Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Fully Variable Desmodromic VVA

  1. #1
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Fully Variable Desmodromic VVA

    και μαλιστα ελληνικη ιδεα!!!

    http://www.pattakon.com/pattakonDesmo.htm

    http://www.pattakon.com/pattakonHydroGR.htm


    ducatisti clopy right


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dvvaphoto.jpg 
Προβολές:	413 
Μέγεθος:	51,5 KB 
ID:	201000

  2. #2
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    και μια απαντηση απο τον ανθρωπο που ειχε την συλληψη αν καταλαβα καλα...

    Γειά σας.

    O Χοϊδάς δεν έχει δημοσιεύσει τίποτε για το μεταβλητό δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων (DVVA), και τίποτα για το Ηλεκτρο-Υδραυλικό σύστημα βαλβίδων (PatAir και PattAir).
    Δηλαδή μην ψάχνετε άδικα στα R&D.

    Ναι το DVVA είναι Desmo αλά Ελληνικά.
    Είναι πλήρως μηχανικό.
    Δεν χρειάζεται ελατήρια για την επαναφορά των βαλβίδων.
    Βασίζεται σε κύλιση (roller bearing) κι όχι σε ολίσθηση (όπως το Desmo της Ducati).
    Εχει συνεχώς μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων από μηδέν ως ένα μέγιστο (ας πούμε 14mm).
    Εχει συνεχώς μεταβλητή διάρκεια ανοίγματος βαλβίδων, από μηδέν ως ένα μέγιστο (ας πούμε 360 μοίρες στροφαλοφόρου)
    Μεταβάλει ανεξάρτητα το βύθισμα και τη διάρκεια, δηλαδή το κάθε βύθισμα μπορεί να συνδυαστεί με άπειρες διάρκειες και παρόμοια η κάθε διάρκεια μπορεί να συνδυαστεί με άπειρα βυθίσματα (είναι δηλαδή πλήρως μεταβλητό).
    Σε αντίθεση, το valvetronic της BMW, to VVEL της Nissan, το Valvematic της Toyota, ακόμη και το MultiAir της Fiat δεν είναι πλήρως μεταβλητά: με το που επιλεγεί το βύθισμα της βαλβίδας, η διάρκεια ανοίγματος της βαλβίδας είναι συγκεκριμένη, και ανάποδα.
    Δεν χρειάζεται πεταλούδα: οι βαλβίδες εισαγωγής κάνουν τον έλεγχο της ποσότητας του μίγματος που θα μπει στον κύλινδρο, ακόμα και στο ρελαντί.

    Οταν οι δυό άξονες ελέγχου (ο ένας για διάρκεια-βύθισμα και και ο άλλος μόνο για βύθισμα) ακινητοποιηθούν, τότε το DVVA δουλεύει σαν ένα τυπικό Desmo (ένα και μοναδικό βύθισμα βαλβίδων και μια διάρκεια ανοίγματος βαλβίδων για όλες τις συνθήκες λειτουργίας).

    Το DVVA είναι η εξέλιξη του VVA roller version (λεπτομέρειες του πρωτότυπου αυτοκινήτου στο http://www.pattakon.com/pattakonRoller.htm) που έδειξε εξαιρετικά χαρακτηριστικά στην πράξη, και του VVA rod version.

    Αν κάποιος θέλει να καταλάβει πως δουλεύει το "ντέσμο αλά Ελληνικά" μπορεί να παίξει με το πρόγραμμα http://www.pattakon.com/tempman/DVVA1.exe .

    Τι κάνει στην ουσία το DVVA;
    Είναι σαν να έχεις στο Ducati Desmo μοτέρ σου, άπειρους εκκεντροφόρους (από φοβερά άγριους μέχρι πολύ μαλακούς) και να διαλέγεις, την κάθε στιγμή και με το μοτέρ σε λειτουργία, τον βέλτιστο (για ρελαντί; για καλή απόκριση; για βρεγμένο δρόμο; για μέγιστη ισχύ; εσύ διαλέγεις περιστρέφοντας ένα ή δύο άξονες ελέγχου).

    Δεν έχει φιαχτεί λειτουργικό πρωτότυπο του DVVA (μόνο ένα επίδειξης που παρουσιάστηκε στην Engine Expo της Στουτγάρδης δυο φορές. Σχετικό power point στο http://www.pattakon.com/DVA_files/pattakonVVAs.pps


    Τεχνικές ερωτήσεις;

    Μανούσος Παττακός

  3. #3
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    ενδιαφέρον. Θα ήταν ωραίο να το δούμε και σε λειτουργία.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  4. #4
    Waterproof V-strom.. Το avatar του/της KIMONAS
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    160
    Πολυ καλο....αλλα εχει ζωη περιπου 10 χρονια απο τωρα...
    Ισως να μην προλαβει την παραγωγη.
    Μετα θα μπουν τα ηλεκτρικα και πιο αργοτερα οι κυψελες υδογονου..
    "Sir, we are surrounded!"
    "Excellent, so we can attack in every direction!"

  5. #5

    Re: Fully Variable Desmodromic VVA

    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos


    ducatisti clopy right
    ...my ass


    Ηπρώτη εφαρμογή δεσμοδρομικού ελέγχου βαλβίδων 'ηταν σε αγωνιστική Mercedes της δεκαετίας του 50 (SL300 Gullwing νομίζω...), ποιός ακριβώς έχει την πατρότητα ...δεν θυμάμαι (Άρη?....)

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: Re: Fully Variable Desmodromic VVA

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    ...my ass


    re μαστορα απο το φορουμ των ducatisti το πηρα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    τωρα η πρωτη εφαργομη δε ξερω ποιανου ηταν, ιδια, η ομοια, αλλα ειναι μια ελληνικη προσεγγιση του θεματος...εκει που ολες οι εταιριες εχουν στραφει σε λυσεις τυπου vvti klp klp klp

  7. #7

    Re: Re: Re: Fully Variable Desmodromic VVA

    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    re μαστορα απο το φορουμ των ducatisti το πηρα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    μέγα λάθος.......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #8
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: Re: Re: Re: Fully Variable Desmodromic VVA

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    μέγα λάθος.......

    giati?


  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Ηπρώτη εφαρμογή δεσμοδρομικού ελέγχου βαλβίδων 'ηταν σε αγωνιστική Mercedes της δεκαετίας του 50 (SL300 Gullwing νομίζω...),
    Ορθότατος ...!!!

    (βέβαια το συγκεκριμένο αμάξι e;iχε κάτι άλλα "προβληματάκια", όπως το ότι για να ανοίξεις τις πόρτες έπρεπε να κοιτάς ψηλά και όχι δεξια αριστερά ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.655

    Re: Re: Fully Variable Desmodromic VVA

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    ...my ass


    Ηπρώτη εφαρμογή δεσμοδρομικού ελέγχου βαλβίδων 'ηταν σε αγωνιστική Mercedes της δεκαετίας του 50 (SL300 Gullwing νομίζω...), ποιός ακριβώς έχει την πατρότητα ...δεν θυμάμαι (Άρη?....)
    mazerati, mercedes, honda κλπ...

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=57221
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.213

    Re: Re: Re: Fully Variable Desmodromic VVA

    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    mazerati, mercedes, honda κλπ...

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=57221
    Α ρε byr0n εχεις μνήμη!
    Η Mercedes δεν ηταν απο τους πρωτοπόρους στα Desmo, αλλά το χρησιμοποίησε με επιτυχία.
    Μια και ο Henk Cloosterman εχει κάνει τρομερή έρευνα στο θέμα και εχει μαζέψει όλες τις πληροφορίες σε ενα site, δείτε το, ψάξτε το, και θα πάθετε μεγάλη πλάκα.

    http://members.chello.nl/~wgj.jansen/index.html

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ωραια ρε παιδια...και το κρισιμο ερωτημα...αφου ειανι τοσο εξυπνη η ιδεα, και αποτι καταλαβα την πατεντα δε την εχει καποιος, γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ετσι?

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.213
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ωραια ρε παιδια...και το κρισιμο ερωτημα...αφου ειανι τοσο εξυπνη η ιδεα, και αποτι καταλαβα την πατεντα δε την εχει καποιος, γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ετσι?
    Αν μιλάς για το Desmo με 2 λόγια γιατί απλά δεν χρειάζεται.

    Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθισματος βαλβίδων είναι αλλουνού παπα ευαγγέλιο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ωραια ρε παιδια...και το κρισιμο ερωτημα...αφου ειανι τοσο εξυπνη η ιδεα, και αποτι καταλαβα την πατεντα δε την εχει καποιος, γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ετσι?
    υψος,βαρος και πολλα αχρηστα συμπραγκαλα...ακομη και τα ελατηριοφορα δουλευουν το το ιδιο καλα απο πλευρας αποδοσης,πλην μιας μικρης απωλειας σε ισχυ και λιγο αυξημενη καταναλωση για το ιδιο εργο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ωραια ρε παιδια...και το κρισιμο ερωτημα...αφου ειανι τοσο εξυπνη η ιδεα, και αποτι καταλαβα την πατεντα δε την εχει καποιος, γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ετσι?
    Γιατί δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις κάτι που πουλάς με ικανοποιητικό κέρδος.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. μποτες αδιαβροχες ή fully vented??
    από giannis21 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2010, 17:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF