και μαλιστα ελληνικη ιδεα!!!
http://www.pattakon.com/pattakonDesmo.htm
http://www.pattakon.com/pattakonHydroGR.htm
ducatisti clopy right
![]()
και μαλιστα ελληνικη ιδεα!!!
http://www.pattakon.com/pattakonDesmo.htm
http://www.pattakon.com/pattakonHydroGR.htm
ducatisti clopy right
![]()
και μια απαντηση απο τον ανθρωπο που ειχε την συλληψη αν καταλαβα καλα...
Γειά σας.
O Χοϊδάς δεν έχει δημοσιεύσει τίποτε για το μεταβλητό δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων (DVVA), και τίποτα για το Ηλεκτρο-Υδραυλικό σύστημα βαλβίδων (PatAir και PattAir).
Δηλαδή μην ψάχνετε άδικα στα R&D.
Ναι το DVVA είναι Desmo αλά Ελληνικά.
Είναι πλήρως μηχανικό.
Δεν χρειάζεται ελατήρια για την επαναφορά των βαλβίδων.
Βασίζεται σε κύλιση (roller bearing) κι όχι σε ολίσθηση (όπως το Desmo της Ducati).
Εχει συνεχώς μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων από μηδέν ως ένα μέγιστο (ας πούμε 14mm).
Εχει συνεχώς μεταβλητή διάρκεια ανοίγματος βαλβίδων, από μηδέν ως ένα μέγιστο (ας πούμε 360 μοίρες στροφαλοφόρου)
Μεταβάλει ανεξάρτητα το βύθισμα και τη διάρκεια, δηλαδή το κάθε βύθισμα μπορεί να συνδυαστεί με άπειρες διάρκειες και παρόμοια η κάθε διάρκεια μπορεί να συνδυαστεί με άπειρα βυθίσματα (είναι δηλαδή πλήρως μεταβλητό).
Σε αντίθεση, το valvetronic της BMW, to VVEL της Nissan, το Valvematic της Toyota, ακόμη και το MultiAir της Fiat δεν είναι πλήρως μεταβλητά: με το που επιλεγεί το βύθισμα της βαλβίδας, η διάρκεια ανοίγματος της βαλβίδας είναι συγκεκριμένη, και ανάποδα.
Δεν χρειάζεται πεταλούδα: οι βαλβίδες εισαγωγής κάνουν τον έλεγχο της ποσότητας του μίγματος που θα μπει στον κύλινδρο, ακόμα και στο ρελαντί.
Οταν οι δυό άξονες ελέγχου (ο ένας για διάρκεια-βύθισμα και και ο άλλος μόνο για βύθισμα) ακινητοποιηθούν, τότε το DVVA δουλεύει σαν ένα τυπικό Desmo (ένα και μοναδικό βύθισμα βαλβίδων και μια διάρκεια ανοίγματος βαλβίδων για όλες τις συνθήκες λειτουργίας).
Το DVVA είναι η εξέλιξη του VVA roller version (λεπτομέρειες του πρωτότυπου αυτοκινήτου στο http://www.pattakon.com/pattakonRoller.htm) που έδειξε εξαιρετικά χαρακτηριστικά στην πράξη, και του VVA rod version.
Αν κάποιος θέλει να καταλάβει πως δουλεύει το "ντέσμο αλά Ελληνικά" μπορεί να παίξει με το πρόγραμμα http://www.pattakon.com/tempman/DVVA1.exe .
Τι κάνει στην ουσία το DVVA;
Είναι σαν να έχεις στο Ducati Desmo μοτέρ σου, άπειρους εκκεντροφόρους (από φοβερά άγριους μέχρι πολύ μαλακούς) και να διαλέγεις, την κάθε στιγμή και με το μοτέρ σε λειτουργία, τον βέλτιστο (για ρελαντί; για καλή απόκριση; για βρεγμένο δρόμο; για μέγιστη ισχύ; εσύ διαλέγεις περιστρέφοντας ένα ή δύο άξονες ελέγχου).
Δεν έχει φιαχτεί λειτουργικό πρωτότυπο του DVVA (μόνο ένα επίδειξης που παρουσιάστηκε στην Engine Expo της Στουτγάρδης δυο φορές. Σχετικό power point στο http://www.pattakon.com/DVA_files/pattakonVVAs.pps
Τεχνικές ερωτήσεις;
Μανούσος Παττακός
ενδιαφέρον. Θα ήταν ωραίο να το δούμε και σε λειτουργία.
πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...
Πολυ καλο....αλλα εχει ζωη περιπου 10 χρονια απο τωρα...
Ισως να μην προλαβει την παραγωγη.
Μετα θα μπουν τα ηλεκτρικα και πιο αργοτερα οι κυψελες υδογονου..
"Sir, we are surrounded!"
"Excellent, so we can attack in every direction!"
...my assΑρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ducatisti clopy right
Ηπρώτη εφαρμογή δεσμοδρομικού ελέγχου βαλβίδων 'ηταν σε αγωνιστική Mercedes της δεκαετίας του 50 (SL300 Gullwing νομίζω...), ποιός ακριβώς έχει την πατρότητα ...δεν θυμάμαι (Άρη?....)
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
...my ass
re μαστορα απο το φορουμ των ducatisti το πηρα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
τωρα η πρωτη εφαργομη δε ξερω ποιανου ηταν, ιδια, η ομοια, αλλα ειναι μια ελληνικη προσεγγιση του θεματος...εκει που ολες οι εταιριες εχουν στραφει σε λυσεις τυπου vvti klp klp klp![]()
μέγα λάθος.......Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
re μαστορα απο το φορουμ των ducatisti το πηρα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
μέγα λάθος.......![]()
giati?
![]()
![]()
![]()
Ορθότατος ...!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ηπρώτη εφαρμογή δεσμοδρομικού ελέγχου βαλβίδων 'ηταν σε αγωνιστική Mercedes της δεκαετίας του 50 (SL300 Gullwing νομίζω...),![]()
(βέβαια το συγκεκριμένο αμάξι e;iχε κάτι άλλα "προβληματάκια", όπως το ότι για να ανοίξεις τις πόρτες έπρεπε να κοιτάς ψηλά και όχι δεξια αριστερά ..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
mazerati, mercedes, honda κλπ...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
...my ass
Ηπρώτη εφαρμογή δεσμοδρομικού ελέγχου βαλβίδων 'ηταν σε αγωνιστική Mercedes της δεκαετίας του 50 (SL300 Gullwing νομίζω...), ποιός ακριβώς έχει την πατρότητα ...δεν θυμάμαι (Άρη?....)
http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=57221
Α ρε byr0n εχεις μνήμη!Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
mazerati, mercedes, honda κλπ...
http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=57221
Η Mercedes δεν ηταν απο τους πρωτοπόρους στα Desmo, αλλά το χρησιμοποίησε με επιτυχία.
Μια και ο Henk Cloosterman εχει κάνει τρομερή έρευνα στο θέμα και εχει μαζέψει όλες τις πληροφορίες σε ενα site, δείτε το, ψάξτε το, και θα πάθετε μεγάλη πλάκα.
http://members.chello.nl/~wgj.jansen/index.html
![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ωραια ρε παιδια...και το κρισιμο ερωτημα...αφου ειανι τοσο εξυπνη η ιδεα, και αποτι καταλαβα την πατεντα δε την εχει καποιος, γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ετσι?![]()
Αν μιλάς για το Desmo με 2 λόγια γιατί απλά δεν χρειάζεται.Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ωραια ρε παιδια...και το κρισιμο ερωτημα...αφου ειανι τοσο εξυπνη η ιδεα, και αποτι καταλαβα την πατεντα δε την εχει καποιος, γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ετσι?![]()
Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθισματος βαλβίδων είναι αλλουνού παπα ευαγγέλιο.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
υψος,βαρος και πολλα αχρηστα συμπραγκαλα...ακομη και τα ελατηριοφορα δουλευουν το το ιδιο καλα απο πλευρας αποδοσης,πλην μιας μικρης απωλειας σε ισχυ και λιγο αυξημενη καταναλωση για το ιδιο εργο...Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ωραια ρε παιδια...και το κρισιμο ερωτημα...αφου ειανι τοσο εξυπνη η ιδεα, και αποτι καταλαβα την πατεντα δε την εχει καποιος, γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ετσι?![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Γιατί δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις κάτι που πουλάς με ικανοποιητικό κέρδος.Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ωραια ρε παιδια...και το κρισιμο ερωτημα...αφου ειανι τοσο εξυπνη η ιδεα, και αποτι καταλαβα την πατεντα δε την εχει καποιος, γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ετσι?![]()
![]()