Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: MotorKote (USA) / Motor Kote 100 ή Super Dynamic.

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2010
    Μηνύματα
    5

    MotorKote (USA) / Motor Kote 100 ή Super Dynamic.

    Η ιστορίες που έχω διαβάσει έχουν ως εξής:

    To MotorKote (χωρίς κενό μεταξύ του Motor και του Kote) είναι το κλασικό αντιτριβικό που όλοι ξέρουμε, που το φτιάχνει η αμερικάνικη εταιρία Mr. MotorKote.

    Το Motor Kote 100 (με κενό μεταξύ του Motor και του Kote) το οποίο μετονομάστηκε σε Super Dynamic, είναι και αυτό αμερικάνικο και το φτιάχνει η MPC.

    Λοιπόν η Mr. MotorKote και η MPC είναι δύο διαφορετικές αμερικάνικες εταιρείες.

    Από ότι φαίνεται και τα δύο προϊόντα «μάλλον» κάνουν ακριβός το ίδιο πράμα. Η διαφορές τους είναι στη πυκνότητα, στη τιμή και στις περιόδους πλήρωσης τους και διάρκειας δράσης τους σε μοτέρ εσωτερικής καύσεως.

    Στο σαλόνι μοτοσικλέτας υπήρχε ένας τύπος στο stand της SuperDynamic που έκανε demo σε μια συσκευή τριβών και φορτίων. Έβαζε λάδια, έβγαζε λάδια, μέχρι και νερό έβαλε μέσα στο λαδάκι….το οποίο ήταν Mobil1 και το άνοιξε μπροστά μας. Μετά έβαλε μέχρι και σκέτο το σχετικό αντιτριβικό…και μηνάμε όλοι κάγκελο. Το πράγμα δούλευε πάντως…τώρα αν θα δουλέψει και μέσα στο μοτέρ…αυτό είναι άλλο πράμα.

    Ψάχνω σε διάφορα sites εδώ και αρκετό καιρό και σε γενικές γραμμές (εκτός από ένα Jimny…που από ότι λέει ο ιδιοκτήτης του (και δεν έχουμε λόγω να μην τον πιστέψουμε το Χριστιανό)….το αμάξι «έκλασε» μετά την πλήρωση του carter με Super Dynamic, δεν έχουμε ακούσει κάτι κακό.

    Αυτό που θα ήθελα είναι να γράψετε εάν χρησιμοποιώντας κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα παρατηρήσατε κάτι κακό ή καλό. Επισημαίνω ότι θα ήθελα γνώμες «ΜΟΝΟ» από κόσμο που τα χρησιμοποίησε σε μηχανάκια με συμπλέκτη υγρού τύπου και καμπάνας πολλών δίσκων που λιπαίνετε αποκλειστικά και μόνο από τα λάδια του μοτέρ….δηλαδή μοτέρ που το προϊόν θα φτάσει μέχρι και τους δίσκους.

    Δεν μας αφορούν οχήματα με βολάν, δίσκο-πλατό, μηχανές με βολάν, δίσκος-πλατό (BMW σειρά R, Μoto Gissi,,κτλ) και μηχανάκια ξεροκάπμανα.

    Θα παρακαλούσα να μη γράψουμε πράματα όπως…αυτά δεν θα τα έβαζα στο μηχανάκι….ή…..το καλό λαδάκι είναι το παν….ή….μούφα….ή….ένας φίλος μου είπε….ή….άκουσα από τον μηχανικό μου ότι…..ή….το αμερικάνικο είναι το μπόμπα και το άλλο όχι………εδώ θέλουμε απλά την εμπειρία σας από τα προϊόντα ή και άλλα αντίστοιχα του εμπορίου.

    Θα ήθελα να ακούσουμε απόψεις από κόσμο που τεκμηριώνουν την άποψη και μόνο……δεν μας νοιάζει αν οι κριτικές θα είναι καλές ή κακές. Θα ήθελα να μάθω για το λεγόμενο «Πατινάρισμα»…

    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224

    Re: MotorKote (USA) / Motor Kote 100 ή Super Dynamic.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dinos75

    Θα ήθελα να ακούσουμε απόψεις από κόσμο που τεκμηριώνουν την άποψη και μόνο……δεν μας νοιάζει αν οι κριτικές θα είναι καλές ή κακές. Θα ήθελα να μάθω για το λεγόμενο «Πατινάρισμα»…

    Ευχαριστώ.
    Tεκμηριωμένο ε? Στην επίδειξη που είδες τι ακριβώς τεκμηρίωσε ο πωλητής?
    Οτι βαζοντας το super αντιτριβικό σε μια απλοική κατασκευή της πλάκας, εξακολουθει να γυρίζει?

    Με λίγα λόγια και τεκμηριωμένα. Μην ασχολείσαι άλλο με το θέμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Θα συμφωνισω με τον απο πανω μου, γιατι ειναι και γ@μω τα παιδια!!!

    και αυτο ΝΑΙ ειναι επιχείρημα!!!
    και αν μπορει καποιος ας το ανασκευάσει!!!
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
    Θα συμφωνισω με τον απο πανω μου, γιατι ειναι και γ@μω τα παιδια!!!

    Είναι τεκμηριωμένο αυτό ε?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ενας γνωστος μου τα εχει βαζει εδω και 80,000 κμ στο 950. Ποτε δεν ειχε κανενα προβλημα πατιναρισματος...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Από ότι κατάλαβα, έχουμε λύσει - τεκμηριώσει το αβυσσαλέο καλό που κάνουν αυτές οι @ρχιδιές στο μοτέρ μας και περιοριζόμαστε στο αν πατινάρουν ή όχι οι δίσκοι και μάλιστα μόνο κατ' ομολογίαν των εμπλεχθέντων ..

    Τούτου δοθέντος, μετακομίζουμε στις Βελτιώσεις για μακρύνουμε το κοντό μας (κάποιο μπορούν και να κοντύνουν το μακρύ τους...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Από ότι κατάλαβα, έχουμε λύσει - τεκμηριώσει το αβυσσαλέο καλό που κάνουν αυτές οι @ρχιδιές στο μοτέρ μας και περιοριζόμαστε στο αν πατινάρουν ή όχι οι δίσκοι και μάλιστα μόνο κατ' ομολογίαν των εμπλεχθέντων ..

    Τούτου δοθέντος, μετακομίζουμε στις Βελτιώσεις για μακρύνουμε το κοντό μας (κάποιο μπορούν και να κοντύνουν το μακρύ τους...)
    Απ'οτι βλεπω, τα - ειναι τοσο τεκμηριωμενα οσο και τα +
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Απ'οτι βλεπω, τα - ειναι τοσο τεκμηριωμενα οσο και τα +
    Κάτσε λίγο να βρω ένα - από τα πάμπολλα - αντίστοιχο thread (πρέπει να ήταν στις Βελτιώσεις) πριν μερικά χρόνια με έναν τύπο του Ε.Μ.Π. που είχε ανακαλύψει ένα αντιτριβικό το οποίο έριχνε την τριβή κατά 90%, ανέβαζε την συμπίεση κατά 70% και την δική μας πίεση (την μεγάλη) κατά 900% ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αντώνη υπερβάλεις! Δεν ειναι και τόσο μεγάλα τα ποσοστά.

    Εδω τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης, με και χωρίς το θαυματουργό Motorkote.
    Προσοχη στις απομιμήσεις!

    Το ειχε βαλει ο FZR1000 εδω
    http://www.moto.gr/forums/showthread...ight=motorkote


    :rotflmao:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	diplomaa.jpg 
Προβολές:	1452 
Μέγεθος:	70,7 KB 
ID:	196672
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Κάτσε λίγο να βρω ένα - από τα πάμπολλα - αντίστοιχο thread (πρέπει να ήταν στις Βελτιώσεις) πριν μερικά χρόνια με έναν τύπο του Ε.Μ.Π. που είχε ανακαλύψει ένα αντιτριβικό το οποίο έριχνε την τριβή κατά 90%, ανέβαζε την συμπίεση κατά 70% και την δική μας πίεση (την μεγάλη) κατά 900% ...
    http://www.moto.gr/forums/showthread...ight=motorkote

    Edit: Με πρόλαβε ο σαπιοαγωνιζόμενος...

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2010
    Μηνύματα
    5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ενας γνωστος μου τα εχει βαζει εδω και 80,000 κμ στο 950. Ποτε δεν ειχε κανενα προβλημα πατιναρισματος...


    Καλά το πάμε! Thanks drbig.

    Ας μη φεύγουμε από το topic.

    Εδώ θέλουμε γνώμες από κόσμο που τα έχει δουλέψει.




    +++Σχόλια παρακαλώ σχετικά με το πατιναρίσμα+++

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dinos75


    +++Σχόλια παρακαλώ σχετικά με το πατιναρίσμα+++
    θα πατιναρει...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dinos75

    Εδώ θέλουμε γνώμες από κόσμο που τα έχει δουλέψει.
    Εγω απάντησα γιατί νόμιζα οτι ήθελες σοβαρές γνώμες.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2010
    Μηνύματα
    5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Εγω απάντησα γιατί νόμιζα οτι ήθελες σοβαρές γνώμες.
    Ρε συ δεν είπε κανείς ότι δεν απάντησες σοβαρά.

    Και εγώ πιστεύω τα ίδια πράματα με σένα, απλά θα 'ηθελα να έχω και άλλες γνώμες.

    Στα μηχανάκια μου δε χρειάστικε να βάλω ποτέ κάτι τέτειο, τουλάχιστον ακόμα!!!

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2010
    Μηνύματα
    5
    Απλά μου φαίνεται περίεργο, από την στιγμή που αυτά τα χημικά έχουν την ιδιότητα να δημιουργούν ένα film με στοιχεία καλύτερης ολίσθησης μεταξύ των μετάλλων, γιατί λοιπόν να μην επικάθονται και πάνω στα στελέχη της καμπάνας όπως δίσκους κτλ.

    Εδώ απλά το συζητάμε το θέμα.

    Τώρα τι θα βάλει ο καθένας στο μοτέρ του είναι δικό του πρόβλημα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Motor Kote
    από Pardalotzatziki στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2009, 10:19
  2. Super Hits #2
    από AFTER στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 00:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF