Σήμερα, έτυχε να δω ένα v-strom ξεκοιλιασμένο στην αυλή ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου.
Μαθαίνω λοιπόν, οτι το συγκεκριμένο μηχανάκι, στα 6000 km παρέδωσε το πνεύμα!
Ο λόγος σύμφωνα με τον μάστορα που κουβεντίαζαμε, είναι οτι έκαψε το λάδι του και κολλησε ο κινητήρας.
Η εγγύηση δεν το καλύπτει γιατί όπως μου είπε ο μάστορας, η ζημιά οφείλεται σε πλημελή συντήρηση, εφόσον ο ιδιοκτήτης όφειλε να ελέγχει καθημερινά τη στάθμη λαδιών...
Επιπλέον πληροφορήθηκα οτι λόγω αλλαγής ελατηρίων από τη μαμά SUZUKI τα μοντέλα από Κ7 και έπειτα τσιμπάνε λάδια!
Βέβαια από το τσίμπημα μέχρι τό κόλλημα του κινητήρα υπάρχει τεράστια διαφορά!
Επεδή το περιστατικό μου φαίνεται αρκετά σοβαρό, και μάλιστα αφού αφορά έναν νέο κινητήρα προβληματίζομαι γενικότερα στο θέμα της εγγύησης.
Αξίζει τελικά τον κόπο να είμαστε δεμένοι για δυο χρόνια με τα εξουσιοδοτημένα? Δηλαδή τελικά τι κάλυψη μας προσφέρει η εγγύηση? Τι ζημιές αναλαμβάνει?Ότι ζημιά κι αν σκεφτώ, η SUZUKI θα προβάλλει το επιχείρημα της πλημμελούς συντήρησης ή του αναλώσιμου ή μιάς πτώσης....
Μήπως το επόμενο service να το κάνω στον μπάρμπα γιάννη της γειτονιάς μου???