Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: F1 error σε GSXR 1000 k7

  1. #1

    F1 error σε GSXR 1000 k7

    Μετά από πορεία περίπου μιας ώρας στο πρώτο φανάρι που σταματάω μου βγάζει αντί για θερμοκρασία F1 και σβήνει(έδινε μιζιά αλλα δεν έπαιρνε μπρός).Έκλεισα και άνοιξα τον διακόπτη και όλα καλά.Ξέρει κάποιος τι είναι,είναι να ανησυχώ?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    FI ειναι φιλε...οπερ μεθεμρηνευομενον...Fuel Injection..

    αναβει αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη (οχι απαραιτητα στον ψεκασμο)...
    καλο ειναι να μην την οδηγεις αν σου αναψει το FI.

    πηγαινε την σε ενα συνεργειο και βαλτην πανω στο διαγνωστικο να δεις τι γινετε..

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της x-rider
    Εγγραφή
    13/08/2002
    Μηνύματα
    504
    θυμαμαι και σε μια v-strom1000 k3που ειχα αγορασει καινουρια στα πρωτα χλμ μου αναψε
    αυτο το σημα 3-4 φορες και επαθα και εγω.

    .

    παντως παρολο που το βιβλιαρακι εγραφε, να απευθειτε σε εξουσιοδοτημενο ( ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΤΟ ΣΩΣΤΟ, Η ΑΝ ΕΧΕΙς ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΠΟΛΥ), δεν πηγα αλλα μετα χωρις να του κανω τιποτα σταματησε σε 1-2βδομαδες
    πωλειται tank bag μαυρο 30ltτης bagster gia transalp 650
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=52567[url]





  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Εχει παρατηρηθει στα suzuki να αναβει η ενδειξη αυτη και μιας και ειναι ψιλοκαινουργιο μοντελο το πιο πιθανο ειναι να θελει ψιλο ρυθμιση κατι.
    Πηγαινε μαστορα...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Μπορεί να είναι από πολύ σοβαρό έως ασήμαντο,αλλά προληπτικά θα ήταν καλό να πας μια βόλτα από ένα εξουσιοδοτημένο να δεις τι κωδικός είναι και σε ποιό πρόβλημα αντιστοιχεί...

    Το Fi όταν κλείσεις και ανοίξεις τον διακόπτη σβήνει,σε μερικά προβλήματα όταν μπορεί να προκληθεί μεγάλη ζημιά δεν αφήνει την μηχανή να ξαναπάρει μπροστά...

    Η δικιά μου εκτίμηση λέει κανένας λ,τίποτα τέτοιο ψιλολοϊδι..

  6. #6
    κατα 99,99 % παιζει να ειναι χαλασμενος ο σερβομηχανισμος που ρυθμιζει
    την πεταλουδα του exup στον λαιμο της εξατμησης.
    αυτος ο μηχανισμος βρισκεται κατω απο το ρεζερβουαρ δεξια
    χαλανε τα γραναζια και παραμενει κλειστη η πεταλουδα του exup
    και αμα παιζει εγγυηση να απαιτισεις να το αλλαξεις...
    αλλιως απομονωνεις γιατι ειναι ακριβο
    αυτα
    μπες www.youtube.com/nikjoker και δες...

  7. #7
    Τσομολοκο Το avatar του/της eiffel
    Εγγραφή
    23/07/2008
    Μηνύματα
    29
    Ενα φιλαρακι μου με gsxr 750 μου ειπε οτι ειχε παρομοιο προβλημα επειδη δεν το εκλεινε απο το «emergency stop αλλα απο την κλειδαρια κατευθειαν
    Μηχανη και ξερο ψωμι...!!!

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Ενα φιλαρακι μου με gsxr 750 μου ειπε οτι ειχε παρομοιο προβλημα επειδη δεν το εκλεινε απο το «emergency stop αλλα απο την κλειδαρια κατευθειαν
    Το μηχανακι νομιζω πως πρεπει να το σβηνεις απο την κλειδαρια παντως...

  9. #9
    starship crew member
    Εγγραφή
    28/06/2009
    Μηνύματα
    176
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    FI ειναι φιλε...οπερ μεθεμρηνευομενον...Fuel Injection..

    αναβει αν εχει καποιο προβλημα η μηχανη (οχι απαραιτητα στον ψεκασμο)...
    καλο ειναι να μην την οδηγεις αν σου αναψει το FI.

    πηγαινε την σε ενα συνεργειο και βαλτην πανω στο διαγνωστικο να δεις τι γινετε..
    FI = fault inspection

  10. #10
    Παιδία ευχαριστώ για τις απαντήσεις,μετα απο 8 μέρες μου το ξαναέβγαλε λίγο αφου το ζέστανα και το ξεκίνησα.Μίλησα με τον μηχανικό και θα το πάω από Δευτέρα να το βάλουμε στο διαγνωστικό για να δούμε τι παίζει.Μόλις μάθω θα το μοιραστώ μαζί σας.

  11. #11
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    τα είπαμε και από κοντά βέβαια αλλά σε παρόμοια περιστατικά καλό είναι να πηγαίνουμε από τη συνεργείο την πρώτη φορά που θα συμβεί

    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  12. #12
    Τσομολοκο Το avatar του/της eiffel
    Εγγραφή
    23/07/2008
    Μηνύματα
    29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
    Το μηχανακι νομιζω πως πρεπει να το σβηνεις απο την κλειδαρια παντως...
    Εγω το αντιλαμβανομαι σαν να κλεινεις το φως απο το γενικο και οχι απο το διακοπτη.
    Το να το κλεινεις απο την κλειδωνια ειναι σαν να κατεβαζεις το γενικο με αναμενη τηλεοραση υπολογιστη κτλ.

    Γνωμη μου ετσι.. Δεν επιμενω οτι ειναι και το σωστο, κανενας δεν μου εχει πει καποιο σοβαρο επιχειρημα για το αντιθετο (οχι οτι το δικο μου ειναι και πολυ σοβαρο)
    Μηχανη και ξερο ψωμι...!!!

  13. #13
    Μόλις γύρισα από το συνεργείο παίδες και ενώ βάλαμε το μηχανάκι στο διαγνωστικό δεν έχει καταγραφεί κανένα πρόβλημα στην μνήμη,για καμιά από τις δύο φορές που εμφανίστηκε το FI.Δεν ξέρω αν πρέπει να είμαι χαρούμενος για αυτό ή όχι.Τέλος πάντων ελπίζω να μην συνεχιστεί το θέμα.Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

  14. #14
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eiffel
    Εγω το αντιλαμβανομαι σαν να κλεινεις το φως απο το γενικο και οχι απο το διακοπτη.
    Το να το κλεινεις απο την κλειδωνια ειναι σαν να κατεβαζεις το γενικο με αναμενη τηλεοραση υπολογιστη κτλ.

    Γνωμη μου ετσι.. Δεν επιμενω οτι ειναι και το σωστο, κανενας δεν μου εχει πει καποιο σοβαρο επιχειρημα για το αντιθετο (οχι οτι το δικο μου ειναι και πολυ σοβαρο)
    Απο το manual

    ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ
    ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
    Διακόπτης για το σβήσιμο του κινητήρα
    Ο διακόπτης για το σβήσιμο του κινητήρα (1)
    βρίσκεται δίπλα στο σκριπ γκαζιού. Όταν ο
    διακόπτης βρίσκεται στη θέση (RUN), ο
    κινητήρας θα λειτουργεί. Όταν ο διακόπτης
    βρίσκεται στη θέση (OFF), ο κινητήρας
    δεν θα λειτουργεί. Αυτός ο διακόπτης υπάρχει
    κυρίως για λόγους ασφαλείας ή για περίπτω-
    ση έκτακτης ανάγκης και πρέπει κανονικά να
    παραμένει στη θέση (RUN).

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikjoker
    κατα 99,99 % παιζει να ειναι χαλασμενος ο σερβομηχανισμος που ρυθμιζει
    την πεταλουδα του exup στον λαιμο της εξατμησης.
    αυτος ο μηχανισμος βρισκεται κατω απο το ρεζερβουαρ δεξια
    χαλανε τα γραναζια και παραμενει κλειστη η πεταλουδα του exup
    και αμα παιζει εγγυηση να απαιτισεις να το αλλαξεις...
    αλλιως απομονωνεις γιατι ειναι ακριβο
    αυτα
    Το ιδιο προβλημα και σε GSXR600 07 και το ιδιο μου ειπε και
    ο μηχανικός μου.
    Αν εισαι μέσα στην εγγυηση άλλαξε το τώρα γιατι κοστιζει σιγουρα πάνω από 350€
    συγκεκριμενα νομίζω 370€...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF