Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Τι έχει το παπάκι μου?

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2006
    Μηνύματα
    290

    Τι έχει το παπάκι μου?

    Καλησπέρα.
    Πρόκειται για ένα crypton r 105 του 2001 με μπόλικα χιλιομετράκια στην πλατούλα του.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    εδώ και λίγες βδομάδες σβήνει μόλις αφήσω το γκάζι. Και δυσκολεύεται πολύ να πάρει μπρος.
    Ιδιαίτερα τα πρωινά, παρόλο που η μίζα γυρνάει διαβολεμένα (καινούρια μπαταρία γαρ) δε θα μου πάρει εύκολα μπρος.
    Με τη μανιβέλα μάλλον θα ξεκινήσει αλλά όχι αμέσως.
    Στα φανάρια, αν αφήσω το γκάζι θα μου σβήσει πάνω από τις μισές φορές ανεξάρτητα του πού έχω ρυθμίσει το ρελαντί από τη βιδούλα που έχει για αυτή τη δουλειά. Και τότε είναι που θα με δυσκολέψει πολύ για να πάρει μπρος.
    ΌΣΟ όμως δίνω γκάζι, κανένα πρόβλημα. Το παπί πηγαίνει κανονικότατα και δε σβήνει.

    Δεν ξέρω αν βοηθάει, αλλά θα το δώσω σα στοιχείο. Στο φανάρι, αν μου σβήσει, έχω διαπιστώσει ότι συμφέρει να περιμένω μισό λεπτάκι πριν δώσω μιζιά. Αν όντως περιμένω θα πάρει με τη μία. Αν προσπαθήσω αμέσως αφού μου σβήσει , δύσκολα.

    Μιας και Κυριακή θα του αλλάξω λαδάκια και αλυσιδογράναζα (με ένα λιγότερο δόντι πίσω) μήπως μπορεί κάποιος να μου δώσει καμιά ιδέα μπας και μπορώ να κάνω τίποτα?

    ((Αν ήταν μπουζί , δε θα είχα πρόβλημα και κατά την κίνηση?))

    Ευχαριστώ παίδες
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    σας βλεπω κοριτσια με ξωβυζα και μερικες μαλιστα χωρις σουτιεν
    αμα φαω καμια τουμπα εξαιτια σας, μολις σηκωθω σας μαμησα

  2. #2
    Τσομολοκο Το avatar του/της eiffel
    Εγγραφή
    23/07/2008
    Μηνύματα
    29
    εγω που ειχα προβλημα με το μπουζι δεν μου ειχε προβλημα στην κινηση, αλλαξε το. δες αν το λαδωνει...
    Μηχανη και ξερο ψωμι...!!!

  3. #3
    βουρ για το βουνο Το avatar του/της dond4le
    Εγγραφή
    16/05/2009
    Μηνύματα
    493
    Ολα αυτα που λες προκυπτουν απο προβλημα στην τροφοδοσια.

    Κοιτα το καρμπυρατερ(ζιγκλερ)............καλυτερα να στο καθαρισει ενας μαστορας.

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    79
    αλαξε ενα μπουζι για αρχη μιας και ειναι ευκολο. 2 ευρω εχει. ΑΝ δεν στρωσει κανε ελεγχο σε φιλτρο αερα, καθαρισμα καρμπ και ρυθμιση βαλβιδων.

  5. #5
    νομπελιστας χημειας!!! Το avatar του/της pilotos_xtreme
    Εγγραφή
    18/07/2008
    Μηνύματα
    463
    αμα δεν ειναι μπουζι πιθανον να ειναι βαλβιδες,δηλαδη να θελουν ρυθμισμα. ειχα το ιδιο προβλημα σε ενα παπι ,στρογυλο, κ οταν τις ρυθμισα εφτιαξε.
    καλη τυχη
    Θέλω να με πας εκεί που όλα είναι ωραία
    και να 'χω πάντοτε παρέα
    σου λέω θέλω να με πας
    Θεσσαλονίκη με φεγγάρι
    όλους τους πόνους μου να΄πάρει
    να ξημερώσεις στο Βαρδάρη
    εκεί για πάντα να με πας

