Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: Υγραέριο: Φθηνή απάντηση στην ακριβή βενζίνη

  1. #1

    Υγραέριο: Φθηνή απάντηση στην ακριβή βενζίνη

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=165427&cid=8



    Κατι αντιστοιχο για μηχανες εχει ακουσει καποιος ?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της George20vt
    Εγγραφή
    08/09/2009
    Μηνύματα
    504
    Έχεις δεί πως είναι το (πρόσθετο) ρεζερβουάρ αερίου σε αυτοκίνητο;

    Τεχνικά μπορεί και να γίνεται, αν κυκλοφορείς με μια φιάλη αερίου στην πλάτη

  3. #3
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από George20vt
    Έχεις δεί πως είναι το (πρόσθετο) ρεζερβουάρ αερίου σε αυτοκίνητο;

    Τεχνικά μπορεί και να γίνεται, αν κυκλοφορείς με μια φιάλη αερίου στην πλάτη
    Ειναι σαν θερμοσιφωνο.Εχει διαφορα μεγεθη παντως και ειναι απολυτα ασφαλες.
    Τα προβληματα ειναι αλλα.Ο κινητηρας δουλευει "ξερα" και δεν λιπαινονται ολα τα σημεια του οπως με την βενζινη.Επισης ειναι καλο οταν ξεκινας το πρωι να ξεκινας με βενζινη και μετα να γυριζεις στο αεριο.Το ιδιο κι οταν παρκαρεις οριστικα.
    Η ιπποδυναμη του αυτοκινητου πεφτει αρκετα κι αν χρησιμοποιεις κλιματισμο κλαφτα χαραλαμπε.
    Η οικονομια του ομως αντισταθμιζει τα παραπανω.
    Επισης το παληο ντεποζιτο της βενζινης μπορεις να το βγαλεις και να βαλεις ενα πολυ μικροτερο πλαστικο.Ετσι αφαιρεις λιγο απο το βαρος του ντεποζιτου αεριου.
    Η ολη μετατροπη δεν ειναι δυσκολη.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από the who
    Ειναι σαν θερμοσιφωνο.Εχει διαφορα μεγεθη παντως και ειναι απολυτα ασφαλες.
    Τα προβληματα ειναι αλλα.Ο κινητηρας δουλευει "ξερα" και δεν λιπαινονται ολα τα σημεια του οπως με την βενζινη.Επισης ειναι καλο οταν ξεκινας το πρωι να ξεκινας με βενζινη και μετα να γυριζεις στο αεριο.Το ιδιο κι οταν παρκαρεις οριστικα.
    Η ιπποδυναμη του αυτοκινητου πεφτει αρκετα κι αν χρησιμοποιεις κλιματισμο κλαφτα χαραλαμπε.
    Η οικονομια του ομως αντισταθμιζει τα παραπανω.
    Επισης το παληο ντεποζιτο της βενζινης μπορεις να το βγαλεις και να βαλεις ενα πολυ μικροτερο πλαστικο.Ετσι αφαιρεις λιγο απο το βαρος του ντεποζιτου αεριου.
    Η ολη μετατροπη δεν ειναι δυσκολη.
    Ο κινητήρας ξεκινάει παντα με τη βενζίνη και μετα γυρναει στο υγραέριο, για τους λόγους που είπες Χρηστο.

    Τα κιτ πλέον ειναι έτοιμα για πολλα μοντέλα. Φίλος αγορασε το skoda yeti και ειναι στην αναμονή απο τον Μάιο για να κάνει τη μετατροπή, γινεται χαμος. Φυσικά, οι περισσότεροι πελάτες ειναι αυτοι με τα SUV
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    Waterproof V-strom.. Το avatar του/της KIMONAS
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    160
    Ειναι εφικτο,αλλα θα καταργησεις τον χωρο πισω στην μπακγαζερια σου.
    Στο εξωτερικο το εχουν κανει μερικες μηχανες και βαλανε το ρεζερβουαρ πισω στην μπαγκαζερια.
    Φυσικα αμα εχεις μηχανη σπορ τουρινγ με τριπλετες πισω δεν σε νοιαζει και πολυ..
    Αλλη λυση το βλεπω λιγο δυσκολο για τις μηχανες..
    "Sir, we are surrounded!"
    "Excellent, so we can attack in every direction!"

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Οι καινούργιες δεξαμενές έχουν σχήμα ρόδας και μπαίνουν στη θέση της ρεζέρβας. Το ξεκίνημα δεν ισχύει για όλα τα αυτοκινητα. Σε κάποια απλά ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις με βενζίνη. Οι περισότερες εταιρείες παράγουν τα περισότερα μοντέλα με εργοστασιακό σύστημα. Η μόνη που πήγε να τα φέρει στην Ελλάδα, αλλά σε λάθος χρόνο, ήταν η Fiat. Τώρα και η Subaru διαφημίζει πώληση μοντέλων με εργοστασιακό σύστημα γκαζιού.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  7. #7
    Καπου ακουσα οτι υπερθερμαινονται οι βαλβιδες αν το δουλευεις κ με τα δυο, με αλλα λογια πρεπει να ειναι σεταρισμενο το μοτερ σε ενα καυσιμο. (στα αμαξια)


    Σε μηχανες φανταζομαι θα ειναι πολυ ποιο δυσκολο... αφου ανεβαζουν κ παραπανω στροφες ???

  8. #8
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  9. #9
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    http://www.youtube.com/watch?v=e-xTfAmQOBE








    πως κρατηθηκε ορθιος ο τυπος με την μηχανη?
    το λεωφορειο χωρεψε καλαματιανο.....

  10. #10
    http://www.ygraeriokinisi.gr/

    Προκειμένου για αυτοκίνητο αξίζει με 1000!
    Ειδικά αν κάνεις πολλά χλμ κάνεις απόσβεση σε 4-5 χρόνια καθότι μια μετατροπή αξίζει 1200-2000 ευρωπαικά και η τιμή του υγραερίου είναι το ήμιση της βενζίνης.
    Η καύση του αερίου δεν αφήνει κατάλοιπα, η ιπποδύναμη δεν πέφτει στους σύγχρονους κινητήρες (urban myth) και, ναι, υπάρχει λίστα αναμονής 2-3 μήνες τουλάχιστον. Υπάρχουν φιάλες που έχουν τον όγκο της ρεζέρβας ανάγκης (καταργείς τη ρεζέρβα με κιτ επισκευής ελαστικών και μίνι τρόμπα και όλα οκ στο πορ-μπαγκάζ) και υπάρχουν στο σύστημα και ένα κάρο ασφάλειες αν τρακάρεις.
    Ξαναγράφω, η μετατροπή αξίζει με 1000.
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  11. #11
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
    http://www.ygraeriokinisi.gr/

    Προκειμένου για αυτοκίνητο αξίζει με 1000!
    Ειδικά αν κάνεις πολλά χλμ κάνεις απόσβεση σε 4-5 χρόνια καθότι μια μετατροπή αξίζει 1200-2000 ευρωπαικά και η τιμή του υγραερίου είναι το ήμιση της βενζίνης.
    Η καύση του αερίου δεν αφήνει κατάλοιπα, η ιπποδύναμη δεν πέφτει στους σύγχρονους κινητήρες (urban myth) και, ναι, υπάρχει λίστα αναμονής 2-3 μήνες τουλάχιστον. Υπάρχουν φιάλες που έχουν τον όγκο της ρεζέρβας ανάγκης (καταργείς τη ρεζέρβα με κιτ επισκευής ελαστικών και μίνι τρόμπα και όλα οκ στο πορ-μπαγκάζ) και υπάρχουν στο σύστημα και ένα κάρο ασφάλειες αν τρακάρεις.
    Ξαναγράφω, η μετατροπή αξίζει με 1000.

    στελιο ετσι οπως το λες με ψηνεις να κανω την μετατροπη στο ταξι ρε φιλε,αφου σαν επαγγελματια θα μου γλυτωσει πολλα ?...

    πρατηριο που βρισκουμε ομως στην κορινθια...πρεπει να ψαχτω...

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    πρατηριο που βρισκουμε ομως στην κορινθια...πρεπει να ψαχτω...
    Eδώ είναι ένα θέμα, μάγκα...
    Σκέψου ότι ολόκληρη Κρήτη έχει 2-3 πρατήρια με υγραέριο. Πιστεύω ότι αν πάρεις ένα τηλ στο site της υγραεριοκίνησης θα σου πούνε ποιός πουλά εκεί κοντά.
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  13. #13
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    μηπως ομως η μετατροπη ενος ντιζελ κινητηρα σε υγραεριο δεν ειναι εφικτη ,λογω της διαφορετικης διαδικασιας αναφλεξης του κινητηρα?

    ή παιζει να συμβαινει αυτο που ειπε καποιος παραπανω,για εκκινηση με ντιζελ και εν συνεχεια πορεια με υγραεριο?

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    μηπως ομως η μετατροπη ενος ντιζελ κινητηρα σε υγραεριο δεν ειναι εφικτη ,λογω της διαφορετικης διαδικασιας αναφλεξης του κινητηρα?

    ή παιζει να συμβαινει αυτο που ειπε καποιος παραπανω,για εκκινηση με ντιζελ και εν συνεχεια πορεια με υγραεριο?
    Πάρε τηλ στην υγραεριοκίνηση. Θα σου πούνε υπεύθυνα.
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της yannis24
    Εγγραφή
    21/02/2005
    Μηνύματα
    587
    μιας και γραφω απο το iphone δεν μπορω να σας πω και παρα πολλα ...
    εχω ενα Grand Cherokee του 2001 και του εχω υγραεριο εδω και 3 χρονια περιπου..
    εβαζα απο οταν η τιμη του υγραεριου ειχε €0.29 και η βενζινη ειχε 0.75 ...
    εχω κανει ηδη 100.000κμ με το υγραεριο και σας πληροφορω οτι πια κινουμε σχεδον το ιδιο με το opel astra 1.4 του πατερα μου ( λογο της τιμης της βενζινης και λογο του οτι το αμαξι μου εχει μια καταναλωση της ταξης των 15λιτρων/ 100κμ μεσο ορο !!!!!)

    περισσοτερες λεπτομερειες και εντυπωσεις απο εμενα αλλα και απο αλλους φιλους μπορειτε να δειτε εδω :

    http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-9037.html

    οτι αλλο θελετε να ρωτησετε μπορω να σας απαντησω.....

    «Αυτούς που χόρευαν τους είπαν τρελούς εκείνοι που δεν μπορούσαν να ακούσουν την μουσική»

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2011, 07:31
  2. ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ?
    από X_NR750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2006, 09:12
  3. Φθηνή Βενζίνη
    από Trans στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2006, 14:02
  4. Φθηνή βενζίνη στην περιοχή σου
    από Alx 84 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2006, 02:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF