koykla einai!
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Αψογο! Για πες λεπτομερειες για τη μασκα!
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
μας τα έχει γράψει εδώΑρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αψογο! Για πες λεπτομερειες για τη μασκα!![]()
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
η φωτο ειναι απο μια απο τις πολλες βολτες στρωσιματων εις τα εξωθεν προς χαλκιδικη μερια!!!!αυτος ειναι και ο λογος της δημοσιευσης ετσι για να παραθεσουμε μερικες εντυπωσεις απο την ολη διαδικασια,γνωμες,συμβουλες και ο καθενας ας καταθεσει την γνωμη του επι του θεματος!!πρωτη εικονα λοιπον και καθολου υποκειμενικη με το που παιρνει μπρος για την πρωτη βολτα,ειναι οτι αυτα τα 50 επιπλεον κυβικα φαινονται!!!!και μαλιστα φαινονται πολλυ......ειναι γεγονος τελικα οτι η αυξηση κυβισμου σε μικρους κινιτηρες εως 250κ.εκδινει πιο ορατα αποτελεσματα απο οτι η αντιστοιχη σε ενα μεγαλο μοτερ..με το μοτερ ακομη αστρωτο η δυναμη στα χαμηλα ειναι εμφανης,ευκολο ξκινημα με ελαχιστο πατιναρισμα,ακομα και με δευτερα,που απο λαθος μου καποιες φορες ξεχαστηκε στο κιβωτιο,και η πρωτη ταση για σουζαρισμα εμφανιζεται στα αποτομα ανοιγματα του γκαζιου!!!αυτο το αρπαγμα ειναι εμφανες σε ολεςτις σχεσεις του κιβωτιου,και συνεχιζεται μεχρι τα 3/4 των συνολικων στροφων αλλα μετα διακρινεται ενα κοψιμο,ενα λαχανιασμα.....μηπως βιαζομαστε ομως?τα χιλιομετρα ειναι πλεον 500και ακομα πολλυ λιγα για να δειξει το μοτερ,την αληθινη του δυναμη....το λαχανιασμα δειχνει οτι ο πλατυτερος θαλαμος καυσης του μεγαλου εμβολου,με την υψηλοτερη συμπιεση που δημιουργει η 250αρα κεφαλη,δουλευει καλα,εξου και το δυναμικο ξεκινημα,στην συνεχεια ομως πρεπει να υπερνικηθει ο μεγαλος εχθρος καθε μοτερ,οι εσωτερικες τριβες του κιεκει θυμομαστε αυτα που λενε για το στρωσιμο!!!!!τουλαχιστον 1000χιλιομετρα κιακομα παραπανω,κιαυτα οχι οπως ναναι.....Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
πλεον ειναι γεγονος,το γνωστο τερατακι ρεκτιφιαριστηκε με κυλινδρο εμβολο που αγοραστηκε απο φιλο εδω στο site,και τα κυβικα ειναι πλεον με τα μαμα πραγματα της kawa 292!!!!
ride fast stay young!!!
να τα βλεπουν οι ξενοι βελτιωτες και να ζηλευουν...![]()
![]()
![]()
κιαλλη μια ομορφη...........Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
η φωτο ειναι απο μια απο τις πολλες βολτες στρωσιματων εις τα εξωθεν προς χαλκιδικη μερια!!!!αυτος ειναι και ο λογος της δημοσιευσης ετσι για να παραθεσουμε μερικες εντυπωσεις απο την ολη διαδικασια,γνωμες,συμβουλες και ο καθενας ας καταθεσει την γνωμη του επι του θεματος!!πρωτη εικονα λοιπον και καθολου υποκειμενικη με το που παιρνει μπρος για την πρωτη βολτα,ειναι οτι αυτα τα 50 επιπλεον κυβικα φαινονται!!!!και μαλιστα φαινονται πολλυ......ειναι γεγονος τελικα οτι η αυξηση κυβισμου σε μικρους κινιτηρες εως 250κ.εκδινει πιο ορατα αποτελεσματα απο οτι η αντιστοιχη σε ενα μεγαλο μοτερ..με το μοτερ ακομη αστρωτο η δυναμη στα χαμηλα ειναι εμφανης,ευκολο ξκινημα με ελαχιστο πατιναρισμα,ακομα και με δευτερα,που απο λαθος μου καποιες φορες ξεχαστηκε στο κιβωτιο,και η πρωτη ταση για σουζαρισμα εμφανιζεται στα αποτομα ανοιγματα του γκαζιου!!!αυτο το αρπαγμα ειναι εμφανες σε ολεςτις σχεσεις του κιβωτιου,και συνεχιζεται μεχρι τα 3/4 των συνολικων στροφων αλλα μετα διακρινεται ενα κοψιμο,ενα λαχανιασμα.....μηπως βιαζομαστε ομως?τα χιλιομετρα ειναι πλεον 500και ακομα πολλυ λιγα για να δειξει το μοτερ,την αληθινη του δυναμη....το λαχανιασμα δειχνει οτι ο πλατυτερος θαλαμος καυσης του μεγαλου εμβολου,με την υψηλοτερη συμπιεση που δημιουργει η 250αρα κεφαλη,δουλευει καλα,εξου και το δυναμικο ξεκινημα,στην συνεχεια ομως πρεπει να υπερνικηθει ο μεγαλος εχθρος καθε μοτερ,οι εσωτερικες τριβες του κιεκει θυμομαστε αυτα που λενε για το στρωσιμο!!!!!τουλαχιστον 1000χιλιομετρα κιακομα παραπανω,κιαυτα οχι οπως ναναι.....
![]()
ride fast stay young!!!
και συνεχιζουμε....καλο ειναι να προτιμουνται ανοιχτες διαδρομες εκτος πολης και με χαμηλες θερμοκρασιες,απογευματακι,βραδακι...το γκαζι ανοιγεται ευλαβικα,με φειδω και οχι πολλυ λιγο οπως πιστευουν καποιοι,ακομα και μεχρι τα 3/4 μπορει να φτασει,αλλα το μυστικο ειναι με τροπο,οχι αποτομα.....οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν και φτανουν κοντα στα 1000,το ανοιγμα του γκαζιοιυ,φτανει και τα 4/5του συνολικου,ακομα και στο τερμα του,στιγμιαια.....η περιεργεια που μας τρωει μας κανει πολλες φορες να βαριομαστε και να δοκιμαζουμε το μοτερ μας σε φαση που δεν πρεπει γιατι απλα ειναι νωρις ακομα διακοπτοντας την διαδικασια του στρωσιματος οχι ομως και καταργωντας την!!!!!αυτο ακριβως εκανα καιγω!!!!πρωτες δοκιμες αμεσως μετα τα 1000χιλιομετρα,και η μηχανη σταματουσε στα 130-135χιλιομερα......απογοητευση....Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
κιαλλη μια ομορφη...........τι να μην εχει παει καλα αραγε....τιποτα απολυτως!!!!ειναι απλα πολλυ νωρις.....η διαδικασια στρωσιματος συνεχιζεται σε καποιες διαδρομες στο πηγαινε ελα της δουλεις συνολικης αποστασης 85 χιλιομετρων κιαυτο γινεται για ενα περιπου μηνα με τα χιλιομετρα ναχουν φτασει αισιως τα 1800 στο κοντερ!!!και ξαφνικα η μεταμορφωση!!!!!
ride fast stay young!!!
ναι οντως εχει γραφτει στη συγκεκριμενη σελιδα αλλα δεν πειραζει δε βαριομαστε ποτε,ειναι πολυεστερικη ιδιοκατασκευη απο τα χερακια μου 10 ημερων δουλεια....καλουπι απο χαρτονι πολυεστερας στοκος και ατελειωτο τριψιμο με το τριβειο!!!!το αποτελεσμα οντως δικαιωνει την προσπαθεια!!!ευχαριστω πολυ για τα καλα λογια!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αψογο! Για πες λεπτομερειες για τη μασκα!![]()
ride fast stay young!!!
σε καποια γρηγορα κατεβασματα απο εγνατια οδο προς διαβατα μερια το γκαζι ανοιγει για την προσπεραση ενοχλητικου με ι.χ που μας εχει ζαλισει σολη την διαδρομη και τα χιλιομετρα μαζευεονται απροσμενα.....απο τα 120 πεταγεται στα 135,τα 140 ειναι αστεια υποθεση,πλησιαζει τα 150,λω θα σταματησει δεν το κανει ομως σκυβω πισω απο την μασκα να βοηθησω την κατασταση περναει ευκολα τα 150,155,και τελικα σταματαει το κοντερακι στα 160χιλιομετρα!!!!κιολα αυτα εχοντας ξεχασει οτι πισω μου σερνω και τον μπογο των 45λιτρων,kappa βαλιτσα,η αλυσιδα εχει παραξεχειλωσει,πραγμα που κοβει πολυ και τα λαστιχα εχουν περιπου 20psi απο την τελευταια χωματ ινη βολτα!!!!!!με ολα αυτα σωστα πιθανως θα περνουσε και τα 160 του κοντερ!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
και συνεχιζουμε....καλο ειναι να προτιμουνται ανοιχτες διαδρομες εκτος πολης και με χαμηλες θερμοκρασιες,απογευματακι,βραδακι...το γκαζι ανοιγεται ευλαβικα,με φειδω και οχι πολλυ λιγο οπως πιστευουν καποιοι,ακομα και μεχρι τα 3/4 μπορει να φτασει,αλλα το μυστικο ειναι με τροπο,οχι αποτομα.....οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν και φτανουν κοντα στα 1000,το ανοιγμα του γκαζιοιυ,φτανει και τα 4/5του συνολικου,ακομα και στο τερμα του,στιγμιαια.....η περιεργεια που μας τρωει μας κανει πολλες φορες να βαριομαστε και να δοκιμαζουμε το μοτερ μας σε φαση που δεν πρεπει γιατι απλα ειναι νωρις ακομα διακοπτοντας την διαδικασια του στρωσιματος οχι ομως και καταργωντας την!!!!!αυτο ακριβως εκανα καιγω!!!!πρωτες δοκιμες αμεσως μετα τα 1000χιλιομετρα,και η μηχανη σταματουσε στα 130-135χιλιομερα......απογοητευση....τι να μην εχει παει καλα αραγε....τιποτα απολυτως!!!!ειναι απλα πολλυ νωρις.....η διαδικασια στρωσιματος συνεχιζεται σε καποιες διαδρομες στο πηγαινε ελα της δουλεις συνολικης αποστασης 85 χιλιομετρων κιαυτο γινεται για ενα περιπου μηνα με τα χιλιομετρα ναχουν φτασει αισιως τα 1800 στο κοντερ!!!και ξαφνικα η μεταμορφωση!!!!!
ride fast stay young!!!
ηθικο διδαγμα.....μη βαριεσται να κανετε το στρωσιμο σωστα ειτε προκειται για καινουργιο μηχανακι ειτε για παλιο με ανακατασκευη του μοτερ του,το εχει απολυτη αναγκη για να δουλεψει σωστα και για να δωσει αυτα που πρεπει στο δρομο!!!!!τα οφελη ειναι παρρα πολλα και ενα απο αυτα ειναι η μειωμενη εως και μηδενικη καταναλωση λαδιου!!!στα τελευταια του μου εκαιγε εως και 350-400γρ. λαδιου τωρα που τσεκαρω συνεχως την σταθμη ουτε γραμαριο....επισης προσφερει πιο ομαλη λειτουργια του μοτερ αλλα και μειωμενη καταναλωση αφου η δυναμη που παραγει δεν αναλωνεται μεσα στο μοτερ με την μορφη εσωτερικων τριβων!!!και μια ακομα συμβουλη που εχει μακροχρονια αποτελεσματα ορατα σε ολα τα μηχανακια που ειχα μεχρι τωρα,και ισχειει ειδικα για μονοκυλινδρα που δουλευουν ψηλα......ξεχστε το προσπεκτ και οτι συστυνει για τις αλλαγες λαδιων!!!!!αλλαγη στα μισα χιλιομετρα και θα δειτε ολα τα αλλα οφελη που ανεφερα πιο πανω αυξημενα!!!!αυτες ειναι μερικες παρατηρησεις απο την ως τωρα πορεια της μηχανης,και θα συνεχισω να παραθετω λεπτομερειες απο τα περαιτερω χιλιομετρα της για οσους φιλους τυχαινει να εχουν τις ιδιες ανυσηχιες και αποριες με μενα.......εχει πλακα να την ψαχνεις λιγο πιο πολλυ τελικα........συνεχως μαθαινει περισσοτερα κανεις.......Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
σε καποια γρηγορα κατεβασματα απο εγνατια οδο προς διαβατα μερια το γκαζι ανοιγει για την προσπεραση ενοχλητικου με ι.χ που μας εχει ζαλισει σολη την διαδρομη και τα χιλιομετρα μαζευεονται απροσμενα.....απο τα 120 πεταγεται στα 135,τα 140 ειναι αστεια υποθεση,πλησιαζει τα 150,λω θα σταματησει δεν το κανει ομως σκυβω πισω απο την μασκα να βοηθησω την κατασταση περναει ευκολα τα 150,155,και τελικα σταματαει το κοντερακι στα 160χιλιομετρα!!!!κιολα αυτα εχοντας ξεχασει οτι πισω μου σερνω και τον μπογο των 45λιτρων,kappa βαλιτσα,η αλυσιδα εχει παραξεχειλωσει,πραγμα που κοβει πολυ και τα λαστιχα εχουν περιπου 20psi απο την τελευταια χωματ ινη βολτα!!!!!!με ολα αυτα σωστα πιθανως θα περνουσε και τα 160 του κοντερ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ride fast stay young!!!
καλως ηρθες στον υπεροχο κοσμο των 300cc![]()
ετσι και του βαλεις ολοσωμη aftermarket+fcr θα κλαινε πολλα μηχανακια που θα στεκονται διπλα σου![]()
![]()
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
τωρα που το λες......οντως νιωθω σαν ναχει γινει μιση δουλεια.......................Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker
καλως ηρθες στον υπεροχο κοσμο των 300cc![]()
ετσι και του βαλεις ολοσωμη aftermarket+fcr θα κλαινε πολλα μηχανακια που θα στεκονται διπλα σου![]()
![]()
αν σκεφτεις οτι το ενα μερος της εξισωσης ειναι υπαρκτο.........τελικο remus απο χτζ660................τι μας μενει??????το αλλο μερος ητοι..................keihin fcr37mm!!!!!!!!!!!!!!!μονος σκοπελος.......η τιμη
ακριβο το ρημαδι!!!!!!!250-300ευρ,με μωρο παιι απο πισω και τις υποχρεωσεις να τρεχουν.............ειναι να μην το διπλοσκεφτεσαι????...............που θα παει ομως.............................
![]()
![]()
![]()
:a07:
![]()
![]()
ride fast stay young!!!
και λαιμο αλλαγηΑρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
τωρα που το λες......οντως νιωθω σαν ναχει γινει μιση δουλεια.......................αν σκεφτεις οτι το ενα μερος της εξισωσης ειναι υπαρκτο.........τελικο remus απο χτζ660................τι μας μενει??????το αλλο μερος ητοι..................keihin fcr37mm!!!!!!!!!!!!!!!μονος σκοπελος.......η τιμη
ακριβο το ρημαδι!!!!!!!250-300ευρ,με μωρο παιι απο πισω και τις υποχρεωσεις να τρεχουν.............ειναι να μην το διπλοσκεφτεσαι????...............που θα παει ομως.............................
![]()
![]()
![]()
:a07:
![]()
![]()
οχι μονο τελικο
αλλα μη στεναχωριεσαι ολα θα γινουν σιγα σιγα,ποτε κανεις δεν εφτιαξε τουμπανο το μηχανακι του μεσα σε ενα μηνα![]()
καλη συνεχεια!![]()
![]()
![]()
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
mexri να το φερω εκει που θελω θα γινω σαν το τελευταιο emoticon!!!!!!:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker
και λαιμο αλλαγηοχι μονο τελικο
αλλα μη στεναχωριεσαι ολα θα γινουν σιγα σιγα,ποτε κανεις δεν εφτιαξε τουμπανο το μηχανακι του μεσα σε ενα μηνα![]()
καλη συνεχεια!![]()
![]()
![]()
![]()
thanks anyway!!!!
![]()
ride fast stay young!!!