πως θα καταλαβω αν μια εξατμιση ειναι ανοξειδωτο ατσαλι ή τιτανιο?
α?
πως θα καταλαβω αν μια εξατμιση ειναι ανοξειδωτο ατσαλι ή τιτανιο?
α?
Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650
το ατσαλι ειναι γυαλιστερο .το Titanium ειναι ματ και "γκριζαρει" στις περισσοτερες εταιρειες.
Accipere quam facere praestat injuriam
επισης το τιτανιο δεν σηκωνει μεγαλη θερμοκρασια πολυ γρηγορα...
το ατσαλι με το που παρει μπροστα το μηχανακι σε 30'' καιει το τελικο...
![]()
ευχαριστω παιδια θα το κοιταξω το πρωι που θα βαλω μπρος (για ενος φιλου προκειται)![]()
Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650
βασικα τα τελικα ειναι καρμπον, απλα εχουμε φαει φλασια γιατι δε το εγραφε πουθενα ξεκαθαρα οτι ειναι τιτανιου το υπολοιπο. χταποδι κλπΑρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
επισης το τιτανιο δεν σηκωνει μεγαλη θερμοκρασια πολυ γρηγορα...
το ατσαλι με το που παρει μπροστα το μηχανακι σε 30'' καιει το τελικο...
![]()
μονο σε ενα σωληναρι που ειχε μαζι με κατι σαν κολα το εγραφε
θα το κοιταξω και θα δουμε
Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650
παίρνεις ένα μαγνητάκι, το βάζεις πάνω στην εξάτμιση και αν κολλήσει, ειναι ατσάλι, αν όχι είναι τιτάνιο, απλά πράγματα. ο μαγνήτης έλκεται από το ατσάλι ενώ το τιτάνιο (και το αλουμίνιο βεβαίως) όχιΑρχικά δημιουργήθηκε από binzis
Δηλαδή;
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Εχεις κολλήσει ποτέ μαγνήτη σε ανοξείδωτο ατσάλι?Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrisioak
παίρνεις ένα μαγνητάκι, το βάζεις πάνω στην εξάτμιση και αν κολλήσει, ειναι ατσάλι, αν όχι είναι τιτάνιο, απλά πράγματα. ο μαγνήτης έλκεται από το ατσάλι ενώ το τιτάνιο (και το αλουμίνιο βεβαίως) όχι![]()
θα μπλεξουμε εδω το βλεπω...
οι ωστενιτικοι ανοξειδωτοι χαλυβες δεν μαγνητιζονται...οι φερριτικοι-μαρτενσιτικοι μαγνητιζονται...
πρακτικα,οι πιο πολλες ανοξειδωτες εξατμισεις που εχω τσεκαρει εγω ΔΕΝ μαγνητιζονται η στην καλυτερη,με πολυ ισχυρο μαγνητη,μαγνητιζονται ελαχιστα και μονο στα σημεια κολλησεων που αλλαζει λιγο το υλικο...
η βασικη διαφορα ειναι το βαρος,μια και το τιτανιο ειναι κατα πολυ ελαφρυτερο...
frankly my dear, i dont give a damn...
ναι απλα δεν εχουμε και τα δυο ειδη να συγκρινουμε, ετσι και αλλιως μπηκαν πανω στη μηχανη,
τιτανιου ειναι απλα λογω πολυ χαμηλης τιμης (καινουργιες απο ελλαδα) ειπαμε μηπως και ειναι ανοξειδοτο ατσαλι (οπως εγραφε οταν ψαχναμε) αλλα οκ τιτανιου ειναι κατα 98 % :rotflmao:
το σωληναρι (κατι σαν φλαντζκολα να το πω; ) εγραφε πανω acrapovic και στο χαρτη με τις οδηγιες titanioym :o
Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650
ΣωστόςΑρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
θα μπλεξουμε εδω το βλεπω...
οι ωστενιτικοι ανοξειδωτοι χαλυβες δεν μαγνητιζονται...οι φερριτικοι-μαρτενσιτικοι μαγνητιζονται...
πρακτικα,οι πιο πολλες ανοξειδωτες εξατμισεις που εχω τσεκαρει εγω ΔΕΝ μαγνητιζονται η στην καλυτερη,με πολυ ισχυρο μαγνητη,μαγνητιζονται ελαχιστα και μονο στα σημεια κολλησεων που αλλαζει λιγο το υλικο...
η βασικη διαφορα ειναι το βαρος,μια και το τιτανιο ειναι κατα πολυ ελαφρυτερο...![]()
Δεν μιλάμε για απλό ατσάλι, αλλά για ανοξείδωτο...
Υπάρχει μαγνητικό και μη μαγνητικό ανάλογα της σύστασης.
Συνήθως το κράμα που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των εξατμίσεων ΔΕΝ μαγνητίζεται.
Άρα ο τρόπος για να τα ξεχωρίσεις είναι βάρος-χρώμα-ήχος όταν το χτυπήσεις με μεταλλικό αντικείμενο.![]()
Αυτο που λεει ο απουπανου...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
θα μπλεξουμε εδω το βλεπω...
οι ωστενιτικοι ανοξειδωτοι χαλυβες δεν μαγνητιζονται...οι φερριτικοι-μαρτενσιτικοι μαγνητιζονται...
πρακτικα,οι πιο πολλες ανοξειδωτες εξατμισεις που εχω τσεκαρει εγω ΔΕΝ μαγνητιζονται η στην καλυτερη,με πολυ ισχυρο μαγνητη,μαγνητιζονται ελαχιστα και μονο στα σημεια κολλησεων που αλλαζει λιγο το υλικο...
η βασικη διαφορα ειναι το βαρος,μια και το τιτανιο ειναι κατα πολυ ελαφρυτερο...
Το αν ειναι μαγνητικο το ανοξειδωτο, παιζει ρολο η ποσοτητα σιδηρου στο κράμα του (βαθμος, νικελιο, χρωμιο κλπ) και συνηθως χαρακτηριζεται ως β' ποιότητας.... ακριβως γιατι οξειδώνεται πιο γρήγορα...
Το ανοξείδωτο εκτός απο το βάρος, συνηθως κιτρινίζει και αργεί πολύ να κάνει το φάσμα του τιτανιου στην υψηλη θερμοκρασια (μπλεμωβιασμα).... πολλες εξατμισεις εχουν ανοξειδωτο στα ευαισθητα μερη ή στα περιπλοκα (λαιμους κλπ) και ο λόγος ειναι η αντοχη του σε σχεση με το παναλαφρο τιτανιο οπως και το κοστος του.....
Το τιτανιο εχει την ιδιότητα να αποβάλει την θερμοκρασια πιο γρηγορα σε σχεση με το ανοξείδωτο... γι αυτο και συνηθως ζεματανε οι ανοξειδωτες πιο πολυ
Ban 'em all
Μπορεί να είναι και συνδυασμός στα ευαίσθητα μέρη όπως στους λαιμούς. Η acrapovic πχ όταν έβγαλε στην παραγωγή τις EVO6 που ήταν full titanium, είχε θεματάκια καθώς έκαναν κρακ στο σημείο που ακούμπαγαν στις εξαγωγές.Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
πολλες εξατμισεις εχουν ανοξειδωτο στα ευαισθητα μερη ή στα περιπλοκα (λαιμους κλπ) και ο λόγος ειναι η αντοχη του σε σχεση με το παναλαφρο τιτανιο οπως και το κοστος του.....
Τις αντικατέστησε (και όσες είχαν πουληθεί) με άλλες από ανοξείδωτο ατσάλι στις εξαγωγές και τιτάνιο το υπόλοιπο.
με εναν μαγνητη νεοδυμιου που εβαλα στην εξατμιση, καταλαβα οτι δεχεται δυναμη στο χερι (με αλλα λογια δεν κολλαει οπως θα κολλαγε σε ενα κομματι μαλακου σιδηρου, αλλα στο χερι καταλαβαινεις οτι δεχεται δυναμη).
Δοκιμασα και σε ενα κουμπωμα απο ρολοι που ειναι ανοξειδωτο και παλι νιωθεις μια δυναμη.
Τελος στα γυαλια μου που εχουν σκελετο απο τιτανιο, δεν εγινε τιποτα.![]()