Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Αναρτηση wilbers

  1. #1
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100

    Αναρτηση wilbers

    Εχω την αυτη την αναρτηση http://www.motorcycle-suspension.com...641/index.html --> wilbers 641 αλλα με επιπλεον εξωτερικη υδραυλικη προφορτιση οπως αυτη http://www.af1racing.com/store/scrip...idProduct=2615

    Το προβλημα μου ειναι οτι δεν μπορω να βρω ΠΟΥΘΕΝΑ καποιο manual ή καποιο σεταρισμα με βαση το οποιο να μπορω να δουλεψω μετα. Απ'ότι διαβασα δεν υπαρχουν καποιες στανταρ (εργοστασιακες) ρυθμισεις, καθως οταν τις παραγγελνεις σου τις ρυθμιζουν απο το εργοτασιο συμφωνα με τα κιλα σου και το οδηγικο στυλ.

    Μπορει καποιος να βοηθησει?

  2. #2
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    γιατι δεν επικοινωνεις απο εκει που πηρες την αναρτηση για να σου πουν το ακριβες σεταρισμα που εκαναν?εγω παντως οταν αγοραζα μοτο με ρυθμιζομενες αναρτησεις(μεταχειρισμενο)βιδωνα τους ρυθμιστηρες τερμα μεσα μετρωντας τις στροφες και ακουγοντας τα κλικ και τα σημειωνα σε ενα χαρτι(λιγο μπακαλοδουλεια βεβαια)αλλα ειχα καποια σαφη εικονα.ριξε και μια ματια εδω μηπως σε βοηθησει http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=44007

  3. #3
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572

  4. #4

  5. #5
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100
    Το θεμα ειναι οτι την μοτο την πηρα μεταχειρισμενη απο συμφορουμιτη και ειχε ηδη πανω την αναρτηση. Το παιδι δεν εχει καποιο manual. Ετσι δεν μπορω να κανω κατι αλλο.

    Και η αληθεια ειναι οτι μιας και δεν εχω ιδιαιτερη εξοικιωση με την ρυθμιση των αναρτησεων (μιας και αυτη ειναι πληρως ρυθμιζομενη), θα ηθελα να επαναφερω τις ρυθμισεις σε μια μεση κατασταση και μετα σιγα σιγα με μικρες αλλαγες να το προσαρμοσω στα γουστα μου.

    Μηπως ξερετε αν υπαρχει αντιπροσωπια-εξουσιοδοτημενο στην Ελλαδα για να παρω αν ειναι ενα τηλ να ρωτησω?

    Παντως ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.


  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Είσαι μάλλον στα βαθειά...
    (αλλά επεσες μόνος σου..)

    Βήμα 1: Ελέγχεις αν η σκληρότητα του ελατηρίου είναι Ο.Κ. για τα κιλά σου...

    Βήμα 2: Ξεκαθαρίζεις (στο μυαλό σου) τι ακριβώς θέλεις από το μηχανάκι (και τις αναρτήσεις του...)

    Βήμα 3: Το απατέλεσμα του Βήματος 2 το κρατάς ερμητικά κλεισμένο στο μυαλό σου (αλλιώς θα αρχίσουν οι διάφοροι τους γνωστούς χλευασμούς..)

    Βήμα 4: Φέρνεις τις αποσβέσεις περίπου στις μεσαίες θέσεις τους...

    Βήμα 5: Ξεκινάς με την απόσβεση επαναφοράς, πηγαίνοντας την από τέρμα soft (-) σε τερμα hard (+) (για να καταλάβεις λίγο τον ρόλο της..)

    Βήμα 6: Την αφήνεις σε ένα σημείο που θεωρείς ότι σε καλύπτει...

    Βήμα 7: Αρχίζεις να παίζεις με την απόσβεση συμπίεσης ΛΙΓΟ κάθε φορά και προς την ίδια κατεύθυνση (για να μην σου πέσουν οι πέτρες από τα νεφρά..).
    (αν κάπου βρεις ικανοποιητική την απόδοσή της, άραξε εκεί και μη πας φιρί φιρί να διαπιστώσεις ότι στις άλλες θέσεις είναι όντως χειρότερα..)


    Υ.Γ.
    Αν κάνουμε καιρό να σε δούμε στο forum, θα ξέρουμε ότι κάτι δεν πήγε καλά ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    BELZEBOULIS

    Κωστάκη, εδώ μιλάμε για αναρτήσεις ...

    (και όχι για θορυβοποιούς μηχανιμούς, τύπου τσίκι τσίκι και τσίκα μπουμ ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Είσαι μάλλον στα βαθειά...
    (αλλά επεσες μόνος σου..)

    Βήμα 1: Ελέγχεις αν η σκληρότητα του ελατηρίου είναι Ο.Κ. για τα κιλά σου...

    Βήμα 2: Ξεκαθαρίζεις (στο μυαλό σου) τι ακριβώς θέλεις από το μηχανάκι (και τις αναρτήσεις του...)

    Βήμα 3: Το απατέλεσμα του Βήματος 2 το κρατάς ερμητικά κλεισμένο στο μυαλό σου (αλλιώς θα αρχίσουν οι διάφοροι τους γνωστούς χλευασμούς..)

    Βήμα 4: Φέρνεις τις αποσβέσεις περίπου στις μεσαίες θέσεις τους...

    Βήμα 5: Ξεκινάς με την απόσβεση επαναφοράς, πηγαίνοντας την από τέρμα soft (-) σε τερμα hard (+) (για να καταλάβεις λίγο τον ρόλο της..)

    Βήμα 6: Την αφήνεις σε ένα σημείο που θεωρείς ότι σε καλύπτει...

    Βήμα 7: Αρχίζεις να παίζεις με την απόσβεση συμπίεσης ΛΙΓΟ κάθε φορά και προς την ίδια κατεύθυνση (για να μην σου πέσουν οι πέτρες από τα νεφρά..).
    (αν κάπου βρεις ικανοποιητική την απόδοσή της, άραξε εκεί και μη πας φιρί φιρί να διαπιστώσεις ότι στις άλλες θέσεις είναι όντως χειρότερα..)


    Υ.Γ.
    Αν κάνουμε καιρό να σε δούμε στο forum, θα ξέρουμε ότι κάτι δεν πήγε καλά ...

    το ποστ της χρονιας!
    κατανοητο κ πρακτικο σε απλα ελληνικα χωρις πολυσελιδους οδηγους!


    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    Και εγώ το ίδιο έχω σε VFR. Οι οδηγίες είναι στα Γερμανικά. Το μόνο που κατάλαβα, και μου έκανε εντύπωση, είναι οι πολύ μικρές τιμές sag, για χρήση δρόμου 25mm μπροστά και 15mm πίσω! Χρησιμοποιώ 35/25.
    Wo Es war, soll Ich werden

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
    Και εγώ το ίδιο έχω σε VFR. Οι οδηγίες είναι στα Γερμανικά. Το μόνο που κατάλαβα, και μου έκανε εντύπωση, είναι οι πολύ μικρές τιμές sag, για χρήση δρόμου 25mm μπροστά και 15mm πίσω! Χρησιμοποιώ 35/25.
    Σιγά σιγά, για να βγάλουμε άκρη...

    Τις τιμές των sags τις δίνει ο κατασκευαστής της μοτό και όχι ο αναρτησάς..!!
    (οι πιθανά προτεινόμενες τιμές από τον κατασκευαστή της ανάρτησης αφορούν σε "εξειδικευμένη" χρήση της μοτό - χρήση για την οποία προορίζεται και η συγκεκριμένη ανάρτηση..)

    Οι παραπάνω προτεινόμενες τιμές είναι μάλλον στο όριο του να θεωρηθούν "μικρές" για μια μικτή χρήση δρόμου/sport...

    Αλλά, είσαι σίγουρος ότι είναι σωστές οι τιμές για μπροστά και πίσω ..??
    (μήπως είναι ανάποδα τα νούμερα..??)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
    Και εγώ το ίδιο έχω σε VFR. Οι οδηγίες είναι στα Γερμανικά. Το μόνο που κατάλαβα, και μου έκανε εντύπωση, είναι οι πολύ μικρές τιμές sag, για χρήση δρόμου 25mm μπροστά και 15mm πίσω! Χρησιμοποιώ 35/25.
    Χρειάζεται διευκρίνηση αν οι τιμές αυτές είναι στατικές (μόνο η μηχανή) ή δυναμικές (μηχανή+αναβάτης). Αν είναι η πρώτη περίπτωση δεν μου φαίνονται μικρές...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Όσο για "τυφλή" ρύθμιση...

    Ξεκινάς από την προφόρτιση...Τίποτα δεν θα δουλέψει καλά αν δεν ρυθμίσεις πρώτα αυτό...
    Φέρνεις τα SAG κοντά εκεί που θεωρείται σωστό (υπάρχουν αρκετές αναφορές στο φόρουμ)...

    Μετά ρυθμίζεις την απόσβεση επαναφοράς στα 2/3 των διαθέσιμων κλκ από το τέρμα μαλακό προς το τέρμα σκληρό

    Ρυθμίζεις την απόσβεση συμπίεσης στο 1/2 των διαθέσιμων κλικ από το τέρμα μαλακό προς το τέρμα σκληρό....

    Βολτάρεις...
    Αν σου φαίνεται πολύ σκληρή ή πολύ μαλακή πειραματίζεσαι μειώνοντας ή αυξάνοντας κάθε φορά κατά 2 κλικ την απόσβεση συμπίεσης

    Λογικά κάνοντας αυτά θα είσαι ήδη πολύ κοντά στο τελικό αποτέλεσμα....Μετά μπορείς να κάνεις το αρχίσεις το fine-tuning αλλά αφού οδηγήσεις αρκετά σε διάφορες συνθήκες και πειραματιστείς πειράζοντας 1 πράγμα κάθε φορά

  14. #14
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
    Και εγώ το ίδιο έχω σε VFR. Οι οδηγίες είναι στα Γερμανικά. Το μόνο που κατάλαβα, και μου έκανε εντύπωση, είναι οι πολύ μικρές τιμές sag, για χρήση δρόμου 25mm μπροστά και 15mm πίσω! Χρησιμοποιώ 35/25.
    Φιλε μου εχεις το ιδιο μοντελο?
    Μπορεις να μου πεις ποιες ειναι οι τιμες της καθε ρυθμισης?

    edit: Μου τις εστειλε ο m-power!!!

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Μετά ρυθμίζεις την απόσβεση επαναφοράς στα 2/3 των διαθέσιμων κλκ από το τέρμα μαλακό προς το τέρμα σκληρό

    Ρυθμίζεις την απόσβεση συμπίεσης στο 1/2 των διαθέσιμων κλικ από το τέρμα μαλακό προς το τέρμα σκληρό....

    Βολτάρεις...
    Αγαπητέ εν Θεώ Αθανάσιε...

    Ομιλείς συμφώνως με την λογικήν του Ορθού Λόγου (και ουχί του Καθαρού τοιαύτου...)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πίσω ανάρτηση Wilbers
    από yiannis-dl1000 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2006, 09:37
  2. Αναρτηση πισω για Africa 2001
    από solman στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2005, 13:51
  3. Προβληματικη αναρτηση?? καμια λυση?
    από Todi στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2004, 16:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF