Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Κολλήσεις σε πλαίσιο

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zentakiasSF
    Εγγραφή
    13/04/2013
    Μηνύματα
    230

    Κολλήσεις σε πλαίσιο

    Γνωρίζει κανένας που μπορώ να πάω (σε καποιο φανοποιείο ισως; ) για να μου κολλήσουν μια βάση που εσπασε στο πλαίσιο της cb? είναι μια απο τις βάσεις που κρατάει το δεξί τρίγωνο του μαρσπιε οδηγου.

    Αν ξέρει καποιος κοντα στην Καλλιθέα ας μου πεί.
    Τελευταία τροποποίηση από zentakiasSF; 18/06/2014 στις 11:49.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zentakiasSF
    Εγγραφή
    13/04/2013
    Μηνύματα
    230
    εδώ η κομμένη βάση για οσους δεν καταλαβαν

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	P1731[01]_12-05-14.jpg 
Προβολές:	413 
Μέγεθος:	93,3 KB 
ID:	318729

    είναι η κυκλωμενη στην φωτο
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	10156034_10152263620157670_5102475031229603019_n1.jpg 
Προβολές:	412 
Μέγεθος:	41,5 KB 
ID:	318730
    Τελευταία τροποποίηση από zentakiasSF; 26/06/2014 στις 00:37.

  3. #3
    Σε μικρότερη ζημιά (το παπαράκι -τεχνική ορολογία- στο οποίο βιδώνει το προστατευτικό της αλυσίδας είχε σπάσει, σε παλιότερο μηχανάκι) πήγα σε έναν στην Αλέκου Παναγούλη στο Ηράκλειο. Σε 10 λεπτά έτοιμο. Έχει και μερικούς μάστορες στην Σπύρου Πάτση. Θα θέλει ένα τρίψιμο να φύγει το χρώμα και μετά θα πρέπει να το ξαναβάψεις τοπικά.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zentakiasSF
    Εγγραφή
    13/04/2013
    Μηνύματα
    230
    Αmyroukai ευχαριστώ για την απάντηση.
    Σε φανοποιείο έγινε η δουλειά σου?
    Πόσο σου κόστισε περίπου η επισκευή?

  5. #5
    Όχι, ήταν μαγαζί που κάνει κολλήσεις, τίποτα άλλο. Κόστος... Ήταν και 4 χρόνια πίσω... Κανένα 5ευρο; 10ευρο; Κάτι τέτοιο.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zentakiasSF
    Εγγραφή
    13/04/2013
    Μηνύματα
    230
    Πήγα σε 2 τετοια "συνεργεια" που κανουν κολλησεις παντώς είδους, αλλά δε μου τα είπαν καλά.
    Ο ένας για να λύσει 5 βίδες και να το κολλήσει, ήθελε 30€ και 2 ωρες δουλειάς, ενώ ο άλλος
    μου είπε οτι πρεπει να παω τη μηχανη χωρις το ντεποζιτο, την εξάτμιση και λυμμένη την τρίγωνη βάση της πατούρας και οτι θελει αρκετές ώρες να γίνει η δουλειά.

    Τελικά η δουλειά μου δεν έγινε. Εχει και άλλα 2 τετοια μαγαζια εκει στην Πατση, στα οποια θα παω αυριο να δω τι θα μου πουν και αυτοι.
    Ή έπεσα σε άσχετους ή αμα η δουλειά είναι κάτω απο 50αρι κόστος βαριούνται.

    Τί να πω...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    πηγαινε σε ενα εξατμισα που να εχει αργκον,και απλως βγαλε το τριγωνο που κραταει το πατακι του συνεπιβατη,και κανε τη δουλεια σου.
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Η γνώμη μου για να μην ξανά 'χεις πρόβλημα είναι να καθαρίσεις τον σκελετό από το κομμάτι της βάσης που έχει μείνει, να κατασκευαστεί νέα βάση και να κολληθεί.
    Ακούγεται ''βουνό'' αλλά είναι το πιο σωστό.(για 'μένα).

  9. #9
    κόβουν πλαίσια τα honda...????!


    Σπ'υρου Πάτση δοκίμασε τους μάστορες τι τιμές δίνουν, μάθε και για την ποιότητα δουλειάς και πήγαινε με λυμένο μασπιέ, ή λύσε το εκεί μπροστά.

  10. #10
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motoexelixis Προβολή μηνύματος
    πηγαινε σε ενα εξατμισα που να εχει αργκον,και απλως βγαλε το τριγωνο που κραταει το πατακι του συνεπιβατη,και κανε τη δουλεια σου.
    Το καλύτερο.... Και πάνω απο ενα 10άρικο δεν θα σου πάρει, μπορεί και τίποτα....

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zentakiasSF
    Εγγραφή
    13/04/2013
    Μηνύματα
    230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ikarosk Προβολή μηνύματος
    Η γνώμη μου για να μην ξανά 'χεις πρόβλημα είναι να καθαρίσεις τον σκελετό από το κομμάτι της βάσης που έχει μείνει, να κατασκευαστεί νέα βάση και να κολληθεί.
    Ακούγεται ''βουνό'' αλλά είναι το πιο σωστό.(για 'μένα).
    Ικαρε, αυτα θα γινόταν αν μέναμε κοντα και ερχομουν απο εσενα με την τρομερη δουλεια που κάνεις στις κολλησεις (ειδικα με εκεινο το χειροποιητο παπί-trial-εντουρο) να σε κερασω και κανα καφέ.
    Εδω στην Αθηνα αυτό ολο για να γίνει θέλει προτιστως χωρο που δεν εχω, εργαλεια που πρεπει αναγκαστικά να πάω σε μαστορα

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    κόβουν πλαίσια τα honda...????!

    τς τς τς μια βάση κόπηκε που πιανει ενα σωρο πραγματα (εξατμιση,πατουρα συνοδηγου,μαρσπιε,τρομπα και δοχειο υγρων πισω φρενου, ποσο να αντεξει η έρμη? ασε που ο προηγουμενος πρεπει να την εκανε και απο τα δεξια την ξαπλα του οποτε την αποτελειωσε.


    Σπ'υρου Πάτση δοκίμασε τους μάστορες τι τιμές δίνουν, μάθε και για την ποιότητα δουλειάς και πήγαινε με λυμένο μασπιέ, ή λύσε το εκεί μπροστά.
    Στη Σπυρου Πατση ηταν αυτά τα 2 συνεργεια κολλησεων που ρώτησα. Η μονη λύση ειναι να παρω μαζι τα απαραιτητα εργαλεια και να το λυσω εκει, γιατί δε μενω κοντά και δε γίνεται να μεταφερθει λυμμενη για αποσταση 8-10 χλμ.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zentakiasSF
    Εγγραφή
    13/04/2013
    Μηνύματα
    230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dbnn Προβολή μηνύματος
    Το καλύτερο.... Και πάνω απο ενα 10άρικο δεν θα σου πάρει, μπορεί και τίποτα....
    Και αυτό το σκεφτομαι, για να βαλω και τελικό εξάτμισης επι της ευκαιριας.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    Αν παρει περισσοτερα θα ειναι πλεονεξια.
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της daculas
    Εγγραφή
    08/08/2009
    Μηνύματα
    200
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motoexelixis Προβολή μηνύματος
    Αν παρει περισσοτερα θα ειναι πλεονεξια.
    Ξέρεις κανέναν που να χόρτασε λεφτά?

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από YamahaPwrScoop Προβολή μηνύματος
    Και αυτό το σκεφτομαι, για να βαλω και τελικό εξάτμισης επι της ευκαιριας.
    απλά οι εξατμισάδες δουλεύουν όλη μέρα ένα συγκεκριμένο πάχος ανοξείδωτου και δεν έχουν τόση εμπειρία με διαφορετικά μέταλλα και πάχη. Μήπως δεν πετύχουν την κόλληση σκέφτομαι.... όχι τόσο από πλευράς στιβαρότητας αλλά από εμφάνιση....

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Στραβό Πλαίσιο σε καινουργιο Vstrom
    από Azazyl στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 78
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2009, 10:29
  2. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:32
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 18:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF