Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Απορίες για Service F650GS

  1. #1
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010

    Lightbulb ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ Service F650gs

    Καλησπέρα σε όλους, για άλλη μια φορά θα ήθελα τις πολύτιμες γνώσεις σας. Πολύ σύντομα θα χρειαστεί να κάνω το service των 20.00χλμ στην 650 (μονοκύλινδρη μοντ.2006). Έχω τις εξής απορίες:
    1) Υπάρχει πρόβλημα αν το κάνω νωρίτερα; (Περίπου στα 18.300χλμ) αν και φαντάζομαι η απάντηση είναι πως δεν τρέχει και τίποτα.
    2) Είναι απαραίτητο να μπει σε διαγνωστικό εγκέφαλο η μοτοσυκλέτα ή αυτό είναι προληπτικό; Ο εγκέφαλος κάνει και κάποιες ρυθμίσεις ή απλά αν υπάρχει πρόβλημα τότε το βρίσκει; Ο μάστορας που πάω δεν διαθέτει εγκέφαλο (το μόνο αρνητικό σε αυτόν...)
    3) Ξέρω πως λάδι προτείνει η BMW ημισυνθετικό κι έλεγα για το castrol 15-50 GPS...Ρώτησα ένα φίλο που θα βρω και μου είπε ότι η castrol το κατήργησε το ημισυνθετικό.Μου πρότεινε εναλλακτικά το Motul το ημισυνθετικό,εδώ που έψαξα άκουσα καλά λόγια και για αυτό αλλά θα προτιμούσα το castrol.Ξέρετε αν ισχύει κάτι τέτοιο; Στην ιστοσελίδα της εταιρείας δεν υπάρχει ημισυνθετικό.Όντως καταργήθηκε;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

  2. #2
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    ..Ουδείς;;;;;

  3. #3
    Λεωφορειολωριδάκιας
    Εγγραφή
    07/06/2006
    Μηνύματα
    127
    Καλησπέρα

    Εχω το μοντέλο του 2007 και 32000χλμ.

    Φίλε μου το να κάνεις νωρίτερα το σερβις δεν είναι πρόβλημα απλά υπολόγισε οτι αν το κάνεις στα 18000 η επόμενη αλλαγή λαδιών θα είναι και αυτή νωρίτερα στα 23000 περίπου.

    Δυστυχώς δεν έχω το χαρτί μαζί μου απο τα 20000 να δω αν είναι ο εγκέφαλος στο "πρόγραμμα" του σερβις θα το κοιτάξω όμως το απόγευμα.

    Μέσα στο repair manual λέει "Read the fault code memory with the BMW MoDiTeC" στα 20000 χλμ οπότε μάλλον θέλει διαγνωστικό.

    Βάζω σχεδόν σε όλες τις αλλαγές λαδιών το motul 15-50. Ευχαριστημένος γενικά. Στην τελευταία αλλαγή έβαλα το castrol που βάζουν τα εξουσιοδοτημένα της bmw αλλά δεν έχω ακόμα άποψη. Με το motul όμως κανένα πρόβλημα.

    Hope this helps...





  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    1) Κανένα πρόβλημα

    2) Δεν είναι απαραίτητο, εκτός αν αντιλαμβάνεσαι ότι η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρεται περίεργα (σβήνει βασικά ή παίζει πάρα πολύ το ρελαντί, το οποίο είναι αυτορυθμιζόμενο)

    3) Από όσο γνωρίζω το Castrol GPS υπάρχει ακόμα. Αλλιώς μπορείς να βάλεις ARAL ή οποιαδήποτε σοβαρή μάρκα.


    Γενικά το service των 20000 είναι ένα απλό service (λάδια, φίλτρο, τσεκάρισμα για πιθανή αλλαγή αναλωσίμων).


  5. #5
    Λεωφορειολωριδάκιας
    Εγγραφή
    07/06/2006
    Μηνύματα
    127
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG



    Γενικά το service των 20000 είναι ένα απλό service (λάδια, φίλτρο, τσεκάρισμα για πιθανή αλλαγή αναλωσίμων).


    Σωστός ο αποπανω.. να φανταστείς το λέει inspection στο manual και οχι service...

  6. #6
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Σας ευχαριστώ αμφότερους για τις απαντήσεις σας. Το repair manual που έχω και εγώ όντως αναφέρει πως πρέπει να μπει σε εγκέφαλο. Πρόβλημα δεν υπάρχει,απλά το πρωί όταν είναι κρύα το ρελαντί είναι πάνω από 2.000 στροφές αλλά φαντάζομαι αυτό συμβαίνει επειδή η μηχανή είναι κρύα.Εκτός από αλλαγή λαδιών, θέλει αλλαγή το φίλτρο λαδιού και αέρα και το λάδι στο πιρούνι. Για το castrol πήγα να αγοράσω και ο τύπος μου είπε πως καταργήθηκε,δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει οπότε εφόσον έχω ακούσει θετικές γνώμες για το Motul θα πάρω αυτό τελικά...ελπίζω μόνο να μη στραβώσει ο μάστορας που θα του πάω με το λάδι ανά χείρας,καθώς αυτός βάζει άλλο.

  7. #7
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
    Σας ευχαριστώ αμφότερους για τις απαντήσεις σας. Το repair manual που έχω και εγώ όντως αναφέρει πως πρέπει να μπει σε εγκέφαλο. Πρόβλημα δεν υπάρχει,απλά το πρωί όταν είναι κρύα το ρελαντί είναι πάνω από 2.000 στροφές αλλά φαντάζομαι αυτό συμβαίνει επειδή η μηχανή είναι κρύα.Εκτός από αλλαγή λαδιών, θέλει αλλαγή το φίλτρο λαδιού και αέρα και το λάδι στο πιρούνι. Για το castrol πήγα να αγοράσω και ο τύπος μου είπε πως καταργήθηκε,δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει οπότε εφόσον έχω ακούσει θετικές γνώμες για το Motul θα πάρω αυτό τελικά...ελπίζω μόνο να μη στραβώσει ο μάστορας που θα του πάω με το λάδι ανά χείρας,καθώς αυτός βάζει άλλο.


    Το ρελαντί όπως έγραψα ήδη είναι αυτορυθμιζόμενο και όπως λες το πρωί που είναι κρύο είναι πάνω από τις 2000 στροφές. Το λάδι στο πιρούνι δεν είναι ότι σώνει και καλά πρέπει να το αλλάξεις. Είναι σχετικό, εσύ θα το κρίνεις ανάλογα με την αίσθηση που σου δίνει.
    Αυτά

  8. #8
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Ήσουν σαφής Mike ευχαριστώ!!!

  9. #9
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Τελικά βρήκα το Castrol GPS και προτίμησα αυτό αντί του Motul. Εντελώς πληροφοριακά έγινε και το service των 20.000km με τις εξής εργασίες:
    -Αλλαγή λαδιών (τα αγόρασα εγώ αυτά)
    -Αλλαγή φίλτρου αέρα
    -Αλλαγή φίλτρου λαδιού
    -Αλλαγή υγρών φρένων
    -Αλλαγή τακάκια μπρος-πίσω (έβαλα της Braking αντί για τα μαμίσια)
    -Αλλαγή μπαταρίας (δεν είχα αλλάξει από τότε που αγόρασα τη μηχανή και ήταν στα τελευταία της)
    -Έλεγχος με το διαγνωστικό
    -Συμπλήρωση ψυκτικού υγρού
    -Τέντωμα αλυσίδας
    Συνολικό κόστος για τα ανωτέρω 230€(τα 90 εργατικά)...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Φτηνα δεν ειναι τακακια 50+50 και + 100 η μπαταρια = 200ε
    love will save the planet,hate is a good start.

  11. #11
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Η μπαταρία σίγουρα δεν είχε τόσο,ίσως και κάτω από πενηντάρικο...

  12. #12
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Δε χρειαζόταν να αλλάξεις το φίλτρο βενζίνης. Η BMW λέει στα 30000 χιλ. Δε πειράζει όμως. Τώρα τουλάχιστον μέχρι τα 50000 άστο.


  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Εμενα το peugeot μου το χρεωνει 30ε να το βαλει στο διαγνωστικο.......
    Παντως η μπαταρια μου Yasa εχει 120ε + 65 μπροστα τακακια + 55ε πισω τακακια αλλα πισω βαζω φτηνα του 25ε κ φιλτρο 8ε λαδια 25ε ............. ενταξει καλα σου πηγε για τοσο αραιο service .....


    Τι σου φανηκε ακριβο?............. για τα ευκολα πηγαινε σε μη εξουσιοδοτημενο οπως κανω κ εγω.....
    Μου περνει εργασια 10ε κ αυτα με το ζορι του τα δινω........... κ ειναι κ γαμω τα ονοματα στη νικαια το ατομο...........
    Δηλαδη για μπαταρια , λαδια , μπουζι τακακια , φιλτρο ........ θελει εξουσιοδοτημενο.......... δεν το καταλαβαινω.......... εγω μπαταρια φτηνη δεν θα βαζα .......... στο αμαξι πηγαν να μου βαλουν μια 90ε μικρη κ ο μπαταριας μου ειχε μια διπλη με ονομα κ εβαλα κ χωρις εργασια 90ε............
    Μηπως σου τσεκαραν κ βαλβιδες..........?
    love will save the planet,hate is a good start.

  14. #14
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Δε χρειαζόταν να αλλάξεις το φίλτρο βενζίνης. Η BMW λέει στα 30000 χιλ. Δε πειράζει όμως. Τώρα τουλάχιστον μέχρι τα 50000 άστο.


    Ούπς!!! Είσαι για άλλη μια φορά είσαι ολόσωστος,αυτό μου είπε και ο μάστορας...φίλτρο λαδιού ήθελα να γράψω και εκ παραδρομής έγραψα βενζίνης. Το διορθώνω πάραυτα.

  15. #15
    Λεωφορειολωριδάκιας
    Εγγραφή
    07/06/2006
    Μηνύματα
    127
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
    [

    -Αλλαγή μπαταρίας (δεν είχα αλλάξει από τότε που αγόρασα τη μηχανή και ήταν στα τελευταία της)


    Γειά χαρά

    Φίλε τα λεφτά καλά είναι και εμένα κάπου εκέι μου βγαίνουν...Που το έκανες τελικά;;

    Το μόνο που δεν έπιασα ήταν η αλλαγή μπαταρίας, δεν σου ήρθε λίγο νωρίς;;

    Να είσαι καλά



Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2007, 16:57
  2. Απορίες για το CBF-600S
    από javaneze στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 18/08/2005, 14:02
  3. απορίες για gsxr 600
    από bartlal στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2005, 10:54
  4. αποριες για v-strom 1000
    από jzer στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2004, 21:16
  5. αποριες για το fazer1000-THANO για σενα
    από lagel στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 07:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF