Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Αφαίρεση S.A.S.

  1. #1

    Αφαίρεση S.A.S.

    Αγαπητοί συνάδελφοι ΚΤΜάδες Χρόνια σας Πολλά και ευτυχισμένος ο Νέος Έτος!!

    Θέλω καιρό να ρωτήσω -αλλά δεν έβρισκα το χρόνο, αν έχει αφαιρέσει κανείς από εσάς με Adventure 950-990 και γενικά κάτι σε LC8, το Secondary Air System (SAS).

    Αν ναι, θα ήθελα μερικές τεχνικές λεπτομέρειες στην περίπτωση που το κάνατε μόνοι σας (του στυλ πως και με τι ταπώσατε τις απολήξεις των σωληνώσεων που καταργήθηκαν, από που προμηθευτήκατε ή αν φτιάξατε μόνοι σας τα πλακίδια για το κλείσιμο των θυρίδων (blanking plates σαν αυτές τις φωτογραφίας)), κλπ, άλλα και σε θέματα όπως διαφορά στην απόδοση, μείωση σκασιμάτων από την εξάτμιση, κλπ, κλπ, και γενικά τα + και – τις όλης μετατροπής.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm_blank_plates.jpg 
Προβολές:	860 
Μέγεθος:	4,5 KB 
ID:	184967
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  2. #2
    SIERRA VICTOR 1 Το avatar του/της HFK
    Εγγραφή
    06/05/2007
    Μηνύματα
    136
    Καλησπέρα, δεν γνωρίζω αν ξέρεις αγγλικά, αλλά αν ναι τότε ελπίζω αυτό το παρακάτω forum να σου λύσει μερικές απορίες

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=42480

    Αν όχι , τότε ας ρωτήσουμε κάποιον εξουσιοδοτημένο της ΚΤΜ
    Ούτε και εγώ (που με ενδειαφέρει και μένα το θέμα και έχω τις ίδιες απορίες με σενα ) ασχολήθηκα σε βάθος και δεν εχω διαβάσει ακόμη αυτό που σου στέλνω γιατί το thread το βρήκα πρόσφατα
    Αν μάθεις κάτι και λύσεις τις απορίες σου στείλε μου ένα πμ
    Σε ευχαριστώ

  3. #3
    Γιατί να αφαιρέσεις το ΣΑΣ????? κερδίζεις κάτι??

  4. #4
    SIERRA VICTOR 1 Το avatar του/της HFK
    Εγγραφή
    06/05/2007
    Μηνύματα
    136
    Αυτό ψάχνουμε όλοι
    Τί κερδίζεις αλλά και τι χάνεις αδερφέ μου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Απλά επι του παρόντος δεν το γνωρίζουμε και το ψάχνουμε να το μάθουμε , οπότε αν ξέρει κανείς κάτι για SASA REMOVAL να μας διαφωτίσει
    Ευχαριστώ !

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Δεν γνωριζω αν κερδιζεις κατι αν το αφαιρεσεις, αλλα σιγουρα πρεπει να αφαιρεθει αν προκειται η μηχανη να ρυθμιστει σε δυναμομετρο. Επισης σιγουρα δεν πρεπει να αφαιρεθει αν διατηρηθουν οι καταλυτικες εξατμισεις.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    ειχα αφαιρεση το sas στο 950 που ειχα και το μοτερ μου φανηκε λιγο πιο αμεσο χαμηλα,αλλα η διαφορα ηταν ελαχιστη,
    πιστευω δεν αξιζει.
    Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει

  7. #7
    Φίλε HFK σε ευχαριστώ για το link. Το ADV Rider το έχω ξεψαχνίσει, όπως και το KTM Info το οποίο δίνει λεπτομερείς οδηγίες για την αφαίρεση του (τα αγγλικά μου είναι σε πολύ καλό επίπεδο). Άλλοι το αφαιρούν τελείως μπακαλίστικα και άλλοι πιο "εργοστασιακά". Σκεφτείτε ότι ακόμα και η ίδια η KTM παρέχει blanking plates (οι συγκεκριμένες της φωτογραφίας) για την αφαίρεση του. Απλά ήθελα και κάποιον εν Ελλάδι (όχι το παριζάκι) :rotflmao: που να το έχει κάνει αν γίνεται και μόνος του να μοιρασθεί μαζί μας κάποια πράγματα..

    Το S.A.S. παρέχει έξτρα αέρα στο σύστημα εξαγωγής μέσω μιας βαλβίδας υποπίεσης που ανοίγει παράλληλα με τις πεταλούδες στις εισαγωγές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την οξείδωση των καυσαερίων και σε συνδυασμό με τον καταλύτη στα γνήσια τελικά, η μηχανή περνάει τους κανονισμούς περί εκπομπών καυσαερίων.
    Από τη στιγμή όμως που το 90% των μηχανών αυτών κυκλοφορεί με after-market εξατμίσεις ελευθέρας, το σύστημα αυτό δεν έχει λόγο ύπαρξης και πρέπει να αφαιρείται καθώς εντείνει τα σκασίματα και επιδρά ίσως και αρνητικά στην απόδοση της μηχανής. Παράλληλα ξεφορτώνεσαι και κάποια υλικά, ελαφρώνοντας έτσι τη μηχανή ενώ βελτιώνεις και την πρόσβαση στον κινητήρα στα μελλοντικά service.
    Ευχαριστώ DrBig και el patron για τις προτάσεις-συμβουλές, άλλα και το συμφορουμίτη που μου απάντησε με π.μ. για το ότι τη συγκεκριμένη εργασία την εκτέλεσε σε συνεργείο (δεν το έγραψε δημοσίως για να μη χαρακτηρισθεί διαφήμιση του συνεργείου). Επίσης ανέφερε ότι τα σκασίματα μειώθηκαν, άλλά όχι ότι εξαφανίσθηκαν (αυτό βέβαια μπορεί να συμβαίνει λόγω εισαγωγής αέρα από αλλού)...

    Με βλέπω να προχωράω στο να το κάνω.. Θα παραγγείλω τα blanking plates και στην πρώτη ευκαιρία θα το κάνω με την πιθανότητα φωτογραφικού υλικού προς τέρψιν οφθαλμών!

    Μετά θα πάρει σειρά το EPC! Αλήθεια, αυτό το έχετε βγάλει?
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Μηπως θα επρεπε να εξετασεις και την περιπτωση μελλοντικων ΚΤΕΟ-καυσαναλυσεων, οπου καλλιτερα θα ηταν να μην αφαιρεθει ολοκληρωτικα αλλα 'μπακαλιστικα' ωστε να ανασυνδεεται ευκολα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    χμμμμμ

    990adv εδώ..

    πέραν των σκασιμάτων μερικές φορές έχετε παρατηρήσει και κάτι ψιλομπουκωματάκια που μπορεί να κάνει (με ακράπες πάνω) κυριώς σε απότομα παιξίματα του γκαζιού?? (πχ. διπλογκαζιά για να σκάσει και να καθαρίσει μπερμ ή κλείσε-άνοιξε για να σηκωθεί; )

    αυτά παίζει αν οφείλονται στο SAS?
    Fuck the universe.

  10. #10
    Δεν έχεις και άδικο DrBig... Θα έρθουν κάποια στιγμή τα ΚΤΕΟ για μοτό και στην Ελλάδα. Γι αυτό και έχω κρατήσει και τις μαμά εξατμίσεις στην αποθήκη -είτε για θέμα θορύβου είτε για την περίπτωση των ΚΤΕΟ- οπότε η απενεργοποίηση όπως λες να είναι καλύτερη λύση από την ολική αφαίρεση...

    Φίλε GhostDog, στο 990 μαζί με τις Ακράπες απ’ ότι έχω διαβάσει περνάνε και καινούριο χάρτη στην ηλεκτρονική για να ωφεληθείς της αλλαγής, αλλιώς τα αποτελέσματα μπορεί να είναι και αυτά που αναφέρεις. Το SAS λογικά δεν έχει τέτοιες επιδράσεις. Το EPC όμως από την άλλη μπορεί -αν έχει βλάβη- να σου φτωχαίνει το μίγμα σε ανύποπτους χρόνους (αυτό το κάνει ούτως ή άλλως στα απότομα ανοίγματα γκαζιού στη 2α και 3η ταχύτητα για πιο ομαλή κλιμάκωση) με αποτέλεσμα να έχεις αυτά τα μπουκώματα ή τους δισταγμούς της μηχανής... Μήπως αυτά που αναφέρεις γίνονται όντως με 2α ή 3η ταχύτητα στο κιβώτιο??
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  11. #11
    έχω περάσει το χάρτη για τις ακράπες..

    μόστλυ ναι.. αν και με 1η παίζουν αλλά για λέγε περισσότερα γι αυτό το EPC, τι είναι και πως το ξηλώνουμε;;; :rotflmao: :rotflmao:
    Fuck the universe.

  12. #12
    SIERRA VICTOR 1 Το avatar του/της HFK
    Εγγραφή
    06/05/2007
    Μηνύματα
    136

    Re: Αφαίρεση S.A.S.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
    Αγαπητοί συνάδελφοι ΚΤΜάδες Χρόνια σας Πολλά και ευτυχισμένος ο Νέος Έτος!!

    Θέλω καιρό να ρωτήσω -αλλά δεν έβρισκα το χρόνο, αν έχει αφαιρέσει κανείς από εσάς με Adventure 950-990 και γενικά κάτι σε LC8, το Secondary Air System (SAS).

    Αν ναι, θα ήθελα μερικές τεχνικές λεπτομέρειες στην περίπτωση που το κάνατε μόνοι σας (του στυλ πως και με τι ταπώσατε τις απολήξεις των σωληνώσεων που καταργήθηκαν, από που προμηθευτήκατε ή αν φτιάξατε μόνοι σας τα πλακίδια για το κλείσιμο των θυρίδων (blanking plates σαν αυτές τις φωτογραφίας)), κλπ, άλλα και σε θέματα όπως διαφορά στην απόδοση, μείωση σκασιμάτων από την εξάτμιση, κλπ, κλπ, και γενικά τα + και – τις όλης μετατροπής.
    Λοιπόν, μόλις πρίν δύο μέρες αφαίρεσα τα τελικά της μαμάς και τοποθέτησα τα no catalysator silencers τιτανίου της WINGS και όχι Ακράπες. Ταυτόχρονα κατήργησα το SAS με blanking plates επίσης της WINGS. τα σωληνάκια τα άφησα και στην ουσία τα νέα αλουμινένια πλακίδια (blanking plates) τοποθετήθηκαν πίσω απο τα υπάρχοντα της ΚΤΜ οπότε η δίοδος του αέρα και επομένως και η εισροή οξυγόνου έκλεισε χωρίς να χρειαστεί να αφαιρέσω κανένα απο τα σωληνάκια
    Το μοτέρ δουλεύει κανονικά .Αν θέλεις λεπτομέρειες στείλε πμ και μιλάμε και τηλεφωνικά
    Το μηχανάκι μου είναι το 990 SM του 2008 (injection)
    Να και μία φωτό παρακάτω


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc06955.jpg 
Προβολές:	529 
Μέγεθος:	63,5 KB 
ID:	185479

  13. #13
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Θα μπορούσες να μπουκώσεις απλά το σωληνάκι στην παροχή αέρα.

    Π.χ. στο δικό μου που πάει στο φιλτροκούτι, το βουλώνω με ένα μπουλόνι, πριν πάω στο δυναμόμετρο! :rotflmao:

    Όσο για την απόδοση - αν το βγάλεις τελείως - θα κερδίσεις σίγουρα σε επιτάχυνση....
























    θα είσαι 500γραμ. κάτω!
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  14. #14
    http://home.comcast.net/~garrysimmon...er-Removal.htm


    ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ

  15. #15
    Φίλοι μου σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις υποδείξεις. Πολύ ενδιαφέρουσα η λύση της Wings που έκανε ο HFK, με τα πλακίδια να μπαίνουν πίσω από αυτά του SAS και στην ουσία να μην αφαιρείς τίποτα από τις σωληνώσεις - υδραυλικά. Αυτά τα πλακίδια θα πρέπει να είναι πολύ λεπτά φαντάζομαι, κάτι σα filler, για να μπαίνουν έτσι.
    Και η λύση του lamoun με βίδα στο φιλτροκούτι είναι πολύ ωραία για απενεργοποίηση! Αυτές τις εναλλακτικές μεθόδους έψαχνα και με τον όρο "μπακαλίστικες" παραπάνω δεν τις απαξίωνα καθόλου. Πιο ερασιτεχνικές θα έπρεπε να πω βεβαίως....:smilea:
    Φίλε vag950, το link σου είναι άλλο ένα πολύ καλό how-to για την ολική αφαίρεση. Στο SE και το SM η δουλειά είναι πολύ πιο εύκολη απ’ ότι στο ADV καθώς ο κινητήρας είναι σχεδόν σε κοινή θέα. Αυτοί εκεί πάντως στο America έχουν περισσότερα πράγματα να ξηλώσουν που τους δημιουργούν προβλήματα (βλ. canister).
    Χρωστάω μια απάντηση για το EPC στο φίλο GhostDog, αλλά λόγω χρόνου θα επανέλθω συντόμως.
    Μια γύρα σε όλους!!
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αφαίρεση αυτοκολλήτων
    από Cpt. Haddock στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2020, 20:14
  2. Αφαιρεση εντομων?
    από nickmonstro στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2006, 19:55
  3. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2006, 10:14
  4. Αφαίρεση σιγαστήρα από Gsxr600 K4
    από stako στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 13:53
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2004, 15:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF