Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 95

Θέμα: Μετά απο μεγάλη βόλτα..

  1. #1
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220

    Μετά απο μεγάλη βόλτα..

    Είναι ενα ερώτημα που έχω και αφορά την λειτουργία του κινητήρα μετά απο μεγάλες βόλτες...
    Πολλά χρόνια τώρα είχα φίλους που μετά απο μεγάλες βόλτες μου επισήμαναν να αφήσω τον κινητήρα να δουλέψει για κανά λεπτό για να "ηρεμήσει"...
    Το ερωτημά μου είναι το εξής...
    Να ηρεμήσει απο τι?
    Απο το ξεκάπνισμα?
    Απο την χιλιομετρική απόσταση?
    Απο τα "ανοίγματα"?
    Διότι όσο κινούμαι στο δρόμο, η θερμοκρασία είναι απο 80 έως 85 βαθμούς... Οταν σταματάω ανεβαίνει 90-95, μερικές φορές και 100 βαθμούς... Γιατί θεωρείται πως ο κινητήρας ξεκουράζεται ενω ανεβάζει θερμοκρασία σε στάση? Θεωρείται σωστό να σβήνουμε τον κινητήρα ενω δουλεύει το βεντιλατέρ?

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Re: Μετά απο μεγάλη βόλτα..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από menos
    Πολλά χρόνια τώρα είχα φίλους που μετά απο μεγάλες βόλτες μου επισήμαναν να αφήσω τον κινητήρα να δουλέψει για κανά λεπτό για να "ηρεμήσει"...
    Το ερωτημά μου είναι το εξής...
    Να ηρεμήσει απο τι?
    Αν είχες μπλεχτεί σε κανένα τσαμπουκά στο δρόμο καλό είναι.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    συνηθως αφηνουμε τους turbo κινητηρες να δουλεψουν λιγο,μετα απο καποια διαδρομη και ειδικα αν εχουμε κυνηγησει το μοτερ,και αυτο για το κρυωμα της τουρμπινας.γι αυτο και πολοι βαζουν turbotimer που σβηνει αυτοματα τον κινητηρα μετα απο 1-2 λεπτα.στα μηχανακια δεν νομιζω να υπαρχει κανενας λογος...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της George20vt
    Εγγραφή
    08/09/2009
    Μηνύματα
    504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    συνηθως αφηνουμε τους turbo κινητηρες να δουλεψουν λιγο,μετα απο καποια διαδρομη και ειδικα αν εχουμε κυνηγησει το μοτερ,και αυτο για το κρυωμα της τουρμπινας.γι αυτο και πολοι βαζουν turbotimer που σβηνει αυτοματα τον κινητηρα μετα απο 1-2 λεπτα.στα μηχανακια δεν νομιζω να υπαρχει κανενας λογος...
    Πράγματι, να συμπληρώσω μόνο ότι όταν ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, οι ικανότητές του στο να τροφοδοτήσει αποτελεσματικά την κυκλοφορία του συστήματος λίπανσης και ψύξης είναι σαφώς περιορισμένες.

    Μετά από τον "τσαμπουκά" λοιπόν, καλύτερο είναι να κάνεις 1-2 χιλιόμετρα με cool down ρυθμούς και να σβήσεις, παρά να αφήσεις στο ρελαντί για ώρα.

  5. #5
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Δεν το έχω κάνει ακόμη, αλλά, υπάρχει κάποιος κίνδυνος στο μοτέρ αν το κλείσεις αμέσως?

  6. #6
    Εγώ ήξερα οτι στους δρομείς αποστάσεων λένε μετα τον τερματισμό να περπατάνε λιγο...

    Κοιτα να δεις που το ίδιο συμβαίνει και με τις Μ.Ε.Κ. :wacko:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #7
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Το μηχανάκι ένας ζωντανός οργανισμός είναι.Όπως το πρωί,που το βάζεις μπροστά,δεν το δουλεύεις στα κόκκινα,έτσι και μετά από μια μεγάλη βόλτα θέλει την αποθεραπεία του.
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της George20vt
    Εγγραφή
    08/09/2009
    Μηνύματα
    504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    και αυτο για το κρυωμα της τουρμπινας.
    Αν και μάλλον άνευ ενδιαφέροντος για τις μοτο, στην ουσία δεν "κρυώνει" η τουρμπίνα θερμοκρασιακά, απλά σταματά να σπουλάρει.

    Αν κλείσει το μοτέρ αμέσως μετά το σπουλάρισμα της τουρμπίνας στις χ χιλιάδες στροφές, σταματά η κυκλοφορία του λαδιού στο αξονάκι της, το οποίο γίνεται ωραιότατο κάρβουνο μέχρι να σταματήσει εντελώς η περιστροφή της φτερωτής, η οποία θέλει το χρόνο της για να σταματήσει εντελώς.

  9. #9
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    ..tora sobara ta leta ayta"???
    tha prepe na xo allaxei 5 moter se kathe moto poy eixa.. :rotflmao:

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokos08
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    267
    Αρχικά δημιουργήθηκε από George20vt
    Αν και μάλλον άνευ ενδιαφέροντος για τις μοτο, στην ουσία δεν "κρυώνει" η τουρμπίνα θερμοκρασιακά, απλά σταματά να σπουλάρει.

    Αν κλείσει το μοτέρ αμέσως μετά το σπουλάρισμα της τουρμπίνας στις χ χιλιάδες στροφές, σταματά η κυκλοφορία του λαδιού στο αξονάκι της, το οποίο γίνεται ωραιότατο κάρβουνο μέχρι να σταματήσει εντελώς η περιστροφή της φτερωτής, η οποία θέλει το χρόνο της για να σταματήσει εντελώς.

    Οχι ρε γαμωτο με προλαβες!!! Μολις το διαβασα αυτο με την τουρμπινα! Ακου να κρυωσει!:a011:

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Τα μοτέρ με τούρμπο το χρειαζονται ειδικά αν το έσκιζες λίγο πριν και το περιγράψανε πολύ καλά οι απο πάνω, αλλά στα υπόλοιπα δεν εχει νόημα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της George20vt
    Εγγραφή
    08/09/2009
    Μηνύματα
    504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kokos08
    Οχι ρε γαμωτο με προλαβες!!! Μολις το διαβασα αυτο με την τουρμπινα! Ακου να κρυωσει!:a011:
    Ε, εντάξει, η αλήθεια είναι ότι έτσι έχει επικρατήσει να λέγεται στην καθομιλουμένη... αρκεί να μην το πάρεις τοις μετρητοίς

  13. #13
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Όσοι πηγαίνετε πίστα, μετά το ξακατίνιασμα που κάνετε στις μηχανές... τις αφήνετε να δουλέψουν για 1-2 λεπτά η τις κλείνετε αμέσως και πάτε για φραπεδιά?

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της George20vt
    Εγγραφή
    08/09/2009
    Μηνύματα
    504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από menos
    Όσοι πηγαίνετε πίστα, μετά το ξακατίνιασμα που κάνετε στις μηχανές... τις αφήνετε να δουλέψουν για 1-2 λεπτά η τις κλείνετε αμέσως και πάτε για φραπεδιά?
    1-2 cool down laps

  15. #15

    Re: Μετά απο μεγάλη βόλτα..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από menos
    Θεωρείται σωστό να σβήνουμε τον κινητήρα ενω δουλεύει το βεντιλατέρ?
    Φυσικά όχι!
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. cbr 600 rr 2008 περιεργο ρελαντι μετα απο βολτα
    από MAKIS-RR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2012, 21:30
  2. πρώτη βόλτα μετα απο 5 μήνες
    από road spirit στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2007, 12:31
  3. Μια βολτα μετα απο καιρο πρεπει να ειναι καλη
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 13:21
  4. Καλιμερα μετα απο πολυ καιρο!!!
    από ruyjin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 12:55
  5. Έετσι θα ειμαστε μετα απο 50 χρονια!!!
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 19:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF