ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟ 750 ΤΟΥ 91; ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΟΜΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΤΟΥΡΑΝΕ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΟ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΚΗΜΑ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟ 750 ΤΟΥ 91; ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΟΜΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΤΟΥΡΑΝΕ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΟ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΚΗΜΑ;
Έχεις PM
Μήπως ένα σετ επισκευής θα βοηθούσε;
Ειδικά οι βελόνες από τα φλοτέρ
ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ. ΠΛΕΟΝ ΡΕΤΑΡΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΤΙ ΣΕΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;
.... να πας σε ένα μηχανικό να σου ρυθμίσει πρώτα σωστά τη στάθμη στα φλοτερ ...και μια αλλαγή λαδιών... και να αλλάξεις μπουζί γιατί πλέον θα είναι (μάλλον) για πέταμα ...Αρχικά δημιουργήθηκε από GEORGELEGRENA
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΚΗΜΑ;
![]()
Τα καρμπ στο 750Μ είναι περίπου οριζόντια. Τα φλοτέρ τους είναι λίγο πιο κάτω από την λαστιχένια εισαγωγή. Αν είχαν πρόβλημα του φλοτέρ, τα καρμπ θα έσταζαν ή έτρεχαν στο κάρτερ και όχι μέσα στο μοτέρ. Μήπως έχει χαλάσει το ρουμπινέτο και τρέχει βενζίνη από το σωληνάκι που συνδέει το ρουμπινέτο με την λαστιχένια εισαγωγή του #3 κυλίνδρου?
Το ρουμπινέτο στο συγκεκριμένο μοντέλο έχει μια μεμβράνη και "ανοίγει" την ροή του καυσίμου με την υποπίεση του #3 κυλίνδρου.
edit Είναι ο #4 κύλινδρος
ΒΕΝΖΙΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ,ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΑΓΝΩΣΤΟ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ; ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ;
Καλησπερα φιλε
Ρυθμιση βαλβιδες (καποια μενει ανοικτη) ρυθμιση καρμπυρατερ και φυσικα αλλαγη μπουζι