Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Λίγες ερωτήσεις...

  1. #1
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591

    Λίγες ερωτήσεις...

    Να ρωτήσω κι εγώ 2-3 πραματάκια για το Hayabusa πρωτης γενιάς και ειδικά των πρώτων 2-3 ετών...

    1. Πόσο άνετο είναι σε ταξίδι? Για την απάντηση λάβετε υπόψη ότι έχω περάσει από GSXR600(Κ4) (εντάξει, κινέζικο μαρτύριο, lol) και τώρα από Aprilia Caponord. Καλό το Caponord αλλά έχω φτάσει να έχω χτίσει μπροστά ολόκληρο τοίχο (aftermarket ζελατίνα + laminar lip) για να μην με ενοχλεί ο αέρας. Από ότι έχω καταλάβει με την όρθια θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ δύσκολο να έχεις καλή προστασία λόγω στροβιλισμών. Για παράδειγμα με το GSXR o αέρας με ενοχλούσε πολύ λιγότερο σε σχέση με το μαμίσιο Caponord! Επίσης, με το Caponord κάνεις ταξιδάκι αλλά και πάλι όταν φτάνεις στον προορισμό (μετά από 400-500χλμ), και εσύ αλλά και ο συνεπιβάτης είσαι κάμποσο πιασμένος. Με το Hayabusa τι παίζεται? Τι λέει η εμπειρία ταξιδιού? Έχω την υποψία ότι θα έχω πολύ καλύτερη ροή αέρα για μένα αλλά δεν ξέρω τι γίνεται για τον πίσω... Πιστεύω η σκυφτή θέση οδήγησης είναι καλύτερη αν βέβαια τα πόδια και τα χέρια δεν είναι σε τρελές γωνίες... Επίσης γενικά πόσο κουράζεσαι μετά από 400-500χλμ? Πολύ? Λίγο? Καθόλου?

    2. Τριπλέτα μπαίνει? Κόστος μέχρι κανά χιλιαρικάκι να υποθέσω?

    3. Για μοντέλα 2000-01-02 υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω? Εκτός από τα συνήθη εννοώ...

    4. Κάνει τελικά το μηχανάκι για τουρισμό 2 ατόμων ή καλύτερα κανά XX? (άλλο σε αυτή την κατηγορία όπως kawa και bmw ΔΕΝ παίζει για μένα!)

    Τώρα δεν ξέρω αν σας μπέρδεψα αλλά η γενική ιδέα είναι ότι καλό, χρυσό, άγιο το Caponord αλλά βαρετό ρε παιδάκι μου στο ταξίδι........ Πιάνεις και 200 με τον κινητήρα χαλαρό αλλά σε πεθαίνει ο αέρας οπότε δεν τα κρατάς και πέφτεις σε καμιά 130-140. Οπότε σκεφτόμουν ότι το Busa θα είναι καλύτερο για ταξιδάκι με μέσες ταχύτητες 170-180 άντε και 200 καμιά φορά.... Ε?


  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: Λίγες ερωτήσεις...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Να ρωτήσω κι εγώ 2-3 πραματάκια για το Hayabusa πρωτης γενιάς και ειδικά των πρώτων 2-3 ετών...

    1. Πόσο άνετο είναι σε ταξίδι? Για την απάντηση λάβετε υπόψη ότι έχω περάσει από GSXR600(Κ4) (εντάξει, κινέζικο μαρτύριο, lol) και τώρα από Aprilia Caponord. Καλό το Caponord αλλά έχω φτάσει να έχω χτίσει μπροστά ολόκληρο τοίχο (aftermarket ζελατίνα + laminar lip) για να μην με ενοχλεί ο αέρας. Από ότι έχω καταλάβει με την όρθια θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ δύσκολο να έχεις καλή προστασία λόγω στροβιλισμών. Για παράδειγμα με το GSXR o αέρας με ενοχλούσε πολύ λιγότερο σε σχέση με το μαμίσιο Caponord! Επίσης, με το Caponord κάνεις ταξιδάκι αλλά και πάλι όταν φτάνεις στον προορισμό (μετά από 400-500χλμ), και εσύ αλλά και ο συνεπιβάτης είσαι κάμποσο πιασμένος. Με το Hayabusa τι παίζεται? Τι λέει η εμπειρία ταξιδιού? Έχω την υποψία ότι θα έχω πολύ καλύτερη ροή αέρα για μένα αλλά δεν ξέρω τι γίνεται για τον πίσω... Πιστεύω η σκυφτή θέση οδήγησης είναι καλύτερη αν βέβαια τα πόδια και τα χέρια δεν είναι σε τρελές γωνίες... Επίσης γενικά πόσο κουράζεσαι μετά από 400-500χλμ? Πολύ? Λίγο? Καθόλου?

    2. Τριπλέτα μπαίνει? Κόστος μέχρι κανά χιλιαρικάκι να υποθέσω?

    3. Για μοντέλα 2000-01-02 υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω? Εκτός από τα συνήθη εννοώ...

    4. Κάνει τελικά το μηχανάκι για τουρισμό 2 ατόμων ή καλύτερα κανά XX? (άλλο σε αυτή την κατηγορία όπως kawa και bmw ΔΕΝ παίζει για μένα!)

    Τώρα δεν ξέρω αν σας μπέρδεψα αλλά η γενική ιδέα είναι ότι καλό, χρυσό, άγιο το Caponord αλλά βαρετό ρε παιδάκι μου στο ταξίδι........ Πιάνεις και 200 με τον κινητήρα χαλαρό αλλά σε πεθαίνει ο αέρας οπότε δεν τα κρατάς και πέφτεις σε καμιά 130-140. Οπότε σκεφτόμουν ότι το Busa θα είναι καλύτερο για ταξιδάκι με μέσες ταχύτητες 170-180 άντε και 200 καμιά φορά.... Ε?

    tha pareis busa gia na pas mexri 200 otan kaneis taxidi?

  3. #3
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591

    Re: Re: Λίγες ερωτήσεις...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    tha pareis busa gia na pas mexri 200 otan kaneis taxidi?
    Ε όχι μέχρι βέβαια.......

    Και τα 200 που έγραψα μέση ταχύτητα είναι!

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BUSA MAKIS
    Εγγραφή
    10/05/2007
    Μηνύματα
    203
    Προσωπικά για μεγάλα και μακρινά ταξίδια είναι τέλεια. Μαζεύεις χιλιόμετρα με μεγάλη ευκολία και 2κάβαλος. Φεύγεις το πρωί για Θεσ/νίκη και πριν το μεσημέρι έχεις φτάσει γρήγορα και προ πάντων ξεκούραστα. Η γυναίκα μου βρήκε τη θέση του συνοδηγού καλύτερη και πιο άνετη από το Yamaha fazer που είχαμε.

    Τριπλέτα για βαλίτσες θα βρείς για το gen1 μοντέλο. Εγώ έχω της KRAUSER.


    [IMG]http://i172.photobucket.com/albums/w...is/2006107.jpg[/IMG]
    Μάκης


  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εχε υποψην, οτι αν εισαι ψηλος δε βολευει η αποσταση σελας-μαρσπιε που ειναι βασανιστικα μικρη, για μεγαλες αποστασεις.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Εχε υποψην, οτι αν εισαι ψηλος δε βολευει η αποσταση σελας-μαρσπιε που ειναι βασανιστικα μικρη, για μεγαλες αποστασεις.
    Τωρα τον τσακισες....











































    Παρτο ρε μ@λ@κ@ Σταυρο μπας και ξαναπαμε καμμια βολτα χαθηκες ρεμαλι!
    Keep spamming!!!:a13:

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Τωρα τον τσακισες....

    Παρτο ρε μ@λ@κ@ Σταυρο μπας και ξαναπαμε καμμια βολτα χαθηκες ρεμαλι!
    Ε αν το θελει τοσο πολυ ας κανει γιογκα (ashtanga που ειδικευεται και στα clip-on)
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BUSA MAKIS
    Προσωπικά για μεγάλα και μακρινά ταξίδια είναι τέλεια. Μαζεύεις χιλιόμετρα με μεγάλη ευκολία και 2κάβαλος. Φεύγεις το πρωί για Θεσ/νίκη και πριν το μεσημέρι έχεις φτάσει γρήγορα και προ πάντων ξεκούραστα. Η γυναίκα μου βρήκε τη θέση του συνοδηγού καλύτερη και πιο άνετη από το Yamaha fazer που είχαμε.

    Τριπλέτα για βαλίτσες θα βρείς για το gen1 μοντέλο. Εγώ έχω της KRAUSER.


    [IMG]http://i172.photobucket.com/albums/w...is/2006107.jpg[/IMG]
    Wow, τεράστιες φαίνονται οι βαλίτσες πάνω στο Busa! Πόσα λίτρα είναι οι συγκεκριμένες?

    Από προστασία αέρα πως της φάνηκε της γυναίκας σου? Γιατί κι εγώ τα μισά ταξίδια τουλάχιστον θα τα κάνω δικάβαλος...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Εχε υποψην, οτι αν εισαι ψηλος δε βολευει η αποσταση σελας-μαρσπιε που ειναι βασανιστικα μικρη, για μεγαλες αποστασεις.
    1,86 είμαι, έτσι κι έτσι δλδ... Στις φωτό δεν φαίνεται και πολύ μικρή η απόσταση, θα το τσεκάρω και από κοντά αυτό βέβαια σε καμιά μάντρα.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Τωρα τον τσακισες....







    Παρτο ρε μ@λ@κ@ Σταυρο μπας και ξαναπαμε καμμια βολτα χαθηκες ρεμαλι!
    Και έλεγα θα περάσει απαρατήρητο το ποστ μου και θα την γλιτώσω αλλά μπα!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Θα δείξει, προς το παρόν εξερευνώ και βλέπουμε!!! Απλά αν είναι να πάρω άλλο τελικά πάω να ψάξω και για ανταλλαγή...

    Ashtanga (έτσι γράφεται όντως?!?) ευχαρίστως αν υπάρχει η γνωστή δασκάλα!!! :rotflmao:

  9. #9

    Re: Λίγες ερωτήσεις...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Να ρωτήσω κι εγώ 2-3 πραματάκια για το Hayabusa πρωτης γενιάς και ειδικά των πρώτων 2-3 ετών...

    1. Πόσο άνετο είναι σε ταξίδι? Για την απάντηση λάβετε υπόψη ότι έχω περάσει από GSXR600(Κ4) (εντάξει, κινέζικο μαρτύριο, lol) και τώρα από Aprilia Caponord. Καλό το Caponord αλλά έχω φτάσει να έχω χτίσει μπροστά ολόκληρο τοίχο (aftermarket ζελατίνα + laminar lip) για να μην με ενοχλεί ο αέρας. Από ότι έχω καταλάβει με την όρθια θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ δύσκολο να έχεις καλή προστασία λόγω στροβιλισμών. Για παράδειγμα με το GSXR o αέρας με ενοχλούσε πολύ λιγότερο σε σχέση με το μαμίσιο Caponord! Επίσης, με το Caponord κάνεις ταξιδάκι αλλά και πάλι όταν φτάνεις στον προορισμό (μετά από 400-500χλμ), και εσύ αλλά και ο συνεπιβάτης είσαι κάμποσο πιασμένος. Με το Hayabusa τι παίζεται? Τι λέει η εμπειρία ταξιδιού? Έχω την υποψία ότι θα έχω πολύ καλύτερη ροή αέρα για μένα αλλά δεν ξέρω τι γίνεται για τον πίσω... Πιστεύω η σκυφτή θέση οδήγησης είναι καλύτερη αν βέβαια τα πόδια και τα χέρια δεν είναι σε τρελές γωνίες... Επίσης γενικά πόσο κουράζεσαι μετά από 400-500χλμ? Πολύ? Λίγο? Καθόλου?

    2. Τριπλέτα μπαίνει? Κόστος μέχρι κανά χιλιαρικάκι να υποθέσω?

    3. Για μοντέλα 2000-01-02 υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω? Εκτός από τα συνήθη εννοώ...

    4. Κάνει τελικά το μηχανάκι για τουρισμό 2 ατόμων ή καλύτερα κανά XX? (άλλο σε αυτή την κατηγορία όπως kawa και bmw ΔΕΝ παίζει για μένα!)

    Τώρα δεν ξέρω αν σας μπέρδεψα αλλά η γενική ιδέα είναι ότι καλό, χρυσό, άγιο το Caponord αλλά βαρετό ρε παιδάκι μου στο ταξίδι........ Πιάνεις και 200 με τον κινητήρα χαλαρό αλλά σε πεθαίνει ο αέρας οπότε δεν τα κρατάς και πέφτεις σε καμιά 130-140. Οπότε σκεφτόμουν ότι το Busa θα είναι καλύτερο για ταξιδάκι με μέσες ταχύτητες 170-180 άντε και 200 καμιά φορά.... Ε?



    Μέχρι τα 200-210 ο αέρας δεν ενοχλεί τον συνεπιβάτη (ο οδηγός ίσως βαριέται λίγο). Με πιο πολλά υπάρχει θέμα για τον πίσω. Η δε θέση (και στάση σώματος) είναι μακράν η καλύτερη για ταξίδι σε σχέση με ό,τι άλλο έχω ανέβει.

    Άντε καλοτάξιδο.
    safety doesn't happen by accident

  10. #10
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591

    Re: Re: Λίγες ερωτήσεις...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
    Μέχρι τα 200-210 ο αέρας δεν ενοχλεί τον συνεπιβάτη (ο οδηγός ίσως βαριέται λίγο). Με πιο πολλά υπάρχει θέμα για τον πίσω. Η δε θέση (και στάση σώματος) είναι μακράν η καλύτερη για ταξίδι σε σχέση με ό,τι άλλο έχω ανέβει.

    Άντε καλοτάξιδο.
    Κατάλαβα!!!

    Πάω να δω από κοντά κανά 2 περιπτώσεις αύριο!!!


  11. #11
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ........


    Έπειδή όλα τά πράμματα είναι ύποκειμενικά καί έπειδή τό ποτήρι
    ό ένας τό βλέπει μισογεμάτο καί ό άλλος μισοάδειο,θά σού πώ
    καί γώ τή γνώμη μου.........

    Άν ψάχνεις τήν άνεση στό hayabusa ξέχασε το.
    Είναι μιά μηχανή πού ταξιδεύει γρήγορα μέν ,όχι όμως άνετα.
    Μετά τά 160 θά νοιώσεις τόν άέρα νά σέ χτυπάει ,ή θέση όδήγησης
    δέν είναι καθόλου τουριστική,γέρνεις άρκετά μπροστά καί μόνο
    ό άέρας είναι αύτός πού σέ κάνει νά μή νοιώθεις τό βάρος στούς
    καρπούς....
    Άν είσαι μέ 100 καί κάτω θά τό καταλάβεις...
    Καμμία σχέση μέ τά μεγάλα on-off.
    Τό γιαμάχα FJR-1300 είναι ότι καλύτερο γιά ταξίδι...
    BMW δέ θά πρότεινα γιατί θέλεις τά διπλά λεφτά καί δέν τά άξίζει.
    Τό Καβασάκι GTR-1400 έπεσε άρκετά φέτος.
    Έχει όμως πιό κυρτή θέση όδήγησης καί πιό σκληρή σέλλα.
    Τό Σουζούκι δέν είναι τουριστικό μηχανάκι....!!
    Όποιος σού τόπε .......ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ....!!
    Καταπίνει χιλιόμετρα ,άλλά έπειδή έτυχε νάχω καί Βαραντέρο
    γιά ένα χρόνο,άπό έκείνο κατεβαίνεις άτσαλάκωτος.
    Άν είσαι πιασμένος έπειτα άπό 400-500 χιλιόμετρα μέ τό Κάπονορντ
    στό Σουζούκι θά σού φύγει ή μαγκιά.
    Καί μή νομίζεις ότι μπορείς νά κινείσαι μέ 230-250 γιά πολλή ώρα...!!
    Ένώ μέ τό Βαραντέρο μπορείς νά πηγαίνεις μέ 200 όλη μέρα...
    Έχω hayabusa 6 χρόνια.
    Τέσσερα τό παλιό καί τώρα 2 τό καινούργιο.
    Έχουν μεγάλες διαφορές άλλά καί τό παλιό είναι.....ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ
    άπό τίς περισσότερες μηχανές.
    Άλλά δέν είναι τουριστάδικο μηχανάκι....!!!!
    Έχει άλυσσίδα,ρουφάει άρκετά καί κάθε 8000-10000 κμ.
    μέ νορμάλ όδήγηση θέλει λάστιχα.
    Ό άξονας είναι τό πρώτο πράμμα πού χρειάζεται σέ ένα μηχανάκι
    τουρισμού....ξεκινάς ταξίδι καί λαδώνεις κάθε 500-600 κμ...??
    Άν παρόλα αύτά έπιλέξεις τό παλιό
    πάρε μοντέλλο άπό 2003 καί πάνω γιά νάσαι σίγουρος.
    Μέχρι τό 2003 έβγαζαν κάποιο πρόβλημα στό ύποπλαίσιο.
    Έχουν σπάσει κάποια πού φορτώθηκαν.
    Έπίσης τό 2003 άλλάζει ή ήλεκτρονική μέ καλύτερη διαχείριση...
    Νομίζω πώς μέ 5000-6000 χιλιάδες θά βρείς κάποιο μοντέλλο τού
    2003-2004 σέ πολύ καλή κατάσταση.
    Είναι δύσκολη μηχανή γιά μή έμπειρους,μέ άσχημα φρένα,
    μπλοκάρει τό πίσω πολύ εύκολα, άλλά
    τρομερή εύστάθεια στά πολλά καί πολύ καλή στό στροφιλίκι.
    γιά τόν δεύτερο δέν τό συζητάω......ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ.....!!!
    Όπως τό δεί ό καθένας.....άμα ό κώλος τού συνοδηγού άρχίζει
    καί βλέπει ψηλά...........άστα χέσε.....

    Έχοντας όδηγήσει πολλά μηχανάκια τά τελευταία 10 χρόνια,καί
    ΧΧ έχω άλλάξει 2 γιά ένα χρόνο,έχω νά πώ πώς άν ψάχνεις ένα
    μηχανάκι γιά νά ταξιδεύεις γρήγορα καί άνετα πρέπει νά διαλέξεις
    άνάμεσα στά FJR-1300 καί GTR-1400....
    Έγώ θά διάλεγα τό Γιαμάχα γιατί ή κάθε έταιρεία έχει καί ένα μύθο.
    Καί ή Καβασάκι ποτέ δέν έβγαζε μηχανάκια γιά ταξίδι....
    Χρόνια τώρα ξέρουμε τήν Καβασάκι ότι βγάζει μηχανάκια μέ
    έπιθετικό στύλ καί πολύ γκάζι.
    Ένώ ή Γιαμάχα πάντα είχε τίς μηχανές τού μέσου όρου.
    Τό 1982 νά φανταστείς είχα άγοράσει τό Σέκα 750.......
    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod..._sega%2081.htm
    Πολύ μπροστά γιά τήν έποχή του,μέ καντράν ήλεκτρονικό....!!!

    Ό καθένας στό είδος του λοιπόν καί ό Λουμίδης στούς χαλβάδες του....
    Ή έπιλογή είναι δική σου......
    Δέ θέλω νά μπώ σέ άντιπαράθεση μέ κανέναν φίλο ,κάτοχο Σουζούκι.
    Έτσι τά βλέπω,έτσι τά ζώ έτσι τά είπα....
    Ούτε πουλάω μηχανάκια,ούτε άνταλλακτικά,ούτε σέρβις κάνω.
    Είμαι ένας άπλός fun τής hayabusa........μηχανής πού βρήκα αύτό πού
    ζητούσα..........
    Τό μηχανάκι όμως δέν είναι τουριστάδικο καί μάλιστα γιά 2....!!!
    μπορεί νά κάνεις τό γύρο τού κόσμου,άλλά αύτό είναι άλλο πράμμα....!!!
    Καί μέ ποδήλατο τόν κάνεις.......


    ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ.............








  12. #12
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Καλά έκανες και τα έγραψες όλα αυτά, και σε ευχαριστώ.

    Μην νομίζεις ότι κι εγώ πιστεύω ότι είναι ΤΟ τουριστικό μηχανάκι το Hayabusa. Είναι όμως κάτι που έχει τουριστικές δυνατότητες αλλά έχει και ένα fun factor. To FJR είναι ένα σκέτο τουριστικό μηχανάκι. Μια πολυθρόνα δλδ με δύο ρόδες. Δεν είμαι 100% σίγουρος ότι θέλω κάτι τέτοιο. Όπως το σκέφτομαι ίσως να πάρω ένα busa σχετικά φτηνά, να δω τι λέει και αν δεν μου κάνει το δίνω σε έξι μήνες, άντε κι έχασα ένα χιλιάρικο στην χειρότερη... Ψάχνοντας τιμές είδα ότι τα 2005 παίζουν στα 6 χιλιάρικα περίπου. Είδα κι ένα από κοντά χτες και ήταν οκ (εκ πρώτης όψεως). Πολύ λογική τιμή, δεν αξίζει να πας για πιο παλιό για να κατέβεις στα 4,5-5 χιλιάρικα...

    Για μένα όσον αφορά τον τουρισμό είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα είμαι οκ, για τον συνεπιβάτη αμφιβάλω κάμποσο καθώς είναι αποκομένος εκεί πίσω (λόγω σκυφτής θέσης του οδηγού).

    Δεν κρύβω και ότι με ενάμιση χρόνο απουσίας από γρήγορα μηχανάκια (gsxr) μου έχει λείψει η όλη φάση. Αλλά SS δεν θέλω με τίποτα ξανά, πολύ ειδική και περιορισμένη χρήση που δεν την θέλω. Δυστυχώς βέβαια η τέλεια μηχανή δεν υπάρχει οπότε αρχικά τα βάζεις κάτω στο χαρτί και παίρνεις μια απόφαση. Μετά (αφού το πάρεις) που ξέρεις και στην πράξη βλέπεις τι θα κάνεις...

    Για 2004+ μοντέλα (generation 1 πάντα), υπάρχει κάτι άλλο που να θέλει προσοχή, όπως το υποπλαίσιο πχ που ανέφερες για τα πιο παλιά?

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ........


    ...

    Τελικά ανεβαίνει η γυναίκα πάνω για εκδρομή ή μπα;

    Το Busa δεν το συνέκρινα με FJR (ως συνεπιβάτης πάντα), που όλοι λένε ότι είναι ό,τι καλύτερο για τουρισμό, μιας και 1. δεν το έχω δοκιμάσει και 2. δεν είδα να το έχει ο φίλος στα υποψήφια.

    Πάντως, σε σχέση με τα ψηλά on-off ή τα πολύ σκυφτά ss... προσωπικά μου βγαίνει η μέση στην όρθια θέση (και την πολύ σκυφτή) και θέλω να κατέβω να τα σπάσω μετά από κανα δίωρο. Το busa δε με χαλάει, γιατί κάθομαι ΨΙΛΟσκυφτά και με σταθερή ταχύτητα μπορώ να είμαι σαν να κάθομαι σε καρέκλα με τους αγκώνες στα γόνατα. Μπορεί να είναι και θέμα κατασκευής (μου), η οποία έχει βγει και λίγο προβληματική εδώ που τα λέμε..
    safety doesn't happen by accident

  14. #14
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
    Τελικά ανεβαίνει η γυναίκα πάνω για εκδρομή ή μπα;

    Το Busa δεν το συνέκρινα με FJR (ως συνεπιβάτης πάντα), που όλοι λένε ότι είναι ό,τι καλύτερο για τουρισμό, μιας και 1. δεν το έχω δοκιμάσει και 2. δεν είδα να το έχει ο φίλος στα υποψήφια.

    Πάντως, σε σχέση με τα ψηλά on-off ή τα πολύ σκυφτά ss... προσωπικά μου βγαίνει η μέση στην όρθια θέση (και την πολύ σκυφτή) και θέλω να κατέβω να τα σπάσω μετά από κανα δίωρο. Το busa δε με χαλάει, γιατί κάθομαι ΨΙΛΟσκυφτά και με σταθερή ταχύτητα μπορώ να είμαι σαν να κάθομαι σε καρέκλα με τους αγκώνες στα γόνατα. Μπορεί να είναι και θέμα κατασκευής (μου), η οποία έχει βγει και λίγο προβληματική εδώ που τα λέμε..
    Μην ξεχνάς βέβαια ότι ακόμα και η άνεση (ή η κούραση αντίθετα) είναι υποκειμενικό θέμα. Εσύ μπορεί να μην κουράζεσαι για πολλούς λόγους, άλλος με το ίδιο ακριβώς μηχανάκι μπορεί να μην αντέχει καν. Όχι μόνο λόγω ύψους και σωματότυπου, παίζει και η ψυχολογία μεγάλο ρόλο (για να μην πω τον μεγαλύτερο) και η διάθεση να προσαρμοστείς ή όχι.

    Μου έχει τύχει με το gsxr άλλη να μην αντέχει ούτε μέχρι το περίπτερο και άλλη να μην κατεβαίνει!!! Οπότε μόνο όταν έχω το μηχανάκι θα ξέρω σίγουρα!!! :rotflmao:

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Καλά έκανες και τα έγραψες όλα αυτά, και σε ευχαριστώ.

    Μην νομίζεις ότι κι εγώ πιστεύω ότι είναι ΤΟ τουριστικό μηχανάκι το Hayabusa. Είναι όμως κάτι που έχει τουριστικές δυνατότητες αλλά έχει και ένα fun factor. To FJR είναι ένα σκέτο τουριστικό μηχανάκι. Μια πολυθρόνα δλδ με δύο ρόδες. Δεν είμαι 100% σίγουρος ότι θέλω κάτι τέτοιο. Όπως το σκέφτομαι ίσως να πάρω ένα busa σχετικά φτηνά, να δω τι λέει και αν δεν μου κάνει το δίνω σε έξι μήνες, άντε κι έχασα ένα χιλιάρικο στην χειρότερη... Ψάχνοντας τιμές είδα ότι τα 2005 παίζουν στα 6 χιλιάρικα περίπου. Είδα κι ένα από κοντά χτες και ήταν οκ (εκ πρώτης όψεως). Πολύ λογική τιμή, δεν αξίζει να πας για πιο παλιό για να κατέβεις στα 4,5-5 χιλιάρικα...

    Για μένα όσον αφορά τον τουρισμό είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα είμαι οκ, για τον συνεπιβάτη αμφιβάλω κάμποσο καθώς είναι αποκομένος εκεί πίσω (λόγω σκυφτής θέσης του οδηγού).

    Δεν κρύβω και ότι με ενάμιση χρόνο απουσίας από γρήγορα μηχανάκια (gsxr) μου έχει λείψει η όλη φάση. Αλλά SS δεν θέλω με τίποτα ξανά, πολύ ειδική και περιορισμένη χρήση που δεν την θέλω. Δυστυχώς βέβαια η τέλεια μηχανή δεν υπάρχει οπότε αρχικά τα βάζεις κάτω στο χαρτί και παίρνεις μια απόφαση. Μετά (αφού το πάρεις) που ξέρεις και στην πράξη βλέπεις τι θα κάνεις...

    Για 2004+ μοντέλα (generation 1 πάντα), υπάρχει κάτι άλλο που να θέλει προσοχή, όπως το υποπλαίσιο πχ που ανέφερες για τα πιο παλιά?


    ΦΙΛΕ ΜΟΥ...........



    Τά λίγα ψεγάδια του σού τά έγραψα...
    Τό πώς θάσαι έπάνω στό μηχανάκι έπίσης.
    Γιά τόν ή τήν συνοδηγό.......τό ξαναλέω,σκέτη κούραση,χωρίς άπόλαυση.....
    Ή θέση τού όδηγού νά γέρνει μπροστά άντέχεται ,πιάνεις τό τιμόνι.
    Ό συνοδηγός όμως....??

    Φυσικά καί όταν όδηγάμε............δέ μάς νοιάζει τίποτε.
    Ό άλλος όμως άπό πίσω...??

    Γιαυτό καί δέ βάζω ποτέ δεύτερο καί τήν έχω μέ τό μονόσελλο.....
    γιά νά τό άντέχει ό πίσω καί νά σού λέει ώραία είναι πρέπει νάναι....
    ΠΟΛΥ ΚΑΨΟΥΡΑ....

    πάντως νά ξέρεις ότι είναι ένα μηχανάκι............ΑΘΡΑΥΣΤΟ


    Τό FJR είναι ένα μηχανάκι γιά βόλτα,τουρισμό σκέτη άπόλαυση.
    Μπορεί νά κινείται μέ 220-240 πολύ άνετα....


    Ή έπιλογή δική σου.........



Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF