Eκ πρώτης όψεως δείχνει για Martin Agusta, περίεργο πράμα...
Ωραίο είναι πάντως!![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
καλο θες ε?
ευκολακι...ή οχι και τοσο![]()
![]()
![]()
και το οχι τόσο που να κόλλαγε
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ωραίο είναι πάντως!![]()
ειναι σε ξυλινη βαση![]()
![]()
στο οτι ειναι αναγνωρισιμο (ευκολα) απο το μοτερ για agusta. Αλλα το πλαισιο? Martin δεν ειναι παντωςΑρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
![]()
![]()
και το οχι τόσο που να κόλλαγε![]()
Motoplast?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Motoplast?
...και ειναι κατι, που μολις το ειδα, απορησα αν οντως υπαρχει...![]()
Τελικά υπάρχει ε?Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
...και ειναι κατι, που μολις το ειδα, απορησα αν οντως υπαρχει...![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τελικά υπάρχει ε?![]()
E μαλλον, ξερω γω? Παντως δεν βρισκω αλλες πληροφοριες για το συγκεκριμενο οποτε βασιζομαι μονο σ' αυτο που γραφει το ταμπελακι στην 1η φωτο. Ε δεν νομιζω να εχουν κανει λαθος οι ανθρωποι της agusta![]()
Λοιπόν η τελική είναι magni και οι εξατμήσεις.(κάτι έκανα ε?)
κοιτα μοιαζει με magni ακομα και στα κυβικαΑρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Λοιπόν η τελική είναι magni και οι εξατμήσεις.(κάτι έκανα ε?)
αλλα δεν ειναι... Ειναι καποια άλλη πολυ γνωστη ιταλικη εταιρια ( ο sapilas ειδικα θα πρεπε να το ξερει)
Και εγώ εκεί ψάχνω αλλά δεν το βρίσκω.Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
κοιτα μοιαζει με magni ακομα και στα κυβικααλλα δεν ειναι... Ειναι καποια άλλη πολυ γνωστη ιταλικη εταιρια ( ο sapilas ειδικα θα πρεπε να το ξερει)
Και σίγουρα ξεκινησε σα magni αλλά το πλαίσιο δεν είναι.
Βρήκα και αυτό αλλά δεν είμαι και καλός στα ισπανικά(και φωτογραφια τίποτα)
Θα το ρίξω στο ψάξιμο βιογραφικών.
Su primera realización fue una transformación completa de la MV Agusta 600 de cuatro cilindros a la que aumentó de cilindrada hasta los 750 cc, reformó la culata y los carburadores Dell’Orto, sustituyó el cardan por una cadena (para lo que tuvo que modificar el cárter) e instaló un depósito de aluminio y otros detalles estéticos. La fama de esta moto, una de las pocas de gran cilindrada de la zona en aquella época, llegó incluso a la "polizia stradale", lo que hizo aconsejable venderla. Bergamonti, uno de los directivos de MV Agusta de entonces, la probó y quedó impresionado.
Δεν παίζει όμως γιατί αυτό το μηχανάκι που ψάχνουμε είναι του 80κάτι.
παραμιλάω.![]()
To άρθρο μιλάει για την πρωτη μοτοσυκλέτα για την οποία έφτιαξε σκελετό ο Tamburini, ηταν ενα Agusta 600 με άξονα κλπ και το έκανε αγωνιστικό.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Βρήκα και αυτό αλλά δεν είμαι και καλός στα ισπανικά(και φωτογραφια τίποτα)
Θα το ρίξω στο ψάξιμο βιογραφικών.
Su primera realización fue una transformación completa de la MV Agusta 600 de cuatro cilindros a la que aumentó de cilindrada hasta los 750 cc, reformó la culata y los carburadores Dell’Orto, sustituyó el cardan por una cadena (para lo que tuvo que modificar el cárter) e instaló un depósito de aluminio y otros detalles estéticos. La fama de esta moto, una de las pocas de gran cilindrada de la zona en aquella época, llegó incluso a la "polizia stradale", lo que hizo aconsejable venderla. Bergamonti, uno de los directivos de MV Agusta de entonces, la probó y quedó impresionado.
Δεν παίζει όμως γιατί αυτό το μηχανάκι που ψάχνουμε είναι του 80κάτι.
παραμιλάω.![]()
Το εχουμε βάλει παλιά, αυτό εδω είναι
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957