Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 72

Θέμα: ΛΑΔΑΚΙΑ και ΛΑΣΤΙΧΑ

  1. #1
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691

    Question ΛΑΔΑΚΙΑ και ΛΑΣΤΙΧΑ

    Ειχα ρωτησει και παλιοτερα αλλα με ειχατε συνδεσει στα 1000 mb/sec :rotflmao:

    Τι λαδια βαζετε / προτεινετε για το VFR? (Full Synthetic ετσι?)


    η 2η ερωτησουλα ειναι η εξης

    εδω στο νησι και να θες δεν μπορεις να γραψεις πολλα χιλιομετρα 6-7000 το χρονο το πολυ

    να προτιμησω μαλακα λαστιχακια?

    για πειτε τιποτα για sport/touring λαστιχα

  2. #2
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    να προσθεσω οτι με ενδιαφερει περισσοτερο η αξιοπιστια

  3. #3
    Αγαπητέ πιστεύω τα Metzeler M3 είναι πολύ καλά. Τσιμπάει λίγο η τιμή αλλά μέχρι 7500+χλμ ήταν άψογα, μετά άρχισαν σιγά σιγά να φαίνεται και να αισθάνομαι το πλάτεμα του κέντρου του ελαστικού και μέχρι τα 8700χλμ περίπου πήγαν έτσι, μόνον που άφηνε περίεργη αίσθηση από ευθεία όρθια η μηχανή να πάρει στροφή και να πλαγιάσει ελαφρά με μικρές ταχύτητες πόλης καταλάβαινα το "σκαλοπάτι".

    Μετά όμως για πότε το λάστιχο βγάζει τα σύρματα δεν πέρνεις χαμπάρι. Τα τελευταία περίπου 300+χλμ τα έβγαλα με ταχύτητες πολύ απαλές και μόνον μέσα στην πόλη.

    Σύνολο μου έβγαλε 9000χλμ χωρίς καγκουριές με πάντες και burn out, αλλά με μεγάλες μ.ω.τ. σε εγνατία αρκετές φορές, όπως επίσης με μεγάλη εμπιστοσύνη αρκετές φορές επίσης τέρμα γκάζι πλαγιασμένος.

    Το καλύτερο βέβαια είναι αυτό που μεσολαβεί μέχρι να το αλλάξεις. ΑΠΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Και ειδικά στα πλάγια, αν δεν το πάς σε ευθεία αρκετές φορές και για αρκετά λεπτά με πάνω από 230χ.α.ω., θα σε πάει πάνω από 10.000χλμ.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  4. #4
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Οπως ξερεις οι δρομοι εδω ειναι καρατιγκα στην στροφη με μικρες ευθειες

    To Vfr φοραει Metzeler MEZ 4A και εχω κανει 3000+ χιλιομετρα αλλα το σκεφτομαι για αλλαγη

    εδω μεσα οι περισσοτεροι κατοχοι vfr λενε οτι τα MEZ 4A ειναι απαραδεκτα

    η αληθεια ειναι οτι δεν εμπνεουν καθολου εμπιστοσυνη

    τα Μ3 ποσο κανουν περιπου?

  5. #5
    ΛΑΔΑΚΙΑ: ημι-συνθετικα
    ΛΑΣΤΙΧΑ

    εγω έβαλα πέρυσι τα ''diablo strada'' που ειναι λιγο πιο σκληρα, για πιο τουριστικη χρηση και ειμαι σουπερ ευχαριστημενος.

    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  6. #6
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Ημισυνθετικα ??????

    Απο συζητησεις ξερω οτι ημισυνθετικα βαζεις στην πρωτη αλλαγη λαδιων (εγω εβαλα castrol) για να στρωσεις και αλλο το μοτερ και μετα φουλ συνθετικα για καλυτερη προστασια

    λαθος?

    απο μαρκες?

    Valvoline? Εσεις τι βαζετε?

    Για τα λαστιχα εγω χρειαζομαι ποιο μαλακα οπως εξηγησα παραπανω

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
    Οπως ξερεις οι δρομοι εδω ειναι καρατιγκα στην στροφη με μικρες ευθειες

    To Vfr φοραει Metzeler MEZ 4A και εχω κανει 3000+ χιλιομετρα αλλα το σκεφτομαι για αλλαγη

    εδω μεσα οι περισσοτεροι κατοχοι vfr λενε οτι τα MEZ 4A ειναι απαραδεκτα

    η αληθεια ειναι οτι δεν εμπνεουν καθολου εμπιστοσυνη

    τα Μ3 ποσο κανουν περιπου?
    Προσωπικά το Diablo δεν το ξέρω ως λάστιχο και πως συμπεριφέρεται.

    Αλλά το Μ3 από τα πρώτα χιλιόμετρα αν για οποιοδήποτε λόγο σταματήσεις στην άκρη του δρόμου σε μικρά χαλικάκια, θα δεις στο πίσω λάστιχο να κολλάνε βαθιά μέσα στο λάστιχο. Αυτό σημαίνει πως σε στεγνό τουλάχιστον ζεστένονται εύκολα και γίνονται βεντούζες.

    Ά να πω επίσης πως εγώ τα είχα από την αρχή φουσκωμένα με άζωτο και στα 4000χλμ περίπου είχα κι ένα καρφάκι οπότε και με κορδόνι ήταν άψογα. Και γενικά ποτέ δεν μου δημιούργησαν το παραμικρό ούτε στην στροφή ούτε στην ευθεία. Πιστεύω δε πως δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αναβάτες που γυρίζουν στο 1,28-1,30 στα Σέρρας με GSXR Κ6 και ΖΧ10 '05 προτειμούν τα Μ3.

    Τα έβαλα με 400ευρά (ζευγάρι) και τώρα έδοσα 210ευρά μόνον για το πίσω. Ξέρω πως θα το κατευχαριστηθώ κι αυτό διότι το πρώτο 180άρι το τελείωσα.

    Επειδή όπως λες ξέρω από Μυτιλίνη, διαδρομές με σφιχτό στροφιλίκι και αλμύρα και υγρασία τα Μ3 θα σε βολέψουν πολύ καλά διότι ζεστένονται γρήγορα, έχουν πολύ καλή συμπεριφορά καθόλη τη διάρκειά τους και κρατάνε σχετικά αρκετά σε χλμ.

    Με κάθε επιφύλαξη από μέρους μου (καταλαβαίνεις τι θέλω να πω), η απόφαση είναι δική σου. Πολλά φιλιά στο υπέροχο νησί σας.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  8. #8
    pirreli diablo corsa απλα τα καλυτερα, για λαδια ful συνθετικα αφου προτιμας motul 300v 15-50

  9. #9
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Προσωπικά το Diablo δεν το ξέρω ως λάστιχο και πως συμπεριφέρεται.

    Αλλά το Μ3 από τα πρώτα χιλιόμετρα αν για οποιοδήποτε λόγο σταματήσεις στην άκρη του δρόμου σε μικρά χαλικάκια, θα δεις στο πίσω λάστιχο να κολλάνε βαθιά μέσα στο λάστιχο. Αυτό σημαίνει πως σε στεγνό τουλάχιστον ζεστένονται εύκολα και γίνονται βεντούζες.

    Ά να πω επίσης πως εγώ τα είχα από την αρχή φουσκωμένα με άζωτο και στα 4000χλμ περίπου είχα κι ένα καρφάκι οπότε και με κορδόνι ήταν άψογα. Και γενικά ποτέ δεν μου δημιούργησαν το παραμικρό ούτε στην στροφή ούτε στην ευθεία. Πιστεύω δε πως δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αναβάτες που γυρίζουν στο 1,28-1,30 στα Σέρρας με GSXR Κ6 και ΖΧ10 '05 προτειμούν τα Μ3.

    Τα έβαλα με 400ευρά (ζευγάρι) και τώρα έδοσα 210ευρά μόνον για το πίσω. Ξέρω πως θα το κατευχαριστηθώ κι αυτό διότι το πρώτο 180άρι το τελείωσα.

    Επειδή όπως λες ξέρω από Μυτιλίνη, διαδρομές με σφιχτό στροφιλίκι και αλμύρα και υγρασία τα Μ3 θα σε βολέψουν πολύ καλά διότι ζεστένονται γρήγορα, έχουν πολύ καλή συμπεριφορά καθόλη τη διάρκειά τους και κρατάνε σχετικά αρκετά σε χλμ.

    Με κάθε επιφύλαξη από μέρους μου (καταλαβαίνεις τι θέλω να πω), η απόφαση είναι δική σου. Πολλά φιλιά στο υπέροχο νησί σας.
    Να σαι καλα φιλε H.A.Balafoutre

    εννοειται οτι δεν θα σου ζητησω και ρεστα αν για καποιο λογο δεν μου κανουν

    ευχαριστω για τα πολυ επεξηγηματικα ποστ

  10. #10
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet 60
    pirreli diablo corsa απλα τα καλυτερα, για λαδια ful συνθετικα αφου προτιμας motul 300v 15-50
    Τα Corsa ειναι ss η κανω λαθος?

    τα φουλ συνθετικα δεν προστατευουν καλυτερα?

    αυτη την εντυπωση εχω

  11. #11
    ναι ετσι ειναι γιατι τα m3 τι νομιζεις οτι ειναι?οτι ειναι και τα corsa τα full συνθετικα οντος προστατευουν καλυτερα τα motul 300v ειναι για 7.000χ.λ.μ αμα το πας ψιλονορμαλ αμα το ξεσκιζεις καλο στα 5.000 να τα αλλαζεις

  12. #12
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    η κορωνα τους πως ειναι?

    δεν θελω κατι που να σε ριχνει αποτομα στην στροφη

    απο τιμουλα?

    βλεπω honda εχεις,με τα motul οι αλλαγες εως 2α ακουγονται πολυ?

  13. #13
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Σε ενα παλιοτερο ποστ του idi
    βρηκα αυτον τον χαρτη επιλογης ελαστικων
    ισχυουν αυτα η ειναι ξεπερασμενα?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	λαστιχα.jpg 
Προβολές:	1018 
Μέγεθος:	67,6 KB 
ID:	75404

  14. #14
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    τα τελευταια 2,5 χρονια εχω δοκιμασει τα diablo, diablo/corsa, bridgestone Bt12 και Michelin Pilot Power

    μετα εβαλα τα Michelin Pilot Power 2ct

    τωρα ειμαι στο 2 ζευγαρι power 2ct

    δε τα αλλαζω με τιποτα! αν αυτο σου λεει κατι...

    νομιζω οτι ειναι οτι καλυτερο για γρηγορη χρηση στο δρομο (γιατι οι γομες δε μου αρεσουν και δεν ειναι ετσι και αλλιως καταληλες για τις κακουχιες των δρομων παρα μονο για πιστα)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	744eae17fad83d155f5e3363910ae300_rough.jpg 
Προβολές:	997 
Μέγεθος:	52,3 KB 
ID:	75420

  15. #15
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Να σαι καλα

    τα Michelin Pilot Power 2ct

    ποσο σου κρατανε περιπου σε χλμ?

    κοστος περιπου?

    η κορωνα πως ειναι?

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 0-300 Rs και λάστιχα
    από lamoun στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2007, 13:50
  2. Ζάντες και λάστιχα.
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2007, 10:54
  3. Fazer 600 και λάστιχα
    από sfb42 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2005, 13:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF