xerei kaneis an dimiourgei kapoio 8ema sthn katanalosi an valo filtraki k&n,ola ta alla einai mama
xerei kaneis an dimiourgei kapoio 8ema sthn katanalosi an valo filtraki k&n,ola ta alla einai mama
otan lew "thema" ti akribos enooeis ..??
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
mipos anevei h katanalosi ennow
μηδενικες διαφορες στα καυσιμα και στην αποδοση!!!πολλοι νομιζουν οτι ετσι θα αυξησουν τον εισερχομενο αερα και σε συνδιασμο με τον εγκεφαλο (στις συγχρονες μοτο),που εχει την ταση να αναπρογραματιζεται ωστε να διατηρησει το στοιχειομετρικο μιγμα στο 14,5 συνηθως,θα αυξησουν ιπποδυναμη-ροπη.λαθος!το κν βρισκει εφαρμογες μονο σε πληρη αναβαθμηση πρωτου σταδιου που και εκει πολλες φορες δεν χρειαζεται.αν σκεφτουμε οτι το μαμα φιλτρο εχει 30 τις εκατο δυνατοτητες ακομη απο οτι δουλευει...!!
Μια που πιάσατε το θέμα, το ανάποδο ισχύει?
Παίζει, δηλαδή, το K&N σε injection μηχανές (χωρίς άλλες αλλαγές) να κάνει το μείγμα πιο φτωχό και να ρίχνει την απόδοση ή χειρότερα να ρετάρει ο κινητήρας ;
δεν υπαρχει τετοιο θεμα γιατι ο εγκεφαλος προσαρμοζετε βαζει του αισθητηρα θερμοκρασιας εισερχομενου αερα και επιλεγει την ποσοτητα που θα λαβει!!!
Εχει και γενέθλια ο μάστορας σήμερα...κι εσύ πας να τον ξεκάνεις?Αρχικά δημιουργήθηκε από panos-ohli
δεν υπαρχει τετοιο θεμα γιατι ο εγκεφαλος προσαρμοζετε βαζει του αισθητηρα θερμοκρασιας εισερχομενου αερα και επιλεγει την ποσοτητα που θα λαβει!!!![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957