Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Two wheel drive Yamaha R1 ridden

  1. #1
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347

    Two wheel drive Yamaha R1 ridden

    http://www.youtube.com/watch?v=5TrvX...eature=related

    με αφορμη αυτο το βιντεο σκεφτομουν.....
    ποσο αλλαζει τελειως η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας ,ιδιως ρε παιδια στις πιστες οπου τα πραγματα ειναι οριακα,δηλαδη εισαι τελειως πλαγιασμενος και διαχειριζεσαι με ακριβεια το γκαζι απο την εισοδο εως στην εξοδο της στροφης,εδω τωρα τι γινεται? εχουμε μια εξτρα δυναμη στον μπροστινο τροχο, αρα ολη η γεωμετρεια αλλαζει,αν και ακομα σε πειραματικο σταδιο εγω το βρισκω πολυ ενδιαφερον.

  2. #2
    Φρέέέένοοοο!! *&^%#@& Το avatar του/της pipis
    Εγγραφή
    08/12/2005
    Μηνύματα
    329
    Δεν είναι και τόσο πειραματικό το στάδιο...
    Η Honda είχε παρουσιάσει κάποια μοντέλα (CRX & CRF) νομίζω το 2006 που είχε μια βοήθεια ο μπροστινός τροχός πάλι με κάποιο αντίστοιχο τρόπο.
    Αλλά για να μην συνεχίσει την παραγωγή, λογικά δεν θα ήταν ότι αποδοτικότερο.

  3. #3
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.562
    η yamaha ειχε βγαλει σε παραγωγη το wr 450 2-track με κοστος 13000ευρω(νομιζω).το συστημα εχει εξελιξει η ohlins οπως και στο βιντεο με το r1.η συνεντευξη του r&d manager της ohlins για το r1 http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...heel-drive-r1/

  4. #4
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    less consumption...? χμ.....

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pipis
    Δεν είναι και τόσο πειραματικό το στάδιο...
    Η Honda είχε παρουσιάσει κάποια μοντέλα (CRX & CRF) νομίζω το 2006 που είχε μια βοήθεια ο μπροστινός τροχός πάλι με κάποιο αντίστοιχο τρόπο.
    Αλλά για να μην συνεχίσει την παραγωγή, λογικά δεν θα ήταν ότι αποδοτικότερο.
    CRF-X δικίνητο έχεις δει αλλά δεν το έχει φτιάξει η ΗΟΝDA...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    CRF-X δικίνητο έχεις δει αλλά δεν το έχει φτιάξει η ΗΟΝDA...
    κριστινι?
    PROzacRIDER

  7. #7

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.394
    Η ohlins ειχε εξελιξει το συστημα και βγηκε το 2τρακ wrf και μαλιστα ειχα διαβασει πως εκει στην ohlins πιστευουν πως το συστημα εχει πολλα πλεονεκτηματα και λογους να εξελιχθει αλλα δεν υπηρχε η καταληλη χρηματοδοτηση και ενδιαφερον απο τα εργοστασια γι'αυτο μπηκε η ολη δουλεια στο ψηγειο.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Παιδιά έχω ένα δισέλιδο άρθρο σε πρόσφατο ΜΟΤΟ σχετικά με το θέμα. Να το σκανάρω να το ανεβάσω ή θα υπάρξει πρόβλημα με πνευματικά δικαιώματα;
    Με μια γρήγορη ματιά δεν βρήκα κάτι να το απαγορεύει, αλλά επειδή το θέμα "πνευματικά δικαιώματα" είναι λίγο ευαίσθητο είπα να ρωτήσω.

  10. #10
    για την 2χ2 κίνηση σαν ιδέα δεν έχω άποψη αλλά αν ισχύει σε αντιστοιχία οτι και με τη 4χ4 των αυτοκινήτων που σε κάνει ένα μικρό ήρωα, τότε γιατί όχι.

    ως προς την υλοποίηση ωστόσο έχω σοβαρές ενστάσεις.
    είναι σαφώς πιο παραμετροποιήσιμο και future proof ένα μπροστινό κέντρο με ενσωματωμένο ηλεκτρικό κινητήρα, που θα μπορεί απο το να παίζει μέρος σε ενα esp σύστημα να μεταβάλλεται η ισχύς του κατά βούληση μέχρι να είναι τελείως off ή να κάνει power regenerating braking.
    οπότε αυτό το υδραυλικό σύστημα δεν το βλέπω να περπατάει περισσότερο απο proof of concept k technology showcase.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Βασικά σύμφωνα με το άρθρο που ανέφερα, όντως σε κάνει μάγκα η κίνηση και εμπρός. Αναφέρει ότι σε δοκιμές σε πίστα ήταν ταχύτεροι τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο. Και το βασικότερο που λέει είναι ότι αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Ανοίγοντας το γκάζι σε στροφή δεν ανοίγει αλλά κλείνει η τροχιά της. Επίσης κάνει πιο εύκολη τη σούζα κατά τη διάρκειά της γιατί λόγω γυροσκοπικού, αφού ο εμπρός τροχός γυρίζει ακόμα, κραταέι πιο εύκολα ισορροπία και επίσης πιο εύκολο το κατέβασμα μετά.

    Η Ohlins μάλιστα αναφέρει ότι το project δεν είναι στο "ψυγείο" και οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να το επαναφέρει αν υπάρξει ενδιαφέρον.

    Όσο για τον ηλεκτροκινητήρα που ανέφερες (υποθέτω θα το σκέφτηκαν και στην Ohlins), δεν νομίζω ότι θα είναι καλύτερο καθώς έχει αρκετό βάρος το οποίο μάλιστα θα είναι μη αναρτώμενο. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για το σύστημα που περιγράφεις, κάτι σαν το KERS αν κατάλαβα καλά, μιας και τα +10~15 κιλά σε μηχανή είναι πολλά.

    Υ.Γ.: τελικά το άρθρο να το βάλω;

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha R1 Factory Yamaha Racing
    από anco στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2008, 14:38
  2. Yamaha R1 2006 - model
    από gmakris στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2005, 14:43
  3. KTM All Wheel Drive
    από superspy στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 16:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF