Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ Manifold, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

  1. #1

    ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ Manifold, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

    καλησπερα παιδια,θελω τη βοηθεια σας γιατι επαθε ζημια το manifold μετα απο τρακαρισμα.

    συγκεκριμμενα ειναι 4κυλινδρος κινητηρας με 4 σωληνες που καταληγουν σε 2 εξατμισεις,το μοντελο ειναι yamaha diversion 400 μοντελο 10ετιας και βαλε.το λεω αυτο για να μην ακουσω γνωμες του τυπου ''πετα το κα παρε αλλο''εκτος κι αν η ζημια ειναι πολυ ακριβη.

    στην ουσια ξεκολλησε η κορυφη του ενος σωληνα απ τους 4(ακριβως εκει που συνδεεται με τον κυλινδρο)κι εκανε βαθουλωμα η μια εξατμιση,θελω να μου πειτε αν ειναι σοβαρη η ζημια η αν απλως θελει βιδωμα.

    σημειωνω οτι μετα το τρακαρισμα η μηχανη δουλεψε κανονικα απλως αλλαξε τελειως ο ηχος.ειμαι ψιλοασχετος με μηχανικα γι αυτο σας τα λεω ετσι,υπαρχει καποιος να μπορει να βοηθησει?

  2. #2
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    μια φωτογραφία θα βοηθούσε. Εννοείς exhaust manifold προφανώς, γιατί υπάρχει και το intake manifold. Με λίγα λόγια χτύπησες την εξάτμιση σου;
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nihristo
    μια φωτογραφία θα βοηθούσε. Εννοείς exhaust manifold προφανώς, γιατί υπάρχει και το intake manifold. Με λίγα λόγια χτύπησες την εξάτμιση σου;
    ναι χτυπησε η εξατμιση απ το πεσιμο,βασικα και πισω εχει θαθουλωμα στο ''βαρελι'' αλλα και εκει ακριβως που συνδεεται ο 1 απ τους 4 σωληνες με τον κυλινδρο στον κινητηρα.intake και exhaust δεν ξερω σε τι ανταποκρινονται στη μηχανη οποτε δε μπορω να πω τιποτα πιο λεπτομερες.

    οπως εχει 4σωληνες που καταληγουν σε 2 εξατμισεις εμενα ξεκολλησε εκεινη η τετραγωνη βαση με 4 βιδες νομιζω στην κορυφη του ενος σωληνα ακριβως εκει που συνδεεται με τον κυλινδρο οπως ειπα και πιο πανω.

    μπορεις να μου πεις κατι ετσι οπως τα γραψα η δε βγαινει ακρη??

  4. #4
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos21
    ναι χτυπησε η εξατμιση απ το πεσιμο,βασικα και πισω εχει θαθουλωμα στο ''βαρελι'' αλλα και εκει ακριβως που συνδεεται ο 1 απ τους 4 σωληνες με τον κυλινδρο στον κινητηρα.intake και exhaust δεν ξερω σε τι ανταποκρινονται στη μηχανη οποτε δε μπορω να πω τιποτα πιο λεπτομερες.

    οπως εχει 4σωληνες που καταληγουν σε 2 εξατμισεις εμενα ξεκολλησε εκεινη η τετραγωνη βαση με 4 βιδες νομιζω στην κορυφη του ενος σωληνα ακριβως εκει που συνδεεται με τον κυλινδρο οπως ειπα και πιο πανω.

    μπορεις να μου πεις κατι ετσι οπως τα γραψα η δε βγαινει ακρη??
    Γιατι δεν πας σε εναν εξατμισα να σου πει? Αφου λες ο κορμος του κινητηρα βγηκε σωος...


    οποτε η εξατμιση επισκευάζεται.... ακομα και να μην εχει την διατομη και το σχημα(κουρμπα) που ειχε καινουρια (κυλινδρικη)...... με μια ΚΑΛΗ (επαγγελματιη) κολληση θα γινει η δουλεια σου

  5. #5
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    ένας εξατμισάς θα σου το φτιάξει όπως λέει ο SVX. Αν λειτουργεί με τρύπα η εξάτμιση είτε με τσαλακωμένα σημεία της προφανώς και θα έχεις μειωμένη απόδοση που μπορεί να οδηγήσει σε άλλα προβλήματα.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  6. #6
    ευχαριστω για τις απαντησεις σας,οταν λες αλλα προβληματα λογω μειωμενης αποδοσης τι προβληματα εννοεις?

  7. #7
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    Για παράδειγμα αν η εξάτμιση σου είναι κομμένη στον ένα κύλινδρο κοντά στην κεφαλή όπως νομίζω είπες, πιθανό να έχεις πρόβλημα με τις βαλβίδες εξαγωγής. Αν είναι τσαλακωμένη πολύ η εξάτμιση ενός άλλου κυλίνδρου θα έχεις υπερθέρμανση του συγκεκριμένου αφού το καυσαέριο δεν έχει την διέξοδο που είχε προς το περιβάλλον. Δεν ξέρω αν σε μπέρδεψα.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  8. #8
    οκ στην ουσια οτι σου ειπα μου λες ακριβως αλλα με αλλους ορους,το βρηκαμε.

    οποτε ο εξατμισας θα μου πει να βαλω καινουργιες λογικα

  9. #9
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos21
    οκ στην ουσια οτι σου ειπα μου λες ακριβως αλλα με αλλους ορους,το βρηκαμε.

    οποτε ο εξατμισας θα μου πει να βαλω καινουργιες λογικα
    Βαλε μια φωτο για να μην κανουμε τους μαντεις.Μπορει να σε γλυτωσει απο κοπο και χρημα.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  10. #10
    http://is.gumtree.com/image/big/1227414.jpg

    βλεπετε τους 4 σωληνες που ξεκινουν απ τους κυλινδρους?

    ο 2ος απ τα αριστερα οπως κοιτατε εχει ξεκολλησει απο τον κυλινδρο ακριβως εκει που ενωνονται,η εξατμιση πισω εχει βαθουλωμα στο βαρελι που λεω

  11. #11
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos21
    http://is.gumtree.com/image/big/1227414.jpg

    βλεπετε τους 4 σωληνες που ξεκινουν απ τους κυλινδρους?

    ο 2ος απ τα αριστερα οπως κοιτατε εχει ξεκολλησει απο τον κυλινδρο ακριβως εκει που ενωνονται,η εξατμιση πισω εχει βαθουλωμα στο βαρελι που λεω
    Αν εννοείς ότι ο σωλήνας της εξάτμισης δεν είναι πια βιδωμένος πάνω στην κεφαλή μετά το τρακάρισμα, ίσως το πρόβλημα σου να είναι πολύ πιο σοβαρό....

    Αν μπορείς βάλε μια πολύ κοντινή φωτό να δούμε ή κάνε μια επίσκεψη στο μηχανικό σου να το δει...
    Give me fuel, Give me fire

  12. #12
    αυτο ακριβως που λες εννοω,εχει ξεβιδωσει απ το χτυπημα....παω για αλλες εξατμισεις απ οτι καταλαβα

  13. #13
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Να σου πω την αλήθεια ακόμη δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς έχει πάθει...

    Άλλο έχει ξεβιδωθεί και άλλο έχει ξεκολλήσει...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    Αν μπορείς βάλε μια πολύ κοντινή φωτό να δούμε ή κάνε μια επίσκεψη στο μηχανικό σου να το δει...
    Give me fuel, Give me fire

  14. #14
    εχει ξεκολλησει τελικα,το ειδα καλυτερα.την πηγα στο μηχανικο και αναμενω νεκροψια

  15. #15
    Μάλλον εννοείς ότι έχει "βγει" ο σωλήνας από τη μεταλλική φλάτζα που πατάει στο μοτέρ.
    Αν βγάλεις όλη την πολλαπλή σε ένα εξατμισά μπορείς να τη φτιάξεις χωρίς πρόβλημα.

    ΓΙα το βαθούλωμα αν είναι πολύ μεγάλο επίσης με κόψε-ράψε στο σημείο που είναι βαθουλωμένο μπορείς να το φέρεις στα ίσα του.

    Πήγαινε συνεννοήσου με εξατμισά απευθείας.
    RWD is all we need

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ
    από grenouig στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2009, 06:34
  2. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 10:53
  4. 7 Χρονια Στο Θιβετ!!!
    από Adventure-R στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 10:26
  5. Χαμος στο wild thing!!!!!!!!!!!!!!!!!
    από BIKENEST στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 13:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF