Παίδες, μετά από 6 καμμένες ασφάλειες λόγω των πολλών δοκιμών, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όταν πατάω φρένο (χωρίς καν να είναι ο κινητήρας σε λειτουργία) και ανεξάρτητα αν είναι το εμπρός ή το πίσω, καίγεται η ασφάλεια. Η ερώτησή μου είναι: πιστεύετε ότι φταίει κάτι στις συνδέσεις της λυχνίας του φρένου στην ουρά, ότι κάτι παίζει με τον διακόπτη του φρένου ή κάτι άλλο; Τείνω να καταλήξω στο πρώτο συμπέρασμα, μιας και απ' ότι ξέρω το μηχανάκι έχει 2 τέτοιους διακόπτες, έναν στην μανέτα του φρένου κι έναν στο πόδι. Τι λέτε;