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2006
    Μηνύματα
    290
    Παίδες σας ευχαριστώ πάρα πολύ που ασχοληθήκατε. Λόγω κυβικών φοβόμουν ότι θα πέρναγε στο ντούκου το θέμα.
    Στο θέμα .
    Μπουζί είναι το πρώτο που πέρασε από το υαλό μου, για το λόγο ότι είναι και το πιο εύκολο και το πιο οικονομικό και έχω και ένα καβάντζα...!!!
    Εισαγωγή αέρα το δεύτερο γιατί μπορώ να το κάνω μόνος μου.
    Τώρα ΔΥΣΤΥΧΩΣ φοβάμαι ότι θα αποδειχθεί θέμα καρμπυρατέρ. Εκεί δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω μόνος μου...
    Αν είναι θέμα βαλβίδων εννοείται ότι δεν μπορώ μόνος μου.
    Έλα όμως που δεν προλαβαίνω να το πάω στο μάστορα...!!!
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    σας βλεπω κοριτσια με ξωβυζα και μερικες μαλιστα χωρις σουτιεν
    αμα φαω καμια τουμπα εξαιτια σας, μολις σηκωθω σας μαμησα

  7. #7
    Το πρόβλημά σου φαίνεται να είναι καθαρά στην τροφοδοσία.Ίσως έχεις ζιγκλέρι βουλωμένο ή από κάπου παίρνει αέρα και δεν γίνεται σωστά η μίξη καυσίμου-αέρα.Δεν ξέρω πως συνδέεται ακριβώς το καρμπιρατέρ στο συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά καλά είναι να αλλάξεις το κολάρο που συνδέεται το καρμπιρατέρ στον κινητήρα.
    Φιλικά Δημήτρης
    Βέροια

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Το προβλημα ειναι το πιο πιθανο να κριβεται στην τροφοδοσια, αλλα ξεκινα με ενα μπουζακι...

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2006
    Μηνύματα
    290
    Λοιπόν
    άλλαξαν γρανάζια, αλυσίδα, λάδια και ... μπουζί.
    Η αλήθεια είναι ότι μου έσβησε 1-2 φορές σε φανάρι αλλά παίρνει άμεσα μπρος και δε με έχει δυσκολέψει καθόλου.
    Καλώς εχόντων των πραγμάτων συνεχίζει μεν να θέλει καθάρισμα το καρμπυρατέρ αλλά το μπουζάκι έκανε τη δουλειά του.
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    σας βλεπω κοριτσια με ξωβυζα και μερικες μαλιστα χωρις σουτιεν
    αμα φαω καμια τουμπα εξαιτια σας, μολις σηκωθω σας μαμησα

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2006
    Μηνύματα
    290
    Επανέρχομαι καθότι ναι μεν είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα αλλά απέχουν από το καλά!!!

    Δηλαδή όταν το έχει πιάσει το τρελό του (συχνότερα από το να συμπεριφέρεται φυσιολογικά!) αν του αφήσω το γκάζι στο φανάρι θα σβήσει.
    Ακούστε όμως κάτι ενδιαφέρον.
    Αν όντως μου σβήσει μετά από χρήση , δεν πρόκειται να πάρει μπρος αμέσως με κανένα τρόπο (εκτός αν είμαι κατηφόρα και αφήσω ταχύτητα μέσα). Αν περιμένω 15 δευτερόλεπτα όμως, θα πάρει με μισή μιζιά!!!!!
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    σας βλεπω κοριτσια με ξωβυζα και μερικες μαλιστα χωρις σουτιεν
    αμα φαω καμια τουμπα εξαιτια σας, μολις σηκωθω σας μαμησα

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Μην ψάχνεις αλλού αν δεν καθαρίσεις πρώτα καρμπυρατέρ. Ειδικά το ζιγκλέρ του ρελαντί βουλώνει εύκολα γιατί είναι πολύ μικρό.
    Για να βεβαιωθείς ότι είναι καρμπ δοκίμασέ το με λίγο τσοκ να δείς αν σβήνει

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της teo24
    Εγγραφή
    26/10/2008
    Μηνύματα
    138
    Τα ΙΔΙΑ ακριβως εκανε του πατερα μου,αλλαζαν ζιγκλερ,καθαριζαν καρμπυρατερ αλλαζαν μπουζι και οτι αλλο του κατεβενε του μηχανικου και δεν κοιταζε τον σπινθιρα ποτε,καποια στιγμη επειδη πηγαινα στη δουλεια και μου σπαγε τα νευρα,σε καθημερινη βαση λεω δεν το κοιταω μονος μου,και τελικα ηταν τα πηνια,πιο ψοφιο σπινθηρα ειδικα στο ρελαντι δεν εχω ξαναδει.μιλαμε ομως για daytona 100cc.

  13. #13
    Μήπως το ρελαντι είναι πολύ χαμηλά;

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2006
    Μηνύματα
    290
    Το ρελαντί (από τη βίδα που το ρυθμίζει) όπου και να το βάλω τα ίδια μου κάνει. Κρατάει ίσως για λίγα δευτερόλεπτα τις στροφές και μετά πεθαίνει. Όχι βέβαια πάντα , αλλά όταν είναι να σβήσει, δεν θα το ενοχλήσει η θέση της βίδας του ρελαντί.
    Επειδή για crypton r όσο και να έχω ψάξει δεν έχω βρει manual μπορεί κάποιος να με καθοδηγήσει για το πώς θα μπορούσα να καθαρίσω το ζιγκλέρ του ρελαντί?

    ΤΕΟ24 πηνία είχαν καεί πρόπερσι και τα είχα επισκευάσει σε ηλεκτρολόγο μηχανών (νέα περιέλιξη αν δεν κάνω λάθος).
    Αυτά εννοείς?
    Όταν όμως είχαν πρόβλημα αυτά τότε είχα πολύ πιο ενδεικτικά προβλήματα. Καιγόντουσαν όλα τα λαμπιόνια, και άλλα παρόμοια.
    ΠΏς όμως θα μπορούσα να ελέγξω εγώ τον σπινθήρα έτσι όπως λες εσύ?
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    σας βλεπω κοριτσια με ξωβυζα και μερικες μαλιστα χωρις σουτιεν
    αμα φαω καμια τουμπα εξαιτια σας, μολις σηκωθω σας μαμησα

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της teo24
    Εγγραφή
    26/10/2008
    Μηνύματα
    138
    Αρχικά δημιουργήθηκε από schumifer
    Το ρελαντί (από τη βίδα που το ρυθμίζει) όπου και να το βάλω τα ίδια μου κάνει. Κρατάει ίσως για λίγα δευτερόλεπτα τις στροφές και μετά πεθαίνει. Όχι βέβαια πάντα , αλλά όταν είναι να σβήσει, δεν θα το ενοχλήσει η θέση της βίδας του ρελαντί.
    Επειδή για crypton r όσο και να έχω ψάξει δεν έχω βρει manual μπορεί κάποιος να με καθοδηγήσει για το πώς θα μπορούσα να καθαρίσω το ζιγκλέρ του ρελαντί?

    ΤΕΟ24 πηνία είχαν καεί πρόπερσι και τα είχα επισκευάσει σε ηλεκτρολόγο μηχανών (νέα περιέλιξη αν δεν κάνω λάθος).
    Αυτά εννοείς?
    Όταν όμως είχαν πρόβλημα αυτά τότε είχα πολύ πιο ενδεικτικά προβλήματα. Καιγόντουσαν όλα τα λαμπιόνια, και άλλα παρόμοια.
    ΠΏς όμως θα μπορούσα να ελέγξω εγώ τον σπινθήρα έτσι όπως λες εσύ?
    Τα πηνια που ειναι μεσα στο μοτερ,δυστηχως δεν ξερω τι σου αλλαξε αλλα για να λες νεα περιελιξη αυτα ειναι.Ξεβιδωσε το μπουζι,κουμπωσε το στην πιπα και πλησιασε την ακιδα του μπουζι κοντα στο μοτερ να κανει σωμα και πατα μιζα να δεις.Στο δικο μας φαινοταν αχνα σαν να μην ειχε καθολου.Αυτο το παπι να καταλαβεις απο καινουριο δεν επαιρνε με μιζα,μονο με μανιβελα και παρακαλια,συν οτι εσβηνε σε καθε φαναρι αν τ'αφηνες στο ρελαντι.Τωρα παιρνει με μιση μιζια και δεν σβηνει ,το βασικοτερο.Το ιδιο προβλημα ειχα και στο Kawasaki το max 100 που ειχα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι αυτονομια εχει το CBR 1100 XX ?
    από rsp στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2014, 21:10
  2. Τι έχει το αίμα;;;
    από alximistis στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 09:29
  3. Τι εχει το παπί;
    από Dexter007 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2005, 11:45
  4. Τι εχει το παπί;
    από Dexter007 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 00:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF