Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Αποριες....

  1. #1

    Αποριες....

    Απορια νουμερο 1.Υπαρχει περιπτωση απο παλια αλυσιδα(αλου παιζει 2,5εκατοστα,αλου παιζει 3,5 κτλ) και απο κουνημα του μπροστα γραναζιου μεταδοσης(οσο και να το σφιξω κουνιεται λιγουλακι,μαλλον εχουν φαγωθει αρκετα τα δοντακια απο μεσα....)να μου βγαινει ενα ελαφρο κουνημα στο τιμονι οταν κλεινω το γκαζι εκει κοντα στα 110-120-130???


    Απορια νουμερο 2.Στο CBF1000abs που εχω οταν αλαξα λαδια ελατηρια στο μπροστα αμορτισερ(HYPERPRO προοδευτικα)ο μαστορας μου κατεβασα την τιμονοπλακα κατω καποια χιλιοστα....ειναι σωστο αυτο?κανα χρονο βεβαια οδηγαω ετσι αλλα ρωταω γιατι στη αρχη ειδικα μου ειχε φανει καπως η μηχανη...και τωρα που περιμενω να ερθει και το πισω προοδευτικο αμορτισερ(οχι ελατηριο,ολοκληρο) της ιδιας εταιριας μηπως πρεπει να βαλω και το μπροστα στην μαμα θεση...

    αυτα,ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας...
    The precious made me do it...

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    1. Το γρανάζι σου παίζει γιατί ίσως χρειάζεσαι και να αλλάξεις το τσιμουχάκι ανάμεσα στον άξονα με το καρέ & αυτό.
    Να σου βγει η αλυσίδα, να σου κοσκινίζει το τιμόνι το βλέπω χλωμό, από αυτή την αιτία. Για δες μήπως συνδέεται με τη απορία νούμερο 2. Τσέκαρε αν όταν βγάζεις τη μπαγκαζιέρα αυτό σταματά, αν θες ρουλεμάν τιμονιού, αν η ζάντα σου μπροστά είναι οκ, αν θες ζυγοστάθμιση.


    2. Με αυτό που έκανες, άλλαξες τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας. Με ποια λογική έγινε αυτή η αλλαγή? Στη σκέψη ότι τα hyperpro είναι προοδευτικά, άρα έχουν διαφορετική συμπεριφορά από τα μαμά, άρα μειώνουμε τη κάστερ?
    Θα πρότεινα να ξαναφέρεις την τιμονόπλακα στη θέση της.




  3. #3
    ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου...

    ολα σε τροχο ρουλεμαν κτλ κτλ ειναι κομπλε,γι'αυτο ρωταω για την αλυσιδα και τα γραναζια ,ειναι τα μονα που χρειαζονται αλαγη(εχω 36,000χλμ με τα μαμα ακομα),ολα τα αλλα ειναι κομπλε ελεγμενα,τελεια....!!!

    οσο για την τιμονοπλακα περιμενω και αλλες αποψεις μπας και καταλαβω και γω τιποτα παραπανω...

    αυτα,ευχαριστω πολυ.
    The precious made me do it...

  4. #4
    Αλλος κανεις βα συμπληρωσει κατι η να βοηθησει?
    The precious made me do it...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    Αλλος κανεις βα συμπληρωσει κατι η να βοηθησει?
    Mόνο αν σταματήσεις να ευχαριστείς τον μικε για τις αρλούμπες που σου απάντησε....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6

    Re: Αποριες....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    Απορια νουμερο 1.Υπαρχει περιπτωση απο παλια αλυσιδα(αλου παιζει 2,5εκατοστα,αλου παιζει 3,5 κτλ) και απο κουνημα του μπροστα γραναζιου μεταδοσης(οσο και να το σφιξω κουνιεται λιγουλακι,μαλλον εχουν φαγωθει αρκετα τα δοντακια απο μεσα....)να μου βγαινει ενα ελαφρο κουνημα στο τιμονι οταν κλεινω το γκαζι εκει κοντα στα 110-120-130???


    Απορια νουμερο 2.Στο CBF1000abs που εχω οταν αλαξα λαδια ελατηρια στο μπροστα αμορτισερ(HYPERPRO προοδευτικα)ο μαστορας μου κατεβασα την τιμονοπλακα κατω καποια χιλιοστα....ειναι σωστο αυτο?κανα χρονο βεβαια οδηγαω ετσι αλλα ρωταω γιατι στη αρχη ειδικα μου ειχε φανει καπως η μηχανη...και τωρα που περιμενω να ερθει και το πισω προοδευτικο αμορτισερ(οχι ελατηριο,ολοκληρο) της ιδιας εταιριας μηπως πρεπει να βαλω και το μπροστα στην μαμα θεση...

    αυτα,ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας...
    1. Πως έχεις διαπιστώσει ότι κουνιέται το εμπρός γρανάζι εγκάρσια? Ακόμα και αν απαντήσεις στο παραπάνω, δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να ΄συσχετισθεί και απαντηθεί το ερώτημα σου.

    2. Τα προτεινόμενα από την Ηyperpro settings συνήθως είναι δουλεμένα και αρκετά σωστά.
    Αυτό σημαίνει ότι για να διαφοροποιηθείς ή είσαι πολύ έμπειρος τόσο όσον αφορά το στήσιμο όσο και με τις προσωπικές προτιμήσεις σου. Θα σου σύστηνα απλά να επαληθεύσεις ότι ο μάστορας έχει ακολουθήσει με ακρίβεια τα ύψη πλακών που δίνει η Hyperpro και με την τοποθέτηση του αμορτισέρ .

    Όσον αφορά την μικροαστάθεια, θα άρχιζα από τα λάστιχα αλλά σχετίζεται με τα ελατήρια. Επειδή τα Ηyperpro είναι σημαντικά πιο σκληρά -συνήθως- από τα πολύ μαλακά -συνήθως- της εργοστασιακής τοποθέτησης, αλλάζει το ύψος κύλισης (δλδ το ύψος ου εμπρός τμήματος της μοτό) αφού σηκώνεται. Συνεπώς για αυτό συσήνεται το 'ρίξιμο' στις πλάκες. Αυτό βέβαια έχει κάποια επίπτωση και σε κάποια άλλα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μοτό και ίσως για αυτό να έχεις παρατηρήσει κάποια μικροαστάθεια (μάλλον νευρικότητα...) στο κλείσιμο του γκαζιού.
    Γενικά όμως η μοτό σου είναι πολύ σταθερή από γεωμετρία και υποθέτω ότι μπορείς να θυσιάσεις λίγο από αυτό με το αντίστοιχο κέρδος στην ευελιξία.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    αρα να το αφησω εκει που ειναι και να μην πειραξω τιποτα...?

    οι μπουκαλες εχουν ανεβει περιπου 8-9 χιλιοστα απο οτι μετρησα εγω....

    δεν γνωριζω τι ελεγε η hyperpro να κανω σαν σωστη ρυθμιση...(λαδια ελατηρια αλαξα μπροστα...αν δεν το εχω αναφερει).

    και ο μαστορας μου δεν νομιζω να θελει να αμφισβητηθει η επιλογη του...οπως και καθε μαστορας φανταζομαι,γι'αυτο και ρωταω εδω να παρω και αλλες γνωμες...

    απο οτι καταλαβα παντως προτεινεται να μεινει ως εχει...
    The precious made me do it...

  8. #8
    8-9 χλστ είναι ΠΟΛΥ όσο σκληρά και να είναι τα ελατήρια.

    Σε κάθε κιτ της Hyperpro (και νομίζω και στο site τους αλλά δεν είμαι σίγουρος) υπάρχουν σαφής οδηγίες ανά μοντέλο. Εναλλακτικά ρώτα τον αντιπρόσωπο να σου πεί.

    Επίσης θα πρέπει να ξέρεις ποιά είναι η εργοστασιακή τοποθέτηση των πηρουνιών στις πλάκες (αν και αυτό το αναφέρει η Hyperpro) και μετά να κάνεις συγκρίσεις.

    Επίσης με το ύψος λαδιού τι ακριβώς έγινε?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    τωρα με ρωτας δυσκολα για υψος λαδιου...που να ξερω!!!

    θα προσπαθησω να δω τι λεει η hyperpro οπως μου ειπες και μετα θα αποφασισω....
    The precious made me do it...

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    τωρα με ρωτας δυσκολα για υψος λαδιου...που να ξερω!!!

    θα προσπαθησω να δω τι λεει η hyperpro οπως μου ειπες και μετα θα αποφασισω....
    Σωστός!!


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #11
    λοιπον,μετα απο τηλ. στην hyperpro μου ηπαν οτι δεν θελει 7-9 χιλιοστα που ειναι το δικο μου αλλα ενα 11 χιλιοστα(αυτο προτεινουν τουλαχιστον αυτοι),ενω αν το μηχανακι δουλευε μονο πιστα η hyperpro δινει περιθωριο για να κερδισεις ευλυγισια μεχρι και 20 χιλιοστα.

    για το λαδι μου λεει 14 ποντους,αλλα αυτο δεν μπορω να το τσεκαρω,το μετρημα ειναι χωρις ελατηριο με την μπουκαλα τερμα κατω....οταν αλλαξω ξανα λαδια θα το δω....

    αρα μια χαρα ειναι το δικο μου,θα το αφησω ως εχει....ποσο απλη ειναι η λυση τελικα,ε?

    η απορια 1 μενει ακομα....
    The precious made me do it...

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2004, 14:58
  2. σκασίματα στο νέο ΧΤ - απορίες
    από gspir στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2004, 11:25
  3. 2 απορίες νεοεισαχθέντος
    από IKE στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2004, 01:56
  4. Απορίες του Μαθητευόμενου!
    από milaber στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2004, 08:36
  5. αποριες για το fazer1000-THANO για σενα
    από lagel στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 07:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF