Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Ποια μηχανή..??

  1. #1

    Talking Ποια μηχανή..??

    Καλησπέρα και μπράβο για το φόρουμ.. Βρήκα κάποια θέματα πολύ ενδιαφέροντα και επρόκειτο να λιώσω κάποια άλλη στιγμή τώρα όμως έχω ένα θέμα..
    Εδώ και πάρα πολύ καιρό (πριν πουλήσω την er-6 μου-πρώην πια) ψάχνω κάποια μηχανή να μου αρέσει και δεν μπορώ να βρω (μάλλον έχω πρόβλημα..)
    Εφόσον αποκλείω το αυτοκίνητο (άρα θα διαθέσω τα χρήματα για μηχανή) μπορώ πλέον να διαθέσω γύρω στα 13-14 χιλ. (αυτά όσων αφορά τον πιο σημαντικό παράγοντα..)
    Ψάχνω λοιπόν για μια μηχανή
    1) Να μου αρέσει αισθητικά
    2) Να μπορώ να κάνω άνετα και μεγάααααλα ταξίδια (Έως και 2χιλ (για εντός και συχνά) αλλά και καμία αλητεία προς Ιταλία ή γενικά έξω) με ασφάλεια, χωρίς να αγχώνομαι για την μηχανή αν θα τα βγάλει, να μπορώ να ταξιδεύω με 150-160 χωρίς να καταπίνει και κάθε 150χλμ και 25ευρω, να έχει αρκετά καλή έως εξαιρετική προστασία από τον αέρα (εντάξει καταλαβαίνω οτι υπάρχει περιορισμός)
    3) Να μπορώ να κυκλοφορήσω και μέσα σε κάποια πόλη σχετικά άνετα ή στην δική μου μικρή επαρχία τα βράδια (μιας και να κατέβεις με κλούβα για ποτό ή καφέ στο κέντρο λίγο αδύνατο...)
    4) Να μπορώ να την οδηγήσω και να την στρίψω, άμα μου'ρθει, λίιιιγο πιο "ανώριμα", γιατί αγαπώ αδρεναλίνη (αν και βάζω παραπάνω την ασφάλεια και τα ταξιδιωτικά χαρακτηριστικά).
    5) Φυσικά εννοείται ότι επίσης θέλω να έχει service και ζημιές σε λογικά πλαίσια και επίπεδα (κοιτάζω για γιαπωνέζο πλέον).
    Να αναφέρω επίσης ότι στα ταξίδια κουβαλάω αρκετά πράγματα καθώς και συνεπιβάτη.. (τα έκανα και με το er-6 )
    Αρχικά γούσταρα τρελά το GS1200 (λόγω ύψους κιόλας 1.90) αλλά με απογοήτευσαν μια σειρά από μαστόρια κατόχους και ορκισμένους εχθρούς των EU(ακόμα το γουστάρω όμως σνιφ σνιφ ) . To 1200 rt επίσης μου άρεσε αλλά δεν είδα ποτέ την τιμή να πέφτει..
    Μετά κόλλησα απίστευτα με το Kawasaki GTR 1400 όπου το '09 βγαίνει σε προσφορά στα 14000, όπου εδώ φαγώθηκαν να με πείσουν το πόσο δύσκολο μηχανάκι είναι και ότι δεν μπορείς να το κουμαντάρεις με τίποτα και και και..
    Το CBF 1000 με ξενερώνει αρχικά που έχει 160 λάστιχο πίσω, όχι ανεστραμένα πιρούνια και σχετικά μικρή ιπποδύναμη (από ομορφιά το εγκρίνω..)
    Το GSX F 1250 αν και φαίνεται ογκώδες και στιβαρό κάτι μου κάνει σαν πολύ να τσιγκουνεύτηκαν οι της Suzuki, ειδικά τα όργανα... Απο ιπποδύναμη δεν κατάφερα να μάθω πόσο αποδίδει το καινούργιο.. Επίσης δεν έχει βαλιτσάκια (στο χρώμα μηχανής - είμαι παράξενος ε..). Πάντως όμορφο και αυτό.. Και καλός αριθμός κυβικών..
    Το FJR απλά δεν μου άρεσε οπότε άκυρο, μου άρεσε όμως το FZ1 fazer, αν και αμφιβάλλω για την άνεση του και την...διαχρονικότητα του..
    Αν μπορείτε να βοηθήσετε σας ευχαριστώ προκαταβολικά!!!!
    Αυτά...
    Χθες ήταν νωρίς, αύριο είναι αργά,
    σήμερα είναι η ώρα.. Μηχανόβιοι
    όλων των χωρών ενωθείτε..

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    f800 gs?

    κανει ταξιδια, με καταλληλη ζελατινα σε προστατευει απο τον αερα, κινειται ανετα στην πολη, φορτωνεται σαν γαϊδούρι, και ειναι πολυ οικονομικο ως προς τα καυσιμα.
    Επισης μπορεις να περιμενεις για το νεο triumph adv

  3. #3
    καλως ηρθες!

    multistrada 1100

    http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/82658.asp

    ή

    tiger 1050

    ή

    αν μπορεις να περιμενεις , περιμενε το triumph το 800

    ή

    αν θες σωνει και καλα ιαπωνικο fazer 800

    ακριβως μ αυτη τη σειρα...

    απλα πραγματα


    :rotflmao: :rotflmao:

  4. #4
    Thnx για την πρόταση, αλλά 800άρι θαρρώ είναι λίγο (βασικά επειδή καβάλησα το 1200GS το λέω...).. Αν και δεν ξέρω αν θα πεισθώ για το αν είναι αξιόπιστα τα ευρωπαϊκά και ειδικά τα BMW μετά την πλύση εγκεφάλου που μου κάναν όπως αναφέρω και στο πρώτο ποστ (από service άκουσα ξουρίζουν ε...?)
    Χθες ήταν νωρίς, αύριο είναι αργά,
    σήμερα είναι η ώρα.. Μηχανόβιοι
    όλων των χωρών ενωθείτε..

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    f800 gs?

    κανει ταξιδια, με καταλληλη ζελατινα σε προστατευει απο τον αερα, κινειται ανετα στην πολη, φορτωνεται σαν γαϊδούρι, και ειναι πολυ οικονομικο ως προς τα καυσιμα.
    Επισης μπορεις να περιμενεις για το νεο triumph adv
    τωρα το δα





  6. #6
    To Kawasaki GTR το αποκλείεται εντελώς..(γιατί απλά μ πρίξαν τα νεύρα, δεν κατάφεραν να με αποτρέψουν τελείως όμως..)?? Γιατί το Fazer το 800 και όχι το 1000? Απο άνεση πως είναι αν γνωρίζεις..???
    Χθες ήταν νωρίς, αύριο είναι αργά,
    σήμερα είναι η ώρα.. Μηχανόβιοι
    όλων των χωρών ενωθείτε..

  7. #7
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    bandit 1250 καταναλωση ΟΙΚΟΝΟΜΗΚΟΤΑΤΗ για τα κυβικα του, 100 αλογα(ΔΕΝ ειναι καθολου λιγα)για την ροπη του, σε ταξιδια καθεσαι πανω του κ ξεχνας να κατεβεις.συντηρηση πολυ καλη οικονομικα..τα οργανα στο καινουριο αλλαζουν απο το παλια κ ειναι πιο"ηλεκτρονικα".οσο για βαλιτσες μονο aftermarket το σιγουρο ειναι οτι παιρνει πολυ φορτωμα.δεν ειναι κ το τελειο μηχανακι αλλα απο τα πιο τιμια σιγουρα.κ πιο φτηνω απο τα αλλα μεγαθηρια
    ....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VodKa_PoWeR
    To Kawasaki GTR το αποκλείεται εντελώς..(γιατί απλά μ πρίξαν τα νεύρα, δεν κατάφεραν να με αποτρέψουν τελείως όμως..)?? Γιατί το Fazer το 800 και όχι το 1000? Απο άνεση πως είναι αν γνωρίζεις..???

    Γιατι εχουν σχεδον 3.500 ευρω διαφορα. Το 1000 μου φαινεται πανακριβο γι αυτο που ειναι.



    Απο ανεση δεν εχω ιδεα για το 800. Παντως το multistrada για συνεπιβατη ειναι θανατος.Εγγυημενα.

  9. #9
    Ποια θα ήταν η επιλογή σας (σύμφωνα με αυτά που προ ανέφερα) ανάμεσα σε
    1) Honda CBF 1000
    2) Suzuki GSXf 1250 FA
    3) Kawasaki GTR 1400 (με την προϋπόθεση ότι θα πηγαίνει και κέντρο)
    4) Yamaha Fz1 fazer

    Βασικό κριτήριο, μεγάλα ταξίδια και λίγο σπορ οδήγηση..
    Χθες ήταν νωρίς, αύριο είναι αργά,
    σήμερα είναι η ώρα.. Μηχανόβιοι
    όλων των χωρών ενωθείτε..

  10. #10
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    το fazer δεν ξερω απο καταναλωση πως παει για μεγαλα ταξιδια το gtr κτηνος για την πολη ψηφιζω suzuki η honda
    ....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...

  11. #11
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VodKa_PoWeR
    Ποια θα ήταν η επιλογή σας (σύμφωνα με αυτά που προ ανέφερα) ανάμεσα σε
    1) Honda CBF 1000
    2) Suzuki GSXf 1250 FA
    3) Kawasaki GTR 1400 (με την προϋπόθεση ότι θα πηγαίνει και κέντρο)
    4) Yamaha Fz1 fazer

    Βασικό κριτήριο, μεγάλα ταξίδια και λίγο σπορ οδήγηση..
    To gs του Vaska.

    Απ τα παραπάνω μόνο το πρώτο μπορεί να σε καλύψει αλλά να ξέρεις πως καίει λιγουλάκι..

    To gtr δεν κάνει για πόλη.

    Το fazer δεν είναι ιδανικό για μεγάλα ταξίδια με μπαγκάζια.

    Το gsxf είναι ... Καλά πλάκα μας κάνεις?

    Ktm 990. Gs 800. Αν μπορείς να περιμένεις Triumph 800.

    Ή το gs του Vaska. (Τον βλέπω να έρχεται με το dr στην Αρκαδία ο Βιλλ)
    Sent from me using a computer.

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    αμα σου αρεσει αισθητικα...multistrada 1000

    kai ama δε σου αρεσει το ξεροκαμπανο, παιρνεις το 1100...


    για τη χρησ που το θες ιενια τελειο...και θα το ερωτευτεις...

    βρες ενα και οδηγα το...και θα καταλαβεις:a13:

  13. #13
    Γιατί ρε συ Intruder τέτοια λόγια για το gsxf??? Τι δεν πρόσεξα..???
    ΝΑ σου πω την αλήθεια τείνω προς CBF και GSXF, στο πρώτο με χαλάει το πίσω ελαστικό που είναι 160 κατά τα άλλα φτιάχνεται με λίγο ρευστό πιο δυνατό.. Το GSXF απλά μου φαίνεται ότι το ρίξανε λίγο σε τεχνολογία...
    Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ειλικρινά, απλά τα ευρωπαϊκά δεν τα έχω και τόσο στο μυαλό μου τώρα.. π.χ. το tiger και το multi που αναφέρατε (αν και το tiger είναι κομματάκι καλό και ίσως βασανίσει λίγο,μπορεί και αρκετά, το μυαλό μου-ποτέ δεν ξες..)
    Χθες ήταν νωρίς, αύριο είναι αργά,
    σήμερα είναι η ώρα.. Μηχανόβιοι
    όλων των χωρών ενωθείτε..

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Και το Bandit φτιαχνετε με λιγο ρευστο ΠΟΛΥ πιο δυνατο, περι τα 123-125 αλογα τροχο.
    Παντως θεωρω την τιμη του αρκετα τσιμπημενη τωρα, σε σχεση με τα 3000 λιγοτερα που κοστιζε πριν.Και αυτο συμβαινει μονο στην Ελλαδα.
    Καλη και τιμια μηχανη πριν την εξωφρενικη αυξηση της τιμης του.
    Ακομη και το Honda θεωρω οτι ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει.
    Πιο αδυναμο και χειροτερο κατα εμε στον ανοιχτο δρομο απο το Bandit, εκτος απο τα πλουσια οργανα δεν νομιζω να εχει κατι παραπανω που να κανει "την " διαφορα.
    Ισως το Φαιζερ σε αυτα τα χρηματα να ειναι καλυτερο σαν συνολο.

  15. #15
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    δεν ειπα οτι δεν προσεξες κατι...ειμαι κατοχος gsxf fa .ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.οσο για την τιμη εαν αποφασησεις για αυτο πες μου κ θα σου προτεινω μια λυση που εκανα να γλιτωσεις τωρα πια περι τα 1200 ευρω λογω φπα.τα οργανα του ξαναλεω ειναι διαφορετικα του" παλιου" πιο συχρονα¨εχει κ gear indicator και ψηφιακο χιλιομετρητη(εαν σε προβληματιζει τοσο).παντως ειναι ενα παρα πολυ καλο συνολο για τα λεφτα του
    ....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF