Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

  1. #1

    Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?
    dinamometrisi
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?
    το ενα ειναι αεροψυκτο, το αλλο υδροψυκτο...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4

    Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    το ενα ειναι αεροψυκτο, το αλλο υδροψυκτο...
    ουτε που το ειχα προσεξει....καλα αυτο ειναι λογικο?Γιατι να το κανουν αεροψυκτο και να βγαζει λιγοτερα αλογα.Πιο το οφελος?

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    ουτε που το ειχα προσεξει....καλα αυτο ειναι λογικο?Γιατι να το κανουν αεροψυκτο και να βγαζει λιγοτερα αλογα.Πιο το οφελος?
    Το οφελος ειναι η ροπη του μεγαλυτερου κυβισμου, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος (και κοστος κατασκευης) ενος αεροψυκτου κινητηρα απο εναν υδροψυκτο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6

    Re: Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Το οφελος ειναι η ροπη του μεγαλυτερου κυβισμου, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος (και κοστος κατασκευης) ενος αεροψυκτου κινητηρα απο εναν υδροψυκτο.
    Δηλαδη υστερει σε ιππους αλλα σε ροπη ξεπερναει το aprilia?Και γιατι μια εταιρια σαν την ducati να θελει φθηνο κοστος κατασκευης?Δε αντιλεγω σε αυτα που λες αλλα νομιζα οτι τα αεροψυκτα ειχαν ξεπεραστει..οτι ηταν παλια τεχνολογια..

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    Δηλαδη υστερει σε ιππους αλλα σε ροπη ξεπερναει το aprilia?Και γιατι μια εταιρια σαν την ducati να θελει φθηνο κοστος κατασκευης?Δε αντιλεγω σε αυτα που λες αλλα νομιζα οτι τα αεροψυκτα ειχαν ξεπεραστει..οτι ηταν παλια τεχνολογια..
    Ειναι παλια τεχνολογια, αλλα ακομα δεν εχουν ξεπεραστει. Ο παραγοντας που θα τα εξαφανισει ειναι οι κανονισμοι θορυβου και ρυπων, αλλιως μια χαρα κρατουν. Τα μποξερ της μπε-εμ-βε πχ στα 1200 κυβικα εχουν αξιοπρεπεστατες επιδοσεις και με τα σημερινα δεδομενα της κατηγοριας.

    Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ειναι παλια τεχνολογια, αλλα ακομα δεν εχουν ξεπεραστει. Ο παραγοντας που θα τα εξαφανισει ειναι οι κανονισμοι θορυβου και ρυπων, αλλιως μια χαρα κρατουν. Τα μποξερ της μπε-εμ-βε πχ στα 1200 κυβικα εχουν αξιοπρεπεστατες επιδοσεις και με τα σημερινα δεδομενα της κατηγοριας.

    Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
    Δεν το ξερα οτι τα μποξερ ειναι αεροψυκτα ;o.Παρολαυτα δεν καταλαβαινω τεχνικα πως γινεται να εχουν μεγαλυτερη ροπη τα αεροψυκτα.Δεν διατηρουν σταθερες θερμοκρασιες πως επηρεαζει αυτο θετικα τη ροπη η μηπως η υδροψυκη την επηρεαζει αρνητικα συγκριτικα με τον αερα?
    ~ασχετο αλλα αυτο στην υπογραφη σου τι σημαινει ακριβως?ξερω τις λεξεις αλλα δεν πιανω το νοημα

  9. #9
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    .Παρολαυτα δεν καταλαβαινω τεχνικα πως γινεται να εχουν μεγαλυτερη ροπη τα αεροψυκτα.Δ
    Δεν έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω αερόψυξης, αλλά γιατί είναι 1100
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω αερόψυξης, αλλά γιατί είναι 1100
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    ~ασχετο αλλα αυτο στην υπογραφη σου τι σημαινει ακριβως?ξερω τις λεξεις αλλα δεν πιανω το νοημα
    Ειναι λογοπαιγνιο και εχει να κανει με το πως οριζουμε μεταβλητες στον προγραμματισμο, ως πραγματικους αριθμους (real) η ακεραιους (integer). Κατ'αντιστοιχο τροπο, η υπαρξη του 'θεου' ειναι θεμα ορισμου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ειναι λογοπαιγνιο και εχει να κανει με το πως οριζουμε μεταβλητες στον προγραμματισμο, ως πραγματικους αριθμους (real) η ακεραιους (integer). Κατ'αντιστοιχο τροπο, η υπαρξη του 'θεου' ειναι θεμα ορισμου.
    καλα το θυμομουν dim as integer ;p

  13. #13
    + ότι συνήθως, χωρίς να έχω δει τα διαγράμματα ροπής - ισχύος των δύο μηχανών, όταν η μικρότερου κυβισμού βγάζει περισσότερα άλογα τα βγάζει συνήθως ψηλά σε συγκεκριμένο εύρος στροφών, και σε όλες τις άλλες στροφές μπορεί να βγάζουν τα ίδια άλογα, ίσως και λιγότερα το dorso

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.820

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig

    Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
    Χρειαζεσαι αλλο "κρανος" απο αυτο του αβαταρ σου γιατι το εργαλειο παει αεροπορια!!! Το ειχα δοκιμασει στο Ducati weekend στας Σερρας σε διαδρομη εκτος πιστας και ηθελα να βαλω τα κλαμματα για τα ρημαδια τα ? που λειπουν!!
    Quod me nutrit... me destruit.....

  15. #15
    και για του λόγου το αληθές, έψαξα και βρήκα διάγραμμα δυναμομέτρησης dorso vs hyper από το site sportrider.com

    διάγραμμα ροπής ισχύος hyper vs dorso


    Αν προσέξετε η ροπή του hyper είναι παντού πολύ ψηλά αππο την αντίστοιχη του dorso,ειδικά χαμηλές - μεσαίες.
    Το ίδιο και η ιπποδύναμη με μεγάλη διαφορά, εκτός από ψηλά , όπως το υποψιάστηκα απο την αρχή ,όπου στο pick της και σε διάστημα περίπου 500 στροφών φαίνεται ότι κρατάει την μέγιστη τιμή κατά 1,5 άλογο απο την αντίστοιχη μέγιστη του hyper

    ελπίζω να βοήθησα


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απορία κράνος Shoei Xr 1100
    από salagatas στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2010, 13:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF