Γεια σας.Έχω ένα ΚΤΜ lc4.
Σήμερα έκανα μια εντουρόβολτα για κανα μισάωρο.Γυρνώντας παρατήρησα ότι όταν χρειαζόταν να σταματήσω και να βάλω νεκρά δεν κρατούσε το ρελαντί που έχει συνήθως(1800 στροφές)αλλά γύρω στις 1200 και όταν άνοιγα το γκάζι απότομα έκανε τσαφ,έσβηνε.Το αναφέρω γιατί κανονικά δεν έσβηνε με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού,απλά ανέβαζε τις στροφές.Αυτά το μεσημεράκι.
Το βράδυ έβγαλα τη σέλα για να κάνω κάτι στα πλαστικά και είδα στο κάτω μέρος της κάτι υγρά.Κοιτώντας εκτενέστερα παρατήρησα ότι κάτω στο φιλτροκούτι είχε γεμίσει με τα ίδια υγρά,σχετικά πολλά και είχε ποτίσει λίγο και στο φίλτρο.
Το χρώμα θα το χαρακτήριζα καφεάσπρο ενώ δεν μυρίζουν ούτε σαν λάδια ούτε σαν βενζίνη,ουσιαστικά είναι άοσμα και έχουν παχύρευστη υφή.
Το φιλτροκούτι έχει από την εξωτερική του πλευρά κάτι σαν τάπα που βγάζοντάς την ξέρασε τα περισσότερα από αυτά τα υγρά όχι όμως όλα και τα καθάρισα εσωτερικά βγάζοντας το φίλτρο και στουμπώνοντας πανιά.Η ύπαρξη τάπας υποδηλώνει ότι έχει προβλεφθεί να συσωρεύονται εκεί υγρά αλλά σίγουρα όχι σε τέτοια ποσότητα.
Έχετε καμιά ιδέα από που μπορεί να προήλθαν αυτά τα υγρά?Σας έχει τύχει τίποτα παρόμοιο?