Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: ΑΛΛΑΓΗ ΥΨΟΥΣ ΣΕΛΑΣ - ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ?

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Vamael
    Εγγραφή
    12/01/2010
    Μηνύματα
    101

    ΑΛΛΑΓΗ ΥΨΟΥΣ ΣΕΛΑΣ - ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ?

    Ξεκινάω αυτή την κουβέντα γιατί με ενδιαφέρει άμεσα, και πιστεύω και αρεκτούς φίλους ακόμα.

    Είμαι στη διαδικασία επιλογής για την αγορά καινούριας μοτοσυκλέτας και έχω καταλήξει να ψαχτώ ανάμεσα στα V-strom, Versys, Transalp από ON-off και Bandit 650 και Cbf 650 από street.

    Ο λόγος που ψάχνομαι ανάμεσα σε δύο κατηγορίες μοτοσυκλετών είναι το ύψος. Είμαι 1.75, στο Vstrom που έχω ανέβει είμαι οριακά στο να πατήσω κάτω με ασφάλεια ενώ φαντάζομαι στο Versys και στο Transalp που έχουν λίγο ψηλότερη σέλα θα δυσκολευτώ πραγματικά και έτσι άρχισα να κοιτάω και τα street αφού με χώμα δεν μπλέκω.

    Χθες όμως διάβασα την παρουσίαση του νέου Versys στο Moto και είδα ότι στα έξτρα που δίνει η Kawasaki προσφέρει και επιλογή άλλης σέλας που πάει τη θέση οδήγησης 50 χιλιοστά πιο χαμηλά και από 845 που είναι η μαμά πάει στα 795, στα επίπεδα μιας street δηλαδή κάτι που εμένα με βολεύει αφάνταστα καθώς το Versys και μου αρέσει αλλά και πιστεύω ότι μου ταιριάζει για τη δουλειά που το θέλω, δηλαδή πόλη συνεχώς, κοντινές βόλτες γύρω από την Αθήνα, και κάποιες φορές μόνος μέχρι Ορχομενό-Λιβαδειά.

    Το ερώτημα όμως, το οποίο προκύπτει και από επίσημη συμβουλή της Bmw για το F650Gs όπου λένε να είναι τελευταία λύση η επιλογή του κιτ χαμηλώματος γιατί αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

    Πόσο μπορεί να επηρεαστεί γενικά η γεωμετρία μιας μοτοσυκλέτας από μια τέτοια αλλαγή ? Και εντάξει στο bmw αλλάζουν και πράγματα στις αναρτήσεις ενώ στο Versys μόνο η σέλα. Απ' την άλλη σκέφτομαι ότι χαμηλώνοντας η θέση του αναβάτη χαμηλώνει και το κέντρο βάρους άρα θα είναι καλύτερα.

    Τι ισχύει ? Ποια η γνώμη σας ?

  2. #2

    Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΨΟΥΣ ΣΕΛΑΣ - ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vamael
    [...]Τι ισχύει ? Ποια η γνώμη σας ?
    H αλλαγή της σέλας δεν επηρεάζει σε τίποτα, απλά με 1,75 υψος δε θεωρώ οτι έχεις πρόβλημα σε κανένα απο αυτά τα μηχανακια (ειδικά στο vstrom)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386

    Re: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΨΟΥΣ ΣΕΛΑΣ - ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    H αλλαγή της σέλας δεν επηρεάζει σε τίποτα, απλά με 1,75 υψος δε θεωρώ οτι έχεις πρόβλημα σε κανένα απο αυτά τα μηχανακια (ειδικά στο vstrom)

    Η αλλαγή του ύψους φυσικά και επηρρεάζει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.Όχι μόνο αλλάζει το κέντρο βάρους(ο αναβάτης κάθεται ψηλότερα)αλλά -συνήθως-πάει περισσότερο βάρος στην μπροστινή ανάρτηση(ειδικά σε κλιπονάτα μηχανάκια).Αλλάζει επίσης η γωνία που σχηματίζουν τα πόδια του αναβάτη και ως εκ τούτου ο τρόπος που κάθεται και ελέγχει τη μοτο.Εδώ ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αν έχεις και αλλάξεις τη θέση τους αλλάζει πολύ όλη η αίσθηση(μιλάω εκ πείρας).

  4. #4

    Re: Re: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΨΟΥΣ ΣΕΛΑΣ - ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Η αλλαγή του ύψους φυσικά και επηρρεάζει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.Όχι μόνο αλλάζει το κέντρο βάρους(ο αναβάτης κάθεται ψηλότερα)αλλά -συνήθως-πάει περισσότερο βάρος στην μπροστινή ανάρτηση(ειδικά σε κλιπονάτα μηχανάκια).Αλλάζει επίσης η γωνία που σχηματίζουν τα πόδια του αναβάτη και ως εκ τούτου ο τρόπος που κάθεται και ελέγχει τη μοτο.Εδώ ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αν έχεις και αλλάξεις τη θέση τους αλλάζει πολύ όλη η αίσθηση(μιλάω εκ πείρας).
    Mιλάμε για ακραίες οδηγικές καταστάσεις ή καθημερινές συνθήκες;

    Γιατι στις πρώτες επηρεαζεται η μοτο και απο το τί έχεις φάει, ενώ στις δεύτερες (που μας ενδιαφέρουν), δεν υπάρχει θέμα.

    Επίσης μιλάμε για χαμήλωμα στα "onoff", στα κλιπονάτα που είναι χαμηλά, τί να το κάνεις;

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.706
    Η συμπεριφορά αλλάζει ελάχιστα λόγω του ύψους της σέλλας. Η γεωμέτρία που ρωτάει ο φίλος δεν αλλάζει.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Εγώ πάντως όταν άλλαξα το ψωμάκι της σέλας με Technosel στο xr και άλλο κράτημα είδα και άλλη θέση οδήγησης και πιό γρήγορη αντίδραση στις αλλαγές πορείας και γενικά άλλο μηχανάκι.
    Αλλαγή τεράστια και εντυπωσιακή.

  7. #7
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.706
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ πάντως όταν άλλαξα το ψωμάκι της σέλας με Technosel στο xr και άλλο κράτημα είδα και άλλη θέση οδήγησης και πιό γρήγορη αντίδραση στις αλλαγές πορείας και γενικά άλλο μηχανάκι.
    Αλλαγή τεράστια και εντυπωσιακή.
    Μήπως το ψωμάκι της σέλλας του xr, είχε ψιλοκλάσει και με την αλλαγή πήρες 5-6 cm ύψους?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    οτι θα δεις μεγαλη διαφορα με +/- 5εκ στη σελλα, θα δεις. Τι θα σε βολεψει περισσοτερο οδηγικα μονο εσυ ξερεις.
    Χοντρικα, με την κοντη σελλα το αρχικο ριξημο στη στροφη θα ειναι πιο αργο, οπως και οι συνεχομενες αλλαγες κατευθυνσης. Μετα την αρχικη κλιση ομως, η χαμηλη σελλα βοηθαει να στριψεις περαιτερω πιο γρηγορα. Ακομα στις ευθειες με πολλα, μπορει να ειναι λιγο πιο ασταθες το συνολο.



    ΥΓ
    Το βερσυς ειναι τοσο ον-οφφ οσο και ενα τουονο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Vamael
    Εγγραφή
    12/01/2010
    Μηνύματα
    101
    [i]ΥΓ
    Το βερσυς ειναι τοσο ον-οφφ οσο και ενα τουονο. [/B]
    Σωστά, μόνο από θέμα ύψους το βάζω σε αυτή την κατηγορία. Άλλωστε όπως έγραψα σε χώμα δεν πρόκειται να μπω οπότε με νοιάζει τι γίνεται στο δρόμο σε μια τέτοια αλλαγή.

    Αν η μοτοσυκλέτα αλλάζει αρκετά (προς το χειρότερο εννοείται) θα στραφώ σε street.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vamael
    Σωστά, μόνο από θέμα ύψους το βάζω σε αυτή την κατηγορία. Άλλωστε όπως έγραψα σε χώμα δεν πρόκειται να μπω οπότε με νοιάζει τι γίνεται στο δρόμο σε μια τέτοια αλλαγή.

    Αν η μοτοσυκλέτα αλλάζει αρκετά (προς το χειρότερο εννοείται) θα στραφώ σε street.
    μη το δενεις σχοινι κορδονι οτι θα χειροτερεψει...τι σε βολευει μετραει. Το βερσυς ειναι πολυ καλο μηχανακι και ειναι κριμα να το απορριψεις με υποθεσεις. Στη θεση σου θα το επερνα με στανταρντ σελλα και αν εβλεπα οτι με δυσκολευει θα πηγαινα σε ενα σελλα να μου την χαμηλωσει για πολυ λιγοτερα απο 350 ευρω.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Vamael
    Εγγραφή
    12/01/2010
    Μηνύματα
    101
    350 το έχει η Kawa το σελάκι ?

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μήπως το ψωμάκι της σέλλας του xr, είχε ψιλοκλάσει και με την αλλαγή πήρες 5-6 cm ύψους?
    Κλασμένο απο τη μάνα του ήταν το ψωμάκι.
    Πήρα σε ύψος αλλά χάθηκε η ενοχλητική γούβα που λένε "θέση οδήγησης" και μπορώ να κάθομαι και πιό μπροστά πλέον.
    Παρόλο που είναι θεόσκληρο ψωμάκι είναι πολύ πιό άνετο σαν θέση οδήγησης.

  13. #13
    Το κέντρο βάρους θα χαμηλώσει αλλά οι διαφορές σίγουρα θα είναι τόσο απειροελάχιστες που μόνο σε περιβάλλον πίστας θα μπορέσει ένας έμπειρος οδηγός να τις καταλάβει εφόσον έχει οδηγήσει το ίδιο μηχανάκι και με τις 2 διαφορετικές σέλες.Ο λόγος ύπαρξης του Versys είναι εντελώς διαφορετικός από χρήση σε οριακές καταστάσεις σε περιβάλλον πίστας όποτε σίγουρα εσύ δεν θα δεις καμμία διαφορά
    Fortis Fortuna Adiuvat

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vamael
    350 το έχει η Kawa το σελάκι ?

    χμμμ κατι τετοιο θυμαμαι αλλα μπορει και να κανω λαθος!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.706
    Παίδες, με 70-80? είχα φτιάξει όπως γούσταρα την θέση οδήγησης και την έφτιαξε και μονόσελλο στο srx ένας γνωστός ταπετσέρης. Μην τρελλαθούμε κιόλας...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ο τοπος θελει αλλαγη
    από kalgeorge στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2014, 16:23
  2. Αλλαγή R1'03 -> R1'04 ή '05...
    από RapidShade στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2005, 08:53
  3. Μειωση Υψουσ Σελασ Μοτοσυκλετασ
    από LEON_BOLOS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2004, 19:25
  4. Αλλαγή ήχου εξάτμησης
    από cbanthropos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2004, 11:08
  5. Τροποσ Για Αλλαγη Χαρτογραφησησ Στο Χαγιαμπουσα
    από BILL VUZAS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2004, 16:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF