Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Αντλίες επιτάχυνσης

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/01/2003
    Μηνύματα
    319

    Αντλίες επιτάχυνσης

    Γνωρίζει κανείς σχετικά με τις αντλίες επιτάχυνσης στα καρμπυρατέρ;
    Πώς δουλεύουν;
    Πώς παίρνουν την εντολή να ψεκάσουν;
    Πότε;
    Πόσο ψεκάζουν;
    Πώς υπολογίζεται;
    Πώς το ψεκάζουν;
    Μόνο τα μηχανικά καρμπυρατέρ μπορούν να έχουν αντλία επιτάχυνσης ή και τα υποπίεσης;
    Μπορεί να μπει εκ των υστέρων σε καρμπυρατέρ που δεν έχει; Υπάρχει κάποια άλλη, αντίστοιχη διάταξη που να κάνει την ίδια δουλειά;
    Τί εναλλακτικά σχέδια υπάρχουν;
    Κλπ κλπ κλπ

    Ό,τι ξέρετε παρακαλώ πείτε το. Αν σκεφθείτε και κάτι επί πλέον, ακόμα καλύτερα.
    Προς το παρόν, ό,τι σχετικό έχω βρει αφορά είτε την θεωρία περί του τί δουλειά κάνουν και γιατί την κάνουν, καθώς και πώς γίνονται διάφορες πατέντες/βελτιώσεις σε καρμπυρατέρ που ήδη τις έχουν.

    Ει δυνατόν, αποφύγετε παραπομπές σε άλλες δημοσιεύσεις ώστε να έχουμε κάτι πλήρες εδώ.


    Παρακαλώ ό,τι έχετε ευχαρίστηση...

    Μ.

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Τι Αρώτηξε τούτος ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Ας τα πιάσουμε λιγα λιγα ...(και αφού δεν γουστάρεις παραπομπές)
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Man7
    Γνωρίζει κανείς σχετικά με τις αντλίες επιτάχυνσης στα καρμπυρατέρ;
    Πώς δουλεύουν;
    Πώς παίρνουν την εντολή να ψεκάσουν;
    Πότε;
    Η αντλία επιτάχυνσης (1), με το έμβολο και τον ατέρμονα (2) και την συνδεσμολογία της (3) μέχρι τον άξονα του γκαζιού.

    Η αντλία επιτάχυνης είναι μία και κοινή για όλα τα καρμπυρατέρ !!

    Κάθε φορά που ανοίγουμε το γκάζι απότομα, μειώνεται η ταχύτητα του αέρα στο venturi. Αυτό προκαλεί αύξηση της πίεσης (μείωση της υποπίεσης...) με αποτέλεσμα να μην έχουμε ικανοποιητική παροχή (αναρρόφηση) καυσίμου.
    Η αντλία επιτάχυνσης, μέσω ανεξάρτητου κυκλώματος παροχής, τροφοδοτεί την εισαγωγή με extra καύσιμο για όσο διάστημα χρειάζεται για την - εξομαλυνμένη πλέον - παροχή του καυσίμου από τις "κανονικές" του οδούς.



    edit: Τον παίρνει και γέρνει το VBulletin ασι δεν επιτρέπει upload φωτό ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Δουλειά δεν γίνεται με το upload, οπότε ρίξε μια ματιά εδώ για ρυθμίσεις...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τι Αρώτηξε τούτος ..???
    Mάμησε τα...... τίποτα.

    Τώρα δεν μένει παρ'α να του βρεις την εικόνα με τις χίλιες λέξεις....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/01/2003
    Μηνύματα
    319
    Τώρα που βρίκαμε και τί αρώτηξα και πώς αναρτώνται οι φωτογραφίες, μπορούμε να δώσουμε κάποια απάντηση στην αρχική αρώτηξη;

    Τα φώτα σας πληζ...!


    Μ.

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Man7
    ........ μπορούμε να δώσουμε κάποια απάντηση στην αρχική αρώτηξη;
    .........

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Man7
    Γνωρίζει κανείς σχετικά με τις αντλίες επιτάχυνσης στα καρμπυρατέρ;
    Πώς δουλεύουν;
    Πώς παίρνουν την εντολή να ψεκάσουν;
    Πότε;
    Πόσο ψεκάζουν;
    Πώς υπολογίζεται;
    Πώς το ψεκάζουν;
    Μόνο τα μηχανικά καρμπυρατέρ μπορούν να έχουν αντλία επιτάχυνσης ή και τα υποπίεσης;
    Μπορεί να μπει εκ των υστέρων σε καρμπυρατέρ που δεν έχει; Υπάρχει κάποια άλλη, αντίστοιχη διάταξη που να κάνει την ίδια δουλειά;
    Τί εναλλακτικά σχέδια υπάρχουν;








    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/01/2003
    Μηνύματα
    319
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird


    Δηλαδή;
    Είναι άγνωστο;
    Είναι δύσκολο;
    Είναι χρονοβόρο;
    Είναι τόσο απλό και εύκολο που θα έπρεπε να το ξέρω εκ γενετής;
    Και με μπερδεύεις με τα σχόλιά σου και απάντηση (ή έστω κατεύθυνση) δεν παίρνω...
    Θέλεις να το αναπτύξεις λιγουλάκι;

    Ευχαριστώ
    Μ.

  9. #9
    Εδώ:

    http://www.moto.gr/forums/showthread...0&pagenumber=2

    Μετά βιβλιογραφία και νιβέα για τα χέρια....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/01/2003
    Μηνύματα
    319
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Εδώ:

    http://www.moto.gr/forums/showthread...0&pagenumber=2

    Μετά βιβλιογραφία και νιβέα για τα χέρια....
    Αντιληπτόν, ευχαριστώ.

    Εκκρεμούν όμως τα ακόλουθα:
    - Μόνο τα μηχανικά καρμπυρατέρ μπορούν να έχουν αντλία επιτάχυνσης ή και τα υποπίεσης;
    - Μπορεί να μπει εκ των υστέρων σε καρμπυρατέρ που δεν έχει;
    - Υπάρχει κάποια άλλη, αντίστοιχη διάταξη που να κάνει την ίδια δουλειά;
    - Σε τί χρειάζεται η νιβέα;

    ... και για να προλάβω τυχόν καινούργιο ...σχόλιό σου, να αναφέρω τα εξής:
    Σε ένα μηχανικό καρμπυρατέρ αρχικά σχεδιασμένο για δίχρονο δεν έχεις, από κατασκευής, αντλία επιτάχυνσης αλλά έχεις κύκλωμα παροχής λαδιού. Αν βάλεις ένα τέτοιο σε τετράχρονο κινητήρα, υποθέτω ότι φαντάζεσαι την ερώτηση, ε; Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κύκλωμα του λαδιού και να εγκαταστήσεις “κάτι ” εν είδει αντλίας επιτάχυνσης;
    Έχω ένα ζευγάρι 34άρια Mikuni από RGV 250. Το θεωρώ ενδιαφέρον να τα βάλω στο μοτέρ του πρότζεκτ (μια περιπέτεια από μόνο του). Το θεωρώ ακόμα πιο ενδιαφέρον να τους εγκαταστήσω αντλία επιτάχυνσης, αν βέβαια κάτι τέτοιο γίνεται.
    Ο λόγος λοιπόν της ανάρτησης του αρχικού ποστ μου ήταν (κι ακόμα είναι) να δώ αν υπάρχει κάποια σχετική γνώση εδώ, πριν πιάσω μόνος μου την έρευνα και την εξέλιξη (ή πριν βαρεθώ και τα παρατήσω...)

    Μ.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Man7
    Αντιληπτόν, ευχαριστώ.

    Εκκρεμούν όμως τα ακόλουθα:
    - Μόνο τα μηχανικά καρμπυρατέρ μπορούν να έχουν αντλία επιτάχυνσης ή και τα υποπίεσης;
    - Μπορεί να μπει εκ των υστέρων σε καρμπυρατέρ που δεν έχει;
    - Υπάρχει κάποια άλλη, αντίστοιχη διάταξη που να κάνει την ίδια δουλειά;
    - Σε τί χρειάζεται η νιβέα;

    ... και για να προλάβω τυχόν καινούργιο ...σχόλιό σου, να αναφέρω τα εξής:
    Σε ένα μηχανικό καρμπυρατέρ αρχικά σχεδιασμένο για δίχρονο δεν έχεις, από κατασκευής, αντλία επιτάχυνσης αλλά έχεις κύκλωμα παροχής λαδιού. Αν βάλεις ένα τέτοιο σε τετράχρονο κινητήρα, υποθέτω ότι φαντάζεσαι την ερώτηση, ε; Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κύκλωμα του λαδιού και να εγκαταστήσεις “κάτι ” εν είδει αντλίας επιτάχυνσης;
    Έχω ένα ζευγάρι 34άρια Mikuni από RGV 250. Το θεωρώ ενδιαφέρον να τα βάλω στο μοτέρ του πρότζεκτ (μια περιπέτεια από μόνο του). Το θεωρώ ακόμα πιο ενδιαφέρον να τους εγκαταστήσω αντλία επιτάχυνσης, αν βέβαια κάτι τέτοιο γίνεται.
    Ο λόγος λοιπόν της ανάρτησης του αρχικού ποστ μου ήταν (κι ακόμα είναι) να δώ αν υπάρχει κάποια σχετική γνώση εδώ, πριν πιάσω μόνος μου την έρευνα και την εξέλιξη (ή πριν βαρεθώ και τα παρατήσω...)

    Μ.
    Στα καρμπς δίχρονων δεν υπάρχει κανένα κύκλωμα παροχής λαδιού. Οι μοτο που έχουν αντλία λαδιού μίξης το ψεκάζουν κάπου μετά τα καρμπς (συνήθως μετά την ρηντοθήκη) αυτές που δεν έχουν.....κάνεις εσύ την ανάμιξη από πριν.

    Το μόνο σχετικό (παρόμοιο αλλά ουδεμία σχέση - βασίζεται στην υποπίεση της εισαγωγής και όχι στο ρυθμό ανοίγματος του γκαζιού) είναι αυτό: http://www.dicksracing.com/motorcycl...nce/intelajet.
    Δεν νομίζω ότι υπάρχουν υποπίεσης με αντλία ούτε είναι κάτι που μπορεί να μπει μετά. Πολύ περισσότερο, δεν καταλαβαίνω το γιατί.

    Τη νιβέα (ή μία άλλη ΚΑΛΗ κρέμα χεριών) θα τη χρειαστείς για τα.....χέρια σου.

    Είναι πάντως μάλλον ανησυχητικό το ότι συνεχίζεις να μην αναφέρεις το μοτέρ που έχεις........

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/01/2003
    Μηνύματα
    319
    Σχετικά με τα καρμπ των 2χρόνων, αντιληπτό. Είχα λάθος εντύπωση.
    Σχετικά με το άρθρο του Γέροντα, το διάβασα, εξηγεί αρκετά πράγματα, αλλά όχι όλα αυτά που με απασχολούν (ή μάλλον... με απασχολούσαν).
    Το λινκ που έβαλες θα το κοιτάξω, ευχαριστώ.
    Δεν υπάρχει κάτι πολύ περισσότερο να καταλάβεις για τα υποπίεσης με αντλία. Ήταν μία από τις απορίες μου ή οποία δεν ελύθη μεν, κουράστηκε δε (αλλά κουράζομαι κι εύκολα τώρα τελευταία...)
    Για τη νιβέα και τα χέρια μου, πάλι ευχαριστώ.

    .....
    Κάτι πρέπει να έχει η μέρα σήμερα. Είσαι ο δεύτερος που μου βάζει χέρι. Μπορεί να φταίω κι εγώ βέβαια, και να το λαμβάνω ως τέτοιο...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Είναι πάντως μάλλον ανησυχητικό το ότι συνεχίζεις να μην αναφέρεις το μοτέρ που έχεις........
    Γιατί ρε φίλε ανησυχείς τόσο (και μάλιστα... "τουλάχιστον" );;;
    Τί αλλάζει στην θεωρία των καρμπ κλπ από μοτέρ σε μοτέρ;
    Σκέφτηκες ότι για να μην αναφέρω το μοτέρ, μπορεί να έχω κάποιο λόγο;
    Και για να σε καθησυχάσω κάπως: έχω σε εξέλιξη ένα μηχανάκι – πρότζεκτ. Το πρότζεκτ αυτό είναι σε εξέλιξη εδώ και δυόμισι χρόνια, κυκλοφορεί εδώ και καμμιά βδομάδα, αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμα. Επειδή κατά πάσα πιθανότητα δεν πρόκειται να ξαναασχοληθώ με τέτοια πρότζεκτ (δεν το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου και ο τρόπος ζωής μου), σκοπεύω να γράψω ένα κείμενο στις “Βελτιώσεις” σχετικά. Θέλω λοιπόν να το τελειώσω και να το γράψω όλο μαζί διότι θα είναι το πρώτο μου τέτοιο κείμενο και πιθανότατα το τελευταίο.

    Εντάξει τώρα; Ησύχασες;

    Μ.

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Man7
    Γιατί ρε Στέφανε
    Δεν το λένε Στέφανο ...!!!

    (και αν υποψιαστεί ότι τον μπεδεύεις με γνωστό και μη εξεαιρεταιο συνφορουμίτη, δεν πρόκειται να σΕ ξαναμιλήσει τον αιώνα τον άπαντα...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/01/2003
    Μηνύματα
    319
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Man7
    Γιατί ρε φίλε
    ΟΚ???

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    http://www.dicksracing.com/motorcycl...nce/intelajet.
    Ρε Σωτήρη, αυτός ο Dicks Racing μήπως έχει παραλείψει να βάλει και ένα "head" μετά το Dick ..??


    (γιατί στον φούτσο να θέλει κάποιος να βάλει 6άρι σασμάν στο SX του ..???)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2007, 16:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF