Γεια χαρά σε όλους ,
Μήπως γνωρίζει κανένας καλός ανθρωπος ,Που μπορώ να κανώ Νikasil τα κύλινδρα από το μοτέρ μου.
NIKASIL![]()
Γεια χαρά σε όλους ,
Μήπως γνωρίζει κανένας καλός ανθρωπος ,Που μπορώ να κανώ Νikasil τα κύλινδρα από το μοτέρ μου.
NIKASIL![]()
Για να είμαι 100% ειληκρινείς δεν ξέρω...! Εχω ακούσει πως επίστρωση Nicasil δε μπορεί να γίνει σε κύλινδρο ή σε μπλόκ κυλίνδρων. Παρόλα αυτά για να σιγουρευτέις ρώτα στο Δράκο, πιστεύω πως είναι ο καταλληλότερος στην Ελλαδα για τέτοιου είδους θέματα.
Nicasil?????? Στην Ελλάδα???? Για FZR??????
Μπουά χα χα χ αχ α χα χ το άλλο με τον Τοτό δε θα σας το πώ γιατί μάλλον το ξέρετε...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Nicasil is an expensive technology used for coating the cylinders of only the best quality engines on the market. It is far superior to sleeved and hard-chromed cylinder walls. It is a coating made up of nickel and silicon carbide. The Nicasil coating is very hard and durable thus providing a very long wearing surface for the piston and rings. Also the silicon carbide particles that are dispersed throughout the nickel form a multitude of adhesion spots on which oil can collect. This is another reason that engines with Nicasil coated cylinders last longer because of having improved cylinder lubrication. Also because the Nicasil coating literally impregnates the cylinder walls with silicon the result is a super low coefficient of friction, thus reducing engine heat and wear. Engines with Nicasil coated cylinders run cooler and with less vibration. Lower friction also means easier and quicker engine starts. Also an additional benefit is that the piston and cylinder expand at the same rate, thus, creating a very seizure-resistant engine._
In racing two strokes both Morbidelli and Rotax have had great success with Nicasil and it is used in the most expensive professional grade chain saws. _ Although the Nicasil process is very expensive, the resulting increase in the engines life span, performance and reliability more than offsets the cost. That is why WalkerJet only uses engines on their paramotors that have Nicasil coated cylinders.Porsche uses Nicasil in their turbocharged 917-935 series of race cars. In fact the majority of Formula 1 race cars use engines with Nicasil coated cylinders
Δοκιμασε ΔΡΑΚΟΣ Ε.Π.Ε. , τηλεφωνο 210-85.51.640
απο οσο ξερω δεν γινεται στην Ελλαδα και δεν θα το επιχειρουσα.κοιτα Αγγλια κλπ.εδω ακομη δεν ξερουν κανονικο ρεκτιφιε
wrench
Στο Δρακο το ειχα πάει ρεκτιφιε,και το μηχανακι μου δεν λεω πως δεν παει καλα αλλα θα θελα να δοκιμασω και Νικασιλ.
Τα κυλινδρα στην YAMAHA πανε block ολοκληρο.Οποτε τα λεφτα ειναι 600 ευρω .Και γι αυτο ψαχνω Νικασιλ.
Αν βρει καποιος καποια πηγή απο εξωτερικό ασ πει κάτι.
αν κανεις googling στο cylinder plating θα σου εμφανισει απειρες επιλογες καταστηματων που ασχολουνται με το θεμα...
αλλα κοστιζει αρκετα...αν το μπλοκ σου κοστιζει καινουριο 600 ευρω προτιμησε το διοτι περιπου τοσο θα σου στοιχισει με τα μεταφορικα το replating...
τωρα ,αν θες κατι ακομη καλυτερο μπορεις να το στειλεις εξω για cerasil επιστρωση που περιεχει συν τοις αλλοις καρβιδοπυριτιο ,με ακομη καλυτερα αποτελεσματα λειτουργιας...
τελος, εχε υπ οψιν οτι εαν σε ρεκτιφιαρισμενο κυλινδρο χρησιμοποιησεις γνησια εμβολα-ελατηρια, οι φθορες σου θα ειναι αισθητα μεγαλυτερες και κατ επεκτασιν η διαρκεια ζωης των χιτωνιων...αυτο συμβαινει διοτι τα στοκ εμβολα που χρησιμοποιουνται σε μπλοκ nicasil καθως και τα ελατηρια τους ειναι αισθητα σκληροτερα απο αυτα που χρησιμοποιουνται στις απλες εφαρμογες...
καλη επιτυχια σε οτι επιλεξεις...
frankly my dear, i dont give a damn...
ολα καλα και ωραια αλλα απο που συμπερενεις οτι τα εμβολα ειναι σκληροτερα απο τα νορμαλ που προοριζονται για μαντεμενια χιτωνια δεδομενου οτι το εμβολο θεωρητικα δεν ακουμπα στον κυλινδρο αφου υπαρχει το φιλμ λαδιου αρα δεν χρειαζεται διαφορετικο υλικο.πρακτικα υπαρχει φθορα αλλα μεγαλυτερη στον κυλινδρο παρα στο εμβολο εγω δεν γνωριζω κατι αναλογο απλα συμπερενω
wrench
Ρε Wrench πνεύμα αντιλογίας είσαι ρε φίλε μου!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
ολα καλα και ωραια αλλα απο που συμπερενεις οτι τα εμβολα ειναι σκληροτερα απο τα νορμαλ που προοριζονται για μαντεμενια χιτωνια δεδομενου οτι το εμβολο θεωρητικα δεν ακουμπα στον κυλινδρο αφου υπαρχει το φιλμ λαδιου αρα δεν χρειαζεται διαφορετικο υλικο.πρακτικα υπαρχει φθορα αλλα μεγαλυτερη στον κυλινδρο παρα στο εμβολο εγω δεν γνωριζω κατι αναλογο απλα συμπερενω
Πράγματι, τα κράματα των εμβόλων που προορίζονται για nicasil κυλίνδρους έχουν διαφορετική σύσταση.
Αυτό δεν επιρρεάζει τόσο τη σκληρότητά τους όσο τον συντελεστή γραμμικής διαστολής τους, μιας και το clearance εμβόλου-κυλίνδρου είναι πολύ μικρότερο.
Τα ελατήρια των εμβόλων είναι όντως πολύ σκληρότερα από τα "συμβατικά" για τον λόγο που προανέφερε ο φίλος παραπάνω....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
mipos ... lew mipos
ta embola gia kilindro nicasil einai diafwretika epidei ta nicasil den exoyn tin "plexti" diamorfwsi (grid) wste na krata to ladi sta toixomata??
den exw asxolithei katholou me to thema nicasil...
mias kai eimai tis apopsis toy wrench oti to pistoni den prepei kai den akoumpa me ton kilindra kai genika i epifaniaki sklirinsi einai gia tin oval fthora kai ta lipa tetoia...
poli pithano na kanw lathos...
![]()
![]()
![]()
αν διαβαζες λιγο πιο προσεκτικα την απαντηση μου ρεντς θα διαπιστωνες οτι μιλησα για φθορα χιτωνιων και οχι εμβολων...
επισης δεν θυμαμαι να ανεφερα πουθενα επαφη εμβολου με κυλινδρο...
επιπροσθετα δεν συμπερανα οτι τα εμβολα ειναι σκληροτερα...ξερω οτι ειναι...
τωρα,αν ειναι καθε φορα που γραφουμε ποστ να αναλυουμε τα στοιχειωδη,σιγουρα δεν θα βγει πουθενα...θα μπορουσα για παραδειγμα να αποσαφηνισω το "σκληροτερα" εξηγωντας οτι αναφερομαι οπως πολυ σωστα ειπε ο χρηστος σε συντελεστες γραμμικης διαστολης η ακομη και μοριακης δομης και συνοχης,αλλα θεωρησα οτι ειναι περιττο...επισης θα μπορουσα να πω οτι τα εμβολα για νικασιλ εχουν πιο ενισχυμενες "σκληροτερες"θεσεις για τα ελατηρια και χιλιες δυο αλλες λεπτομερειες αλλα απλως θα μεγαλωνα το ποστ και ισως να κανα εντυπωση σε καναν ασχετο...ανωφελο...δεν νομιζεις...?
anyway...απλως δες το λιγο πιο χαλαρα...
frankly my dear, i dont give a damn...
κοιταξτε εγω απλα δεν ειπα οτι αναφερθικες στις ανοχες προσπαθω να αιτιολογισω ,γιατι χρειζεται σκληροτερα ελατηρια και εμβολα.εσεις δηλαδη δεχεσται οτι ακουτε αναιτιατα;και επαναδιατυπωνω ειναι σκλητοτερα; γιατι;δεν αμφισβιτω απλα δεν καταλαβαινω τον λογο.γνωριζουμε ολοι ενα τσουρμο πραγματα με καποιο τροπο μενουν στη μνημη μας .σε μενα μενουν οταν μαθω το γιατι.και παρεξηγησεις δεν υπαρχουν μονο γνωση.απλα για να μιλαμε με ανεση πρεπει να προσεχουμε ορισμενους χαρακτηρισμους .Χρηστο οποιος αμφισβιτει κατι γιατι δεν καταλαβαινει το γιατι δεν ειναι πνευμα αντιλογιας.τηνπρωτη φορα που ακουσα οτι ο πιρος του εμβολου ειναι μετατοπισμενος εμεινα και μετα εψαχνα να βρω το γιατι,με συζητησεις παραθεσεις τελικα βγηκε το γιατι.θελω να μαθω λοιπον reinmeister το γιατι τα εμβολα ειναι οτι ειναι ,οχι την μοριακη τους κατασταση
wrench
μαζι σου ,αναφορικα με το ακαδημαικο του θεματος...απλως στο συγκεκριμενο ποστ δεν χρειαζοταν τετοια αναλυση...απο κει και περα καλιστα μπορουν να γραφτουν ποστς που να αφορουν συγκεκριμενα μηχανολογικα ζητηματα-αποριες και ο καθενας μπορει να γραψει οτι ξερει...νομιζω οτι αυτο ειναι το καλυτερο...
διοτι αν σε καθε ποστ αναλυουμε το καθε τι,απλως θα μακρυγορουμε ανευ αντικειμενου...αυτο εννοουσα...σε καμια περιπτωση δεν σου ειπα να δεχεσαι οτι ακους χωρις συγκεκριμενη επιχειρηματολογια επ αυτου...
καλημερα...
frankly my dear, i dont give a damn...
καλησπερα .εψαχνα να βρω γιατι τα εμβολα των μη κλασικων κυλινδρων να εχουν διαφορετικες δομικες κατασκευες και δεν μπορουσα να το αιτιολογισω.χωρις πλακα δεν διατυπωσα την ερωτηση για να δοκιμασω τις γνωσεις κανενος .απλα ο τροπος σκεψης μου ειναι ενα ,γιατι.αν μπορουσαν να κατασκευασουν εμβολα με δυνατοτιτες μικρης διαστολης θα μπορουσαν να εφαρμοστουν και σε κλασικα χιτωνια.απο οτι καταλαβατε δεν ηξερα οτι τα nicasil εμβολα εχουν διαφορετικες κατασκευες δεν εκρινα κανεναν.τωρα χωρις πλακα,γιατι; ας ασκουμε κριση σε αυτα που ακουμε η διαβαζουμε ,θελω οτι ακουω να το περναω και απο την κριση μου.
wrench