιξω την παραπανω συζητηση η οποια πιστευω εχει πολυ μπαρουτι μεσα!!! λοιπον να φυγουν οι 2strokersη' οχι απο τους αγωνες GP???
οχι γιατι ειμαι ρομαντικος αν και η εξελιξη λεει ναι.
συμφωνω φιλε, γιατι και εγω με διχρονα μεγαλωσα. απλα μου τη σπανε αυτοι που δεν παραδεχονται την εξελιξη οπως λες!
Απορω γιατι να φυγουν τα διχρονα απο τους αγωνες............αμα τα εξελιξουν λιγο και ξαναδουμε 500αρια στις πιστες θα ειναι πολυ καλυτερα απο τα 800αρια τετραχρονα παρταλια![]()
![]()
Λες ''αμα'', -αφου βλεπεις οτι δεν τα εξελισουν ,οποτε δεν ισχυει το ''αμα''.Οταν λες ''καλυτερα'' τι ακριβως εννοεις???και φυσικα να μην ξεχναμε οτι τα διχρονα ΔΕΝ προυπηρχαν απο παντα!ας θυμηθουμε τα παγκοσμια που εχει παρει η honda,mv agusta.το ιδιο ισχυει και στο μοτοκροςςΑρχικά δημιουργήθηκε από powerman95
Απορω γιατι να φυγουν τα διχρονα απο τους αγωνες............αμα τα εξελιξουν λιγο και ξαναδουμε 500αρια στις πιστες θα ειναι πολυ καλυτερα απο τα 800αρια τετραχρονα παρταλια![]()
![]()
save 2 -stroke!
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Πιστευω θα ηταν πιο ανταγωνιστικαΑρχικά δημιουργήθηκε από twat
Λες ''αμα'', -αφου βλεπεις οτι δεν τα εξελισουν ,οποτε δεν ισχυει το ''αμα''.Οταν λες ''καλυτερα'' τι ακριβως εννοεις???και φυσικα να μην ξεχναμε οτι τα διχρονα ΔΕΝ προυπηρχαν απο παντα!ας θυμηθουμε τα παγκοσμια που εχει παρει η honda,mv agusta.το ιδιο ισχυει και στο μοτοκροςςΚαι πρωτιμμω να ακουω τον διχρονο παταγο στους αγωνες παρα τον τετραχρονο
![]()
Τι εννοεις ποσα πρωταθληματα εχει παρει η honda????Οσον αφορα τα τετραχρονα???
Οσον αφορά τους αγώνες τα δίσχρονα είναι καμμένο χαρτί μιάς και καμιά μεγάλη εταιρεία δεν έχει δίχρονο στην παραγωγή ώστε να επωφεληθεί από την διαφήμηση.
Στην παραγωγή τώρα καμιά εταιρεία δεν είναι πρόθυμη απ ότι φαίνεται να πληρώσει για να σπρώξει και να εξελίξει τον δίχρονο παρόλο πού είναι ακριβώς ο κινητήρας που χρειάζεται μια μοτοσυκλέτα, λόγω βάρους και ισχύος.
Και όσο ο ανταγωνισμός το επιτρέπει μάλλον δεν θα βλέπουμε δίχρονα στο δρόμο άρα ούτε και στην πίστα.
Αν δεν κάνω λάθος το πρόβλημα με τα δίχρονα έχει να κάνει με τους ρύπους . Δεν είναι θέμα εταιριών και εξέλιξης. Εφόσον μια εταιρία δεν έχει την άδεια να παράγει μαζικά, εξαίτίας των ρύπων που παράγουν τα δίχρονα δεν έχει κανένα λόγο να εξελίξει αυτήν την τεχνολογία, στους αγώνες ταχύτητας.
Στην Αμερική απαγορεύονται εδώ και χρόνια τα δίχρονα, στην Ευρώπη αν και δεν απογορεύονται ακόμα, οι περιορισμοί είναι αρκετοί.
Συνεπώς τι νόημα έχει για μια εταιρία να εξελίσσει μια τεχνολογία που δεν μπορεί να πουλήσει?
....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.
Δηλαδή δεν πρέπει να βρούμε τρόπους να περιορίσουμε τους ρύπους στα δίχρονα?
Αυτό δεν είναι εξέλιξη?
Δεν πουλιούνται δίχρονες θαλάσσης στην Αμερική όλα αυτά τα χρόνια που δεν υπάρχουν δίχρονες μοτοσυκλέτες?
Η μήπως ενώ είδη υπάρχουν λύσεις τα εργοστάσια πουλάνε απλά νέα πλαστικά μιάς και τα αγοράζουμε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Δηλαδή δεν πρέπει να βρούμε τρόπους να περιορίσουμε τους ρύπους στα δίχρονα?
Αυτό δεν είναι εξέλιξη?
Δεν πουλιούνται δίχρονες θαλάσσης στην Αμερική όλα αυτά τα χρόνια που δεν υπάρχουν δίχρονες μοτοσυκλέτες?
Η μήπως ενώ είδη υπάρχουν λύσεις τα εργοστάσια πουλάνε απλά νέα πλαστικά μιάς και τα αγοράζουμε?
Η πλειονότητα των πελατών προτιμά για λόγους οικονομίας, ησυχίας, αξιοπιστίας και βρώμας τα 4Τ. Ακόμα και στις εξωλέμβιες που αναφέρεις Στέφανε, παρόλα τα πλεονεκτήματα που έχουν τα 2Τ και την εξέλιξη που έχει πέσει απ΄τις εταιρίες για να γίνουν οικονομικότερα και πιο καθαρά, τα 4Τ έχουν κυριαρχήσει ακόμα και στις μικρές 8, και 9,9.
Πιθανόν στα αγωνιστικά μηχανοκίνητα αθλήματα τα δίχρονα να είναι πολύ σκληρά για να πεθάνουν, αλλά χωρίς πρόθυμους αγοραστές και εχθρικές νομοθεσίες δεν υπήρχε λόγος να ρίξουν παραπάνω φράγκα.
Εδώ βλέπεις ότι πεθαναν στο ΜΧ, στις πίστες θα επιβίωναν?![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Η πλειονότητα των πελατών προτιμά για λόγους οικονομίας, ησυχίας, αξιοπιστίας και βρώμας τα 4Τ. Ακόμα και στις εξωλέμβιες που αναφέρεις Στέφανε, παρόλα τα πλεονεκτήματα που έχουν τα 2Τ και την εξέλιξη που έχει πέσει απ΄τις εταιρίες για να γίνουν οικονομικότερα και πιο καθαρά, τα 4Τ έχουν κυριαρχήσει ακόμα και στις μικρές 8, και 9,9.
Πιθανόν στα αγωνιστικά μηχανοκίνητα αθλήματα τα δίχρονα να είναι πολύ σκληρά για να πεθάνουν, αλλά χωρίς πρόθυμους αγοραστές και εχθρικές νομοθεσίες δεν υπήρχε λόγος να ρίξουν παραπάνω φράγκα.
Εδώ βλέπεις ότι πεθαναν στο ΜΧ, στις πίστες θα επιβίωναν?![]()
Μην μπερδεύουμε τι μας πουλάνε με το τι είναι σωστό.
Μαγκιά της honda να πουλάει κινητήρες accord για την θάλασσα, και της merc να βάζει turbo σε μικρά κινητηράκια για να βγάλει άλογα, αλλά ό θεός την μέρα της δημιουργίας είπε:
Ο δίχρονος να βγάζει το διπλάσια άλογα απο τον τετράχρονο.
Απο εκεί και πέρα όσο και να βαράνε τον κώλο τους κάτω η honda και οιαδήποτε honda το αποτέλεσμα δεν αλλάζει.
Απλά ο χαζός πελάτης της τετράχρονης 9,9 θα καταλάβει την μαλακία του όταν πάει να σηκώσει την καινούργια του τετράχρονη μετά το ψάρεμα για να την φορτώσει στο αυτοκίνητο, όπως και στο ταμείο όταν πληρώνει το σέρβις![]()
Δεν το μπερδεύω ρε φίλε. ακριβώς όπως τα λες είναι....Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Μην μπερδεύουμε τι μας πουλάνε με το τι είναι σωστό.
Μαγκιά της honda να πουλάει κινητήρες accord για την θάλασσα, και της merc να βάζει turbo σε μικρά κινητηράκια για να βγάλει άλογα, αλλά ό θεός την μέρα της δημιουργίας είπε:
Ο δίχρονος να βγάζει το διπλάσια άλογα απο τον τετράχρονο.
Απο εκεί και πέρα όσο και να βαράνε τον κώλο τους κάτω η honda και οιαδήποτε honda το αποτέλεσμα δεν αλλάζει.
Απλά ο χαζός πελάτης της τετράχρονης 9,9 θα καταλάβει την μαλακία του όταν πάει να σηκώσει την καινούργια του τετράχρονη μετά το ψάρεμα για να την φορτώσει στο αυτοκίνητο, όπως και στο ταμείο όταν πληρώνει το σέρβις![]()
Μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τα 40-45 άλογα που βγάζουν όλα τα 600+cc μονοκύλινδρα και κάτι ψιλά παραπάνω που βγάζουν τα 2κύλινδρα και ξεχνάμε ότι αυτά τα άλογα και αξιόπιστα τα έβγαζαν τα δίχρονα 250άρια πριν 20 χρόνια !!!
Στα εξωλέμβια πέφτει το δούλεμα και η αρπαχτή σύννεφο έτσι κι αλλιως. Το καλό είναι οτι υπάρχουν σοβαρες ενστάσεις για τα πλεονεκτήματα των 4Τ στην θάλασσα, ενω η Evinrude πχ πουλάει μόνο 2Τ εξωλέμβιες προσφέροντας 3 χρόνια ή 300 ώρες λειτουργίας εγγύηση πως δεν θα χρειαστεί συντήρηση "No inspections or adjustments, no changing gearcase lube, no spring tune-ups. For a full three years, then every three years after that. Up to an extra $1,850 in your pocket.", ενώ πετάει και την καρφάρα ότι ένα 2Τ μοτερ από ένα 4Τ έχει 195 λιγότερα εξαρτήματα![]()
Πάντως με το 2Τ 15άρακι μου ότι τετράχρονο μέχρι 25άλογα έχω πετύχει στο νερό το έχω περάσει σούβλα. Και ζυγίζει και 30 κιλά....![]()
1961 στα 125 και 250,το 1962 το πρωτο απο τα εξι σερι στα 350. αυτα τα αντεγραψα απο το τελευταιο τευχος του powerbikes, ηταν ο πιο ευκολος και γρηγορος τροπος να σου απαντησω, μην μου ζητας να το ψαξω ,δεν εχω χρονο...Αρχικά δημιουργήθηκε από powerman95
Πιστευω θα ηταν πιο ανταγωνιστικαΚαι πρωτιμμω να ακουω τον διχρονο παταγο στους αγωνες παρα τον τετραχρονο
![]()
Τι εννοεις ποσα πρωταθληματα εχει παρει η honda????Οσον αφορα τα τετραχρονα???