Αγαπητοί συνάδελφοι ΚΤΜάδες Χρόνια σας Πολλά και ευτυχισμένος ο Νέος Έτος!!
Θέλω καιρό να ρωτήσω -αλλά δεν έβρισκα το χρόνο, αν έχει αφαιρέσει κανείς από εσάς με Adventure 950-990 και γενικά κάτι σε LC8, το Secondary Air System (SAS).
Αν ναι, θα ήθελα μερικές τεχνικές λεπτομέρειες στην περίπτωση που το κάνατε μόνοι σας (του στυλ πως και με τι ταπώσατε τις απολήξεις των σωληνώσεων που καταργήθηκαν, από που προμηθευτήκατε ή αν φτιάξατε μόνοι σας τα πλακίδια για το κλείσιμο των θυρίδων (blanking plates σαν αυτές τις φωτογραφίας)), κλπ, άλλα και σε θέματα όπως διαφορά στην απόδοση, μείωση σκασιμάτων από την εξάτμιση, κλπ, κλπ, και γενικά τα + και – τις όλης μετατροπής.
![]()