Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: CBF-250: 6000 χλμ

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223

    Cbf 250: 6000 χλμ

    Θα ήθελα να μοιραστώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου με το μικρό 250αρι. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 6500χλμ (παρατημένο κάτι μήνες στην ακινησία σε κλειστό γκαράζ) και του πρόσθεσα άλλα 6000 σε 4 μήνες. Το μηχανάκι το είδε ο μηχανικός μου (αυτοκινήτου, γνωριζόμαστε 20 χρόνια) και μου είπε ότι είναι άψογο. Οπτικά ναι, γιατί μόλις το πήρα και το έφερα σπίτι μου άρχισε να μου κάνει περίεργα πράγματα με τις στροφές, πάνω-κάτω το στροφόμετρο, ρελαντί δεν κράταγε με τίποτα και πήγαινε σαν κατσίκι! Έρχεται ο μηχανικός μου (ρε συ του λέω, όταν το είδες έκανε τέτοια πράγματα; όχι μου λέει, τίποτα!) και καθαρίζει το καρμπυρατέρ το οποίο από την μη-χρήση ήθελε καθάρισμα. Ανοίγω εδώ παρένθεση και σας μεταφέρω αυτό που μου είπε ο μηχανικός μου, τα μοτέρ θέλουν δούλεμα, όταν αφήνεις την βενζίνη για μήνες, γίνεται σαν κόλλα καφεκίτρινη που κάθεται πάνω στα τοιχώματα του καρμπυρατέρ ή ακόμη χειρότερα στα μπεκ. Άρα να είμαστε προσεκτικοί και στα "αδούλευτα" μηχανάκια. Είδαμε ότι το μηχανάκι δεν είχε και φίλτρο βενζίνης και του βάλαμε ένα του εμπορίου. Του άλλαξα και λάδια-φίλτρο και έβαλα SAE 10-50.

    Αφού έφτιαξα τα παραπάνω άρχισα να το κυκλοφορώ και ανακάλυψα τα προβλήματα του καθώς και την εδώ διαδικτυακή παρέα! Το φόρουμ είναι πολύ χρήσιμο και αποκαλυπτικό! Είχα τα προβλήματα του ρελαντί και της νεκράς. Για να κρατήσει ρελαντί ήθελε μερικά χιλιόμετρα λειτουργίας και ήταν αρκετά ενοχλητικό. Για την νεκρά ακολούθησα τις εδώ συμβουλές (βάζω νεκρά εν κινήσει) και επιπλέον ανακάλυψα ότι πολύ απλά όταν είσαι σταματημένος δίνεις λίγο συμπλέκτη με πρώτη ή δευτέρα,το μηχανάκι πάει λίγο μπροστά και μπαίνει εύκολα η νεκρά. ΄

    Πριν 300 χιλιόμετρα άρχισε πάλι να μου κάνει κάτι ιστορίες με το δούλεμα του κινητήρα. Μου λέει ο μηχανικός φέρτο για σέρβις (ήθελε 600χλμ να κάνει αλλά σιγά το πράγμα). Αγοράζω τα αναλώσιμα (σύνολο 30? !) και πάω στο συνεργείο. Στο δρόμο όλο και επιδεινωνόταν. Λέω από μέσα μου, δεν γλυτώνει ο μηχανικός το καθάρισμα! Φθάνω και αρχίζω εγώ να αλλάζω λάδια-φίλτρα-μπουζί (πανεύκολη δουλειά) και μόλις τα άλλαξα έφτιαξαν όλα! Κρατάει πλέον ρελαντί πανεύκολα! Έβαλα και λάδια SAE 10-40 και η νεκρά μπαίνει ακόμη πιο εύκολα (αλλιώς το κόλπο)!

    Το συμπέρασμα μου από αυτά είναι ότι οι μηχανές, ίσως λόγω μεγέθους κινητήρα, συμπίεσης & στροφών, πρέπει να είναι πιο ευαίσθητες από τα αυτοκίνητα. Αυτό το κατάλαβα όταν πήγα διακοπές και έβαζα σε διαφορετικά βενζινάδικα, μεγάλη διαφορά από τον ένα στον άλλο! Άλλαξα και βενζινά εδώ, μου είπαν κάποιοι από τη γειτονιά ότι κάνει "λαδιές".

    Στις εντυπώσεις μου για τη μηχανή θα ήθελα να δηλώσω ότι είναι μηχανή! Εννοώ ότι παρόλο που δεν έχει πολλά άλογα, είναι πραγματική μηχανή. Με εντυπωσίασε στις διακοπές που πηγα στην Κρήτη (1800χλμ σε 10 ημέρες). Είναι διασκεδαστική και ασφαλής. Ωραίο κράτημα και φρένα, χαμηλό βάρος και ευελιξία. Με πήγε παντού και δεν είχα κανένα πρόβλημα (2 χαζά μόνο, στο Αρκάδι λόγω ανωμαλιών μου έφυγε η κλειδαριά της μπαγκαζιέρας και όταν έφτασα δεν έπαιρνε μπροστά γιατί πατήθηκε το kill-switch από το πλήρωμα του πλοίου!). Μου άνοιξε την όρεξη για μεγαλύτερα ταξίδια (λέω του χρόνου για Ισπανία ή Αμερική αλλά με εκεί μηχανή!). Είναι φοβερά οικονομική, εγώ με ένα γεμάτο τεπόζιτο πρέπει να βγάζω 360 χλμ προτού ανάψει η ρεζέρβα (γενικώς δεν τη ζορίζω, στο δρόμο με περνούν σχεδόν όλοι, έχω μάλλον διαφορετικές απόψεις για την ασφάλεια!). Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή στα μάτια μου, δεν έχει κάτι εξεζητημένο αλλά θεωρώ ότι είναι προσεγμένο. Τα κόστη είναι γενικά πολύ χαμηλά (ασφάλεια, σέρβις, μεταφορά στο πλοίο κτλ).

    Μειονεκτήματα: δεν βάζει "φωτιά στην άσφαλτο", δεν του πολυαρέσει η εθνική οδός (πάει γύρω στα 100 με άνεση μετά "βουίζει" για τ αυτιά μου, πρόβλημα αέρα δεν έχω καθόλου, έχει ψηλή ζελατίνα της Givi), με δύο άτομα δεν θα κάνει το γύρο της Ευρώπης εύκολα.

    Εν κατακλείδι ένα μηχάνημα τίμιο και πολύ αξιοπρεπές. Το τέλειο για μένα θα ήταν το 500άρι!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Έχω το ίδιο!!!!!
    Στα χλμ που είσαι θα σου έλεγα να ρυθμίσεις βαλβίδες. Επίσης άλλαξε ή τουλάχιστον φύσα το φίλτρο αέρα. Χρησιμοποίησε λάδι 10W-40 και άδειαζε από τις υγροποιήσεις του καρτερ το σωληνάκι που κρέμεται από κάτω βγάζοντας την τάπα του

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    Έχω το ίδιο!!!!!
    Στα χλμ που είσαι θα σου έλεγα να ρυθμίσεις βαλβίδες. Επίσης άλλαξε ή τουλάχιστον φύσα το φίλτρο αέρα. Χρησιμοποίησε λάδι 10W-40 και άδειαζε από τις υγροποιήσεις του καρτερ το σωληνάκι που κρέμεται από κάτω βγάζοντας την τάπα του
    Βαλβίδες γιατί ρύθμισες? έχουμε μετρήσει με το μηχανικό μου και δεν έχει πρόβλημα. Στο δικό σου τι θέμα είχε? αν θυμάσαι και τις τιμές πριν και μετά τη ρύθμιση, γράψτες.

    Τα υπόλοιπα φυσικά τα έχω κάνει.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Δεν έχω ρυθμίσει βαλβίδες γιατί είμαι στα 9000 και η Honda λέει στα 12000
    Αφού τις κοίταξες είσαι οκ. Στο είπα γιατί προβλήματα ρελαντί οφείλονται συχνα σε αρύθμιστες βαλβίδες

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ενα manual που έχω σε ενδιαφερει;

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    ενα manual που έχω σε ενδιαφερει;
    Service manual or owner's manual? Το owners το έχω. Ευχαριστώ.

    Αυτό που θα έλεγα είναι εμείς οι μικροί να κανονίζαμε καμιά εκδρομή.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    service manual

Παρόμοια θέματα

  1. Honda CBF-250 vs Cagiva Planet 125
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2004, 21:44
  2. Hyosong Comet Gt 125-250 ή Honda Cbf 250
    από stam75 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2004, 19:31
  3. Το πήρα λέμε !! (cbf 250)
    από johnpan στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2004, 20:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF