Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: απο er6 σε ss

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    0

    απο er6 σε ss

    καλημερες. μολις εφυγε το er6 μου. συμβιωσα μαζι τ ενα χρονο+ (καπου ενδιαμεσα μετανιωσα που δεν πηρα sv650)
    θα παω σε ss, το χω αποφασισει και θα παρακαλεσω να μη γινουν αλλες προτασεις (εκτος ss εννοω)
    ειμαι 25 οδηγαω απ τα 16. παπι > gpr125 > bros 400 > er6

    το θεμα ειναι ποιο ss ? και οταν εννοω ποιο εννοω ποια κατηγορια?
    τα 600 (οσοι εχουν οδηγησει πριν 2κ 650) μ λενε οτι θα μ φανουν ψοφιμια μεχρι ελεους χαμηλα
    το gsxr 750 ειναι πανακριβο σε σχεση και με τα 600 και με τα 1000 για ανεξηγητο λογο
    το 1000 προβληματιζομαι γτ δεν θελω να με παει το μηχανακι ουτε να οδηγαω σαν αναπηρος

    τα μοντελα π κοιταω ειναι r6 2006+, 636 2006+ gsxr750 k6+, r1 2006+, gsxr k6+, cbr 1000rr 2008-9(mono)
    (oxi cbr600rr, oxi cbr 1000 2008-, oxi gsxr600,oxi zx10) budjet 4k οτι βρεθει

    ποιο πιστευετε οτι ειναι ιδανικο ωστε ουτε να πηδηξω κατηγορια ουτε να ναι 'ψοφιο'? (ψοφιο σε σχεση με τη ροπη του ερ6 χαμηλα)

  2. #2
    Αν πας σε ss για να το δουλεύεις χαμηλά ψάχνεις λάθος μηχανάκι για λάθος πράγμα.
    Αλλά επειδή με τα συμπλέγματα του καθ'ενός δεν έχει νόημα να μπλέκουμε, επιγραμματικά:
    Το R6 δεν θα σου αρέσει για τους λόγους που γράφεις.
    Τα υπόλοιπα ναι σου κάνουν και προφανώς όσα πιο πολλά κυβικά τόσο πιο γεμάτα θα είναι και χαμηλά και ψηλά. Το πόσο πιο γεμάτα αντέχεις δεν το ξέρει κανένας εκτός από εσένα. Όλα "πύραυλοι" όλα με "απόλυτα" φρένα/αναρτήσεις.


    καλούς δρόμους

  3. #3
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Νομιζω οτι τα 1000αρια θα ειναι too much. Εφοσον τα GSXR750 κρατανε τιμες (λογικο, καθως ειναι ο καλυτερος κυβισμος με χρησιμοποιησιμη δυναμη), τοτε πιθανα κοιτα τo ZX6 636 που ειναι πιο γεματο χαμηλα απο τα 600αρια - και φυσικα ουτε λογος για το R6.
    " the PouroDuro spirit "

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    triumph 675 ή kawasaki zx636...

    μπορεις να πας και σε 1000 με ενα γραναζακι μπροστινο λειψο κατα ενα δοντι, αλλα μιλαμε για ΤΟ αρπαγμα....
    καλυτερα τα 2 απο πανω και μετα πας σε 1000...

  5. #5
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.349



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2013-BMW-S1000RR3.jpg 
Προβολές:	229 
Μέγεθος:	85,1 KB 
ID:	345410
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2013_10_1395805_10200570367677815_124751860_n.jpg 
Προβολές:	228 
Μέγεθος:	95,8 KB 
ID:	345411
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	MV%20Agusta%20F4%201000%20Corsa.jpg 
Προβολές:	227 
Μέγεθος:	79,3 KB 
ID:	345412

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Εγω θα λεγα να πας σε 1000αρι.
    Το 600αρι ,εφοσον υποθετω οτι θες δρομισια χρηση,θα σου φανει χαμηλα λιγο αδειο σε σχεση με το ερ.
    Υποθετω οτι εφοσον εχεις τα μυαλα σου και το γκαζι του ερ το ειχες βαρεθει(δηλαδη μπορουσες αν το διαχειριστεις ευκολα),τοτε το γκαζι του 1000αριου δε θα σε προβληματισει.
    Προσεχε δε λεω οτι δεν εχουν γκαζι.εχουν αρκουδογκαζο σε σχεση με το ερ,αλλα πιστευω οτι εχεις μια σχετικη εμπειρια με το πως να το διαχειριστεις.

  7. #7
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442
    δεν θα διαφωνησω οτι στα χαμηλά τα 600αρια ειναι λιγο άδεια αλλα αλήθεια σε ποιες συνθήκες το γκαζι που εχουν δε θα σου φτασει? Αν ειναι σε συνθηκες πιστας (αλλωστε γι αυτο ειναι σχεδιασμενα) θα το δουλευεις μονιμα ψηλά, αν εισαι σε "γρηγορη" βολτα πας με μια κατω και πάλι εισαι οκ... μη μου πείτε για κατανάλωση γιατι αν πας για αγορά SS με βαση την κατανάλωση τοτε καπου εχεις κάνει λάθος στην επιλογη. Μια χαρά είναι τα 600αρια και μπορεις να να ευχαριστηθεις περισσοτερο απο ενα 1000αρι που το γκαζι και η δυναμη τρομάζουν και σπάνια θα σου χρειαστουν πραγματικα. Απο κει και πέρα προσπαθησε να καβαλησεις αυτα που σε ενδιαφερουν και δες σε ποιο "κουμπώνεις" καλυτερα.
    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    0
    σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις!
    η αληθεια ειναι οτι για δρομο θα επαιρνα 1000αρι εννοειται, και το ανοιγω οσο πρπ μεχρι να το μαθω καλα
    το θεμα ειναι οτι θελω να μπω πιστα και νομιζω οτι δεν θα μαθω σωστα με 1000αρι οποτε τεινω προς 600-750. ισχυει αυτο ?
    μετα σκεφτομαι τις εξοδους του 600αριου σε στριφτερες διαδρομες ...
    δεν το θελω για μεστην πολη καθως 1 ) εχω παπι κ αμαξι και 2) θα το βγαζω βραδυ οποτε δεν θεωρειται πολη..με την εννοια κινηση

    αρχικα ειχα κατασταλαξει στο 675 αλλα με πεισανε να το χιωσω για ανταλλακτικα,αξιοπιστια,μεταπωληση,προβληματα, τακακια 2πλασια τιμη κ τετοια

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Aφου θελεις αρπαγμα χαμηλα


    γιατι δεν κοιτα 2κυλινδρο 900-1000
    που και εχει παραπανω γκαζακι απο το 600 (ή ιδιο αναλογα το μοντελο)
    και φυσικα...ροπακλα!!
    (τουονο, μονστερ, VTR κλπ)

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    0
    δεν ειναι ss.. και το vtr ειναι πολυ παλιο.. rsv βεβαιως αλλα δεν παραεχει ροπη χαμηλα? δλδ παλι για αρχη στην πιστα δεν ξερω αν κανει...

  11. #11
    Το ενα σου βρωμαει, το αλλο σου ξυνιζει ή μου φαινεται;
    πουτσ@@@@@@@@@

  12. #12
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Πάρε CBR 1000. Ό,τι είναι να πάθεις με το 1000, θα το πάθεις και με το 600. Τουλάχιστον θα το ευχαριστιέσαι περισσότερο ^^
    Life begins at 45°.

  13. #13
    ότι και SS και να πάρεις θα σου φανεί αεροπλάνο στις ψηλές σε σχέση με το Er6. Απλά αν θα πάς σε 1000 δεν θα σου λείψει η ροπή χαμηλά.

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    0
    ειμαι αναποφασιστος καθε κατηγορια εχει τα καλα της...
    να ρωτησω το r1 ειναι πολυ πιο απολυτο απο gsxr 1000?
    gixxer εχω καβαλησει και ημουν ανετα
    ειναι μερα με τη νυχτα ? ισχυει ?

  15. #15
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    τα 600 ειναι ψοφια κατω απο 8κ στροφες (το zx6 οχι τοσο οσο τα αλλα). αν θες δυναμη χαμηλα πας σε 1000. εχεις ροπη ακομα και στις 3κ στροφες.
    ποιο r1 ειναι πιο απολυτο απο ποιο gixxer? γενικα τα zx και τα gixxer ειναι πιο απολυτα. αν θες ομαλο 1000αρι παρε 1000rr 06-07.
    με βαση αυτα που ψαχνεις για zx6 σε κοβω. γυρω στα 3000 παιζουν τα 05-06 και 4.500 τα 07-08. διαφορετικα παιρνεις gixxer k5-6 1000 το οποιο θα το σπας μονος σου στις ευθειες και θα τα ξεχνας ολα. ομως δεν ξερω κατα ποσο θα το ευχαριστηθεις σε βολτες και στροφες.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Από on-off σε ss...
    από PGM στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 14/08/2010, 02:13
  2. Γιατί δεν πας από παπί σε ss..
    από epp1640 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2009, 14:07
  3. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Fairing ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ ΣΕ Cbr600f
    από ΣΤΑΥΡΟΣ στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2007, 12:26
  4. μετατροπή από supermotard σε enduro
    από GhostDog στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2006, 18:50
  5. Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2005, 09:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF