Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?
Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?
dinamometrisiΑρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?![]()
Accipere quam facere praestat injuriam
το ενα ειναι αεροψυκτο, το αλλο υδροψυκτο...Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
ουτε που το ειχα προσεξει....καλα αυτο ειναι λογικο?Γιατι να το κανουν αεροψυκτο και να βγαζει λιγοτερα αλογα.Πιο το οφελος?Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
το ενα ειναι αεροψυκτο, το αλλο υδροψυκτο...
Το οφελος ειναι η ροπη του μεγαλυτερου κυβισμου, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος (και κοστος κατασκευης) ενος αεροψυκτου κινητηρα απο εναν υδροψυκτο.Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
ουτε που το ειχα προσεξει....καλα αυτο ειναι λογικο?Γιατι να το κανουν αεροψυκτο και να βγαζει λιγοτερα αλογα.Πιο το οφελος?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Δηλαδη υστερει σε ιππους αλλα σε ροπη ξεπερναει το aprilia?Και γιατι μια εταιρια σαν την ducati να θελει φθηνο κοστος κατασκευης?Δε αντιλεγω σε αυτα που λες αλλα νομιζα οτι τα αεροψυκτα ειχαν ξεπεραστει..οτι ηταν παλια τεχνολογια..Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το οφελος ειναι η ροπη του μεγαλυτερου κυβισμου, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος (και κοστος κατασκευης) ενος αεροψυκτου κινητηρα απο εναν υδροψυκτο.
Ειναι παλια τεχνολογια, αλλα ακομα δεν εχουν ξεπεραστει. Ο παραγοντας που θα τα εξαφανισει ειναι οι κανονισμοι θορυβου και ρυπων, αλλιως μια χαρα κρατουν. Τα μποξερ της μπε-εμ-βε πχ στα 1200 κυβικα εχουν αξιοπρεπεστατες επιδοσεις και με τα σημερινα δεδομενα της κατηγοριας.Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
Δηλαδη υστερει σε ιππους αλλα σε ροπη ξεπερναει το aprilia?Και γιατι μια εταιρια σαν την ducati να θελει φθηνο κοστος κατασκευης?Δε αντιλεγω σε αυτα που λες αλλα νομιζα οτι τα αεροψυκτα ειχαν ξεπεραστει..οτι ηταν παλια τεχνολογια..
Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Δεν το ξερα οτι τα μποξερ ειναι αεροψυκτα ;o.Παρολαυτα δεν καταλαβαινω τεχνικα πως γινεται να εχουν μεγαλυτερη ροπη τα αεροψυκτα.Δεν διατηρουν σταθερες θερμοκρασιες πως επηρεαζει αυτο θετικα τη ροπη η μηπως η υδροψυκη την επηρεαζει αρνητικα συγκριτικα με τον αερα?Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειναι παλια τεχνολογια, αλλα ακομα δεν εχουν ξεπεραστει. Ο παραγοντας που θα τα εξαφανισει ειναι οι κανονισμοι θορυβου και ρυπων, αλλιως μια χαρα κρατουν. Τα μποξερ της μπε-εμ-βε πχ στα 1200 κυβικα εχουν αξιοπρεπεστατες επιδοσεις και με τα σημερινα δεδομενα της κατηγοριας.
Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
~ασχετο αλλα αυτο στην υπογραφη σου τι σημαινει ακριβως?ξερω τις λεξεις αλλα δεν πιανω το νοημα
Δεν έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω αερόψυξης, αλλά γιατί είναι 1100Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
.Παρολαυτα δεν καταλαβαινω τεχνικα πως γινεται να εχουν μεγαλυτερη ροπη τα αεροψυκτα.Δ![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω αερόψυξης, αλλά γιατί είναι 1100![]()
![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Ειναι λογοπαιγνιο και εχει να κανει με το πως οριζουμε μεταβλητες στον προγραμματισμο, ως πραγματικους αριθμους (real) η ακεραιους (integer). Κατ'αντιστοιχο τροπο, η υπαρξη του 'θεου' ειναι θεμα ορισμου.Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
~ασχετο αλλα αυτο στην υπογραφη σου τι σημαινει ακριβως?ξερω τις λεξεις αλλα δεν πιανω το νοημα
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
καλα το θυμομουν dim as integer ;pΑρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειναι λογοπαιγνιο και εχει να κανει με το πως οριζουμε μεταβλητες στον προγραμματισμο, ως πραγματικους αριθμους (real) η ακεραιους (integer). Κατ'αντιστοιχο τροπο, η υπαρξη του 'θεου' ειναι θεμα ορισμου.
+ ότι συνήθως, χωρίς να έχω δει τα διαγράμματα ροπής - ισχύος των δύο μηχανών, όταν η μικρότερου κυβισμού βγάζει περισσότερα άλογα τα βγάζει συνήθως ψηλά σε συγκεκριμένο εύρος στροφών, και σε όλες τις άλλες στροφές μπορεί να βγάζουν τα ίδια άλογα, ίσως και λιγότερα το dorso
Χρειαζεσαι αλλο "κρανος" απο αυτο του αβαταρ σου γιατι το εργαλειο παει αεροπορια!!! Το ειχα δοκιμασει στο Ducati weekend στας Σερρας σε διαδρομη εκτος πιστας και ηθελα να βαλω τα κλαμματα για τα ρημαδια τα ? που λειπουν!!Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
Quod me nutrit... me destruit.....
και για του λόγου το αληθές, έψαξα και βρήκα διάγραμμα δυναμομέτρησης dorso vs hyper από το site sportrider.com
διάγραμμα ροπής ισχύος hyper vs dorso
Αν προσέξετε η ροπή του hyper είναι παντού πολύ ψηλά αππο την αντίστοιχη του dorso,ειδικά χαμηλές - μεσαίες.
Το ίδιο και η ιπποδύναμη με μεγάλη διαφορά, εκτός από ψηλά , όπως το υποψιάστηκα απο την αρχή ,όπου στο pick της και σε διάστημα περίπου 500 στροφών φαίνεται ότι κρατάει την μέγιστη τιμή κατά 1,5 άλογο απο την αντίστοιχη μέγιστη του hyper
ελπίζω να βοήθησα
![]()