Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: Υγρά αγνωστης προέλευσης!

  1. #1

    Υγρά αγνωστης προέλευσης!

    Γεια σας.Έχω ένα ΚΤΜ lc4.

    Σήμερα έκανα μια εντουρόβολτα για κανα μισάωρο.Γυρνώντας παρατήρησα ότι όταν χρειαζόταν να σταματήσω και να βάλω νεκρά δεν κρατούσε το ρελαντί που έχει συνήθως(1800 στροφές)αλλά γύρω στις 1200 και όταν άνοιγα το γκάζι απότομα έκανε τσαφ,έσβηνε.Το αναφέρω γιατί κανονικά δεν έσβηνε με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού,απλά ανέβαζε τις στροφές.Αυτά το μεσημεράκι.

    Το βράδυ έβγαλα τη σέλα για να κάνω κάτι στα πλαστικά και είδα στο κάτω μέρος της κάτι υγρά.Κοιτώντας εκτενέστερα παρατήρησα ότι κάτω στο φιλτροκούτι είχε γεμίσει με τα ίδια υγρά,σχετικά πολλά και είχε ποτίσει λίγο και στο φίλτρο.

    Το χρώμα θα το χαρακτήριζα καφεάσπρο ενώ δεν μυρίζουν ούτε σαν λάδια ούτε σαν βενζίνη,ουσιαστικά είναι άοσμα και έχουν παχύρευστη υφή.

    Το φιλτροκούτι έχει από την εξωτερική του πλευρά κάτι σαν τάπα που βγάζοντάς την ξέρασε τα περισσότερα από αυτά τα υγρά όχι όμως όλα και τα καθάρισα εσωτερικά βγάζοντας το φίλτρο και στουμπώνοντας πανιά.Η ύπαρξη τάπας υποδηλώνει ότι έχει προβλεφθεί να συσωρεύονται εκεί υγρά αλλά σίγουρα όχι σε τέτοια ποσότητα.

    Έχετε καμιά ιδέα από που μπορεί να προήλθαν αυτά τα υγρά?Σας έχει τύχει τίποτα παρόμοιο?

  2. #2
    soy epese σε κανενα ποταμακι;

    το μηχανακι εσβηνε επειδη δεν ανεπνεε, το φιλτρο ηταν βρεγμενο;

    πισω απο το φιλτρο (στην εισαγωγη του καρμπ) το κατασταΣη επικρατει; ειναι καθαρα ή εχει λαδακι;

    αυτα που βρηκες στο φιλτροκουτι θυμιζουν νερα ανακατεμενα με λάδακι...


    τσεκαρε το ψυγειο σου, εχει κατεβει η σταθμη του παραφλου;


  3. #3
    Όχι από ποτάμι δεν πέρασα,γενικά η βόλτα ήταν χαλαρή.

    Από όσο μπορώ να δω δεν πέρασε κάτι από το φίλτρο προς το καρμπυρατέρ,το φίλτρο ίσα ίσα που πότισε όχι ολόκληρο μόνο μια μεριά του και όταν το έβγαλα φαινόταν καθαρά από πίσω.

    Τα πιο πολλά υγρά συσωρεύτηκαν στο φιλτροκούτι και μέρος αυτών υπήρχε στο κάτω μέρος της σέλας ενώ κάποιες πιτσιλιές ήταν μέχρι και πάνω στη μπαταρία.

    Αφού πρώτη εντύπωσή μου ήταν ότι ξέρασε υγρά η μπαταρία αλλά μετά θυμήθηκα ότι όλη την υπόλοιπη μέρα μετά τη βόλτα μου έπαιρνε μπρος η μηχανή χωρίς κανένα πρόβλημα.

    Επειδή το μηχανάκι το έχω φρέσκο και δεν γνωρίζω,που τσεκάρω για τη στάθμη του παραφλού?Επίσης να αναφέρω ότι προχθές έγινε αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού μπας και έχει καμια σχέση με το όλο θέμα.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    κατα πασα πιθανότητα βάλατε περισσοτερο λαδι και το ξέρασε εκει..τσέκαρε την στάθμη του λαδιού και πράξε ανάλογα.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Καμια τουμπα εφαγες?!

    Γτ οι αναθυμιασεις απο το καρτερ βγαινουν στο φιλτροκουτι και πιθανον με την τουμπα να σου ανεβασε λαδια στο φιλτροκουτι απο το σωληνακι των αναθυμιασεων...

    Παντως τσεκαρε τα λαδια στο καρτερ οτι ειναι φυσιολογικα και δεν εχουν ασπρισει ή τιποτα τετοιο...
    Κ τσεκαρε και την σταθμη του παραφλου.

    Οπως καθεσε πανω στο μηχανακι,στο δεξι ψυγειο εχει μια ασημι ταπα. Με κρυο μηχανακι βγαλτην ,γυρε το μηχανακι αρκετα αριστερα μετα αρκετα δεξια και φερτο στα ισα. Τοτε θα πρεπει το παραφλου να καλυπτει τις ψυκτρες που φαινονται μεσα στην τρυπα. Αν δεν βλεπεις τιποτα συμπληρωνεις λιγο-λιγο κανοντας το "αριστερα-δεξια" οπως σου ειπα ,και συμπληρωνεις μεχρι να καλυφτουν οι ψυκτρες. ΟΧΙ μεχρι πανω στην ταπα ,θα στα πεταξει απο την υπερχειλιση...

    Εννοειται οτι καθαριζεις καλα ολο το φιλτροκουτι και πλενεις και το φιλτρο ,ωστε να μπορεις να δεις αν θα ξαναβγαλει τιποτα...

    ΑΥτα και βλεπομε...

  6. #6
    Καθάρισα φιλτροκούτι-φίλτρο,τα λάδια έχουν κανονικό χρώμα,πήρα και παραφλού και θα συμπληρώσω αύριο αν χρειάζεται.

    Μετά παρακολούθηση αν ξαναγίνει κάτι παρόμοιο.Απλά μου έκανε εντύπωση το όλο σκηνικό γιατί δεν έγινε κάτι τραγικό στην βόλτα.Οι βόλτες μου γενικά είναι οι κουλοεντουρόβολτες που λέω κι εγώ,ούτε ποταμάκια περνάω ούτε λούκια ούτε τίποτα,τώρα ξεκινάω σιγά σιγά να μαθαίνω.

    Το πιο πιθανό θεωρώ ότι είναι υπερβολική ποσότητα λαδιού όταν πήγα και τάλλαξα τις προάλες και το παραπανίσιο το ξέρασε όπως είπε και ο φίλος παραπάνω.

    Πάντως ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση και έστω και ηλεκτρονικά πολλές από μένα.

    Ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναγράψω σαυτό το thread

  7. #7
    Δυστηχώς επανέρχομαι στο thread γιατί το πρόβλημα αποδείχτηκε σοβαρό.Στην αλλαγή λαδιών που ανέφερα δεν έγινε εξαέρωση,το ξέρω γιατί ήμουν μπροστά.Απλά τότε δεν γνώριζα τα περι εξαέρωσης και δεν είπα στο μηχανικό εκεί να κάνει.

    Για να μη μακρυγορώ,μου ξαναπέταξε λάδια μετά από βόλτα και τότε ψάχτηκα και διάβασα ότι πρέπει να γίνεται και εξαέρωση και έκανα μόνος μου την αλλαγή εντελώς προβλεπέ και λέω τώρα όλα καλά.Αλλά δεν...

    Έτσι έλυσα τον κινητήρα και αφού ανοίχτηκε από τα κάρτερ και πάνω το συμπέρασμα είναι το εξής:
    κύλινδρος ανέπαφος(το μόνο καλό νέο)
    πιστόνι ραγισμένο,πρέπει να αλλαχτεί,πειράχτηκαν κοκοράκια-βαλβίδες δεν θυμάμαι τι μου είπε ο μηχανικός αν θέλουν αλλαγή ή φτιάχνονται τα ίδια,καινούριες φλάντζες,ρουλεμάν εκεντροφόρου αλλαγή.Η δε τρόμπα νερού κανονικά έχει μια φτερωτή αλλά η δικιά μου δεν είχε καθόλου φτεράκια είναι φαγωμένα εξολοκλήρου οπότε ΚΑΙ τρόμπα νερού.

    Γνωρίζει κανείς στο περίπου πόσο θα βγει το κοστούμι?Γενικά δεν ξέρω τι να κάνω ακριβώς.Οι εναλλακτικές μου είναι οι εξής:
    επισκευή με ανταλλακτικά ktm
    επισκευή με after market ανταλλακτικά μπας και μειωθεί το κόστος
    αγορά άλλου κινητήρα μεταχείρω

    Πείτε καμιά γνώμη,εσείς τι θα κάνατε?Και αν γνωρίζετε πάνω κάτω κόστος για τα παραπάνω?

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Douglas
    Δυστηχώς επανέρχομαι στο thread γιατί το πρόβλημα αποδείχτηκε σοβαρό.Στην αλλαγή λαδιών που ανέφερα δεν έγινε εξαέρωση,το ξέρω γιατί ήμουν μπροστά.Απλά τότε δεν γνώριζα τα περι εξαέρωσης και δεν είπα στο μηχανικό εκεί να κάνει.

    Για να μη μακρυγορώ,μου ξαναπέταξε λάδια μετά από βόλτα και τότε ψάχτηκα και διάβασα ότι πρέπει να γίνεται και εξαέρωση και έκανα μόνος μου την αλλαγή εντελώς προβλεπέ και λέω τώρα όλα καλά.Αλλά δεν...

    Έτσι έλυσα τον κινητήρα και αφού ανοίχτηκε από τα κάρτερ και πάνω το συμπέρασμα είναι το εξής:
    κύλινδρος ανέπαφος(το μόνο καλό νέο)
    πιστόνι ραγισμένο,πρέπει να αλλαχτεί,πειράχτηκαν κοκοράκια-βαλβίδες δεν θυμάμαι τι μου είπε ο μηχανικός αν θέλουν αλλαγή ή φτιάχνονται τα ίδια,καινούριες φλάντζες,ρουλεμάν εκεντροφόρου αλλαγή.Η δε τρόμπα νερού κανονικά έχει μια φτερωτή αλλά η δικιά μου δεν είχε καθόλου φτεράκια είναι φαγωμένα εξολοκλήρου οπότε ΚΑΙ τρόμπα νερού.

    Γνωρίζει κανείς στο περίπου πόσο θα βγει το κοστούμι?Γενικά δεν ξέρω τι να κάνω ακριβώς.Οι εναλλακτικές μου είναι οι εξής:
    επισκευή με ανταλλακτικά ktm
    επισκευή με after market ανταλλακτικά μπας και μειωθεί το κόστος
    αγορά άλλου κινητήρα μεταχείρω

    Πείτε καμιά γνώμη,εσείς τι θα κάνατε?Και αν γνωρίζετε πάνω κάτω κόστος για τα παραπάνω?
    Χοντρικα το κοστος ειναι περιπου 1500Ε χωρις εργατικα. Τοσο κοστισε σε φιλο που εκανε ενα γενικο φρεσκαρισμα στο μοτερ του.
    Εγω θα επελεγα καποια ανταλλακτικα ΚΤΜ και καποια aftermarket καλυτερης ποιοτητας. Αφου θα το κανεις που θα το κανεις καντο ΣΩΣΤΑ να σου κρατησει για πολλα χιλιομετρα ακομα.


  9. #9
    Τόσα πολλά ε?Δεν το περίμενα τόσα.

    Με τέτοιο κόστος επισκευής νομίζω ότι συμφέρει άλλο κινητήρα.Αλλά με ένα ρίσκο αν και αυτός θα είναι σε καλή κατάσταση εσωτερικά.

    Αυριο θα μάθω τιμές επακριβως και βλέποντας και κάνοντας.Για να ψαχτώ γενικότερα ποιας χρονολογίας κινητήρες ταιριάζουν στο σκελετό μου?
    (έχω κτμ adventure 640 του 1999)

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Douglas
    Τόσα πολλά ε?Δεν το περίμενα τόσα.

    Με τέτοιο κόστος επισκευής νομίζω ότι συμφέρει άλλο κινητήρα.Αλλά με ένα ρίσκο αν και αυτός θα είναι σε καλή κατάσταση εσωτερικά.

    Αυριο θα μάθω τιμές επακριβως και βλέποντας και κάνοντας.Για να ψαχτώ γενικότερα ποιας χρονολογίας κινητήρες ταιριάζουν στο σκελετό μου?
    (έχω κτμ adventure 640 του 1999)
    Γνωμη μου να μην πας σε μεταχειρισμενο κινητηρα γτ δεν θα ξερεις τι παιζει μεσα...
    Καλυτερα φτιαξε το δικο σου οπως ακριβως το θες. Με εναν σωστο μηχανικο και τα καταλληλα υλικα μπορεις να το κανεις καινουργιο και να το κρατησεις για πολλααα απροβληματιστα χιλιομετρα.
    Αρκει να μην το πιασει στα χερια του κανενας μαστορας σαν τον τελευταιο...

    ΤΩρα το 1500 ειναι χοντρικα.Ο φιλος μου εμεινε απο αντλια λαδιου και την ακουσαν πολλα πραγματα. Αλλα κατω απο 1000αρικο δεν νομιζω να πεσεις αν βαλεις καλα πραγματα μεσα.


  11. #11
    Καλά η απόφαση θα παρθεί αύριο αν και κλείνω κι εγώ για ανταλλακτικά aftermarket κυρίως.

    Η μηχανή μου άρεσε πολύ,πρώτη φορά με ΚΤΜ,και θα το κρατήσω όσο πάει οπότε όλα πρέπει να γίνουν σωστά.

    Το μόνο που μου χτυπάει ασχημα είναι τα 1000 με 1500 ευρώ ζημιά τη στιγμή που όλη η μηχανή πάει στα 2000ευρώ...

    Εδώ όμως κολλάει ακριβώς το <ας πρόσεχες>...

    Ευχαριστώ camen

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Douglas
    Καλά η απόφαση θα παρθεί αύριο αν και κλείνω κι εγώ για ανταλλακτικά aftermarket κυρίως.

    Η μηχανή μου άρεσε πολύ,πρώτη φορά με ΚΤΜ,και θα το κρατήσω όσο πάει οπότε όλα πρέπει να γίνουν σωστά.

    Το μόνο που μου χτυπάει ασχημα είναι τα 1000 με 1500 ευρώ ζημιά τη στιγμή που όλη η μηχανή πάει στα 2000ευρώ...

    Εδώ όμως κολλάει ακριβώς το <ας πρόσεχες>...

    Ευχαριστώ camen
    Σου ξαναλεω οτι η εκτιμηση ειναι πολυ χοντρικα.Εξαρταται ποσο θα ψαχτεις και τι θα αποφασισεις να βαλεις πανω. Εμενα το φιλαρακι τα ξαναεβαλε ολα μαμα πανω και πηγε στο 1500αρι.
    Εγω αν το εκανα δεν θα τα εβαζα ολα μαμα πανω αλλα θα ψαχνομουν για aftermarket μπιελα,πιστονι,βαλβιδες(εννοειται ψαχνοντας για καλυτερη ποιοτητα και οχι πια ειναι η πιο οικονομικη) και θα εβαζα ΚΤΜ πραγματα στην τρομπα νερου πχ. Φυσικα αφου θα το ανοιξεις ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι αλλαζεις ΟΛΑ τα ρουλεμαν και οτι o-ring+τσιμουχακια υπαρχουν.

    Καλυτερα να τα δωσεις μια και εξω και τα ειναι κομπλε παρα να λυπηθεις 500Ε και σε ενα μηνα να το μετανιωσεις που δεν εκανες κατι οσο το ειχες ανοιχτο.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panoskl
    Εγγραφή
    06/04/2008
    Μηνύματα
    245
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Douglas
    Απλά τότε δεν γνώριζα τα περι εξαέρωσης και δεν είπα στο μηχανικό εκεί να κάνει.

    Κάτι δεν κατάλαβα μάλλον... Εσύ έπρεπε να του πεις περί εξαέρωσης;

  14. #14
    Εννοείται πως έπρεπε να κάνει από μόνος του.Απλά λέω ότι από τη στιγμή που το έκανε μπροστά μου αν γνώριζα τότε για την εξαέρωση θα του έλεγα να κάνει.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Douglas
    Εννοείται πως έπρεπε να κάνει από μόνος του.Απλά λέω ότι από τη στιγμή που το έκανε μπροστά μου αν γνώριζα τότε για την εξαέρωση θα του έλεγα να κάνει.
    Φροντισε το rebuilt να γινει απο κανεναν σωστο μαστορα,μην τρεχεις και δεν φτανεις παλι...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF