Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Ccm 644 γνωμες

  1. #1
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571

    Ccm 644 γνωμες

    τα 644 παιζουν στα 2500ευρα,το θελω για πηγαινε-ελα δουλεια και καμια χωματινη βολτα-εκδρομη που κ που.γνωμες για αξιοπιστια,αυτονομια,,ευρεση ανταλλακτικων(κυριως περιφερειακων) δεκτες.στην εθνικη μπορει να ταξιδευσει με καμια 130αρα?και τελος τα motard και enduro εχουν τις ιδιες διαδρομες στις αναρτησεις?
    RIDE MORE TALK LESS

  2. #2
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Το 644 έχει τον κινητήρα του Freewind ο οποίος αν εξαιρέσεις κάτι φλαντζούλες είναι εξαιρετικά αξιόπιστος. Είναι ήρεμος κινητήρας αλλά πολύ ευχάριστος και με λίγους κραδασμούς για μονοκύλινδρο. Για ανταλλακτικά, ας είναι καλά η Suzuki και το γεγονός ότι τα περισσότερα περιφερειακά είναι γνωστών κατασκευαστών (WP, Renthal, Acerbis), αλλά σε μερικά πράγματα μάλλον θα ζοριστείς.
    Δες εδώ: http://www.hainesmc.co.uk/ccm_motorc...cm_644_spares/

    Το 644 DS έχει τις ίδιες αναρτήσεις σε motard και enduro μορφή, απλά αλλάζεις ζάντες/φρένα απ'όσο ξέρω (το R30 είναι μόνο motard και δε μετατρέπεται).

    Η ποιότητα κατασκευής, παρά τα ποιοτικά περιφερειακά είναι μάλλον ΓουΤουΠου καβάλα, τα ηλεκτρικά είναι μάλλον το πιο αδύναμο σημείο και συχνός μπελάς - Αγγλάρες.... λες και ζήλεψαν τους Ιταλούς ρε παιδί μου.

    Γενικά πρόκειται μάλλον για μηχανάκι για λίγους και μάλλον θα το παντρευτείς, αλλά εξαιρετικά περιφερειακά+αξιόπιστο κινητήρα+καλό πλαίσιο σε τέτοια τιμή δε θα βρεις εύκολα. Βλέπω και τι ζητάνε για λιωμένα μονοκύλινδρα δεκαπενταετίας στις αγγελιές και αναρωτιέμαι.


    Δες κι εδώ:
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=92267
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/bi...RT/_/R-EPI-209

    Σε περίπτωση που δεν κατάλαβες, κι εγώ έπαιζα με την ιδέα να τσιμπήσω ένα αλλά τελικά επικράτησε η λογική (έχω Freewind οπότε...)

  3. #3
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    Το 644 έχει τον κινητήρα του Freewind ο οποίος αν εξαιρέσεις κάτι φλαντζούλες είναι εξαιρετικά αξιόπιστος. Είναι ήρεμος κινητήρας αλλά πολύ ευχάριστος και με λίγους κραδασμούς για μονοκύλινδρο. Για ανταλλακτικά, ας είναι καλά η Suzuki και το γεγονός ότι τα περισσότερα περιφερειακά είναι γνωστών κατασκευαστών (WP, Renthal, Acerbis), αλλά σε μερικά πράγματα μάλλον θα ζοριστείς.
    Δες εδώ: http://www.hainesmc.co.uk/ccm_motorc...cm_644_spares/

    Το 644 DS έχει τις ίδιες αναρτήσεις σε motard και enduro μορφή, απλά αλλάζεις ζάντες/φρένα απ'όσο ξέρω (το R30 είναι μόνο motard και δε μετατρέπεται).

    Η ποιότητα κατασκευής, παρά τα ποιοτικά περιφερειακά είναι μάλλον ΓουΤουΠου καβάλα, τα ηλεκτρικά είναι μάλλον το πιο αδύναμο σημείο και συχνός μπελάς - Αγγλάρες.... λες και ζήλεψαν τους Ιταλούς ρε παιδί μου.

    Γενικά πρόκειται μάλλον για μηχανάκι για λίγους και μάλλον θα το παντρευτείς, αλλά εξαιρετικά περιφερειακά+αξιόπιστο κινητήρα+καλό πλαίσιο σε τέτοια τιμή δε θα βρεις εύκολα. Βλέπω και τι ζητάνε για λιωμένα μονοκύλινδρα δεκαπενταετίας στις αγγελιές και αναρωτιέμαι.


    Δες κι εδώ:
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=92267
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/bi...RT/_/R-EPI-209

    Σε περίπτωση που δεν κατάλαβες, κι εγώ έπαιζα με την ιδέα να τσιμπήσω ένα αλλά τελικά επικράτησε η λογική (έχω Freewind οπότε...)
    ψαχνωντας λιγο στο νετ,παραπονα για τα ηλεκτρικα βρηκα να γραφουν κυριως για τον κινητηρα rotax που ειχαν παλαιοτερα.το 404 εχει japan ηλεκτρικα(μαλλον και το 644).για τον γαμο δεν με πολυενδιαφερει λογο χαμηλου κοστους αγορας,θεωρητικα παντα γιατι δεν ξερεις πως θα βγει στην πορεια.για τις φλατζουλες που γραφεις γινε λιγο ποιο συγκεκριμενος αν μπορεις(εχω τωρα honda dominator και με εχει κακομαθει με την αξιοπιστια του )
    RIDE MORE TALK LESS

  4. #4
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
    για τις φλατζουλες που γραφεις γινε λιγο ποιο συγκεκριμενος αν μπορεις(εχω τωρα honda dominator και με εχει κακομαθει με την αξιοπιστια του )
    Η Suzuki είχε κάνει μια πατάτα στα πρώτα Freewind (και τα DR650 πιο πριν) βάζοντας χάρτινες φλάντζες, οι οποίες συχνά δεν ήταν απόλυτα στεγανές (λάδωναν), κυρίως αυτή μεταξύ κυλίνδρου-κεφαλής νομίζω. Διορθώθηκε στα μεταγενέστερα μοντέλα με μεταλλικές, κάπου διάβασα όμως ένα ιδιοκτήτη CCM να γκρινιάζει ότι ενώ ήταν ήδη γνωστό και είχει διορθωθεί στα Suzuki, το 644 του το εμφάνισε. Ίσως πάλι δε διορθώθηκε 100%... Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας αλλά αισθητικό, η δικιά μου έκανε 75000 (την πήρα στα 65000 από κολλητό) πλήρως αξιόπιστα χιλιόμετρα πριν φιλοτιμηθώ να αλλάξω τις φλάντζες τώρα και σύμφωνα με το μάστορα μάλλον πάει για άλλα τόσα. Ο κινητήρας δεν καίει σταγόνα λάδι και δε χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσω λόγω διαρροής, αλλά ήταν μέσα στη λαδόμπιχλα.

    Γενικά ο κινητήρας θεωρείται σκυλί, στην ουσία είναι αυτός του DR650 με διαφορές κυρίως στην κεφαλή (μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, υποθέτω άλλος εκκεντροφόρος) και την τροφοδοσία (δύο καρμπς). Ένα μεμονωμένο περιστατικό σπασμένου κιβωτίου έχω ακούσει (δεν ξέρω τι/πώς), πέραν αυτού ουδέν. Στο 644 βγάζει κάτι πάνω από 50 άλογα στο στρόφαλο, στο Freewind 48 αλλά με εξάτμιση που φιθυρίζει.

    Αν την πάρεις πες εντυπώσεις γιατί ζηλεύω.

  5. #5
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    Η Suzuki είχε κάνει μια πατάτα στα πρώτα Freewind (και τα DR650 πιο πριν) βάζοντας χάρτινες φλάντζες, οι οποίες συχνά δεν ήταν απόλυτα στεγανές (λάδωναν), κυρίως αυτή μεταξύ κυλίνδρου-κεφαλής νομίζω. Διορθώθηκε στα μεταγενέστερα μοντέλα με μεταλλικές, κάπου διάβασα όμως ένα ιδιοκτήτη CCM να γκρινιάζει ότι ενώ ήταν ήδη γνωστό και είχει διορθωθεί στα Suzuki, το 644 του το εμφάνισε. Ίσως πάλι δε διορθώθηκε 100%... Δεν είναι θέμα αξιοπιστίας αλλά αισθητικό, η δικιά μου έκανε 75000 (την πήρα στα 65000 από κολλητό) πλήρως αξιόπιστα χιλιόμετρα πριν φιλοτιμηθώ να αλλάξω τις φλάντζες τώρα και σύμφωνα με το μάστορα μάλλον πάει για άλλα τόσα. Ο κινητήρας δεν καίει σταγόνα λάδι και δε χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσω λόγω διαρροής, αλλά ήταν μέσα στη λαδόμπιχλα.

    Γενικά ο κινητήρας θεωρείται σκυλί, στην ουσία είναι αυτός του DR650 με διαφορές κυρίως στην κεφαλή (μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, υποθέτω άλλος εκκεντροφόρος) και την τροφοδοσία (δύο καρμπς). Ένα μεμονωμένο περιστατικό σπασμένου κιβωτίου έχω ακούσει (δεν ξέρω τι/πώς), πέραν αυτού ουδέν. Στο 644 βγάζει κάτι πάνω από 50 άλογα στο στρόφαλο, στο Freewind 48 αλλά με εξάτμιση που φιθυρίζει.

    Αν την πάρεις πες εντυπώσεις γιατί ζηλεύω.
    επομενως απο κινητηρα ειμαι οκ,το μονο που με προβληματιζει ειναι τα υπολοιπα ανταλλακτικα γιατι δεν θελω να μενει στην ακρη μεχρι να ερθει το χ-ψ παπαρακι απο αγγλια.ευχαριστω για τις πληροφοριες,αν το παρω θα γραψω εντυπωσεις
    RIDE MORE TALK LESS

  6. #6
    Eχοντας 2 CCM404DS μπορω να σου πω οτι δεν μου κανανε
    κιχ σε τιποτα και οταν μου εκανε ενα θεμα με ηλεκτρικα, εφταιγα
    εγω και οχι το μηχανακι...
    Οπως προειπαν και παραπανω το αγοραζεις και το παντρευσε.
    Για περισσοτερες πλεροφοριες τσεκαρε το παρακατω φορουμ:

    http://ccmriders.co.uk/

    Αααα...και για ανταλλακτικα CCM, απο Αγγλια σε 3-4 μερουλες...
    Η εδω αντιπροσωποι σταματησανε την εισαγωγη των CCM και το στοκ των ανταλλακτικων
    ειναι περιορισμενο και πανακριβο. Οτι θελεις απο Αγγλια και μισοτιμης!
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  7. #7
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Αρχικά δημιουργήθηκε από black mamba
    Eχοντας 2 CCM404DS μπορω να σου πω οτι δεν μου κανανε
    κιχ σε τιποτα και οταν μου εκανε ενα θεμα με ηλεκτρικα, εφταιγα
    εγω και οχι το μηχανακι...
    Οπως προειπαν και παραπανω το αγοραζεις και το παντρευσε.
    Για περισσοτερες πλεροφοριες τσεκαρε το παρακατω φορουμ:

    http://ccmriders.co.uk/

    Αααα...και για ανταλλακτικα CCM, απο Αγγλια σε 3-4 μερουλες...
    Η εδω αντιπροσωποι σταματησανε την εισαγωγη των CCM και το στοκ των ανταλλακτικων
    ειναι περιορισμενο και πανακριβο. Οτι θελεις απο Αγγλια και μισοτιμης!
    ελπιζω το ιδιο αξιοπιστο να ειναι και το 644,στο φορουμ ccmriders(και σ'αλλα)διαβαζω πολυ καλες εντυπωσεις.ανταλλακτικα απο που?http://www.hainesmc.co.uk/ccm_motorc...cm_644_spares/ ή http://www.sparesccm.com/ ?
    RIDE MORE TALK LESS

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
    ελπιζω το ιδιο αξιοπιστο να ειναι και το 644,στο φορουμ ccmriders(και σ'αλλα)διαβαζω πολυ καλες εντυπωσεις.ανταλλακτικα απο που?http://www.hainesmc.co.uk/ccm_motorc...cm_644_spares/ ή http://www.sparesccm.com/ ?
    Mε την Haines συνεργαστηκα και ηταν αψογοι! Ανταλλακτικα οτιδηποτε χρειαζεσαι
    για DR650 απο κινητηρα, αναρτησεις WP στον Tασουλη.
    Τα μονα ανταλλακτικα-εξαρτηματα που ειναι φτιαγμενα απο την CCM
    ειναι μονο ο σκελετος , το ψαλιδι και ολη η εξατμιση!
    Αντε και το τεποζιτο (Acerbis)...:rotflmao:
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

Παρόμοια θέματα

  1. honda cbr 125cc (γνώμες)
    από KyleKatarn στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 47
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2008, 11:04
  2. Θέλω γνώμες παιδιά!!!!
    από periklisk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 118
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2004, 22:24
  3. Aκούω γνώμες.....
    από ctpanoramix στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 17:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF