Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 50

Θέμα: KTM 690 enduro

  1. #1
    Βουνό και θάλασσα... Το avatar του/της Greg_950 S
    Εγγραφή
    13/02/2010
    Μηνύματα
    186

    KTM 690 enduro

    Αγαπητοί συνφορουμίτες, σας χαιρετώ από την Θεσσαλονίκη.
    Αν και νέα εγγραφή σας παρακολουθώ καιρό και αρκετούς Βόρειους τους έχω συναντήσει σε ΜΟΘ, χειμερινές, πανελλήνιες, στο Χορτιάτη, κλπ, ειδικά τους πιο "σιτεμένους" και enduroπαθείς.
    Μπαίνω λοιπόν στο "ψητό":
    Στο παρελθόν είχα το 640 ADV, μοντ.1998 (με το DELLORTO ) και μετά το απλό 640 σε SIX DAYS , μοντ. 1999( με το MIKUNI) και γενικά ήμουν ευχαριστημένος από την απόδοση-ευχρηστία τους. Σήμερα προσπαθώντας να βρω ιδιοκτήτες 690 ENDURO απλού ή R, για να ρωτήσω τις γνώμες τους, τους ψάχνω με το λυχνάρι του Διογένη. Επειδή έχω ακούσει για κάποιες "παιδικές ασθένειες" ή κουτσομπολιά που το συνοδεύουν, όπως ότι: ο ψεκασμός είναι απότομος στις χαμηλές rpm και χαλά την πρόσφυση στα "σαθρά εδάφη", η κακή στεγανότητα του κοντέρ, το τρέμουλο μπροστινού πάνω από 100 Km/h, η κακή εργονομία/θερμότητα από την θέση της εξάτμισης δηλαδή περνάει πολύ κοντά στα μαρσπιέ (αν δεν φοράς τις enduro μπότες), υπερχείλιση της τάπας βενζίνης σε κλίσεις/σηκώματα (της μηχανής) ,κλπ θα ήμουν υπόχρεος αν μου δίνατε τα φώτα σας, σχετικά με τα γνωστά πιθανά "κουσούρια" και τις αντίστοιχες οδηγικές σας εμπειρίες...
    Επίσης από τα after market εξαρτήματα, όπως μάσκα τιμονιού,tank bag, πλαϊνές μπαγκαζιέρες με το πλαίσιο τους, κλπ ποια πιστεύετε ότι είναι λειτουργικά ;

    Για να πρoλάβω τυχόν παρερμηνείες, για enduroβόλτες υπάρχει στην οικογένεια ένα EXC 450.

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    ορεξη να εχεις για διαβασμα!
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=137643
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Aμα εισαι ευχαριστημενος με τα παλια 620 ή 640 μαλλον θα παθεις την πλακα σου με το 690
    Παμε ενα-ενα:
    *Ο ψεκασμος δεν ειναι και ο τελειοτερος ολων των εποχων,αλλα με την παροδο των χλμ εχει αρκετη βελτιωση στην συμπεριφορα του,
    *Υπερχειλιση βενζινης υπαρχει μονο οταν το καρατιγκαρεις πανω απο την μεγιστη σταθμη,βγαζει την επιπλεον βενζινη κατω χαμηλα απο το σωληνακι της υπερχειλισης,
    *Η μαμισια εξατμιση ειναι ησυχη,δεν κοβει πολλα ατια απο το μοτερ αλλα ΚΑΙΕΙ του κερατα.Μακρια απο αυτην χταποδια,ιμαντες,μελη ατυχων συνεπιβατων
    *Τα καινουργια κοντερ ειναι πιο στεγανα.Εγω το ξανααλλαξα,γιατι σε ενα πλυντηριο το πιασαν στην πιεση για τα φορτηγα.Το καινουργιο ειναι διαφορετικο σε σχεδιαση και πιο κλειστο γυρω γυρω,
    *Τρεμουλο σχετικο υπαρχει στα πολλα χλμ γιατι οδηγεις μηχανακι εντουρο με ψηλο φτερο(ασχετα αν αυτο εχει αρκουδογκαζο και παει την 150αρα για πλακα...)
    Κατα τα αλλα,μια χαρα.Γκαζι,στησιμο,αναρτησεις,φρενα υπερανω κριτικης ειδικα αν προερχεσαι απο κανα Γιαπωνεζικο on-off.Επισης να πω οτι σε σχεση με τα παλιοτερα 640 βγαζει καμμια 10αρια παραπανω αλογα,εχει λιγοτερους(αλλα παντα οχι αμελητεους)κραδασμους και καιει την μιση βενζινη(μεση καταναλωση με ψιλοβαρυ χερι 6λιτρα στα 100)
    Αυτα!
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  4. #4
    Βουνό και θάλασσα... Το avatar του/της Greg_950 S
    Εγγραφή
    13/02/2010
    Μηνύματα
    186
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    ορεξη να εχεις για διαβασμα!
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=137643
    Σε ευχαριστώ DrBig για το site. Πράγματι έχει πολλές πληροφορίες και λεπτομέρειες. Βέβαια δεν ξέρω αν τα 690 ΕΝD / R για USA είναι τα ίδια με τα Ευρωπαϊκά. Συνήθως η ΚΤΜ είτε βγάζει ιδιαίτερες εκδόσεις για εκεί ή έχουν διαφορές παρελκομένων π.χ. ελαστικά, σεταρίσματα αναρτήσεων ή εξατμίσεων,κλπ.
    Πριν τα ΚΤΜ την έβρισκες με Suzuki DR 750/800 ή σημαίνει κάτι άλλο το DrBig ?

  5. #5
    Βουνό και θάλασσα... Το avatar του/της Greg_950 S
    Εγγραφή
    13/02/2010
    Μηνύματα
    186
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Aμα εισαι ευχαριστημενος με τα παλια 620 ή 640 μαλλον θα παθεις την πλακα σου με το 690
    Παμε ενα-ενα:
    *Ο ψεκασμος δεν ειναι και ο τελειοτερος ολων των εποχων,αλλα με την παροδο των χλμ εχει αρκετη βελτιωση στην συμπεριφορα του,
    *Υπερχειλιση βενζινης υπαρχει μονο οταν το καρατιγκαρεις πανω απο την μεγιστη σταθμη,βγαζει την επιπλεον βενζινη κατω χαμηλα απο το σωληνακι της υπερχειλισης,
    *Η μαμισια εξατμιση ειναι ησυχη,δεν κοβει πολλα ατια απο το μοτερ αλλα ΚΑΙΕΙ του κερατα.Μακρια απο αυτην χταποδια,ιμαντες,μελη ατυχων συνεπιβατων
    *Τα καινουργια κοντερ ειναι πιο στεγανα.Εγω το ξανααλλαξα,γιατι σε ενα πλυντηριο το πιασαν στην πιεση για τα φορτηγα.Το καινουργιο ειναι διαφορετικο σε σχεδιαση και πιο κλειστο γυρω γυρω,
    *Τρεμουλο σχετικο υπαρχει στα πολλα χλμ γιατι οδηγεις μηχανακι εντουρο με ψηλο φτερο(ασχετα αν αυτο εχει αρκουδογκαζο και παει την 150αρα για πλακα...)
    Κατα τα αλλα,μια χαρα.Γκαζι,στησιμο,αναρτησεις,φρενα υπερανω κριτικης ειδικα αν προερχεσαι απο κανα Γιαπωνεζικο on-off.Επισης να πω οτι σε σχεση με τα παλιοτερα 640 βγαζει καμμια 10αρια παραπανω αλογα,εχει λιγοτερους(αλλα παντα οχι αμελητεους)κραδασμους και καιει την μιση βενζινη(μεση καταναλωση με ψιλοβαρυ χερι 6λιτρα στα 100)
    Αυτα!
    Ευχαριστώ για τα λεπτομερή σχόλια σου Vstrommer71 . Σίγουρα δεν έχουν σχέση με τους Γιαπωνέζους.
    Οδηγώ ΚΤΜ από το 1998. Προηγούμενα ήμουν thumper-lover των ΥΑΜΑΗΑ ΧΤ 600 (3) / TENERE 660 (1), έχοντας κάποτε και το πρώτο ΧΤ 600 του 1984 (με πίσω ταμπούρο) και εξής.
    Τα προηγούμενα ΚΤΜ που είχα όλο και κάτι βγάλανε. Το 950 S έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις της ΚΤΜ πριν να εμφανίσει κάτι, ενώ το 450 EXC δεν έχει βγάλει τίποτα ακόμα. Πάντως, γενικά είμαι υποψιασμένος με τους Αυστριακούς γιατί προτιμούν να κυκλοφορούν τα μηχανάκια τους και να τα διορθώνουν στην πορεία , παρά να τα εξελίσουν πρώτα εργαστηριακά μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια και μετά να τα παρουσιάζουν στο κοινό.
    Απλά τα 640 (1998-9) είχαν καλύτερη εργονομία εξάτμισης, πίσω σχάρα, κανονικό πλαίσιο και όχι χωροδικτύωμα, που ίσως είναι και υπερβολή για το 690 END. Μπροστινό είχαν το WP 50mm EXTREME (όχι τα UPSIDEDOWN 43-48 mm, που τα φορούσαν μετά το 2000) και διαδρομές 280-300mm. Παρόλα αυτά δεν κουνούσαν τόσο στα πολλά, ώστε να γίνεται θέμα προς συζήτηση.
    Σίγουρα, κάποιες παρτίδες είχαν θέμα με φλάντζα κεφαλής, κεφαλή κινητήρα,ρουλεμάν κινητήρα, έλλειψη στροφόμετρου, κραδασμούς μπετονιέρας, ευπάθεια στο τεράστιο ρεζερβοάρ του ADV άν έπεφτε κάτω αλλά με εξαίρεση τα HUSKY της εποχής, που κάπως το παλεύανε, δεν είχανε ανταγωνιστή στην κατηγορία τους.

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Greg_950 S
    Σε ευχαριστώ DrBig για το site. Πράγματι έχει πολλές πληροφορίες και λεπτομέρειες. Βέβαια δεν ξέρω αν τα 690 ΕΝD / R για USA είναι τα ίδια με τα Ευρωπαϊκά. Συνήθως η ΚΤΜ είτε βγάζει ιδιαίτερες εκδόσεις για εκεί ή έχουν διαφορές παρελκομένων π.χ. ελαστικά, σεταρίσματα αναρτήσεων ή εξατμίσεων,κλπ.
    Πριν τα ΚΤΜ την έβρισκες με Suzuki DR 750/800 ή σημαίνει κάτι άλλο το DrBig ?

    Εχω την εντυπωση οτι ειναι τα ιδια, αν υπαρχει διαφορα ισως στην χαρτογραφηση λογω προδιαγραφων ρυπων. Παντως και τα αμερικανικα εχουν καταλυτη. Υπαρχει και ξεχωριστο θρεντ στο ιδιο site για τα προβληματα που εχει βγαλει. Εν ολιγοις, περιοριζονται στην εδραση του βεντιλατερ στο ψυγειο, στην εδραση του τεποζιτου-υποπλαισιου, στα οργανα και σε καποια μικρο-ηλεκτρικα, κυριως σε σβησιματα κινητηρα στα κατεβασματα λογω FI. Μηχανικα πρεπει να ειναι σκυλος και μονο για μια περιπτωση θυμαμαι για προβλημα σε κινητηρα. Παντως εχει πολύ καλες κριτικες με μοναδικα αδυνατα σημεια το κιβωτιο που αν και ειναι 6-ταχυτο ειναι κοντο και την μικρη ροπη στα χαμηλα. Παντως και τα δυο οπως μου εχει πει και ο vstromer ειναι ακαδημαικα λογω δυναμης, ομαλοτητας και ευστροφιας κινητηρα.

    Η μονη μηχανη που το πλησιαζει ειναι το 610 και φανταζομαι το καινουργιο 630 το οποιο ομως δεν εχει οδηγηθει ακομα απο τον τυπο. Αν θελεις να παρεις καινουργιο ισως αξιζει να περιμενεις κανα δυο μηνες για την παρουσιαση του. Αν ψαχνεις για μεταχειρισμενο το 690 ειναι μονοδρομος στην κατηγορια.

    Οσο για το drbig εισαι μεσα, το 750 ηταν η πρωτη μου μηχανη και εχω και ενα 800. Μετα το ΚΤΜ ομως μου φαινεται οτι ανηκει στην εποχη του σιδηρου και μαλλον θα παει για πουλημα. Το 750 ομως θα μεινει για συναισθηματικους λογους, και οταν βρω ορεξη θα το κανω καινουργιο
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Βουνό και θάλασσα... Το avatar του/της Greg_950 S
    Εγγραφή
    13/02/2010
    Μηνύματα
    186
    Η μονη μηχανη που το πλησιαζει ειναι το 610 και φανταζομαι το καινουργιο 630 το οποιο ομως δεν εχει οδηγηθει ακομα απο τον τυπο. Αν θελεις να παρεις καινουργιο ισως αξιζει να περιμενεις κανα δυο μηνες για την παρουσιαση του. Αν ψαχνεις για μεταχειρισμενο το 690 ειναι μονοδρομος στην κατηγορια.

    Οσο για το drbig εισαι μεσα, το 750 ηταν η πρωτη μου μηχανη και εχω και ενα 800. Μετα το ΚΤΜ ομως μου φαινεται οτι ανηκει στην εποχη του σιδηρου και μαλλον θα παει για πουλημα. Το 750 ομως θα μεινει για συναισθηματικους λογους, και οταν βρω ορεξη θα το κανω καινουργιο [/B][/QUOTE]

    Για το Husky 630 κάτι έχω δει, αλλά η αντιπροσώπευση στην Ελλάδα είναι ελλιπέστατη . Αν ξεφύγει από τις παλιές μικροατέλειες/αστοχίες της Ιταλικής σχολής και δεν ενδώσει στην "τευτονική" λογική και design της μαμάς BMW (πέραν βέβαια της αξιοπιστίας όπου οι Γερμανοί είναι μάλλον καλύτεροι), θα τα πάει καλά.
    Όσο για την ΚΤΜ, αν δεν βάλει ψεκασμό στα EXC, ώστε να τον δοκιμάσει εξαντλητικά σε off road mode, δεν θα τον τελειοποιήσει στις "χαμηλές" rpm, ούτε στα 990, ούτε στα 690.
    Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που δεν έδωσα ακόμα το 950 S για το 990 R.

    Πολύ καλή η ιδέα σου για το 750. Και εγώ μετάνιωσα που έδωσα το δεύτερο XT 600 που είχα, μοντ. 1987 (με δισκόφρενο πίσω). Ήταν το μοντέλο που έμεινε γνωστό ως "παπαγάλος" από τα χρώματα της BENETON. To δικό μου ήταν σε άσπρο-κόκκινο και το μόνο θέμα του ήταν η "super-ανδρική" μανιβέλα όταν μπούκωνε το καλοκαίρι.

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Greg_950 S
    Για το Husky 630 κάτι έχω δει, αλλά η αντιπροσώπευση στην Ελλάδα είναι ελλιπέστατη . Αν ξεφύγει από τις παλιές μικροατέλειες/αστοχίες της Ιταλικής σχολής και δεν ενδώσει στην "τευτονική" λογική και design της μαμάς BMW (πέραν βέβαια της αξιοπιστίας όπου οι Γερμανοί είναι μάλλον καλύτεροι), θα τα πάει καλά.
    Όσο για την ΚΤΜ, αν δεν βάλει ψεκασμό στα EXC, ώστε να τον δοκιμάσει εξαντλητικά σε off road mode, δεν θα τον τελειοποιήσει στις "χαμηλές" rpm, ούτε στα 990, ούτε στα 690.
    Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που δεν έδωσα ακόμα το 950 S για το 990 R.

    Πολύ καλή η ιδέα σου για το 750. Και εγώ μετάνιωσα που έδωσα το δεύτερο XT 600 που είχα, μοντ. 1987 (με δισκόφρενο πίσω). Ήταν το μοντέλο που έμεινε γνωστό ως "παπαγάλος" από τα χρώματα της BENETON. To δικό μου ήταν σε άσπρο-κόκκινο και το μόνο θέμα του ήταν η "super-ανδρική" μανιβέλα όταν μπούκωνε το καλοκαίρι.
    Την αντιπροσωπια την εχει αναλαβει η BMW απο φετος απ'οσο ξερω (δεν τον κοβω ομως). Ακομα δεν τον κοβω για το οτι το 630 θα ειναι 2010 μοντελο και οχι 2011 μια και αφου εγραψα το παραπανω κοιταξα στο δικτυο και κατι αναφερεται για το 2011.

    Το FI στα 690 νομιζω ειναι πιο πολυ θεμα χαρτογραφησης παρα συστηματος, αλλα για μια ακομη φορα δεν τον κοβω
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    το εχω εδω κ λιγες εβδομαδες το r ,παρα πολυ ευχαριστημενος κανω καθε μερα 50 χλμ κα γουσταρω πολυ,ταξιδακι δεν εχω παει ακομα,χωματακι εχω μπει δυο φορες τελειως ερασιτεχνικα ειχα να καβαλησω εντουρο μηχανακι 5 χρονια κ εχω ξανανιωσει!πρωιν κατοχος ss.το μηχανακι ειναι πολυχρηστηκο μου κανει ολα τα γουστα μεχρι στιγμης,στο γεμισμα μου βγαζει περιπου 200 χλμ νορμαλ οδηγησης,το μονο που με ενοχλει λιγο ειναι το κουνημα που εχει μετα τα 120χλμ,το ξερω παιδια ειναι εντουρο οκ ειναι φυσιολογικο το ηξερα πριν το αγορασω,αν κανενας εχει λυσει το κομματι του κουνηματος ας το πει,λαδακια δεν μου καιει μεχρι στιγμης,το σερβις στα 10000χλμ 140ε,ολα καλα προτεινω!

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
    αν κανενας εχει λυσει το κομματι του κουνηματος ας το πει,λαδακια δεν μου καιει μεχρι στιγμης,το σερβις στα 10000χλμ 140ε,ολα καλα προτεινω!
    δοκιμασε να μειωσεις λιγο την προφορτιση πισω και να αυξησεις λιγο την μπροστα ωστε να αυξησεις την γωνια των πηρουνιων ως προς την καθετο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    δεν εχω ξανα ασχοληθει με αναρτησεις κ πιστεψε με θελω να το κανω!

    θα με βοηθουσες αν μου το ελεγες λιγο πιο λαικα

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
    δεν εχω ξανα ασχοληθει με αναρτησεις κ πιστεψε με θελω να το κανω!

    θα με βοηθουσες αν μου το ελεγες λιγο πιο λαικα

    πολυ απλα...η πισω αναρτηση σου εχει ενα ελατηριο με ενα δακτυλιο στο πανω του μερος. Ξεβιδωσε αυτο το δακτυλιο ωστε να ανεβει περιπου μισο εκατοστο σε σχεση με την τωρινη του θεση. Κανε μια βολτα και δες αν βελτιωθηκε η κατασταση.
    Αν τα πραγματα ειναι καλλιτερα αλλα οχι αυτο που θα ηθελες, βιδωσε και μια η δυο στροφες τις εξαγωνικες βιδες (μαλλον 22μμ η 24μμ διασταση) στην κορυφη των πηρουνιων.


    εντιτ
    Αυτο που θα συμβει ειναι οτι η μηχανη θα σου δωσει την αισθηση οτι πεφτει στις στροφες ελαφρα πιο αργα, αλλα γινεται σταθεροτερη στις μεγαλες ταχυτητες.
    Ξεχασα να σου πω οτι πριν τα κανεις ολα αυτα κοιτα το μανουαλ και βεβαιωσου οτι οι ρυθμισεις αποσβεσης μπρος πισω ειναι αυτες που θα επρεπε να ειναι συμφωνα με το κατασκευαστη. Τα ΚΤΜ εχουν τρια settings στο μανουαλ, standard, comfort, sport. Απο το εργοστασιο ερχονται με τις πρωτες απο τις τρεις. Οι αποσβεσεις ρυθμιζονται με τα μικρα βιδακια και υπαρχουν σχηματα στο βιβλιαρακι που σε καθοδηγουν για το που βρισκονται.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #13
    Βουνό και θάλασσα... Το avatar του/της Greg_950 S
    Εγγραφή
    13/02/2010
    Μηνύματα
    186
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex k8
    το εχω εδω κ λιγες εβδομαδες το r ,παρα πολυ ευχαριστημενος κανω καθε μερα 50 χλμ κα γουσταρω πολυ,ταξιδακι δεν εχω παει ακομα,χωματακι εχω μπει δυο φορες τελειως ερασιτεχνικα ειχα να καβαλησω εντουρο μηχανακι 5 χρονια κ εχω ξανανιωσει!πρωιν κατοχος ss.το μηχανακι ειναι πολυχρηστηκο μου κανει ολα τα γουστα μεχρι στιγμης,στο γεμισμα μου βγαζει περιπου 200 χλμ νορμαλ οδηγησης,το μονο που με ενοχλει λιγο ειναι το κουνημα που εχει μετα τα 120χλμ,το ξερω παιδια ειναι εντουρο οκ ειναι φυσιολογικο το ηξερα πριν το αγορασω,αν κανενας εχει λυσει το κομματι του κουνηματος ας το πει,λαδακια δεν μου καιει μεχρι στιγμης,το σερβις στα 10000χλμ 140ε,ολα καλα προτεινω!
    Το R νομίζω, δεν φοράει τα Μetzeler Sahara αλλά τα Pirelli MT 21, που είναι πιο "τακουνάτα".
    Βάλε και τα 25 mm υψηλότερη ανάρτηση και το μπροστινό φτερό από ΕΧC, οπότε αν το απλό εμφανίζει αυτή την οδική συμπεριφορά , πόσο μάλλον το R.
    Έχεις πειραματιστεί καθόλου με τις πιέσεις ; Κάποιος "παθών" με το απλό 690, πειραματίστηκε με 28 psi εμπρός-πίσω και μετά ισχυριζόταν ότι το πρόβλημα ξεπεράστηκε.

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    εχω τα 50/50,θα τα βαλω αυριο μαλλον κ θα δω πρωτα με πιεσεις,αλλιως θα δω τι γινεται με τις αναρτησεις

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    αναρτησεις στις στανταρ ρυθμισεις,28 psi αερα κ ολα καλα μεχρι τα 150.ετσι κι αλλιως μετα τα 140 το πολυ δεν στεκεσαι πανω στο μιχανακι γινεσαι χαρταετος!
    με τη σελα τι εχετε κανει,τι παλευετε μετα απο πολυωρη οδηγηση?

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. test ride KTM 690 enduro
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 14:14
  2. KTM 690 enduro R
    από Free Filip στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2008, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF