Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Αλλαγη παραφλου με απιονισμενο νερο

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/10/2008
    Μηνύματα
    142

    Αλλαγη παραφλου με απιονισμενο νερο

    Σε τεχνικο ελεγχο πριν απο αγωνα ο υπευθηνος με ενημερωσε οτι το παραφλου του ψυγειου πρεπει να αντικατασταθει με απιονισμενο νερο (το παραφλου σε περιπτωση διαρροης ειναι επικινδυνο) .Αν και το εψαξα στο τεχνικο κανονισμο δεν αναφερει κατι τετοιο (οσοι ξερουν κατι παραπανω ας ενημερωσουν).
    Τεσπα, αποφασισα να το αλλαξω απλα δεν ξερω γην ολη διαδικασια.Αν εινα σχετικα ευκολη θα την προσπαθησω μονος, αλλιως σε μαστορα.Οποιος γνωριζει τα βηματα ας ριξει τα φωτα του.
    Ευχαριστω εν των προτερων

  2. #2
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    καταρχήν δες στο manual της μηχανής σου τι πρέπει να βάλεις..
    αν λέει να βάλεις παραφλού, θα βάλεις παραφλού (ίσως σου προτέινει και αναλογία αναμειξης με απιονισμένο νερό...) αν σου λέει να βάλεις απιονισμένο θα βάλεις απιονισμένο....


    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    καταρχήν δες στο manual της μηχανής σου τι πρέπει να βάλεις..
    αν λέει να βάλεις παραφλού, θα βάλεις παραφλού (ίσως σου προτέινει και αναλογία αναμειξης με απιονισμένο νερό...) αν σου λέει να βάλεις απιονισμένο θα βάλεις απιονισμένο....


    Νομιζω δεν καταλαβες το ποιντ της ερωτησης! Αν οντως υπαρχει κανονισμος για απιονισμενο νερο, τοτε πως θα βαλει παραφλου?
    Μην ξεχναμε οτι το μονο που κανει το παραφλου ειναι να αυξανει το σημειο βρασμου του νερου (και να μειωνει το σημειο τηξης) αλλα το σκετο απιονισμενο νερο εχει καλλιτερες ψυκτικες ιδιοτητες απο οποιοδηποτε μειγμα αυτου και παραφλου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/10/2008
    Μηνύματα
    142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    καταρχήν δες στο manual της μηχανής σου τι πρέπει να βάλεις..
    αν λέει να βάλεις παραφλού, θα βάλεις παραφλού (ίσως σου προτέινει και αναλογία αναμειξης με απιονισμένο νερό...) αν σου λέει να βάλεις απιονισμένο θα βάλεις απιονισμένο....


    Το μανουαλ αναφερει
    coolant type:mobil antifreeze
    water/antifreeze 50/50
    Το θεμα ειναι οτι στον αγωνα απαγορευεται το παραφλου γιατι περιεχει καποιο ειδος λυπαντικου, με τα λεγομενα του υπευθυνου παντα, και σε περιπτωση διαρροης ειναι επικινδυνο για ευνοητους λογους..

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/10/2008
    Μηνύματα
    142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Νομιζω δεν καταλαβες το ποιντ της ερωτησης! Αν οντως υπαρχει κανονισμος για απιονισμενο νερο, τοτε πως θα βαλει παραφλου?
    Μην ξεχναμε οτι το μονο που κανει το παραφλου ειναι να αυξανει το σημειο βρασμου του νερου (και να μειωνει το σημειο τηξης) αλλα το σκετο απιονισμενο νερο εχει καλλιτερες ψυκτικες ιδιοτητες απο οποιοδηποτε μειγμα αυτου και παραφλου.
    σωστος

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    παρελειψα να πω, οτι το παραφλου εχει λιπαντικες καθως και αντισκωριακες ιδιοτητες. Γενικα, αν δεν εχουμε ακραιες θερμοκρασιες (ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω), ειναι καλλιτερα να αναμειγνυεις 70% νερο 30% παραφλου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Υπάρχει κι αυτό που το χρησιμοποιούν στο εξωτερικό γι αγώνες και track day.

    Water Wetter
    http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=74&pcid=10
    'Rust and corrosion protection allows for use of straight water in racing or reduced antifreeze levels in warm climates'
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/10/2008
    Μηνύματα
    142
    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα το προβλημα μου ειναι κυριως η διαδικασια.Αν καποιος γνωριζει το ολο θεμα ας βοηθησει.

  9. #9
    παγκοσμιως απαγορευεται η χρηση παραφλου στους αγωνες...νερακι και μονο...αναφορικα με την διαδικασια,πρωτα πρεπει να πεις για τι μηχανακι μιλαμε...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    παγκοσμιως απαγορευεται η χρηση παραφλου στους αγωνες...νερακι και μονο...αναφορικα με την διαδικασια,πρωτα πρεπει να πεις για τι μηχανακι μιλαμε...
    Νομίζω για 675 Τριούμφ!

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/10/2008
    Μηνύματα
    142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Νομίζω για 675 Τριούμφ!
    Σωστος...

  12. #12
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Νομιζω δεν καταλαβες το ποιντ της ερωτησης! Αν οντως υπαρχει κανονισμος για απιονισμενο νερο, τοτε πως θα βαλει παραφλου?
    Μην ξεχναμε οτι το μονο που κανει το παραφλου ειναι να αυξανει το σημειο βρασμου του νερου (και να μειωνει το σημειο τηξης) αλλα το σκετο απιονισμενο νερο εχει καλλιτερες ψυκτικες ιδιοτητες απο οποιοδηποτε μειγμα αυτου και παραφλου.

    Σωστός δεν είχα καταλάβει ότι μιλάμε για αγωνιστική μηχανή....
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Νομίζω για 675 Τριούμφ!
    εδω με πιανεις αδιαβαστο...αν κρινω παντως απο τα συνηθη,η θα εχει καποιο βιδακι αποστραγγισης στην τρομπα νερου,η απλα αποσυνδεται καποιο κολλαρο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Υπάρχει κι αυτό που το χρησιμοποιούν στο εξωτερικό γι αγώνες και track day.

    Water Wetter
    http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=74&pcid=10
    'Rust and corrosion protection allows for use of straight water in racing or reduced antifreeze levels in warm climates'
    To χρησιμοποιώ στο 300άρι (EXC), σε μίξη με το κανονικό αντιψυκτικό.

    Σε ακραίες καταστάσεις υγρασίας, λάσπης, κόπωσης και κουλαμάρας (μου) έβρασε μεν αλλά σε τέτοιο συνδυασμό θα έβραζε ακόμα και Τζαμαικανός σπρίντερ.....
    :o :o

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Απλά, μην "ξεχαστείς" με το νεράκι στο ψυγείο, γιατί δεν είναι και ότι καλύτερο (από πλευράς οξείδωσης) για το μοτέρ σου ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2008, 11:22
  2. Αλλαγή FZ1s με......... FZ1s
    από xtapodias στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2008, 11:04
  3. Αλλαγή ελαστικών με συνέπειες στα φρένα
    από vstromgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2006, 07:31
  4. Αλλαγή κινητήρα με κάποιον τετράχρονο
    από nikolaevits στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 14:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF